mikä ehkäisy on kätevin/paras pillereiden syönnin lopettaneelle vakisuhteessa olevalle? Pillerit lopetan "mielipuolisuuteni" takia sekä masennuksen ja ahdistuksen, jotka pillerit aiheuttavat minulle. Haluan olla taas oma, iloinen itseni=)
mikä ehkäisy
3
526
Vastaukset
- murrr...
Mullakin tuli pillereistä masennusta ja ahdistusta muutaman vuoden ajan ja ajattelin kokeilla Evra-ehkäisylaastaria ja mielestäni nyt olen ollut mielialaltani paljon virkeämpi ja ei ole enää niin synkkiä ajatuksia...olen käyttänyt niitä vasta alle pari kuukautta ja nyt jo tuntuu hieman helpommalta... muutenki ihan kätevä juttu kun pidän sitä alushousujen alla pepussa ja on pysynyt hyvin kiinni joka laastari... ehkäisytehokin on sama kuin pillereissä... kannattaapi ehkä kokeilla...
- pikku myy
jos estrogeensta haluaa eroon niin kokeilla minipillereitä. mulle tuli pillereistä migreenikohtauksia oikein joka sormelle, söin tasan kuukauden. en olis koko e-pillereitä halunnut, tiesin, että migreenini suurin aiheuttaja on estrogeeni (kahden viikon välein migreeni), mutta terkkari selitti vaan, että muutkin migreeniä sairastavat syö eikä ottanu mun puheita kuuleviin korviinsa ollenkaan. no, nyt ei oo estrogeenin aiheuttamia migreenejä ollut muutamiin kuukausiin, loppui menkatkin nyt kun laitoin 2kk sitten kapselin :D eli estrogeenin määrä taitaa olla nyt vakio - ei migreeniä - ei mielialanvaihteluita :D
- saara
kokeile rengasta
Mulla ei ainakaan oo tullu mitään sivuvaikutuksia niinku pillereistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2835847Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373406Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432637"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212112Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol791644- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni126856Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11804