Saako mistään ilmaiseksi 2013 seinäkalenteria?

kalenteria vailla

Viime vuonna löytyi vielä ilmainen seinäkalenteri mutta tänä vuonna en ole vielä löytänyt. Tarkoitan sellaista valmista seinäkalenteria - kyllähän netissä on sellaisia jotka pitää itse tulostaa mutta haluaisin valmiin kalenterin. Onkohan loppuvuoden aikakauslehtien mukana seinäkaleteria - kertokaa jos tiedätte.

32

4841

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi myös tilata lähe

http://www.pirkanmaan-jatehuolto.fi/pjoy/roskakalenteri2012
      Tulossa on älä hoppuile.

Roskakalenteri kannattaa ottaa talteen - sieltä löytyy neuvo moneen jätepulmaan. Kalenterissa on Repe&Romu -aikataulun lisäksi tuhti tietopaketti jätehuollosta: asiointiohjeet palvelupisteissä sekä keskiaukeamalla irrotettava jätteiden lajitteluopas

• kalenteria vailla

Mutta en minä mitään tämän vuoden kalenterilla tee - se pitäisi olla 2013 vuodelle, onko sellainen ilmaiskalenteri tulossa myös? Enkä asu Pirkanmaan läheisyydessä.

• kyllä niitä on jaoss

apteekista olen jo 1 saanut... toista tarjosivat mutten ottanut kun jo oli ... sain sitten huulirasvan ja purkkaa..

• apteekista hyvinkin

Apteekissa minullekkin tarjosi kalenteria ja sen otin mielihyvin kun ei niitä ilmaiskalentereja enää niin vaan olekkaan tarjolla kuin mitä vielä joskus ennemmin oli.

• Onhan niitä kalentereita lehtien välissä, mutta itse lehti maksaa.

• Näpsä.

Sinulla ei ole varaa laittaa n 8 euroa seinäkalenteriin? Halvemmallakin saa, mutta 8 eurolla saa varmasti fiksun seinäkalenterin. Sehän on vajaa 70 senttiä kuukaudelle ja 2 senttiä päivälle..

Kyllä minulla on varaa kaikenlaiseen "turhaan" ja olen sentään toimeentulotuella jota silloin tällöin alennetaan.

• kalenteria vailla

Hyvä jos sinulla on varaa, vaikka sitä en kysynytkään. Kysyin sen takia koska viime vuonna näitä ilmaiskalentereita ihan mukavasti löytyi. Nyt vaan on ilmeisesti vallalla villitys itse tulostaa netistä kalentereita. Tulostimeeni ei saa mitään edullisia musteita, vaan mustekasetti maksaa tosi paljon.

Minulla ei ole toimeentulotukia eikä mitään muitakaan tukia - on vain pari tosi-tosi pienipalkkaista työtä! :P

• Näpsä.
        kalenteria vailla kirjoitti:

Hyvä jos sinulla on varaa, vaikka sitä en kysynytkään. Kysyin sen takia koska viime vuonna näitä ilmaiskalentereita ihan mukavasti löytyi. Nyt vaan on ilmeisesti vallalla villitys itse tulostaa netistä kalentereita. Tulostimeeni ei saa mitään edullisia musteita, vaan mustekasetti maksaa tosi paljon.

Minulla ei ole toimeentulotukia eikä mitään muitakaan tukia - on vain pari tosi-tosi pienipalkkaista työtä! :P

Saat kahdesta työstä vähemmän kuin 300 euroa kuukaudessa, jonka itse saan toimeentulotukena (kun jaan tuen tasan joka kuukaudelle).

Sittenhän sinun kannattaisi hakea toimeentulotukea.

• ----

Yhdellä eurolla halpiskaupasta viime vuonna.
        Postiluukusta jaettiin joskus mainoskalentereita.

