Hei. Olen isänmaallinen kommunisti. Ihailen Leniniä ja Stalinia ja Neuvostoliittoa. Neuvostoliitto oli menestystarina jonka loi Lenin. Suomalaiset syyttävät kommunisteja murhaajiksi. Mutta tosiasia on se että aate ei murhaa ketään. No totta on se että Stalin oli kommunisti, mutta hän oli puoliksi sairas. Verrataanpa Stalinia Leniniin, Marxiin tai muihin älykkäisiin kommunisteihin heidän ajatuksillaan ei ole paljoa yhteistä. Ja vaikka olisikin, niin Stalin oli sairas, minkä aatteen kannattaja olisi voinut olla sairas mutta sairaus osui Stalinille. Joka sattui olemaan kommunisti. No itse olen suomalaisuudesta ylpeä, Kunhan vain ihailen Neuvostoliittoa
PS. Olen vasta 11 vuotias
ISÄNMAALLINEN KOMMUNISTI (11V)
40
252
Vastaukset
- Sepon Antikepu SAK
valehtelet
- Kommunistien tulevai
Kommunistit ovat sekä kansainvälisiä että isänmaallisia. Isänmaanvihollisia ovat ylikansalliset kapitalistit joiden elinkeino on sota ja riisto.
http://www.youtube.com/watch?v=y7vHvpM25PY
http://www.youtube.com/watch?v=tIzllQHTws8
- kuolematon nero
Hyvän kirjoitustaidon takia epäilen ikääsi. Onko mutsi sielunlain ideologiassa samaa mieltä? Ota huomioon, että Stalinilla ja Leninillä oli muuten miehinen tajunta, mutta Karl Marxilla oli naisellinen tajunta.
http://www.youtube.com/watch?v=GLtnOJFAUDY - 11v
Tiedän että kirjoitan hyvin. Ja luen 600 sivuisia poliittisia teoksia. Ja epäile jos tykkäät. 11 olen.
- ikuinen ELÄMÄ
Hmm?
Jos olet 11v, oletko sielunlaissa poika, tyttö ja tyttöpoika?
Tunteeko edes mutsi sinua?
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=1y77lUqbxls - Pappa-2
Neuvostoliitto lässähti byrokratiaan, suunnitelmatalouteen, sosialisointiin ja kollektivisointiin. Menestystarina, miten?
- Koroljov
Huolimatta kommunistisen järjestelmän tuhoisuudesta Neuvostoliiton geopoliittista ajatusta on kuitenkin pidettävä oikeana. Maantiedettä emme voi muuttaa.
- Pappa-2
Koroljov kirjoitti:
Huolimatta kommunistisen järjestelmän tuhoisuudesta Neuvostoliiton geopoliittista ajatusta on kuitenkin pidettävä oikeana. Maantiedettä emme voi muuttaa.
Mikä oli NLn geopoliittinen ajatus? Maailmanvalloitusko?
- 11V
Pappa-2 kirjoitti:
Mikä oli NLn geopoliittinen ajatus? Maailmanvalloitusko?
Stalinin geopoliittinen ajatus oli maailmanvalloitus ei NL:n.
- kuolematon nero
11V kirjoitti:
Tuo on kommunismin aatehistoriassa hiukan ristiriitainen lause, sillä eihän NL ollut koko maailma. Kysy sielunlaissa lisäohjeita mutsilta. Luuletko päihittäväsi miehisen tajunnan omistaneen Stalinin?
http://www.youtube.com/watch?v=XC2Bk8f8plU - 11V
kuolematon nero kirjoitti:
Tuo on kommunismin aatehistoriassa hiukan ristiriitainen lause, sillä eihän NL ollut koko maailma. Kysy sielunlaissa lisäohjeita mutsilta. Luuletko päihittäväsi miehisen tajunnan omistaneen Stalinin?
http://www.youtube.com/watch?v=XC2Bk8f8plUMinä päihitän justiin sen kenet haluan. Eli vastaus on kyllä.
- Pappa-2
11V kirjoitti:
Ei NL ajattele, sen johtajat ajattelevat ja kansa kannatti. Eivät Lenin, Trotski, Stalin ja kumppanit ennen toista maailmansotaa muuta miettineetkään kuin maailman valloitusta. Kinaa oli lähinnä tavoista. Stalin suunnitteli jo kolmatta maailmansotaa.
