Huolisitko kotirouvan?

Miten on

Onko Suomessa sellaisia äitejä tai lapsettomia naisia, jotka elävät täysin miehen rahoilla eikä heillä ole minkäänlaista tarkoitusta siirtyä työelämään?

Kysymys erityisesti puolisoa etsiville miehille. Haluaisitko kumppaniksesi naisen, joka ei tulisi todennäköisesti koskaan ottamaan osaa perheen elatukseen? Vaatisitko häneltä tiettyä erityispanosta kotona rahallisen palkan puutoksen "hyvitteenä"?

Entä nainen, suostuisitko elämään miehen palkalla ja ikäänkuin miehen armoilla ... saisit ravinnon, kodin ja pikkuisen käyttörahaa sillion tällöin?

Tunnetko yhtäkään kotirouvaa?

24

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entä nainen, suostuisitko elämään miehen palkalla ja ikäänkuin miehen armoilla ... saisit ravinnon, kodin ja pikkuisen käyttörahaa sillion tällöin? - En tykkää siipeilystä, siitä tulee vaivautunut olo, mutta pakon edessä voisin hetken elää ilman omia tuloja, jos se on perheelle muuten mahdollista ja hyödyttää enemmän vaikka lasta olla kotiäitinä, kuin äitinä oleminen töissä. Sopimusasia miehen kanssa. En ominpäin ryhtyisi ilman miehen siunausta asialle.

      Tunnetko yhtäkään kotirouvaa? - Tunnen. Mun äiti oli vuosia kotirouvana, vain isä tienasi perheeseen rahaa.

    • "Haluaisitko kumppaniksesi naisen, joka ei tulisi todennäköisesti koskaan ottamaan osaa perheen elatukseen?"
      Nykyisellään en pystyisi kustantaan toista puolta... mutta silti vaikka pystyisinkin niin en. Tai no tietyillä edellytyksillä niin voisi olla, eli esim. hoitaa lapsia ja tekee kotityöt ynnä muun ruokakaupassa asioinnin. Mut pelkästään ns. siivelläeläjää en huolisi, eli sellaista joka ei tee mitään.

      • ...................

        Mitä itmiehen elämään nykyisin kuuluu?

        Kumpi teistä on pätevämpi it-asioissa sinä vai markorepairs?


      • ................... kirjoitti:

        Mitä itmiehen elämään nykyisin kuuluu?

        Kumpi teistä on pätevämpi it-asioissa sinä vai markorepairs?

        "Mitä itmiehen elämään nykyisin kuuluu?"
        Parempaa kuin ennen omasta mielestäni, ompahan jotain tekemistäkin.

        "Kumpi teistä on pätevämpi it-asioissa sinä vai markorepairs?"
        Empä ota kantaa tuohon... kun en oo koskaan kuullukkaan tuollaisesta nimestä, nii hankala sanoa mitään.


      • Tämä mies
        itmies kirjoitti:

        "Mitä itmiehen elämään nykyisin kuuluu?"
        Parempaa kuin ennen omasta mielestäni, ompahan jotain tekemistäkin.

        "Kumpi teistä on pätevämpi it-asioissa sinä vai markorepairs?"
        Empä ota kantaa tuohon... kun en oo koskaan kuullukkaan tuollaisesta nimestä, nii hankala sanoa mitään.

        http://www.youtube.com/watch?v=5umIz7_RAHk&feature=g-hist

        Tämä tyyppi on piiiiitkään työttömänä ollut erittäin mielenkiintoinen persoona joka hallitsee tietotekniikka - ja roskisdyykkauksen.


      • markonfani
        Tämä mies kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=5umIz7_RAHk&feature=g-hist

        Tämä tyyppi on piiiiitkään työttömänä ollut erittäin mielenkiintoinen persoona joka hallitsee tietotekniikka - ja roskisdyykkauksen.

        Tämä Markorepairs on mielen kiintoinen ihan oikeesti - kannattaa youubesta katsoa hänen videoita.