• kuva kuvasta
        ---- kirjoitti:

Yhdellä eurolla halpiskaupasta viime vuonna.
        Postiluukusta jaettiin joskus mainoskalentereita.

Fiksu on persoonallinen ja uhraa hieman ja teetättää seinäkalenterin omista kuvistaan. Ei se niin paljoa kustanna ja kuvathan voi säästää.
        Olen takuueläkkeellä mutta tilaan kalenterin.

• No voi että
        Näpsä. kirjoitti:

Saat kahdesta työstä vähemmän kuin 300 euroa kuukaudessa, jonka itse saan toimeentulotukena (kun jaan tuen tasan joka kuukaudelle).

Sittenhän sinun kannattaisi hakea toimeentulotukea.

Sulla on varmaan sellainen kyltti mukana kun kuljet, että: MINÄ SAAN TOIMEENTULOTUKEA! ANTAKAA HUOMIOTA!

• 12+12

minä ostan aina kissa kalenterin maksoi mitä maksoi,,, minulla on kissa.

• kirkasotsa

Tee itse.

• --!--
      • Santtana sentäs.

Voi voi kun se ei ole ilmainen.
        Alapa klikkaamaan ja mene eteenpäin - niin kalenterin hinnaksi tulee 10 - 20 euroa.
        He ottavat hinnan piilokuluina. Kuten ylihintainen postitus.

Tuo vedätys on tehty tosi ovelaksi ja tarkka saa olla. Koska siellä on valmiiksi ruksattuja lisähinta tuotteita.

MIKÄÄN EI OLE ILMAISTA MILLOIN TE PÖNTÖT TAJUATTE SEN!!!!!!

• niin no

vistaprintiä ei voi suositella, siellä on sen verran hämärä ja harhaanjohtava hinnoittelutapa.

• *^*^*
    • asukas.....

Jos asut Espoonkruunun asunnossa, jaetaan sieltä ilmainen ja hyvä seinäkalenteri joka vuosi. Se tulle Asukasviesti-lehden välissä postin kautta.

• Laita tänne

sp-osoitteesi, vastaan siihen ja kysyn osoitettasi.
      Lähetän sinulle joululahjaksi seinäkalenterin.

• taina tulostaja

Mä voin tulostaa sulle kalenterin vaikka sun omista kuvista.
      Ja ihan ilmaiseksi.

• Etsin kans

Mulla on parina edellisenä vuotena ollu Myllyn Paras kalenteri, sen on aina ilmaiseksi saanut tilattua ja on ollu tosi kivan näkönen. Nyt ei löydy..

• Helppo elämä

Loppuvuoden aikakausilehtien mukana on kalenterit ja ainakin omaan talouteeni tulee näitä kalentereita n. 10 kpl ilmaiseksi erilaisista instansseista. Lisäksi monista liikkeistä saa kalenterin loppuvuodesta, kun vain käy hakemassa. Pankeissa on vinot pinot niitä odottamassa asiakkaita.

Tulostimeen saat mustetta ilmaiseksi, kun seuraat ilmoituksia. Kannattaa ottaa se täyttöpakkaus ilmaiseksi, sillä saa eniten tulostettuja arkkeja.

Joku voi varmaan linkittää tänne ne ilmaiset sivut, siis mistä saa kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta ilmaiseksi, sieltäkin voi löytyä vaikka kalenteri. Yksikin lehti on mulle tullut yli 25 vuotta ilmaiseksi, kun täytin aikoinaan erään kyselyn lomakkeen, sielläkin on mukana kalenteri joka vuosi. On näitä vaikka kuinka, kun vähän katselee.

• kalenteria vailla

"Tulostimeen saat mustetta ilmaiseksi, kun seuraat ilmoituksia. Kannattaa ottaa se täyttöpakkaus ilmaiseksi, sillä saa eniten tulostettuja arkkeja".