Toisen maailmansodan jälkeen NL aseisti kapinallisia missä vain voi ja resurssit riitti. Siihen se sitten lässähtikin. - 11v
Pappa-2 kirjoitti:
Ei NL ajattele, sen johtajat ajattelevat ja kansa kannatti. Eivät Lenin, Trotski, Stalin ja kumppanit ennen toista maailmansotaa muuta miettineetkään kuin maailman valloitusta. Kinaa oli lähinnä tavoista. Stalin suunnitteli jo kolmatta maailmansotaa.
Toisen maailmansodan jälkeen NL aseisti kapinallisia missä vain voi ja resurssit riitti. Siihen se sitten lässähtikin.Itseasiassa olet väärässä.
- Pappa-2
11v kirjoitti:
Itseasiassa olet väärässä.
Vai oli neuvostoliitolla ajatus? :-)
- 19+3
Koroljov kirjoitti:
Venäjän presidentti Vladimir Putin sanoi että Neuvostoliiton hajoaminen oli 20. vuosisadan suurin geopoliittinen katastrofi.
Se ei pidä paikkaansa. 20. vuosisadan suurin geopoliittinen katastrofi oli NEUVOSTOLIITTO. - Good Old Times
11V kirjoitti:
Minä päihitän justiin sen kenet haluan. Eli vastaus on kyllä.
- 11v
Poika varmaankin.
- hrt7rt4trj7yrg7yt67y
katsokaa kaikki linkit
http://www.kominform.eu/
http://www.angelfire.com/la/cominternet/
http://www.adressit.com/natoyhteistyo_torjuttava__ei_islannin_ilmavalvonnalle mene vittuun
- Bandiera rossa
Olen aloittajan kanssa kaikesta muusta samaa mieltä mutta on väärin sanoa, että toveri Stalin olisi ollut mielenvikainen. Toveri Stalin on modernin marxismi-leninismin ideologinen isä, aatteen joka nykyään on johtava kaikkien kommunistien keskuudessa maailmassa. Kuuba, Korea, Nepal ja Kiina ovat kaikki Stalinin opin perillisiä. Missä vain maailmassa on radikaaleja Marxilaisia liikkeitä, jotka toteuttavat työväen tahtoa vapauteen, marxismi-leninismi on hallitseva aate.
Siksi kehotan nuorta kommunistia opiskelemaan kommunismin teoriaa ja ajankohtaista kommunistisen liikkeen toimintaa. Kommunistille on tärkeintä elää kunniallisesti ja arvokkaasti ja suojella kansaa sortovallalta. Itsekkyys ja muu naurettava nyky-yhteiskunnan hapatus on vain kansaa vastaan suunnattua propagandaa, oikeasti ihmiset ovat älykkäitä ja valmiita muutokseen. Tienaamisen sijaan ihmiset haluavat oikeudenmukaisen yhteiskunnan, jota puolustaa työkansan oma liike, kommunismi.- Venceremos!!
Miten niin modernin kommunismin isä? Stalin oli käytännön mies joka toimi lähinnä Johtajana ääriolosuhteissa, kapitalistien ja natsien jatkuvan paineen alla. Varsinaista kommunismia ja tieteellistä maailmankatsomusta edustavat Lenin ja Trotski.
- LeninOliVapaamuurari
Venceremos!! kirjoitti:
Miten niin modernin kommunismin isä? Stalin oli käytännön mies joka toimi lähinnä Johtajana ääriolosuhteissa, kapitalistien ja natsien jatkuvan paineen alla. Varsinaista kommunismia ja tieteellistä maailmankatsomusta edustavat Lenin ja Trotski.
Trotski ja Lenin saivat rahoituksen, käskynsä ja ohjeensa Wall streetilta. Jacob Schiff rahoitti pankkiensa kautta Venäjän vallankumouksen. Vuonna 1917 hän sijoitti 20 miljoonaa dollaria sai puolen vuoden kuluttua yli 100 miljoonaa dollaria.
Trotski organisoi ihmisukkunnan raaimman ryöstömurhan murhaamalla ja ryöstämällä Venäjän yläluokan. Ryöstösaalis jaettiin Wall streetin pankkiirien ja kommunistieliitin kesken.
http://www.youtube.com/watch?v=_CxaB4MtvSM
- 20+15=?
Tiedän tuollaisen 11-vuotiaan pikkuvanhan sielunelämän, sillä olen itse ollut kerrtan samanlainen.
Mutta toisin kuin sinä, minä olin 11-vuotias silloin kun Neuvostoliitto oli vielä olemassa, ja minulla on ensikäden tietoa Neuvostoliitosta ja siitä, mitä se oli, ja siinä ei todellakaan ollut mitään ihailemista.
Neuvostoliitto ei ollut tippaakaan parempi kuin Natsi-Saksa yhtään missään suhteessa. Yhdessä murhattiin viattomia ihmisiä etnisen ja toisessa sosiaalisen syntyperän mukaan ja molemmissa oli samanlainen totalitaristinen komentotalous, jossa yksilöllä ei ollut mitään arvoa eikä mitään vapauksia eikä mitään oikeuksia, ja jossa valtio tunkeutui ihmiselämän pienimpäänkin sopukkaan. Ja auta armias jos olit eri mieltä, rangaistus tuli armottomana.
Me Kekkoslovakian lapset saimme katsella neuvostojärjestelmää aitiopaikalta, ja monet meistä jopa pääsivät käymäänkin siellä. Se, mitä näimme, ei kertonut mistään hyvästä. Kaikkeen liittyi hirvittävä kyräily, salailu ja suoranainen valehtelu. Plus hirveä militarismi ja byrokraattisuus. Koko juttu oli todella kamalaa.
Filosofi keisarina on pahin mahdollinen yhdistelmä, ja sekä Lenin että Stalin olivat sellaisia. Tulos oli todella tuhoisa. - erttkl
Raamatussa on ihmeellisesti kuvattu tuo aate!
Ilmestykirjan selityksiä
Ilmestyskirjan 17.luvun peto on kommunismi. Seitsemän päätä oli seitsemän kommunistivaltiota Keski-Euroopassa ja itse peto oli kahdeksas ja lähtöisin nuiden seitsemän alueelta ja oli Neuvostoliitto.
"Karitsa oli voittava heidät" ja tuo oli muutos v. 1990 kristinuskon hyväksyvään hallitusmuotoon.
Raamattu:"Autuas, joka uskoo Jumalaan, joka jumalattomankin vanhurskaaksi tekee!"
Ilmestyskirjan 17.luvun selityksiä
Ilmestyskirjan 17.luvun peto on kommunismi. Portto ratsastaa seitsenpäisellä pedolla. Seitsemän päätä oli seitsemän kommunistivaltiota Keski-Euroopassa ja itse peto oli kahdeksas ja lähtöisin nuiden seitsemän alueelta ja oli Neuvostoliitto. Kymmenen sarvea tarkoitti, että nuissa seitsemässä valtiossa oli liittovaltioita, joista nuo kolme lisäsarvea. Ja yksi ei ollut tullut, oli Jugoslavia, joka kulki omia teitään, mutta oli kommunistiblokin jäsen.
"Karitsa oli voittava heidät" ja tuo oli muutos v. 1990 kristinuskon hyväksyvään hallitusmuotoon.
Portto ratsastaa pedolla. Babylonia, jota kuvaavat portolla on pedon selän kohdalla.
Sosdemit ovat ilmeisesti tuo portto, joka ratsastaa pedolla.
Raamatussa on kuvattu kommunismi:
"Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa(materialismia!" Matteuksen Evankeliumi
"Päämies, joka valhetta rakastaa, sen kaikki palveliat ovat jumalattomia!" Sananlaskut
"Tyhmän sydän on vasemmalla puolen, eikä hän tunnusta Jumalaa olevankaan!" Sananlaskut
Viimeisellä tuomiolla sijoittivat vuohet vasemmalle puolen! Matteuksen Evankeliumissa kuvattu.
"Jumala muuttaa vihollisensa punaisiksi!" Raamattu
Jumala on johdattanut värivalinnoissa!
"Päämies, joka köyhää kansaa hallitsee on ahne karhu ja kiljuva jalopeura!" Sananlaskut
Tuo on aivan Ilmestyskirjan 17. luvun pedon näköinen! Pedolla seitsemän leijonapäätä KeskiEuroopassa oleva vasallivaltuot. Itse peto noista seitsemästä, eli Itä Saksan alueelta oli Neuvostoliitto. Jalat Intia ja taka Intia . Sri Lanka pedon etujajan kynnet. Eli ovat aivan Raamatun kuvaaman nnäköisiä!!!
Jumala toivoo heidänkin pelastuvan ja alkavan uskomaan JEESUKSEEN!
"Jumala käskee kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan syntinsä anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimissä ja on todistanut tuon herättämällä Jeesuksen Kristuksen kuolleista!" Apostolin saarnasta Ateenalaisille!- - M.O.T. -
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
JEESUS OLI ENSIMMÄINEN KOMMUNISTI.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
- kaatoi rahanvaihtajien pöydät
- "viimeiset tulevat ensimmäisiksi"
- "vaikeampi on rikkaan päästä Taivaaseen kuin kamelin neulansilmästä"
- alkuseurakunta eli kommuunina jossa kaikki oli yhteistä
Kapitalistien nykykirkot ovat Saatanan juoni.