    • Stone.

      Ei, kyllä jokainen joutaa omat eväänsä kustantamaan.
      Toisaalta jos kävisi ahkerasti huorissa, niin kyllähän tuo äkkiä halvemmaksi tulisi kuitenkin.

      • Tympeän akan mies

        Huolisin, mutta mistä sellaisen naisen saisi, ei ehkä Suomesta.
        Ois ihanaa kun kotiin tullessa ois paikat siistinä, vaatteet pestyinä,lapset hoidettuina ja ruoka valmiina. Vaimo kuljettanut lapsia kerhoihin ja harrastuksiin
        ja mä saisin vain löhötä sohvalla kaljalasi kourassa.
        Mut ei se meillä onnistu. Siks meillä on viikkosiivooja ja osaaikainen lastenhoitaja.
        Siihen se sitten meneekin vaimon palkka, mutta saahan se sentään käydä töissä ja valittaa illat väsymystä kun jalkoja tai päätä särkee.


      • Mietipä näin
        Tympeän akan mies kirjoitti:

        Huolisin, mutta mistä sellaisen naisen saisi, ei ehkä Suomesta.
        Ois ihanaa kun kotiin tullessa ois paikat siistinä, vaatteet pestyinä,lapset hoidettuina ja ruoka valmiina. Vaimo kuljettanut lapsia kerhoihin ja harrastuksiin
        ja mä saisin vain löhötä sohvalla kaljalasi kourassa.
        Mut ei se meillä onnistu. Siks meillä on viikkosiivooja ja osaaikainen lastenhoitaja.
        Siihen se sitten meneekin vaimon palkka, mutta saahan se sentään käydä töissä ja valittaa illat väsymystä kun jalkoja tai päätä särkee.

        >

        Kuinka niin vaimon palkka menee siivoojan ja lastenhoitajan palkkaan? Katso asiaa siltä kannalta, että sinun palkkasihan siihen menee. Ja yhtäkkiä vaimosi onkin se perheen elättäjä ja sinä käyt töissä sen vuoksi, ettei sinun tarvitse siivota ja hoitaa lapsia.

        Eikös olekin virkistävä ajatus, pikku sovinisti?


      • Tympeän akan mies
        Mietipä näin kirjoitti:

        >

        Kuinka niin vaimon palkka menee siivoojan ja lastenhoitajan palkkaan? Katso asiaa siltä kannalta, että sinun palkkasihan siihen menee. Ja yhtäkkiä vaimosi onkin se perheen elättäjä ja sinä käyt töissä sen vuoksi, ettei sinun tarvitse siivota ja hoitaa lapsia.

        Eikös olekin virkistävä ajatus, pikku sovinisti?

        Se meni näin. Olisimme eläneet minun palkallani ja vieläpä hyvin kuten jo vuosia olimme eläneet. Vaimolla rajoittamaton valta käyttää yhteistä tiliämme ja viikonloppuisin riekkua kapakoissa minun ollessa lasten vahtina.
        Vaimoni aikuistui aika myöhään eikä hän vieläkään oikein ota vastuuta kodista ja lapsista. Mieluummin hän lykkää kaikki hommat minulle niinkuin silloinkin kun ei ollut vielä työssä. Teksisi jomman kumman edes hyvin, eli työnsä tai kotihommat, mutta ei kumpaakaan. Useita varoituksia on saanut jo työpaikallakin kun lärvää kavereittensa kans puhelimessa eikä palvele asiakkaita.

        Minähän ne lastenhoitajan ja siivojan palkat maksan, on tosi , koska vaimo tuhlaa palkkansa viimeistä centtiä myöten omiin menoihinsa. Mutta silti hänellä on otsaa väittää ja leuhkia naapurin rouville että hänelläpä on niin hyvä palkka että pystyy pitämään hoitajaa ja siivoojaa.

        Ei kuulkaat ole helppoa elämä lapsivaimon kanssa Suomessa vaikka vaimo on jo nelikymppinen.

