Naiselle alusvaatteet joululahjaksi

mies_alusvaatekaupas

21

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea tilanne

      Miksi pitää olla seksikästä? Silloinhan lahja olisi itsellesi. Moni nainen olisi tyytyväinen jos saisi joululahjaksi kauniit ja laadukkaat alusvaatteet joita voi käyttää muutenkin kuin makuuhuoneessa. Mutta ongelmana on ostaa oikean kokoiset, sillä varsinkin rintaliiveissä pelkkä kokonumero ei ratkaise, ne pitää sovittaa. Valmistajasta ja mallista riippuen samannumeroisetkin voivat olla aivan erikokoiset. Pöksyt voi osua kohtuullisen hyvin pelkän numeron perusteellakin, mutta niissäkin materiaali vaikuttaa istuvuuteen.

      Ainakin vaihtomahdollisuus pitäisi olla ja yleensä alusvaatteita ei vaihdeta. Miten olisi riittävän suuri lahjakortti johonkin nimekkääseen alusvaatekauppaan tai otat naisesi mukaan ostoksille ja maksat laskun mukisematta.

      • Läväri69

        Change
        Tuolla on laadukkaita alusvaatteita!


      • Vaikea tilanne
        Läväri69 kirjoitti:

        Change
        Tuolla on laadukkaita alusvaatteita!

        Mutta olen kuullute että Chagen kokonumerot eivät vastaa muiden vamistajien kokoja. Sokkona ostavalle voi tulla ongelmia.


      • Miksi ei seksikkäät?

        Kauniit ja laadukkaat voi olla myös seksikkäät.


      • henk1
        Vaikea tilanne kirjoitti:

        Mutta olen kuullute että Chagen kokonumerot eivät vastaa muiden vamistajien kokoja. Sokkona ostavalle voi tulla ongelmia.

        Sen takia siellä on henkilökunta, joka tietää miten sen liikkeen koot menevät ja osaavat auttaa.


    • sdfsdfsfsfsdfsgsdfsd

      Naiset ostakoon itse alusvaatteensa. Miehenä en asiaan halua mitenkään sotkeutua. En itsekkään pitäisi jos paketista tulisi minulle Jussikalsarit yms. Jokainen osaa itselleen ostaa parhaiten. Mikäli haluat niin voit antaa lahjakortin niin lahjan saaja voi itse valita mieleisensä.

      • Apin neuvo

        Appiukko kehitti antamaan lahjakortin paikalliseen parempaan alusvaateliikkeeseen aina juhlapäivänä ja liitto on kestänyt 50v ja appiukko pysynyt kärryillä naisten alusvaatemuodin suhteen.


    • Transu vaan

      Taas nää Transvestiiti häärii täällä.Mee ja osta sukkahousut ittelles ja vedä tumppuus :)

    • kohdullinen

      Osta lahjakortti tai samanlaiset alusvaatteet, jotka naisella jo on. Kuten jo ketjussa mainittiinkin, rintaliivejä ei voi ostaa sovittamatta, vaikka tietäisi mitat sentilleen. Kuluttajapossu-blogin antamat ohjeet ovat rehellisesti sanottuna täyttä kuraa.

      Jos kuitenkin haluat ostaa jotain seksikästä vaatetta naiselle, voisin suositella esim. babydoll-tyyppistä, läpinäkyvää "yöasua" ja yhteensopivia, myöskin läpinäkyviä, reisipituisia sukkia (jos tajuat minkälaisia tarkoitan). Niiden ostamisessa riittää kun tiedät vaatteiden ja mahdollisesti kenkien koon.

    • ukko3

      Minä ostin aikoinaan vaimolle joululahjaksi alusvaatteita, sitten ajattelin että käy liian vaikeaksi, siis että jos hän ei pidä ostamistani. Viime vuosina olen antanut lahjakortin muistaakseni Changeen.

    • Lahjakortti on ainoa oikea vaihtoehto.Menee muuten helposti metsään koko hanke.

      • SteveO

        Ei ehkä ainoa oikea vaihtoehto, mutta varmasti monessa tapauksessa toimiva.

        Uskoisin, että pienellä perehtymisellä tekniikkaa ymmärtävä mies kyllä hiffaa rintaliivien kokomääritelmät aika hyvin. Ainoa ongelma tietysti on, että eihän mies sitä valmistajakohtaista käyttömukavuutta voi aistia. Mies satsaa varmemmin laatuun. Jos menee kerran metsään, niin ei pidä masentua. Kyllä niistä varmaan saa ainakin hetken iloa, jos nyt ei ihan kokopäiväiseen käyttöön sopisikaan.