- Oligargit
Tässä hyvä artikkeli littyen kommunismin syntyyn ja toteutukseen
http://markkujuutinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/125954-venajan-vallankumouksen-ja-neuvostovaltion-taustavoimat- vcx5t346ty46
Vasemmistolaisuus pahin sairaus mihin ihminen voi ikinä sairastua. Niin paljon kateuuta, tekopyhyyttä ja köyhyyttä.
- ei riistäjä
vcx5t346ty46 kirjoitti:
Vasemmistolaisuus pahin sairaus mihin ihminen voi ikinä sairastua. Niin paljon kateuuta, tekopyhyyttä ja köyhyyttä.
Oikeistolaisuus: ahneutta, itsekkyyttä ja toisten kustannuksella hankittua taloudellista hyötyä.
- Nyk.kapit.apokalypsi
vcx5t346ty46 kirjoitti:
Talouden syöksykierre, veriset öljysodat, työvoiman riisto kehitysmaissa ja kapitalismin edellyttämä työttömyys. Kommunismissa, jota militarismi-kapitalismi ei uhkaa, on nämä kaikki poistettavissa. Vapaa kommunistinen yksilö on lisäksi onnellinen koska kaikille annetaan tarpeidensa mukaan.
- JKHCHH
N IIINKÖ
- 233447yggdf
Kommunismi ja vapus lähes yhtä hyvä vitsi kun toimiva kommunismi :DDDD ja yhtä lähellä totuutta kun sananvapaus pohjois-koreassa
- sarana55
kaatui omaan mahdottomuuteensa.
- velho4
Ottaka huomioon, eträ ellei neuvostoliitto olisi voittanut sotaa,
olisimme natsien vallan alla, mutta sodan jälkeen saiime turvauksi itsenäisyytemme
Neuvostoliitto vastasi 80 % saksaa vastaan käydystä sodasta,
Länsimaat 20 %
Usa ryhtyi sotaan vasta kun huomasi nl voittaa sodan ja kerkiää vallata saksan enne liittoutuneita
Se kuvitteli että kun osapuolet uuvuttavat itsensä sodassa niin amerikka tulee ja lyö kaksi kärpästä yhdellä iskulla
Kommisisti ovat kansainvälisiä, sillä isänmaallisuus on kollektiivista itsekkyyttä joka viime kädessä aina johtaa sotaan.- :-)
Meillä olisi suur-Suomi, jos nl ei olisi voittanut sotaa. :)
Stalin tapatti sotilaitaan järjettömästi, siitä 80%.
USA liittyi sotaan, kun Japani hyökkäsi Hawaijille ja sen kunniaksi HITLER julisti sodan USAlle. Eli USA ei ryhtynyt yhtään mihinkään.
- Vanhempana naurat
Kerkiät viisastua. Stalin tappoi enemmän venäläisiä kuin heitä kuoli koko toisessa maailmansodassa. Niin ihana se oli.
- 11V
MUTTA rakkaat toverit. En vastusta kapitalisteja. Sillä vaikka olen kommunisti, niin olen aidosti sitä mieltä että kapitalisteja tarvitaan!! Ei olisi työläisille työtä jos ei olisi kapitalisteja. Toivon että kommunistit puhuisivat oikeistolaisista myös hyvään sävyyn eivätkä vain kadehtisi kun he omistavat niin paljon sitä sun tätä. He ovat sen ansainneet jos ovat tehneet sen eteen työtä!! Turha on työläisten sitten vinkua että: "porvaristo on tappanut työläisiä ja he riistävät yms." Mutta miksi kommunistit (muistutan että olen itse kommunisti) puhuvat rauhasta ja suivaitsevaisuudesta jos he itse haluavat tappaa porvarit?? Minä haluaisin pitää kommunismin rauhan aatteena enkä tahdo mitään vastakkain asetteluja. Tahdon että kansa elää rauhassa.
- paremmin tietävä
Et sinä mikään kommunisti ole, sosiaalidemokraatti korkeintaan, jos sitäkään.
- 11v.ystäväiseni...
Et ymmärrä kommunismista mitään mutta sekoilusi paljastaa että olet ollut selvästikin kokoomus-"työväenpuolueen" vaikutuspiirissä.
Koita vapauttaa mielesi porvareista
http://www.youtube.com/watch?v=JZ5nKroC1IU
- 11V
Mitäs sanotte te muut kommunistit Maksim Gorkista?? Hän oli monista asioista Leninin kanssa erimieltä mutta oli silti kommunisti. Pitäisikö kaikkien olla samaa massaa?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Maksim_Gorki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992