Onko hyviä ideoita pippurisuihkeen kotivalmistukseen ja miten se saadaan ammuttua autovarkaan silmille.
Soveltuisko etikalla terästetty tussimuste tuohon tarkoitukseen.
Tee se itse
7
2905
Vastaukset
- Poju
Ei tarvii väsätä ite. Sitä saa ihan turva-alan liikkeistä ostettua. Eikä se ole edes kovin kallista.
- Jussi
Käytä naisten hiuslakkaa, kirvelee sitten aikas lailla silmiin joutuessaan.
Tai pieneen suihkepulloon kuivattua chiliä niin jo tokenee. Kannattaa olla omien silmien kanssa varovainen. Kokeiltu on ja tekee häijyä ja kauan, meinaan toi chili pippuri. - Petteri
Itse kaadan chilijauhetta noihin raitisilmasuuttimiin ja käännän puhallusvoimakkuuden säätimen täysille posituessani autosta. Siinä kun menee varas sisään ja starttaa, niin jopas kirvelee.
Kaverit ihmetteli ekalla kerralla kun jaoin kyytiin tulijoille maskit.
Ainoa mikä tympii, on kun kaikki autossa olleet elintarkikkeet maistuu chilille.- Nam...
Chili on hyvä mauste ja eipä tarvi kotona maustaa :)
- Lauri
on kerrassaan mainio konsti, ei tarvitse muuta kuin pitää happinaamaria päässä itse kun ajelee, pääasia että voron silmät kirvelee
- Jou
on kuule kirvelevää tavaraa. se lentää pullosta aika kauas. ainoa vaan, että purkki on aika iso. Veikkaan, et ponnekaasulla toimiva lukkosula olis aika jees, koska purkki on aika pieni
- jaa
se tehään vissiin pippurista, chili on varmaan paras. ja sitte tislattua vettä. en ole varma onnistuuko. se vesi mitä pistetään auton akkuun on tislattua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2885933Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki443479Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462690"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol951686- 641087
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134905Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11844