Mulla on HP tulostin - siihen ei saa ikinä näitä ilmaisia tai halpoja mustekasetteja. :(

Olen tutkinut niitä "internetistä ilmaiseksi" ym. sivustoja, kiitos vain siitäkin vinkistä. http://www.ilmaiset.fi/lassej/ilmaiset/index.html Siinä linkki yhteen ilmaisvinkkisivustoon.

"Loppuvuoden aikakausilehtien mukana on kalenterit ja ainakin omaan talouteeni tulee näitä kalentereita n. 10 kpl ilmaiseksi erilaisista instansseista. Lisäksi monista liikkeistä saa kalenterin loppuvuodesta, kun vain käy hakemassa. Pankeissa on vinot pinot niitä odottamassa asiakkaita".

En muistanutkaan tuota, että pankeista voisi käydä kysymässä - ehkä myös apteekeista? Kiitos vinkeistä.

• Helppo elämä

"Tulostimeen saat mustetta ilmaiseksi, kun seuraat ilmoituksia. Kannattaa ottaa se täyttöpakkaus ilmaiseksi, sillä saa eniten tulostettuja arkkeja".

Mulla on HP tulostin - siihen ei saa ikinä näitä ilmaisia tai halpoja mustekasetteja. :(

Olen tutkinut niitä "internetistä ilmaiseksi" ym. sivustoja, kiitos vain siitäkin vinkistä. http://www.ilmaiset.fi/lassej/ilmaiset/index.html Siinä linkki yhteen ilmaisvinkkisivustoon.

"Loppuvuoden aikakausilehtien mukana on kalenterit ja ainakin omaan talouteeni tulee näitä kalentereita n. 10 kpl ilmaiseksi erilaisista instansseista. Lisäksi monista liikkeistä saa kalenterin loppuvuodesta, kun vain käy hakemassa. Pankeissa on vinot pinot niitä odottamassa asiakkaita".

En muistanutkaan tuota, että pankeista voisi käydä kysymässä - ehkä myös apteekeista? Kiitos vinkeistä.

Meillä on myös HP tulostin, yhdestä firmasta löytyy siihen uusio kasetteja ja samasta paikasta saa "ilmaiseksi" sen täyttöpakkauksen, eli otat halvimmat uusiokasetit ja kylkiäisenä se ilmaispakkaus, tulee paljon tulostukseen arkkeja.

Vielä noista kalentereista.. Loppuvuodesta monilla liikkeilla ja firmoilla on tarjolla kalentereita, kun vain käy paikan päällä ja kalenteria pukkaa mukaan. Aiemmin kävin puhelinlaskun maksamassa suoraan puhelinyhtiössä, sain sieltäkin muistaakseni aina kalenterin. Uskoisin jopa apteekistakin löytyvän asiakkaallee kalenterin. Pankissa niitä näytti olevan iso pino, kun kävin viime viikolla.

• ilm.kalenteri

jos olet vantaan energian asiakas sieltä tulee lehden välissä kalenteri ,tarjoustalosta saa 3 eurolla ihan kivan kokoisen ja näköisen

• kirsi

Hei, laitoin viestiä Valiolle ja pyysin ilmaista seinäkalenteria, sain vastauksen, että laitettu postiin tulemaan.

• M.S.H.1971

Myllyn Paras 2013 -seinäkalenterin saa tilaamalla (ilmainen) laittamalla s-postilla pyynnön osoitteeseen: [email protected]

• Aira.

ilmaisnäytteet. net sivulta itse tilasin kalenterin

• apoteekkikalenteri

Apteekeista saa kalentereita. Ei ne isokokoisia ole, mutta ihan hyviä.

• Ennen jaettiin

Minä kävin parissakin apteekissa heti vuoden alussa, mutta ei niissä ollut kalentereita. Muistan kyllä itsekin, että jonain vuonna on ollut.
        Taidan siis jäädä kalenteritta tänä vuonna..

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      115
      5289
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3228
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2811
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1810
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe