2000/01 farmarigolfin tuonti.onko kokemuksia? verotus prosenttia tiedossa? Saiskohan saksasta tai ruotsista edullisemmin ja varmasti "hyvän"?
VW Golfin tuonti
3
898
Vastaukset
- Kannattaako?
Oiskohan jollain noista farkuista samanlaista tietoa?
- Focuskuski
Käytettyä Farkkufocusta ja Astraa saa hetken päästä Suomesta siihen hintaan, ettei kannata kyllä sellaista tuoda.
Itsekin omistan -01 Fockuksen ja kyllä se taitaa pihaan jäädä, kun keväällä lähden hakemaan Saksasta ajokkia. Ei meinaan sellaista hintaa saa, että kannattaisi pois antaa, vaikka kakkosautoksi on turhankin uusi. Farkkua myydään tällä hetkellä kahteenkymmeneen tonniin kaikilla herkuilla. Ja uusi korimalli on tulossa. Eipä ole vaikea aavistaa, että vuoden parin päästä näitä vähän käytettyjä saa kymppitonnilla...
Astran kanssa sama juttu. Molemmmat vielä laadullisesti sellaisia, että käytettynä ovat aivan eri kastissa kuin esim. Farkkugolf.
- Diesel
kannattanee koska meillä Dieselit ovat ylihinnoiteltuja. Kokeile www.tulli.fi autoverolaskuria niin saat aika hyvän arvion. Siis katsot netistä Saksan hintoja, Laakkoselta VW hintoja ja lasket laskurilla autoveron (siis Laakkosen hinnasta) alveineen. Sitten katsot vielä VW:n "oikeat" hinnat Keltaisesta pörssistä. Jos verot Saksan hinta jää alle 2000 Euroa alle Keltaisen Pörssin hinnan, niin tuonti kannattanee KOSKA Suomesta saat tingittyä 1000€ pyyntihinnasta ja varaat toisen 1000€ hankintakuluihin. Kuulostaako järkevältä? Ai niin se vero% Volkkarille on 30, koska yksilöllistä vero% ei Volsulle ole saatavilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701