        Vaimon naisystävät on sitä mieltä että jos heillä olisi noin kultainen ja luotettava mies kuin minä olen, niin he varmasti pitäisivät hyvänä ja arvostaisivat miestänsä.

        Kaikki Suomalaiset naiset eivät ole NAISIA vaan lapsen asteelle jääneitä teinityttöjä, valitettavasti. Sellaisia itsekkäitä ipanoita. Mutta minkäs teet kun on tullu papin edessä vannottua vala ja lapsetkin on vielä keskenkasvuisia.


      • Tympeän akan mies
        Tympeän akan mies kirjoitti:

        Se meni näin. Olisimme eläneet minun palkallani ja vieläpä hyvin kuten jo vuosia olimme eläneet. Vaimolla rajoittamaton valta käyttää yhteistä tiliämme ja viikonloppuisin riekkua kapakoissa minun ollessa lasten vahtina.
        Vaimoni aikuistui aika myöhään eikä hän vieläkään oikein ota vastuuta kodista ja lapsista. Mieluummin hän lykkää kaikki hommat minulle niinkuin silloinkin kun ei ollut vielä työssä. Teksisi jomman kumman edes hyvin, eli työnsä tai kotihommat, mutta ei kumpaakaan. Useita varoituksia on saanut jo työpaikallakin kun lärvää kavereittensa kans puhelimessa eikä palvele asiakkaita.

        Minähän ne lastenhoitajan ja siivojan palkat maksan, on tosi , koska vaimo tuhlaa palkkansa viimeistä centtiä myöten omiin menoihinsa. Mutta silti hänellä on otsaa väittää ja leuhkia naapurin rouville että hänelläpä on niin hyvä palkka että pystyy pitämään hoitajaa ja siivoojaa.

        Ei kuulkaat ole helppoa elämä lapsivaimon kanssa Suomessa vaikka vaimo on jo nelikymppinen.

        Vaimon naisystävät on sitä mieltä että jos heillä olisi noin kultainen ja luotettava mies kuin minä olen, niin he varmasti pitäisivät hyvänä ja arvostaisivat miestänsä.

        Kaikki Suomalaiset naiset eivät ole NAISIA vaan lapsen asteelle jääneitä teinityttöjä, valitettavasti. Sellaisia itsekkäitä ipanoita. Mutta minkäs teet kun on tullu papin edessä vannottua vala ja lapsetkin on vielä keskenkasvuisia.

        Ps. Muuten, Minä jäisin heti kotiin jos vaimo pystyisi elättämään meidät.
        Säästyis hoitajan ja siivojan palkat ym.
        Minä tykkään kotitöistä ja sitähän minä olen tehnytkin jo 20 vuotta omien palkkatöitteni lisäksi kaikki illat ja viikoloput vapaapäivät lomat.

        Vaimo saa käydä töissä jos haluaa tai olla käymättä, ihan miten vain rouvalleni sopii, kunhan vain lopettais tuon marinansa ja siitä työssä käynnistä olisi jotain hyötyäkin.
        Kotirouvia arvostan kuitenkin kaikkein eniten. Sellaisia kypsiä vastuullisia naisia.


      • ATM-aisurille jämät
        Tympeän akan mies kirjoitti:

        Se meni näin. Olisimme eläneet minun palkallani ja vieläpä hyvin kuten jo vuosia olimme eläneet. Vaimolla rajoittamaton valta käyttää yhteistä tiliämme ja viikonloppuisin riekkua kapakoissa minun ollessa lasten vahtina.
        Vaimoni aikuistui aika myöhään eikä hän vieläkään oikein ota vastuuta kodista ja lapsista. Mieluummin hän lykkää kaikki hommat minulle niinkuin silloinkin kun ei ollut vielä työssä. Teksisi jomman kumman edes hyvin, eli työnsä tai kotihommat, mutta ei kumpaakaan. Useita varoituksia on saanut jo työpaikallakin kun lärvää kavereittensa kans puhelimessa eikä palvele asiakkaita.

        Minähän ne lastenhoitajan ja siivojan palkat maksan, on tosi , koska vaimo tuhlaa palkkansa viimeistä centtiä myöten omiin menoihinsa. Mutta silti hänellä on otsaa väittää ja leuhkia naapurin rouville että hänelläpä on niin hyvä palkka että pystyy pitämään hoitajaa ja siivoojaa.

        Ei kuulkaat ole helppoa elämä lapsivaimon kanssa Suomessa vaikka vaimo on jo nelikymppinen.

        Vaimon naisystävät on sitä mieltä että jos heillä olisi noin kultainen ja luotettava mies kuin minä olen, niin he varmasti pitäisivät hyvänä ja arvostaisivat miestänsä.

        Kaikki Suomalaiset naiset eivät ole NAISIA vaan lapsen asteelle jääneitä teinityttöjä, valitettavasti. Sellaisia itsekkäitä ipanoita. Mutta minkäs teet kun on tullu papin edessä vannottua vala ja lapsetkin on vielä keskenkasvuisia.

        Oletko päässyt edes korkkaamaan tätä vaimoasi tai muuta naista?


    • Ex-maksumies

      Yritin, vaimo kotona. Tykkäsi pitää kodin siistinä. Oli varmaan maailman surkein ruoanlaittaja, yritti silti. Maksoin ihan kaiken palkkatuloista-ja se alkoi ahdistamaan joten hän vaihtoi osoitetta. Onneksi oli avioehto-lyhyt uusioperhe-elämä olis voinut muuten käydä kalliiksi jälkikäteen.

      • Tympeän akan mies

        Tasan ei käy onnen lahjat, sanottaan. Onhan meitä moneksi niin miehiä kuin naisiakin. On hyviä välttäviä ja kiitettäviäkin.
        Minunkin vaimoni teki ihan flikkana lapsen ja hylkäs sen vanhemmilleen.
        Oli 3-vuotias ihana nappisilmä kun me tavattiin. Olisin halunnut ottaa pojan meille mutta vaimo ei halunnut. Nythän se on jo nuori mies, älykäs ja fiksukin vielä.
        Poika on viikot koulussa toisella paikkakunnalla mutta tulee tänne meille viikonlopuiksi mikä on tosi mukavaa. Meillä on hyvät välit ollu aina. Kävin sitä tapaamassa sillonkin kun se asui vielä mummolassa.
        Mukava ilta on nytkin, poika on nyt saunassa, nuoremmat nukkumassa ja vaimo on tietysti juhlimassa. Pitihän se lähteä kun oli käynyt ostamassa kesken työpäivän uudet juhlakengät ja kretokia ylle. Olis senki tehnyt ruokatunnilla ettei olis pomo taas päässyt haukkumaan, mutta ei se passaa meidän ladylle.

        Olin menossa juttelemaan kavereitteni kans kun harvoin niitä näkeekään, joskus häissä tai muissa perhejuhlissa, mutta tämän foorumin otsikko sai kurkkaamaan tänne ja niin tuli kerrottua yksi tarina elävästä elämästä kotirouvan, nykyisen työläisrouvan puolisona.

        Onneksi on nuo lapset olemassa. Tuossa ne nukkuu ja tuhisee tyytyväisinä.


      • Stone.
        Tympeän akan mies kirjoitti:

        Tasan ei käy onnen lahjat, sanottaan. Onhan meitä moneksi niin miehiä kuin naisiakin. On hyviä välttäviä ja kiitettäviäkin.
        Minunkin vaimoni teki ihan flikkana lapsen ja hylkäs sen vanhemmilleen.
        Oli 3-vuotias ihana nappisilmä kun me tavattiin. Olisin halunnut ottaa pojan meille mutta vaimo ei halunnut. Nythän se on jo nuori mies, älykäs ja fiksukin vielä.
        Poika on viikot koulussa toisella paikkakunnalla mutta tulee tänne meille viikonlopuiksi mikä on tosi mukavaa. Meillä on hyvät välit ollu aina. Kävin sitä tapaamassa sillonkin kun se asui vielä mummolassa.
        Mukava ilta on nytkin, poika on nyt saunassa, nuoremmat nukkumassa ja vaimo on tietysti juhlimassa. Pitihän se lähteä kun oli käynyt ostamassa kesken työpäivän uudet juhlakengät ja kretokia ylle. Olis senki tehnyt ruokatunnilla ettei olis pomo taas päässyt haukkumaan, mutta ei se passaa meidän ladylle.

        Olin menossa juttelemaan kavereitteni kans kun harvoin niitä näkeekään, joskus häissä tai muissa perhejuhlissa, mutta tämän foorumin otsikko sai kurkkaamaan tänne ja niin tuli kerrottua yksi tarina elävästä elämästä kotirouvan, nykyisen työläisrouvan puolisona.

        Onneksi on nuo lapset olemassa. Tuossa ne nukkuu ja tuhisee tyytyväisinä.

        Kuinka helvetissä sä olet tuollaiseksi aisuriksi alistunut? Laita nyt hyvä mies se akkas ruotuun ja joutuin sittenkin. Imee vierasta kyrpää parasta-aikaa, en ihmettelis yhtään..


      • Tympeän akan mies
        Stone. kirjoitti:

        Kuinka helvetissä sä olet tuollaiseksi aisuriksi alistunut? Laita nyt hyvä mies se akkas ruotuun ja joutuin sittenkin. Imee vierasta kyrpää parasta-aikaa, en ihmettelis yhtään..

        Täälläpä taas ollaan ja saatampa olla sitäkin vaan enpä ole ainoa mies maailmassa jos niin kävisi ja onko jo käynytkin.
        Eihän sitä voi toista omistaa eikä alistaa. Aikuinen on vaimo ja iteppähän vastaa
        teoistaan. Nyrkkiä on käskeneet jotkut tarjota vaan semmoinen ei ole mies vaan miehen kuva joka naista lyö. Ei tulis kuuloonkaan, ja mitä se auttaisikaan.
        Jos jonkun hyvän vaimo maailmalta löytää niin pitäköön hyvänänsä ja tulkoon onnelliseksi. Sen tiedän että lapsia se ei kaipaisi eikä ikävöisi.
        Toivoa sopii että hän heräisi tuosta Ruususen unestaan miettimään mitä on tekemässä. Puhuttu ja keskusteltu on, mutta kaikista ei yksinkertaisesti ole äideiksi eikä isiksi, vaimoiksi taikka miehiksi.
        Saattaa olla että vanhana se tulee mieleen oisko pitänyt tehdä toisin, vaan silloinhan se on jo myöhäistä.
        Minä nyt jokatapauksessa nautin elämästäni. Minulla on hyvä työ, ihanat lapset, ystäviä, mukavat appivanhemmat ja harrastuksiakin.
        Kasvatan ja koulutan lapset parhaan kykyni mukaan ja opetan kunnioittamaan naisia ja kanssaihmisiä sellaisina kuin he ovat.

        Vaan nyt täytyy jo tälle illalle lopettaa tämä skriivaaminen ja sieltähän se ladykin tuli vaan ei päässyt eteistä pitemmälle kun siihen sammui, säälittävä reppana.


      • Stone.
        Tympeän akan mies kirjoitti:

        Täälläpä taas ollaan ja saatampa olla sitäkin vaan enpä ole ainoa mies maailmassa jos niin kävisi ja onko jo käynytkin.
        Eihän sitä voi toista omistaa eikä alistaa. Aikuinen on vaimo ja iteppähän vastaa
        teoistaan. Nyrkkiä on käskeneet jotkut tarjota vaan semmoinen ei ole mies vaan miehen kuva joka naista lyö. Ei tulis kuuloonkaan, ja mitä se auttaisikaan.
        Jos jonkun hyvän vaimo maailmalta löytää niin pitäköön hyvänänsä ja tulkoon onnelliseksi. Sen tiedän että lapsia se ei kaipaisi eikä ikävöisi.
        Toivoa sopii että hän heräisi tuosta Ruususen unestaan miettimään mitä on tekemässä. Puhuttu ja keskusteltu on, mutta kaikista ei yksinkertaisesti ole äideiksi eikä isiksi, vaimoiksi taikka miehiksi.
        Saattaa olla että vanhana se tulee mieleen oisko pitänyt tehdä toisin, vaan silloinhan se on jo myöhäistä.
        Minä nyt jokatapauksessa nautin elämästäni. Minulla on hyvä työ, ihanat lapset, ystäviä, mukavat appivanhemmat ja harrastuksiakin.
        Kasvatan ja koulutan lapset parhaan kykyni mukaan ja opetan kunnioittamaan naisia ja kanssaihmisiä sellaisina kuin he ovat.

        Vaan nyt täytyy jo tälle illalle lopettaa tämä skriivaaminen ja sieltähän se ladykin tuli vaan ei päässyt eteistä pitemmälle kun siihen sammui, säälittävä reppana.

        No, tsemppiä kuitenkin.. Joskus se nuoruuden hyvä pano tulee kalliks vanhempana.... Näki mitä tuleman pitää, muttei uskonu vaistojaan.


    • Tietyin edellytyksin

      Puolison valinta riippuu niin monesta seikasta. Pitemmän suhteen ylläpitäminen edellyttää säännöllistä, laadukasta seksielämää ja sitä että arki sujuu lähes riidattomasti. Eli säyseä luonne pitäisi rouvalla olla ja jonkinlaiset käytöstavat.

      Noilla edellytyksillä voisin kokkaustaitoisen ja taloudenpitoon (siivous, kaupassakäynti, jne.) halukkaan kotirouvan ottaa.

    • Mies1985

      En haluaisi asua minkäänlaisen naisen kanssa.

      Uskon että naisten historiallinen kotipanos on ollut aika vähäinen, ellei lapsia ole ollut. Naiset ovat tehneet ison asian jostain siivouksesta (joka tehdään kerran viikossa ja kestää enintään pari tuntia) tai ruuanlaitosta, joka on kuitenkin välttämätöntä. Varsinkin ennen noita pidettiin isoina juttuina ja oikeutuksena naisen kotielämälle. Nykyään tuollainen menee yhä huonommin läpi, varsinkin kun miesten seksuaalinen riippuvuus on vähentynyt.

      • Stone.

        Jep, ja vielä listaan voi laittaa sen mahdottoman homman kuin pyykinpesu..Josta naiset tekee niin helvetin kovan jutun. Teen ite kaiken tuon töiden lisäks ja ei ne kyllä minusta mitään töitä ole... Lähinnä puuhastelua jotka tapahtuu kuin itsekseen.


    • M_44

      Kyllä. Naisen kuuluu olla housewife. Olen perinteinen mies. Naisen paikka on kotona ja miehen tehtävä on käydä töissä ja elättää nainen.

    • Ätminkäinen

      En huolisi.

    • naapurina katsellut

      Kuulostaa enempi sellaiselta "thaimorsian" jutulta, eli tapaukselta jossa ylipainoinen, keski-ikäinen, taloudellisesti suhteellisen hyvin toimeentuleva mutta kouluttamaton "koneurakoitsija" ottaa aasialaisen/venäläisen naisen viihteekseen. Noista kulttuureista tulleet kun pitävät normaalina sitä, että mies kuittaa kulut.

    • Rouva Ratikka on ollut noin kolmasosan kimpassaolomme ajasta lapseton kotirouva. Minusta se on ihan jees. Semminkin, kun sillä on korkeampi koulutustausta ja rahaa enemmän kuin minulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      87
      2417
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1640
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1564
    4. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      70
      1491
    5. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      30
      1411
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      350
      1383
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1184
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1096
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1089
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      227
      1073
    Aihe