        Ainakin meillä on tällaisia kokemuksia. Ostan naisystävälleni useinkin alusvaatteita ja nyt on alkanut osumaan kohdalleen. Hän pitää lahjakorttia liian arkisena ja helppona lahjana. Itse pidän kovastikin alusasujen erikoisliikkeessä asioinnista. Saan siellä yleensä aina todella hyvää palvelua.


      • Ja taas

        Menee metsään, jos niillä ostetaan taas samaa arkista puuteria....


      • Satiinipitsi
        Ja taas kirjoitti:

        Menee metsään, jos niillä ostetaan taas samaa arkista puuteria....

        Ei mene välttämättä metsään,riippuen tietenkin naisesta.Mulle kelpaa väri kun väri,
        erityisesti musta,punainen,vaaleanpunainen ja valkoinen,tietty muutkin värit.


    • Pitsipiksu

      Ehdottomasti jotku seksikkäät ja kauniit.Lahjakortti on hyvä tai sitten mene yhdessä
      mieluisat.

      • Pitsipiksu

        siis ostaa yhdessä,jäi se pois edellisestä viestistä.


    • kell' onni on

      Minä ainakin haluaisin seksikkäät alus/yöasut ja katselen niitä aina netistä haaveillen.
      Ja sitten kun vielä olisi mies, joka niitä minulle ostaisi! Ja joka minua niissä ihailisi. Te joilla on ihana ukko kotona, ette tiedä minkä aarteen olette saaneet. Käyttäytykää sen mukaisesti ja ilahduttakaa sen miehen silmää niiden iänikuisten pumpulipöksyjenne sijaan.

    • Vakiolahja

      Alusvaatteiden ostaminen täysin sokkona on kyllä vaikeaa. Meillä alusvaatteet ovat aika "tavallinen" lahja. Tämä siinä mielessä että ne lähestulkoon kuuluvat joka jouluun ja usein myös molempien merkkipäiviin. Taas ostettiin yhdessä jouluun piristystä ja suunnitteilla on kyllä ostaa vielä jotain. Siis minun hänelle.

      Alkuun käytiin yhdessä ostamassa jolloin minulle kehittyi hyvä käsitys mistä toinen pitää ja mistä ei. Samoin koot ja mallit selkenivät. On ihan eri asia ostaa 75B sokoksen Emotion shopista kuin Change:sta, saati jostain hennesiltä. Tietyt liikkeet on todettu tutuiksi ja turvallisiksi. Nykyään ostan jo mieluummin ilman myyjän apua kun suhtautuminen miesostajaan ei ole aina kovin kaksinen. Stockmann on ollut tässä hyvä poikkeus. Yleensä kannattaa valkata hieman vanhempi naismyyjä. Paljon parempi suhtautuminen. Changelta en ole koskaan saanut hyvää palvelua kun olen ollut yksin liikkeellä. Ehkä vain huonoa tuuria.

      Nykyään tulee tilattua myös netistä. Näissä tietysti isompi riski ettei sovi. Nämä katsotaan poikkeuksetta aian yhdessä.

      Meillä on ollut nyrkkisääntö että alusasua tulee voida pitää muutenkin kuin makuuhuoneessa ja mitään ei osteta vain ja ainoastaan yhtä kertaa varten. Tämä ei kuitenkaan tarkoita etteikö voi olla seksikästä, ja sitä se on AINA. Pitsiä, satiinia ja tummia värejä. Ei röyhelöitä tai mitään ihme pampuloita tai härpäkkeitä.

      • Syrjivää käytöstä

        Nämä huonosti kohtelevat myyjät luulee että ostat itsellesi tai että hepenet menee rakastajattarelle.


    • Iso Iita

      Osta laamapaita ja villahousut tai paksut sukkikset, niin lahjan saaja on kiitollinen lämpimistä lahjavaatteista. Aina, kun ostaa lahjavaatteita, pitää tietää saajan mitat. Koot voivat vaihdella aika tavalla.

    • Pitsipiksu

      Ei mitään laamapaitaa,villahousuja,eikä paksuja sukkiksia.Enemmin jotain seksikkäämpää,kuten Eros.fi,Ladyshop,SensuElli yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      568
      3769
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3268
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2761
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2679
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2064
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2021
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1837
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1785
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1710
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      46
      1692
    Aihe