Miksi mies ei halua minua

elisaBeth

Olemme seurustelleet nyt mieheni kanssa reilu 2 vuotta, josta puoli vuotta olemme asuneet yhdessä. Tämän yhdessä asumisen aikana seksi on hävinnyt suhteestamme lähes kokonaan. Yritin aluksi vihjailla, että haluaisin seksiä useammin ja enemmän. Tämä ei kuitenkaan toiminut, joten sanoin lopulta suoraan, että haluaisin seksiä lisää. Mieheni vastasi että "Joo tottahan toki se käy, että hänelle on ihan sama miten usein sitä harrastetaan". Viikoilla ei kuitenkaan tapahdu ihmeitä, kun olemme molemmat työpäivän jälkeen niin väsyneitä. Sanoin sitten perjantaina, että viikonloppuna haluaisin seksiä, jos vain mitenkään mahdollista, että jos voisimme mennä aikaisemmin sänkyyn, tai vaikka aamulla tai päivällä, ihan sama, kunhan vain jotain tapahtuisi. Mies lupasi että "Joo kyllähän se käy hänelle". Mutta tapahtuiko mitään, ei. Mieheni istuu koneella ja pelaa, eikä mitään mahdollisuuksia, että lähtisi järkevään aikaan kanssani makkariin. Eilen ihan pyysin siinä kahdeksan jälkeen, että eikö mentäisi jo sänkyyn. Mies oli että "joo ihan kohta", mutta sitä kohtaa ei koskaan tullut ja lopulta olin niin väsynyt, että nukahdin saman tien kun painoin pääni tyynyyn. Tiedän että kuulostaa ihan hirveän epäromanttiselta tällainen seksistä sopiminen, mutta kun ei sitä enää spontaanisti tapahdu, niin pakko minun oli jotenkin yrittää. Enkä' minä sitä mitenkään kahvipöydän ääressä vain tokaissut, vaan illalla nukkumaan ruvetessamme suutelin mieheni kaulaa ja sipitin sen hänelle. Ei tämäkään tosiaan kyllä näytä auttavan.

Mikä minussa on vikana? Ymmärrän kyllä, ettei aina haluta, mutta tätä on kestänyt jo aika pitkään. Lisäksi mieheni runkkaa viikoittain, kun minä olen poissa, esimerkiksi harrastuksissa. Onko tämä vain nyt joku kyllästymisvaihe? Olen laihduttanut ja alkanut urheilla, käyttänyt seksikkäitä alusvaatteita ja menin jopa tilaamaan mieheni makuun olevan korsetin, jotta saisin mieheni haluamaan minua edes vähän enemmän, mutta mikään ei ole auttanut. Korsettia en ole sen enempää näyttänyt, kuin sen ekan kerran kun sen miehelleni esittelin (mieheni vilkaisi minua, ja sanoi että tuotapa täytyy joskus koeajaa, ei muuta). Pitääkö vain odotella, että ehkä alan taas kohta kiinnostamaan miestäni? olen ihan hukassa, tuntuu niin pahalta kun en kelpaa. Te jotka olette enemmän ajan tasalla miesten aivojen toiminnasta, voisitteko neuvoa mitä minun pitäisi tehdä.

285

15644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain muuta

Teillä on todennäköisesti muita ongelmia, mikä oireilee seksielämään.

• elisaBeth

Niin kai se voi olla. Mutta miksi minä en nää niitä ongelmia. minusta meillä menee muuten niin hyvin. Halailemme ja pussailemme päivittäin. Emme riitele juuri koskaan. Tiedän, että jos kysyn mieheltani suoraan että onko suhteessamme hänestä jotain ongelmia, hän vastaa että "ei ole! ja että "kaikki on hyvin". Miten saan hänet puhumaan, jos hän todella näkee suhteessamme tai minussa jonkin ongelman?

• Markoffi
        elisaBeth kirjoitti:

Niin kai se voi olla. Mutta miksi minä en nää niitä ongelmia. minusta meillä menee muuten niin hyvin. Halailemme ja pussailemme päivittäin. Emme riitele juuri koskaan. Tiedän, että jos kysyn mieheltani suoraan että onko suhteessamme hänestä jotain ongelmia, hän vastaa että "ei ole! ja että "kaikki on hyvin". Miten saan hänet puhumaan, jos hän todella näkee suhteessamme tai minussa jonkin ongelman?

Oletko ajatellut että miehesi on tyyppiä "puhuu ja pussaa". Usein pelkkä hellyys korvaa OSAN seksista, siis vain osan ei kokonaan. Sanoit että kaikki on muuten aivan hyvin eli ehkä miehesi ei pidä seksiä "kovassa huudossa" ja usein naiset pitävät miehestä joka ei ole vain petipuuhia vailla pussailtaessa ja halailtaessa. MUTTA rajansa kaikella
        Hyvää joulun odotusta ja toivottavasti asiat paranevat :) :)

• Puhukaa kunnolla
        elisaBeth kirjoitti:

No ilmeisesti miehen mielestä kaikki on hyvin, jos hän niin sanoo. Hän ei kai tarvitse enempää seksiä. Tai sitten seksi on kanssasi tylsää, eikä innosta. Jätätkö kaiken miehen hommaksi, vai oletko täysillä mukana? Hänellä voi myös olla joku erikoinen fetissi, jota ilman seksi ei tunnu kiinnostavalta.

• Oliivi5

Mikä miehen parisuhdetilanne oli ennen teitä? Hyppäsikö edellisestä suhteesta suoraan uuteen, voisiko olla ettei ole vielä päässyt irti menneisyydestä?

• elisaBeth

Mieheni on ollut monta vuotta sinkku ennen kuin aloimme seurustella ja edellinen suhde ei käsittääkseni ollut kovin vakava, eikä mieheni ole ollut exäänäs yhteydessä varmaan moneen vuoteen. Voiko sitten olla juuri toisinpäin? niin että jos miehelläni ei ole ollut lisäkseni montakaan sänkykumppania (2 aiempaa), hän haluaisi vielä "elää ja kokea lisää" tai jotain?

• m ies
        elisaBeth kirjoitti:

Mieheni on ollut monta vuotta sinkku ennen kuin aloimme seurustella ja edellinen suhde ei käsittääkseni ollut kovin vakava, eikä mieheni ole ollut exäänäs yhteydessä varmaan moneen vuoteen. Voiko sitten olla juuri toisinpäin? niin että jos miehelläni ei ole ollut lisäkseni montakaan sänkykumppania (2 aiempaa), hän haluaisi vielä "elää ja kokea lisää" tai jotain?

Edelleen: mikset kysy suoraan?

• elisaBeth
        m ies kirjoitti:

Edelleen: mikset kysy suoraan?

Koska mieheni vastaa aina, että mikään ei ole vialla, tai korkeintaan, että on vain hiukan väsynyt.

• m ies
        elisaBeth kirjoitti:

Koska mieheni vastaa aina, että mikään ei ole vialla, tai korkeintaan, että on vain hiukan väsynyt.

Kuulostaa siltä, ettet ole puhunut koko asiasta kuitenkaan aivan suoraan ja perinpohjin. Siitä, että teillä on mielestäsi liian vähän seksiä ylipäätään ja mietit, mistä se johtuu, mitä voisi tehdä. Jne. "Kissa pöydälle" niin, ettei asiaa voi kierrellä.

• Homohomo..
        elisaBeth kirjoitti:

Sehän on ilmiselvästi homo, tai vähintäänkin bi.

• hmm.
        elisaBeth kirjoitti:

Joko menneisyys ei ole totta? Tai sitten niitä kokemuksia on vähän tai toinen nainen?

• omgfg

Vähän tyhmä teoria, mutta entä jos hän ei vain enää ole kiinnostunut naisista, eikä uskalla tulla kaapista ulos?

• kkk...kkk...kkk...
        elisaBeth kirjoitti:

jospa Se on "tottunut tuttuun turvalliseen oloon" eikä enään tee ihmeitä...??

• epäilys
        elisaBeth kirjoitti:

masentunut? Siis sairastunut vakavaan depressioon? tai pettää sua?

• jos onkin vale
        elisaBeth kirjoitti:

kuulostaa siltä että se olis eronnut ihan juuri ennen teidän seurustelun alkua ja sä olisit ollu joku laastarisuhde tyyppinen lohdun haku suhde.. nyt kiinnostus ja tunteet kuollut.. tyypillistä laastari jutuissa.. hassua jos tuo totta että pitkään ollu sinkku ennen teidän jutun alkua.. kuulostaa niin laastarisuhteen elämänkaarelta.

• m ies

Aina voi ehkä kokeilla kysyä mieheltä mahdollisimman suoraan?

Kertomasi perusteella ei voi kuin korkeintaan arvailla ihan umpimähkään syitä. Ei voi yhtään tietää.

Älä ainakaan pelkästään itsestäsi etsi vikoja, ei sinussa ole mitään "vikaa".

Suoruus ja avoimuus toimii, jos jokin.

• Niinpä!

Kravatista kiinni ja vedä mies mukaan. Kyllä se siitä. Jotkut on vaan niin vätyksiä, mutta petissä kuoriutuu tiikeri.

• Ballestrom

Olette varmaan molemman äärimmäisen huonokuntoisia kun ette jaksa seksiä. Lisäksi miehesi ei tee selkeästi mieli edes harrastaa seksiä kanssasi. Vaihda nyt äijä ainakin vähän viriilimpää ja paranna omaa kuntoasi vielä.

• elisaBeth

Fyysisessä kunnossa ei pitäisi kummallakaan mitään vikaa olla. Meille seksi on fyysisyyden lisäksi henkinen asia, joten raskaan työpäivän jälkeen, ei mieli ole aina tarpeeksi virkeä, jotta jaksaisi ajatella toisen haluja. Silloin on helpompi vain nollata aivot vaikka lenkillä tai tietokoneella.

• kapsuli

Kuulostaa vähän meidän seksielämältä. Ennen yhteenmuuttoa seksiä oli spontaanisesti ja AINA tavattaessa.

Nyt.... kerran kk:ssa ja sekin tietyn kaavan kautta. Seksi lopahti kuin lehmän häntä. Haluja olisi enempäänkin ja olen siitä avoimesti miehelle sanonut. Ja vastaus oli: juu,sopii.

No puolustukseksi täytyy sanoa että perheellisellä tämä elämäon niin hektistä ja voimia kuluu sen pyörittämiseen. Että sen johdosta en tästä asiasta niin huolissani ole. Nautin sitten kunnolla kun h-hetki koittaa ;) Meillä onneksi mies on kotona pysyvää lajia,joten tiedän että hänelle nyt vaan näköjään riittää tälläinen määrä.

Onko se sitten siinä että kun tietää että tarjolla on niin kerran vähenee? Kun ei asuttu yhdessä niin sitä ikävöi enemmän toista ja ne näkemiset eo olleet joka päiväisiä? Ehkä näin. Tiiä sitten.

• mmiieesss3

Näyttää olevan että jos mies ei ole valmiina aina, niin miehessä vika. Siis näin nainen ajattelee.. ja näköjään osa miehistäkin, ne peli-idiootit.
        Taitaa olla yllätys että mies ei aina halua, edes kerran kuussa. Kun on ne munahaukkalegendat.
        Keskimäärin sinkkumies 'saa' 2-4 krt vuodessa. Paitsi ne pullistelijaurpot jotka kuulemma on saaneet millon vaan...

Jos ei puhumalla selviä, niin jokainen voi tehdä vain omasta puolestaan päätöksiä..

• Tekoja enemmän

Jos mies on sanonut "juu, sopii", niin se tarkoittaa, että tee sinä aloite sitten, kun sinua haluttaa. Ja se aloitteen tekeminen taas tarkoittaa sitä, että mies pitää kunnolla vietellä. Ei mieskään ole mikään automaatti, joka innostuu seksipuuhiin heti kun nainen vain pyytää. Miehenkin halut pitää herättää. Yhdessä asuessa ei enää innostu niin helposti, kun se toinen on aina läsnä. Tarvitaan siis muutakin kuin puheita. Kyllä normaali mies innostuu vaikka vähän väsyneenäkin, jos nainen vain näkee vähän vaivaa.

• ifin

Kuulostaa tutulta tilanteelta. Meillä nainen ei halua vaikka mitä tekis. pisin tauko on ollut 3kk ja jos yleensäkään kerran kuussa tapahtuu yhtään mitään niin olisi kiva, mutta kun ei.

Ei tollasta pihtaamista tarvi kenenkään katella, mä ainakin laitan tyttöystävän vaihtoon jos ei tilanne muutu.

ps. enkä ole edes mikään pahan näköinen, lähes joka kerta kun käyn baarissa niin naiset kattoo perään ja joskus tulee jopa ehdotteleen jos oon kaveriporukalla. Pettämään ei kannata ruveta, mutta kyllä se joskus vaihtamalla paranee!

• Nnainen82

Miksi te kyselette miehiltänne? Varaatta ajan seksille? Whaaat? Mikään ei ole niin tylsää kuin suunniteltu seksi!

Jos mies jämähtää tietokoneelle niin mene hajareisin miehen ja tietokoneen väliin. Mikä pakko sitä seksiä on makuuhuoneessa harrastaa? Jos mies jämähtää television eteen, sammuta tv ja kyykisty miehen eteen ja ota poskeen. Kyllä hän siitä innostuu ja jos ei innostu niin sitten kyse on muustakin kuin laiskuudesta mikä näyttää vaivaavan teitä molempia.

Ei muakaan haluttaisi jos mieheni aina vain huutelisi makuuhuoneesta että "tuleppas tänne niin laitetaan peitto heilumaan!" Se toimisi kerran tai pari ja sitte alkaisi tietokone kiinnostamaan huomattavasti enemmän.

Anna miehellesi hieronta jonka sävy voisi muuttua eroottiseksi. Pyydä häntä pesemään selkäsi ja sen jälkeen pese sinä hänen selkänsä, käsillä hyväillen liukasta ihoa...

Seksi vaatii panostusta ja skarppausta... molemmilta... Näytä sinä esimerkkiä niin saat ihan varmasti haluamasi ja jonain päivänä myös samaa kohtelua takaisin. On ihana tuntea itsensä halutuksi!

• elisaBeth

Voit olla oikeassa, ehkä tässä asiassa teot tosiaan auttaisivat puhetta enemmän. Mutta koska mieheni pelaa tietokonella aina ystäviensä kanssa, niin että kaverit ovat mikin toisessa päässä. Siitä seuraisi vain huutoa, jos kävisin vetäisemässä mikinjohdon irti ja työntyisin mieheni syliin kesken jonkun tärkeän pelin. Pitäisi kai vain pyytä ilmoittamaan, kun peli on ohi ja sitten iskeä.. Sekin kyllä kuulostaa melkoisen mekaaniselta "sano kun olet pelannut loppuun, niin voin tulla panemaan kanssasi". Lisäksi minulla on aika huono itsetunto, niin vaatii kyllä melko paljon itsensä keräämistä, että kehtaan mennä siihen häiritsemään omilla tarpeillani. Mutta voisi sitä yrittää, jos sillä saisin vähän vireyttä eroottiseen elämäämme.

Kiitos kommentista. olet oikeassa siinä että minun pitäisi yrittää kovemmin. minun ongelmanihan tämä on. mies kuitenkin tuntuu olevan ihan tyytyväinen tällä vähäisemmälläkin seksimäärällä.

• lifemocker
        elisaBeth kirjoitti:

Voit olla oikeassa, ehkä tässä asiassa teot tosiaan auttaisivat puhetta enemmän. Mutta koska mieheni pelaa tietokonella aina ystäviensä kanssa, niin että kaverit ovat mikin toisessa päässä. Siitä seuraisi vain huutoa, jos kävisin vetäisemässä mikinjohdon irti ja työntyisin mieheni syliin kesken jonkun tärkeän pelin. Pitäisi kai vain pyytä ilmoittamaan, kun peli on ohi ja sitten iskeä.. Sekin kyllä kuulostaa melkoisen mekaaniselta "sano kun olet pelannut loppuun, niin voin tulla panemaan kanssasi". Lisäksi minulla on aika huono itsetunto, niin vaatii kyllä melko paljon itsensä keräämistä, että kehtaan mennä siihen häiritsemään omilla tarpeillani. Mutta voisi sitä yrittää, jos sillä saisin vähän vireyttä eroottiseen elämäämme.

Kiitos kommentista. olet oikeassa siinä että minun pitäisi yrittää kovemmin. minun ongelmanihan tämä on. mies kuitenkin tuntuu olevan ihan tyytyväinen tällä vähäisemmälläkin seksimäärällä.

"Lisäksi minulla on aika huono itsetunto, niin vaatii kyllä melko paljon itsensä keräämistä, että kehtaan mennä siihen häiritsemään omilla tarpeillani. "

tuo on muuten aika iso turnoff miehellekkin jos nainen arastelee seksiasioita. kyllä se mieskin tarvitsee niitä lämmittelyjä ja sitä että nainen tekee aloitteita, sillä jos nainen ei tee yhtään mitään niin tulee tunne, ettei hän halua minua ja se vähentää seksiä entisestään!

ja mitä hemmettiä se mikki siinä häiritsee jos alat availemaan hänen housujaan ja aloitat suihinoton?! kyllä muuten loppuu se peli

• elisaBeth.
        lifemocker kirjoitti:

"Lisäksi minulla on aika huono itsetunto, niin vaatii kyllä melko paljon itsensä keräämistä, että kehtaan mennä siihen häiritsemään omilla tarpeillani. "

tuo on muuten aika iso turnoff miehellekkin jos nainen arastelee seksiasioita. kyllä se mieskin tarvitsee niitä lämmittelyjä ja sitä että nainen tekee aloitteita, sillä jos nainen ei tee yhtään mitään niin tulee tunne, ettei hän halua minua ja se vähentää seksiä entisestään!

ja mitä hemmettiä se mikki siinä häiritsee jos alat availemaan hänen housujaan ja aloitat suihinoton?! kyllä muuten loppuu se peli

Uskon kyllä, että huono itsetunto ei varmastikaan sytytä yhtäkään miestä, mutta se nyt vain on asia. jolle ei niin vain mitään voi (tai jos voi niin pyytäisin kertomaan, en varmasti ole ainoa nainen jolla on itsetunnon kanssa ongelmia). Mutta yritän nyt sitten skarpata tässä aloitteellisuudessa ja koettaa oikeasti TEHDÄ jotain.

Tuo, että työntyisin ottamaan suihin kesken pelin sen sijaan on ihan absurdiajatus, sillä kyllä se suihinotto varmasti häiritsisi peliin keskittymistä,eikä mieheni varmasti pelia kesken "erän" lopeta kuin vain äärimmäisessä hädässä. Lisäksi mieheni ei varmasti anna ottaa suihin, jos penis on likainen. En minäkään antaisi ottaa itseltäni suihin ennen suihkua.

Voisin kuitenkin koettaa soveltaa neuvoanne ja ottaasuihin vaikka suihkussa. käymme lähes joka ilta yhdessä kuitenkin suihkussa, joten tilaisuuksia kyllä olisi. Toisaalta jos mies ei halua seksiä, niin aiheutan tuollaisella pakotuksella hänelle vain todella ahdistavan tilanteen.. No parempi varmaan yrittää, kuin keksiä tekosyitä kokeilemattomuudelle. Tulen sitten kertomaan miten käy.

• lifemocker
        elisaBeth. kirjoitti:

Uskon kyllä, että huono itsetunto ei varmastikaan sytytä yhtäkään miestä, mutta se nyt vain on asia. jolle ei niin vain mitään voi (tai jos voi niin pyytäisin kertomaan, en varmasti ole ainoa nainen jolla on itsetunnon kanssa ongelmia). Mutta yritän nyt sitten skarpata tässä aloitteellisuudessa ja koettaa oikeasti TEHDÄ jotain.

Tuo, että työntyisin ottamaan suihin kesken pelin sen sijaan on ihan absurdiajatus, sillä kyllä se suihinotto varmasti häiritsisi peliin keskittymistä,eikä mieheni varmasti pelia kesken "erän" lopeta kuin vain äärimmäisessä hädässä. Lisäksi mieheni ei varmasti anna ottaa suihin, jos penis on likainen. En minäkään antaisi ottaa itseltäni suihin ennen suihkua.

Voisin kuitenkin koettaa soveltaa neuvoanne ja ottaasuihin vaikka suihkussa. käymme lähes joka ilta yhdessä kuitenkin suihkussa, joten tilaisuuksia kyllä olisi. Toisaalta jos mies ei halua seksiä, niin aiheutan tuollaisella pakotuksella hänelle vain todella ahdistavan tilanteen.. No parempi varmaan yrittää, kuin keksiä tekosyitä kokeilemattomuudelle. Tulen sitten kertomaan miten käy.

"sillä kyllä se suihinotto varmasti häiritsisi peliin keskittymistä"

ja sun tavoite EI OLE SE, että peli keskytyy ja saat seksiä??

nyt alkaa ilmeta miksi teillä ei sitä seksiä ole!

"Voisin kuitenkin koettaa soveltaa neuvoanne ja ottaasuihin vaikka suihkussa"

ei se suihkussa toimi niin hyvin. tai tunnu oikeastaan miltään kun siellä on liikaa kosteutta ja kaikki kitka häviää

• elisaBeth
        lifemocker kirjoitti:

"sillä kyllä se suihinotto varmasti häiritsisi peliin keskittymistä"

ja sun tavoite EI OLE SE, että peli keskytyy ja saat seksiä??

nyt alkaa ilmeta miksi teillä ei sitä seksiä ole!

"Voisin kuitenkin koettaa soveltaa neuvoanne ja ottaasuihin vaikka suihkussa"

ei se suihkussa toimi niin hyvin. tai tunnu oikeastaan miltään kun siellä on liikaa kosteutta ja kaikki kitka häviää

Keskeyttämisellä luultavimmin en saisi seksiä, sillä mieheni ei innostu siitä että menen keskeyttämään hänelle "tärkeän" pelin. Lisäksi en edelleenkään halua ottaa suihin ennen suihkua.

Mutta hyvä tietää, ettei tunnu suihkussa miltään. En siis tee sitä. pitää koetttaa keksiä jotain muuta.

• lifemocker
        elisaBeth kirjoitti:

Keskeyttämisellä luultavimmin en saisi seksiä, sillä mieheni ei innostu siitä että menen keskeyttämään hänelle "tärkeän" pelin. Lisäksi en edelleenkään halua ottaa suihin ennen suihkua.

Mutta hyvä tietää, ettei tunnu suihkussa miltään. En siis tee sitä. pitää koetttaa keksiä jotain muuta.

jos ei ole missään "liigassa"/joukkueessa tms pelaamassa niin ei ole tärkeitä pelejä. tällöin se on vain ajankulua jonka voi keskeyttää ;)

• vbfddfg22
        lifemocker kirjoitti:

jos ei ole missään "liigassa"/joukkueessa tms pelaamassa niin ei ole tärkeitä pelejä. tällöin se on vain ajankulua jonka voi keskeyttää ;)

Yleensä en ole samaa mieltä lifemockerin kanssa mutta nyt täytyy tunnustaa että lifemocker on oikeassa.

• lifemocker
        vbfddfg22 kirjoitti:

Yleensä en ole samaa mieltä lifemockerin kanssa mutta nyt täytyy tunnustaa että lifemocker on oikeassa.

jos vähän ajattelisit sinäkin niin huomaisit, että YLEENSÄ aina olen oikeassa ;)

• rosamundo
        lifemocker kirjoitti:

jos vähän ajattelisit sinäkin niin huomaisit, että YLEENSÄ aina olen oikeassa ;)

Joo ei kyl mun ukkoakaan voi mennä keskeyttämään ku se Black opsia tahkoaa. Tulee vaan huutoa ja saattaa lentää vaikka ohjain takaraivoon! Ja sit ei kyl seksiä haluu enää kukaan!! Eli summaukseksi lifemocker väärässä yet again ;)

• joo o
        elisaBeth kirjoitti:

Jos miehelläs on pelaaminen tärkeempi kuin sinä niin ota ero. Ei se siitä tule muutumaan

• 1+1
        elisaBeth kirjoitti:

Mies on selvästi nettiaddikti. Hän saa suuremmat kiksit pelien pelaamisesta kuin seksistä.
        Pelasta itsesi ja koko loppuelämäsi lähtemällä noin huonosta suhteesta.
        Nimimerkillä 13 vuotta hukkaan mennyt.

• SUSANN30
        elisaBeth. kirjoitti:

Moikka!
        Musta teidän kannattaisi tehdä joku kävelylenkki yhdessä illalla n.20min ja sitten keittää hyvät kahvit ja jotain syötävää.. sitten vähän virittäytyä hyvään tunnelmaan puhumalla et mentäiskö vähän tonne makuhuoneen puolelle pussailemaan pientä lämmittelyä ensin.. Jospa se olisikin vaan et toiset lämpenee ajatukselle hitaammin ja toiset nopeammin. Sana seksi on aika vahva sana jospa sanois et haluaisin sua kovasti.. edetä rauhalliseen tahtiin.. hyväilen vaikka ensin hieromalla selkää rauhallisesti yms.. keinoja et kumppani rentoutuu kunnolla ja vastaa suudelmaan yms.. kohta hän käy ihan kuumana ja sit onkin valmis seuraavaan vaiheeseen..

• Tekoja enemmän

"Jos mies jämähtää tietokoneelle niin mene hajareisin miehen ja tietokoneen väliin. Mikä pakko sitä seksiä on makuuhuoneessa harrastaa? Jos mies jämähtää television eteen, sammuta tv ja kyykisty miehen eteen ja ota poskeen. Kyllä hän siitä innostuu ja jos ei innostu niin sitten kyse on muustakin kuin laiskuudesta mikä näyttää vaivaavan teitä molempia."

Juuri näin! Tämä kyllä tehoaa varmasti. Jos ei, niin sellainen mies joutaa vaihtoon.

• Tekoja enemmän
        Tekoja enemmän kirjoitti:

"Jos mies jämähtää tietokoneelle niin mene hajareisin miehen ja tietokoneen väliin. Mikä pakko sitä seksiä on makuuhuoneessa harrastaa? Jos mies jämähtää television eteen, sammuta tv ja kyykisty miehen eteen ja ota poskeen. Kyllä hän siitä innostuu ja jos ei innostu niin sitten kyse on muustakin kuin laiskuudesta mikä näyttää vaivaavan teitä molempia."

Juuri näin! Tämä kyllä tehoaa varmasti. Jos ei, niin sellainen mies joutaa vaihtoon.

Ja jos tuo suihinottaminen ei houkuttele, niin yhtä tehokasta on kun esität kunnon masturbaatioesityksen miehen edessä. Vaatteet pois viekoittelevasti, esittele parhaita paikkojasi, hieroskele vähän tissejä ja sormeile jalkoväliäsi. Tyydytä itsesi tarvittaessa vaikka loppuun asti. Kumma jos ei miestä innosta.

• elisaBeth kirjoitti:

Kyllä se suihkussakin tuntuu! Ja vieläpä oikein hyvältä.... ;)

• burgh
        elisaBeth kirjoitti:

Pyh siinäpä naurakoot mikin toisessa päässä. Jos kovin alkavat hirnumaan ni totea reippaasti vaan et miehes mikillä on nyt muuta tekemistä ja menoks vaan. Jos miehes alkaa uliseen pelien keskeytyksistä lemmenleikkeihin ni on jo syytä hieman ajatella omia pelaamisia ja prioriteettejä noin yleensäkkin. Olen pelaava mies ja onpahan minulta otettu poskeen kesken pelienkin (mukavaa oli vaikka perseelleen pelit menikin).

Kyllä se vain niin on että jos ei suoralla toiminnalla tule eloa tai jos alkaa agressiiviseksi siitä niin on syytä vaihtaa, vaikka kuinka oltais jämähdetty tilanteeseen missä seksiä ei ole paljoa.

Mee alasti siihen viereen jos ei tule eloa niin ota poskeen, jos ei vieläkään hiemvahda niin syliin vaan ittelles kyytiä antamaan. Jo on kumma jos ei ala kiinnostaan.

• x-p3r1enc3
        elisaBeth kirjoitti:

Ei kaikkea kannata ottaa niin kirjaimellisesti mitä täällä sanotaan "ei se suihkussa tunnu miltään." Paskapuhetta, sitä unohdetaan visuaalinen nautinto kokonaan. Itse ainakin muistan kuin eilispäivän ne seksikerrat mitä erään eksäni kanssa tuli koettua suihkussa. Me oltiinkin kuin kaneja, ja sekstailtiin joka paikassa. Itseltäni ei ole ikä vienyt moista viriiliyttä, mutta edellisessä suhteessa 1,5v ajan nukkuu lopulta lähes joka yö toisen vieressä, näkee näin ollen joka päivä, vain harvat viikonloput ollaan erossa ja yhteisiä harrastuksia ei pahemmin ollut, itse menin aikaisin töihin, toinen myöhemmin kouluun niin jossain vaiheessa seksistä tuli rutiinia, yhtä ja samaa kerran tai pari viikossa, joskus harvoin arkisin aikaisen herätyksen takia, itse olin se joka pihtasi, tyttö nuori, kaunis ja halukas, mutta ei aloitetta tekevää sorttia ja omasi heikohkon itsetunnon. Muistaakseni ehkä pari kertaa suhteen aikana teki aloitteen. Seksi oli kyllä aina hyvää ja nautinnollista, mutta itselleni rutiininomainen seksi on silti aika turn off. Eikä aina haluaisi olla se aloitteen tekijä, minä oikein toivoin välillä että toinen tulisi keskeyttämään koneella oloni, samalla tavalla kun itse keskeytin hänen koneella olonsa.

• 10+7
        rosamundo kirjoitti:

Joo ei kyl mun ukkoakaan voi mennä keskeyttämään ku se Black opsia tahkoaa. Tulee vaan huutoa ja saattaa lentää vaikka ohjain takaraivoon! Ja sit ei kyl seksiä haluu enää kukaan!! Eli summaukseksi lifemocker väärässä yet again ;)

Miten niin väärässä?
        Sinä olet väärän miehen kanssa.

• Avoliittoa vastaan
        elisaBeth kirjoitti:

Hassua kuinka kuulostaa kuin puhuisit minun ex-avopuolisostani. Samat tavat vastata hällä oli kuin mitä kuvailit ja samankaltainen luonne kuvaus. Hän tosin vaikka pelasikin tietokonepelejä niin aina oli valmis seksiin. Ei koskaan ollut mitään ongelmaa sen suhteen. Enemmänkin minä jarruttelin kun seksiä olis pitänyt harrastaa 2 kertaa päiväs joka päivä ja väsymys tosiaan arjessa esti mun kykenevyyteni siihen määrään :) Jos kyse näin paljon exäni tyyppisestä miehestä.. ja ylipäätään kun on kyse miehestä. Jos hän vielä on suht nuori ja perusterve. Niin suosittelen että älä painosta häntä puhumaan. Ilmaise huoles ja kerro miltä tuntuu mutta älä jankuta. Se ei tuota tulosta. Hän kuulee kyllä mitä sanot ja ymmärtää mitä haluat. Kertoo kun on valmis. Miehet vain ei ole yhtä hyviä puhumaan asioista ääneen kuin me naiset. Jotain ilmeisesti on mielen päällä tai sitten vain arki on astunut teiden suhteeseen. Millainen hän on seksi halukkuudeltaan on ollut aikaisemmissa suhteissa? Onko hän ihminen joka ei halua loukata toisia? Onko hänellä masentumiseen viittavaa mielialan muutosta?

Nämä on niitä kysymyksiä joita mulla heräs. Avoliitto voi joskus laimentaa tunteita ja koko suhde voi muuttua kaverisuhteeksi. eli rakkaus muuttuu ystävyydeksi. Toisaalta taas seksiin jatkuva painostus ja jatkuva puhuminen asiasta saattaa varsinkin miehen itsetuntoa laskea niin ettei senkään vertaa halua seksiä.

Avoliitos voi myös vain rakkaus säilyä mutta tuliset tunteen kadota.
        Tosin mä olin 7 v suhtees ja siinä kyllä intohimo ja seksuaalinen vetovoima säilyi koko suhteen alusta loppuun asti miehen puolesta. Itse en pystyny suhteen vakiinnuttua kuin 3-4 kertaan viikossa. Mies olis halunnu enemmän.

• ElisaBeth
        burgh kirjoitti:

Pyh siinäpä naurakoot mikin toisessa päässä. Jos kovin alkavat hirnumaan ni totea reippaasti vaan et miehes mikillä on nyt muuta tekemistä ja menoks vaan. Jos miehes alkaa uliseen pelien keskeytyksistä lemmenleikkeihin ni on jo syytä hieman ajatella omia pelaamisia ja prioriteettejä noin yleensäkkin. Olen pelaava mies ja onpahan minulta otettu poskeen kesken pelienkin (mukavaa oli vaikka perseelleen pelit menikin).

Kyllä se vain niin on että jos ei suoralla toiminnalla tule eloa tai jos alkaa agressiiviseksi siitä niin on syytä vaihtaa, vaikka kuinka oltais jämähdetty tilanteeseen missä seksiä ei ole paljoa.

Mee alasti siihen viereen jos ei tule eloa niin ota poskeen, jos ei vieläkään hiemvahda niin syliin vaan ittelles kyytiä antamaan. Jo on kumma jos ei ala kiinnostaan.

Ilmeisesti sitten meillä on nettipelit se prioriteetti numero yksi, sillä edelleenkään ei tulisi mieleenkään mennä häiritsemään, kun ukolla peli menossa. Turpaanihan mä siinä saisin. No en sentään, mutta lähöt tulis ja äkkiä, jos menisin jotain housuja aukomaan kesken pelin.

• rumamies

ja ihanko rakkaudesta olet sen miehen kanssa? Kyllä se miehes on kyllästynyt jo seurusteluun kun ei halua sua edes rakastella. Tietokone on sille tärkeempi kin sinä. On siis koukussa tietokoneeseen ja silloin ei ole aikaa muuta kuin nukkua.

• SalatSyvimmätJulki..

Sinä et mahda tietää rakkaudesta mitään vai tiedätkö? Kysyt tältäkin aloittajalta ja varmaan kaikilta naispuolisilta aloittajilta samaa, "ihan rakkaudestako olet miehen kanssa?".

Kaikilla on huonoja puolia, täydellistä ihmistä ei ole ja jos jokin vaivaa, pitäisi ihmisten osata keskustella siitä ja erota vasta sitten, jos mitään ei ole tehtävissä ja itse on onneton.
        Typerää kun ihmiset on heti neuvomassa, jätä se jne jne. Eroaminen on helpoin tapa mutta mitäs jos viitsis nähdä vähän vaivaa ja ottaisi selvää mistä kiikastaa eikä alkaa pakoilla. Syytä on yleensä toisessakin osapuolessa. Parisuhteessa eletään kahdestaan, ei se ole yhden ihmisen taival jossa oma napa tärkein.
        Jos ollaan jättämässä niin eikös siihen pitäisi olla tarpeeksi painava syy? Nykyisin erotaan ihan pikkuasioitten tähden ja vieritetään syy toisen niskoille, minähän olen syytön ja muuta lässynläätä. Kohta kai erotaan eroamisen ilosta, käsittämätöntä, suorastaan ääliömäistä. Pakoillaan vastuuta ja yritetään mennä mahdollisimman helpolla..

• 7 + 13
        SalatSyvimmätJulki.. kirjoitti:

Sinä et mahda tietää rakkaudesta mitään vai tiedätkö? Kysyt tältäkin aloittajalta ja varmaan kaikilta naispuolisilta aloittajilta samaa, "ihan rakkaudestako olet miehen kanssa?".

Kaikilla on huonoja puolia, täydellistä ihmistä ei ole ja jos jokin vaivaa, pitäisi ihmisten osata keskustella siitä ja erota vasta sitten, jos mitään ei ole tehtävissä ja itse on onneton.
        Typerää kun ihmiset on heti neuvomassa, jätä se jne jne. Eroaminen on helpoin tapa mutta mitäs jos viitsis nähdä vähän vaivaa ja ottaisi selvää mistä kiikastaa eikä alkaa pakoilla. Syytä on yleensä toisessakin osapuolessa. Parisuhteessa eletään kahdestaan, ei se ole yhden ihmisen taival jossa oma napa tärkein.
        Jos ollaan jättämässä niin eikös siihen pitäisi olla tarpeeksi painava syy? Nykyisin erotaan ihan pikkuasioitten tähden ja vieritetään syy toisen niskoille, minähän olen syytön ja muuta lässynläätä. Kohta kai erotaan eroamisen ilosta, käsittämätöntä, suorastaan ääliömäistä. Pakoillaan vastuuta ja yritetään mennä mahdollisimman helpolla..

Jos yhteiselo tuottaa enemmän tuskaa kuin iloa eikä lapsia ole, pitää erota. Syyllisiä on turha etsiä -- itsestäänkään. Parisuhde ei ole pakkopullaa.

• elisaBeth
        7 + 13 kirjoitti:

Jos yhteiselo tuottaa enemmän tuskaa kuin iloa eikä lapsia ole, pitää erota. Syyllisiä on turha etsiä -- itsestäänkään. Parisuhde ei ole pakkopullaa.

Kyllä ihan rakkaudesta olen mieheni kanssa. Niin kuin jo sanoin minusta arkemme sujuu hyvin emmekä juuri riitele. Tämä vähentynyt seksi vain on ongelmana. Mielestäni ero ei ole mikään ratkaisu, sillä tuskin yksikään parisuhde on täysin ongelmaton.

• rumamies
        SalatSyvimmätJulki.. kirjoitti:

Jos mies ei edes koske muijaansa niin ei se sitä varmaan rakasta. Eikä mitään selityksiä anna niin meinaatko sinä katsella sellasta miesta kauankin. Turha sitä väkisin roikkua suhteessa jos toinen ei halua puhua tai tehdä mitään. Jos pelaa koneella vaan eikä koske muijaansa niin onhan se selvää rakkaus on loppu. Turha siinä mitään selityksiä vaatia kun näkeehän se jo. Muija vaan on niin tyhmä ettei tajua. Ja en varmaan tiedä mitään kun kukaan ei mua koskaan ole rakastanut eikä tule rakastamaan. Mut väliäkös sillä.

• lifemocker
        rumamies kirjoitti:

Jos mies ei edes koske muijaansa niin ei se sitä varmaan rakasta. Eikä mitään selityksiä anna niin meinaatko sinä katsella sellasta miesta kauankin. Turha sitä väkisin roikkua suhteessa jos toinen ei halua puhua tai tehdä mitään. Jos pelaa koneella vaan eikä koske muijaansa niin onhan se selvää rakkaus on loppu. Turha siinä mitään selityksiä vaatia kun näkeehän se jo. Muija vaan on niin tyhmä ettei tajua. Ja en varmaan tiedä mitään kun kukaan ei mua koskaan ole rakastanut eikä tule rakastamaan. Mut väliäkös sillä.

"Jos pelaa koneella vaan eikä koske muijaansa niin onhan se selvää rakkaus on loppu."

ei sitä kaikki jaksa kokoajan olla "soutamassa"

• elisaBeth
        rumamies kirjoitti:

Suhteessamme on päivittäin halailua, pussailua, paijailua ja koskettelua. Seksi vain on hävinnyt murto-osaan entisestä. Tuo puhumattomuus todellakin on siksi juuri ongelma, että en oikein ymmärrä johtuuko tämä minusta ja ulkonäöstäni vai suhteestamme vai onko tämä joku mieheeni itseensä liittyvä juttu. Onko tämä ohimenevää vai onko suhteemme seksimäärä nyt lopullisesti vakiintunut vähiin. Tulin kyselemään neuvoja, kieltämättä aika dramaattisella alkupostuksella tosin, ja neuvoja olenkin jo saanut varsin hyvin. Mutta eroa on turha ehdottaa, sillä siihen en vielä rupea. Voin olla tyhmä ämmä, mutta uskon että suhteellamme on tulevaisuutta ja mieheni kyllä rakastaa minua vielä. halut vain ovat kadonneet.

• lifemocker
        elisaBeth kirjoitti:

Suhteessamme on päivittäin halailua, pussailua, paijailua ja koskettelua. Seksi vain on hävinnyt murto-osaan entisestä. Tuo puhumattomuus todellakin on siksi juuri ongelma, että en oikein ymmärrä johtuuko tämä minusta ja ulkonäöstäni vai suhteestamme vai onko tämä joku mieheeni itseensä liittyvä juttu. Onko tämä ohimenevää vai onko suhteemme seksimäärä nyt lopullisesti vakiintunut vähiin. Tulin kyselemään neuvoja, kieltämättä aika dramaattisella alkupostuksella tosin, ja neuvoja olenkin jo saanut varsin hyvin. Mutta eroa on turha ehdottaa, sillä siihen en vielä rupea. Voin olla tyhmä ämmä, mutta uskon että suhteellamme on tulevaisuutta ja mieheni kyllä rakastaa minua vielä. halut vain ovat kadonneet.

kommunikointi varmasti teidän suurin ongelmanne. kun ette puhu mistään niin olette vähän etääntyneet toisistanne ja siksi ei sitä seksiäkään niin tee mieli

mutta

ÄLÄ KOSKAAN vertaa ensimmäisen seurusteluvuoden seksimäärää sen jälkeisiin, koska JOKAISESSA SUHTEESSA pannaan alussa ihan hemmetisti kun toinen ihminen on uusi ja jännittävä. sitten se kuitenkin "vakiintuu" siihen mikä on kellekkin se normaali määrä, kun arki koittaa suhteessa.

• 12 + 7
        elisaBeth kirjoitti:

"uskon että suhteellamme on tulevaisuutta ja mieheni kyllä rakastaa minua vielä. halut vain ovat kadonneet"

Mekin rakastamme toisiamme. Mutta koska halut ovat kadonneet, suhteellamme ei ole tulevaisuutta. Seksi kuuluu näihin elämän isoihin asioihin.

• 8 + 8
        lifemocker kirjoitti:

kommunikointi varmasti teidän suurin ongelmanne. kun ette puhu mistään niin olette vähän etääntyneet toisistanne ja siksi ei sitä seksiäkään niin tee mieli

mutta

ÄLÄ KOSKAAN vertaa ensimmäisen seurusteluvuoden seksimäärää sen jälkeisiin, koska JOKAISESSA SUHTEESSA pannaan alussa ihan hemmetisti kun toinen ihminen on uusi ja jännittävä. sitten se kuitenkin "vakiintuu" siihen mikä on kellekkin se normaali määrä, kun arki koittaa suhteessa.

"ÄLÄ KOSKAAN vertaa ensimmäisen seurusteluvuoden seksimäärää sen jälkeisiin, koska JOKAISESSA SUHTEESSA pannaan alussa ihan hemmetisti kun toinen ihminen on uusi ja jännittävä. sitten se kuitenkin "vakiintuu" siihen mikä on kellekkin se normaali määrä, kun arki koittaa suhteessa."

Meillä pantiin eniten ja kiihkeimmin viidentenätoista vuonna. Sitten se laski ensin pariin väkinäiseen kertaan vuodessa ja vakiintui sitten nollaan.

Arki pitäisi kieltää lailla.

• rumamies
        lifemocker kirjoitti:

"Jos pelaa koneella vaan eikä koske muijaansa niin onhan se selvää rakkaus on loppu."

No ei mut ei ton muijan mies taida tehdä mitään muutakaan muijansa kanssa. On siis vaan koneella. Tuskin siis käy muijansa kanssa edes kaupassa tai auttaa kodin siivoamisessa koska koneella oleminen vie aikaa. En tarkoittanut et pitäis paneskella monta tuntia päivässä mut ei ne paneskele kertakaan, joten mies ei halua edes.

• Kovaa ja kankeaa
        lifemocker kirjoitti:

Hai,jos vaikka hankaimet narajaa?

• Piennulikka
        8 + 8 kirjoitti:

"ÄLÄ KOSKAAN vertaa ensimmäisen seurusteluvuoden seksimäärää sen jälkeisiin, koska JOKAISESSA SUHTEESSA pannaan alussa ihan hemmetisti kun toinen ihminen on uusi ja jännittävä. sitten se kuitenkin "vakiintuu" siihen mikä on kellekkin se normaali määrä, kun arki koittaa suhteessa."

Meillä pantiin eniten ja kiihkeimmin viidentenätoista vuonna. Sitten se laski ensin pariin väkinäiseen kertaan vuodessa ja vakiintui sitten nollaan.

Arki pitäisi kieltää lailla.

Isot pojat ovat kertoneet tälläisen jutun.Eka vuonna laitetaan joka kerta herne pulloon.Sen jälkeen otetaan herne pois pullosta.Pullo ei koskaan tyhjene.

• naisilleseksiä!

Miehet on ihania mutta ärsyttäviä. =)

Mulla on ollut samanlaista kun aloittajalla sillon ku seurustelin. Oonkin päättänyt että jos seurustelen vielä, miehen pitää olla ylitsetulvivan eroottinen ja luonnostaan mahtava rakastaja. Suurin osa miehistä luulee olevansa rakastajatyyppiä, mutta olen tavannut kerran ihan oikean Rakastajan (tottakai siinä jutussä kävi sitten niin että sainkin pakit häneltä :D ), joka koski, puhui ja teki kaiken ihan eritavalla kuin kukaan. Ja se vaan tuli hänestä luonnostaan. Sellanen aito kiinnostus seksiin ja romantiikkaan. Ja mulla menee itelläni suhteessa KAIKKI päin helvettii jos seksi latistuu ja loppuu. Sillon kiukuttelen niin hemmetisti. :D

Mun suhteissa todellakin kokeilin kaikenlaista, puhuin asiasta, vaadin seksiä, sitten kokeilin pihdatakkin, vähän väliä oli pakko tehdä se "dominoiva yllätysseksi" kun tajusi että muuten joutuu tosissaan olemaan ilman kokonaan. Ja silloin tosiaankin voi unohtaa tunteet että mies rakastaa ja välittää, silloin se tuntuu vaan seksiltä kun mies ei ole mukana siinä muuten kuin että "okei no se ottaa mut nyt, makaanpa tässä nyt siis". Ja noissa yllätyshyökkäyksissä on se ongelma, että ne ei paranna seksielämää, ne ei saa siitä miehestä aktiivisempaa. Seksielämä palaa heti miehen laukeemisen jälkeen samaksi harmaaksi arjeksi jossa odotat millon se tajuais ottaa sinut ja rakastella pitkään ja ihanasti.

En tajua miehiä yhtään. Mutta kannattaa kokeilla sitä puhumista ja et kerrot oikeasti tunteistas ja vaikka siitä just että et uskalla oikein tulla hullun kiimaisena ottamaan väkisin, koska olet epävarma. Ja se on ihan oikea asia, ei mitään sellaista että nuo voivat kommentoida "no hyi miehiä ei kiihota epävarmat naiset lopeta semmonen". Se ois sama jos yrittäisi lopettaa olemasta vaikka huumorintajuinen tai vaikka naiivi. se on lähestulkoon luonteessa kiinni. Mutta ei se olisi ongelma jos mies tajuaisi sen ja olisi myös aloitteellinen. ei ole yhtään kivaa olla aina itse se joka yrittää saada seksiä
        petiin.

Puhukaa, pyydä ystävällisesti panostusta mieheltä ja painota että asia on tärkeä, jos se ei toimi, sabotoi sen tietokone paskaksi. =)

Tietokoneet tuhoaa maailmaa.

• naisilleseksiä!
        naisilleseksiä! kirjoitti:

Mulla on ollut samanlaista kun aloittajalla sillon ku seurustelin. Oonkin päättänyt että jos seurustelen vielä, miehen pitää olla ylitsetulvivan eroottinen ja luonnostaan mahtava rakastaja. Suurin osa miehistä luulee olevansa rakastajatyyppiä, mutta olen tavannut kerran ihan oikean Rakastajan (tottakai siinä jutussä kävi sitten niin että sainkin pakit häneltä :D ), joka koski, puhui ja teki kaiken ihan eritavalla kuin kukaan. Ja se vaan tuli hänestä luonnostaan. Sellanen aito kiinnostus seksiin ja romantiikkaan. Ja mulla menee itelläni suhteessa KAIKKI päin helvettii jos seksi latistuu ja loppuu. Sillon kiukuttelen niin hemmetisti. :D

Mun suhteissa todellakin kokeilin kaikenlaista, puhuin asiasta, vaadin seksiä, sitten kokeilin pihdatakkin, vähän väliä oli pakko tehdä se "dominoiva yllätysseksi" kun tajusi että muuten joutuu tosissaan olemaan ilman kokonaan. Ja silloin tosiaankin voi unohtaa tunteet että mies rakastaa ja välittää, silloin se tuntuu vaan seksiltä kun mies ei ole mukana siinä muuten kuin että "okei no se ottaa mut nyt, makaanpa tässä nyt siis". Ja noissa yllätyshyökkäyksissä on se ongelma, että ne ei paranna seksielämää, ne ei saa siitä miehestä aktiivisempaa. Seksielämä palaa heti miehen laukeemisen jälkeen samaksi harmaaksi arjeksi jossa odotat millon se tajuais ottaa sinut ja rakastella pitkään ja ihanasti.

En tajua miehiä yhtään. Mutta kannattaa kokeilla sitä puhumista ja et kerrot oikeasti tunteistas ja vaikka siitä just että et uskalla oikein tulla hullun kiimaisena ottamaan väkisin, koska olet epävarma. Ja se on ihan oikea asia, ei mitään sellaista että nuo voivat kommentoida "no hyi miehiä ei kiihota epävarmat naiset lopeta semmonen". Se ois sama jos yrittäisi lopettaa olemasta vaikka huumorintajuinen tai vaikka naiivi. se on lähestulkoon luonteessa kiinni. Mutta ei se olisi ongelma jos mies tajuaisi sen ja olisi myös aloitteellinen. ei ole yhtään kivaa olla aina itse se joka yrittää saada seksiä
        petiin.

Puhukaa, pyydä ystävällisesti panostusta mieheltä ja painota että asia on tärkeä, jos se ei toimi, sabotoi sen tietokone paskaksi. =)

Hei jatkoin elämää hetkeks kun mulle tuli mieleen yks tekniikka joka on molempien kannalta tosi mukava tapa saada seksii!

Siitä on mainintoja aika paljon kaikissa tyylii Niksipirkoissa et juttelette vaan seksistä. Katso itseksesi vaikka pätkä pornoa, ja kun teillä on vähän vapaata aikaa, vaikka ruokapöydässä, telkun ääressä missä tahansa niin ala jutteleen siitä pornopätkästä. ihan normaalisti vaan juttelet paljon kaikkee seksiin liittyvää, se yleensä saa ittensäkin syttymään ja miehen silmistä pystyy oikeen näkeen sen syntyvän levottomuuden. =)

Eli ihan mistä vaan, vaikka niinku päivän tapahtumien muodossa, "tänää ku runkkasin" ja sitten juttelette kaikenlaista ja voi alkaa selittelee kaikkii fantasioita ja tommosta. Miehes innostuu varmasti ja siin on se hyvä et se innostaa itseäänkin. =)

• naisilleseksiä!

Hei jatkoin elämää hetkeks kun mulle tuli mieleen yks tekniikka joka on molempien kannalta tosi mukava tapa saada seksii!

Siitä on mainintoja aika paljon kaikissa tyylii Niksipirkoissa et juttelette vaan seksistä. Katso itseksesi vaikka pätkä pornoa, ja kun teillä on vähän vapaata aikaa, vaikka ruokapöydässä, telkun ääressä missä tahansa niin ala jutteleen siitä pornopätkästä. ihan normaalisti vaan juttelet paljon kaikkee seksiin liittyvää, se yleensä saa ittensäkin syttymään ja miehen silmistä pystyy oikeen näkeen sen syntyvän levottomuuden. =)

Eli ihan mistä vaan, vaikka niinku päivän tapahtumien muodossa, "tänää ku runkkasin" ja sitten juttelette kaikenlaista ja voi alkaa selittelee kaikkii fantasioita ja tommosta. Miehes innostuu varmasti ja siin on se hyvä et se innostaa itseäänkin. =)

Ja se että se seksi on yleensä laadukasta joka tapahtuu siinä vähän kuin itsestään ku on vaikka tunnin vaan jutellu seksikkäit juttui. Monet luulee et miehelle ei tarvii antaa esileikkii mut kyllä kannattaa ittensä takia, nimittäin kiusoiteltu mies rakastelee paremmin. ;)

Kun taas hyökkäysseksi on sellast nopeeta, kuivaa, tunteetonta.

• Bethelisa
        elisaBeth kirjoitti:

Kyllä ihan rakkaudesta olen mieheni kanssa. Niin kuin jo sanoin minusta arkemme sujuu hyvin emmekä juuri riitele. Tämä vähentynyt seksi vain on ongelmana. Mielestäni ero ei ole mikään ratkaisu, sillä tuskin yksikään parisuhde on täysin ongelmaton.

Entä sitten jos ei se halua? Ehkä vikaa on itsessäsi? Mitä kauemmin ollaan yhdessä niin tuollaiset asiat vaan vähenee pakolla, tuut huomaamaan.

• x-p3ri3nc3

petiin.

Ja minä menin seurustelemaan naisen kanssa jota kiinnosti vain seksi, mutta ei ROMANTIIKKA. kynttiläillalliset eivät ole sitä tarpeeksi, hieronta on lähinnä sitämihin se on tarkoitettukin, jumiutuneiden lihasten rentouttamiseen yms. Lopulta tuli tunne etten päässyt olemaan oma itseni, toteuttamaan omaa romanttista ja eroottista puoltani ja seksihaluni vähenivät, se oli kuitenkin suhteen pienin ongelma.

• huolissaan___
        elisaBeth kirjoitti:

Ette riitele ollenkaan? Mistään? Mun käsityksen mukaan riidat on rakkauden merkki. (tosin tiettyyn rajaan asti vain) Mutta jos riitely puuttuuu tyystin. se on merkki että suhtees ei kaikki hyvin

Itse olen entinen pettäjä. mun suhtees oli pitkään ollu ongelmia ja rajuja riitoja.. sitten hain lohtua vieraan miehen sylistä kun kotona tilanne niin paha. Aloitin rinnakkais suhteen. Kotona tilanne helpotti.. en enää välittänyt mitään vakiparisuhteelleni käy koska olin ihastunut toiseen. Mieheni oli äärettömän tyytyväinen kun en enää jankuttanut suhteemme vaikeuksista ja huolesta että ero tulee riitaan saakka. Sille sopi hyvin että hiljenin. Meillä riidat loppu tyystin mutta niin loppui myös uskollisuuteni ja vain yhden ihmisen rakastaminenkin. Riidat on välittämistä ja rakkautta.

Toinen on että masennus voi aiheuttaa sen että ihminen menee tunne lukkoon eikä enää välitä edes riidellä. Riitelyn puuuttuminen kokonaan on hälytys merkki.

• feikki_man
        elisaBeth kirjoitti:

Hakeeko hän läheisyyttä tunteakseen itsensä rakastetuksi ja lohtua hakeakseen vai siksi että rakastaa sua ihan oikeasti.

Mä pystyn pussaileen ja halaileen vaikken toista rakasta. Itsekkäistä syistä.
        Olen niin jopa tehnyt ja päivittäin.

• 10 + 14
        huolissaan___ kirjoitti:

Ette riitele ollenkaan? Mistään? Mun käsityksen mukaan riidat on rakkauden merkki. (tosin tiettyyn rajaan asti vain) Mutta jos riitely puuttuuu tyystin. se on merkki että suhtees ei kaikki hyvin

Itse olen entinen pettäjä. mun suhtees oli pitkään ollu ongelmia ja rajuja riitoja.. sitten hain lohtua vieraan miehen sylistä kun kotona tilanne niin paha. Aloitin rinnakkais suhteen. Kotona tilanne helpotti.. en enää välittänyt mitään vakiparisuhteelleni käy koska olin ihastunut toiseen. Mieheni oli äärettömän tyytyväinen kun en enää jankuttanut suhteemme vaikeuksista ja huolesta että ero tulee riitaan saakka. Sille sopi hyvin että hiljenin. Meillä riidat loppu tyystin mutta niin loppui myös uskollisuuteni ja vain yhden ihmisen rakastaminenkin. Riidat on välittämistä ja rakkautta.

Toinen on että masennus voi aiheuttaa sen että ihminen menee tunne lukkoon eikä enää välitä edes riidellä. Riitelyn puuuttuminen kokonaan on hälytys merkki.

"Riitelyn puuuttuminen kokonaan on hälytys merkki."

Olen syvästi eri mieltä. Jokainen riita jättää haavan, ja lopulta suhde on yhtä arpikudosta. Miehesi tuntuu olevan samaa mieltä.

• riitely on rakkautta
        10 + 14 kirjoitti:

"Riitelyn puuuttuminen kokonaan on hälytys merkki."

Olen syvästi eri mieltä. Jokainen riita jättää haavan, ja lopulta suhde on yhtä arpikudosta. Miehesi tuntuu olevan samaa mieltä.

En puhunut mistään huuto tappelusta mutta normaalia on kinata. Töysin riidaton suhde on merkki ettei tunteita ole. Ei mun pulssia ja verenpainetta ainakaan nosta yhtään jos joku täysin merkitykstön ihminen sanoo jotain .. ei kiinnosta. mutta jos läheinen ja erittäin rakas ihminen tekee tai sanoo jotain niin kyllä se loukkaa. Kysymys kun on rakkaimmasta ja läheisimmästä. Se kohdistuu silloin suoraan sydämeen ja arimpaan alueeseen mitä on. rakkaus kun on arka alue jonka edessä kaikki on hyvin haavoittuvia.
        Asian ei tarvinnu olla ,mikään iso. Mutta toisen äänen sävy saatoi jo satuttaa.. pieni kina ja loukkaus tulee siitä.

merkityksetön ihminen ei pysty sohaseen millään suoraan sun sydämeen koska kysymys ei ole rakkaudesta.

Seksiin painostus naisen suunnalta käy varmasti miehuuden päälle koska stereotypian mukaan mies on aina se seksikone joka aina haluaa. ja nainen se joka jarruttelee. Jos seksiä ei halua jokin on pieles. jokin vaivaa. Riitelemätömyys kertoo toimimattomasta suhteesta ja toimimattomasta komminoinnista joka räjähtää käsiin jossain vaiheessa. Riitelemällä käydään läpi suhteen ongelma kohtia. puhutaan ja kerrotaan tunteista ja ajatuksista.

riitely tässä mielessä kuin mä sen tarkoitan ei ole hirveää huutoa, itkualyömistä, tavaroiden heittelyä ja ovien paiskomista. Vaan kahden aikuisen ihmisen tiukempaan sävyyn mutta rauhallisesti huutamatta käymää aikuista keskustelua istuen rauhassa.

Minusta se on terveeseen parisuhteeseen kuuluvaa.

itse (olen nainen) kieltäydyin seksistä jossain vaiheessa pitkässä suhteessa. Rakkautta oli mutta toinen oli vain niin kovaa loukannu etten pystyny. Halusin vain itkeä aina kun mieheni koski muhun. Silti emme puhuneet asiasta kun mieheni mukaan asia ei puhumalla muutu. painostus seksiin ahdisti minua ja lopulta yritin toisen mieliksi aina satuinnaisesti.. se kuitenkaan ei muuttanut ongelmaa joka taustalla oli.. vaikka välillä annoinkin peppau seksia, normi seksiä ja suuseksiä.. ongelma pysyi. olin vain painostuksen alla taipunutyrittään väkisin että toinen olis hetken muhun tyytyväinen.

• mibli
        elisaBeth kirjoitti:

Minulla aivan samanlainen tilanne. Olemme kuitenkin olleet yhdessä mieheni kanssa vasta reilun vuoden, olemme kolmekymppisiä. Ensimmäiset puoli vuotta meni päivittäin sängyssä, enemmän ja vähemmän, mutta nyt miestäni ei enää kiinnosta. Läheisyyttä ja hellyyttä meilläkin on kuitenkin paljon, mutta itse seksiin emme vaan tunnu pääsevän. Mies ei osaa sanoa asiaan mitään varsinaista syytä, ei vaan haluta, ei jaksa, väsyttää. Vaikka yritän olla ottamatta nokkiini jatkuvista torjumisista, niin kyllä tämä jollain tasolla itsetuntoani ja naiseuttani syö. Mietin, mikä minussa on vikana, ja haluaisiko mieheni minun tekevän jotain toisin. Hän on kuitenkin sanonut, että haluaa olla vain minun kanssani, ja että meillä seksi on upeaa, mutta jostain syystä emme vain enää päädy sitä harrastamaan. Turhauttavaa ja surullista, ja kun mitään oikeaa syytä ei tunnu olevan, niin vaikeaa tätä on korjatakin. Nyt vain odottelen, milloin mies sattuisi kanssani seksiä haluamaan, itse en sitä enää ehdota. Olen aina ollut aloitteellinen näissä asioissa, mutta näköjään sekin puoli itsestään on nyt tukahdutettava ja oltava vain toisen armoilla.

• lifemocker

taas hyvä esimerkki miten siinä käy, kun muutetaan liian nopeasti yhteen.

kannattaisi se arkielämä katsoa vielä siinä tilanteessa, kun ei asuta yhdessä sillä jos arjen näkee vasta sitten niin se tulee isompana ja kovempana yllätyksenä!

• miesvm67

Miten sen arkielämän voi katsoa jos sitä ei vielä ole. Arkielämä on nimenomaan sitä yhdessä junnaamista saman katon alla harmaassa arjessa, arjen murheiden keskellä. Ei minulla ainakaan ole mitään kristallipalloa mistä näkisi mitä se yhteiselo on naisen kanssa siinä vaiheessa kun suurin uutuudenviehätys on molemmilta mennyt ja laskuja vaan postilaatikosta pukkaa ja siivota tarttis ja ruokaa tehdä ja korjata autoa, työpäivän päätteeksi tietysti tai viikonloppuisin.

Niin kauan kun siis ei asuta yhdessä ei voi puhua juurikaan yhteisestä arjesta eikä tietää miksi se muodostuu. Toki toisesta ihmisestä voi muodostaa käsitystä mitä se voisi olla mutta mikään 100% totuus se ei ole.

• lifemocker
        miesvm67 kirjoitti:

Miten sen arkielämän voi katsoa jos sitä ei vielä ole. Arkielämä on nimenomaan sitä yhdessä junnaamista saman katon alla harmaassa arjessa, arjen murheiden keskellä. Ei minulla ainakaan ole mitään kristallipalloa mistä näkisi mitä se yhteiselo on naisen kanssa siinä vaiheessa kun suurin uutuudenviehätys on molemmilta mennyt ja laskuja vaan postilaatikosta pukkaa ja siivota tarttis ja ruokaa tehdä ja korjata autoa, työpäivän päätteeksi tietysti tai viikonloppuisin.

Niin kauan kun siis ei asuta yhdessä ei voi puhua juurikaan yhteisestä arjesta eikä tietää miksi se muodostuu. Toki toisesta ihmisestä voi muodostaa käsitystä mitä se voisi olla mutta mikään 100% totuus se ei ole.

ihastumis vaiheen jälkeen tulee arkivaihe, jossa näät jaksatko katsoa sitä toista ihmistä tällöin alat huomata MINKÄLAINEN se toinen ihminen ja teidän suhde oikeasti on ja kannattaako teidän edes miettiä yhteenmuuttoa! siksi on silkkaa itsemurhaa muuttaa tuossa ihastumisvaiheessa toisen kanssa yhteen.

• taly1
        miesvm67 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kyllä sitä arkea voi kokeilla yhdessä ennenkin yhteenmuuttamista. Itse tein poikaystäväni kanssa niin, että muutin hänen asuntoonsa kesän ajaksi asumaan "yhteen", ja pidin oman yksiöni silti.

Kesän aikana tuli aika selväksi ettemme ole vielä valmiit muuttamaan yhteen. Siiryin takasin asumaan omaan kämppään, ja seurustelu jatkui vanhaan malliiin. (mielestäni paljon mukavampaa, kun on enemmän "jännitettä" sitten kun nähään)

Saman kokeilun voi tehdä lyhyemmälläkin aikavälillä. Paljon parempi ensin kokeilla yhdessä asumista, kuin rynnytä heti tekemään vuokrasopimus ja sitomaan itsensä yhdessäasumiseen.
        Tosi yleinen virhe tuntuu olevan et muutetaan liian pian yhteen. ja yleensä kun yhdessäasuminen ei onnistu, koko suhdekin päättyy eroon. Tän vois estää harkitsemal ja kokeilemal asiaa ensin.

• mihin miehet menossa

Olin työseminaarissa, jossa sivuttiin erään aiheen kohdalla seksuaalisuutta ja sen muuttumista eri aikoina. Puhuja sanoi että nykyaika on niin kyllästetty seksillä, siihen vihjaavilla ja avoimesti viittaavilla asioilla, että ihmisten, varsinkin miesten, mielenkiinto on vähentynyt ja jopa siirtynyt joillain pornonkatseluun mieluummin kun itse asiaan ...

Puhuja oli myös seksuaaliterapeutti, ja hän kertoi parisuhteiden ongelmana nykyisin olevan myös miesten haluttomuus.
      Toinen "ongelma" kuulemma naisten vahva seksuaalisuus, joka jopa pelottaa joitain miehiä. Aikasemmin miehen rooli oli päättää milloin ja miten ollaan. Nykyään usein nainen on aktiivisempi osapuoli...

Tiedä sitten... Samaa mieltä kuitenkin siitä, että asiat ei muutu ennenku niistä puhutaan ja tosi moni nainen nykyisin valittaa miehensä haluttomuutta... eikä varmastikkaan syy voi aina olla puolison tuttuus tai rupsahtaminen...

• miesvm67

"naisten vahva seksuaalisuus, joka jopa pelottaa joitain miehiä"

Joidenkin miesten kohdalla noin onkin mutta komppaan kyllä tässä lifemockeria, miestäkin innostaa kun nainen on aloitteellinen eikä turhaan häveskele seksiasioita. Ainakin osaa miehistä siis..

• Kaikkee löytyy
        miesvm67 kirjoitti:

"naisten vahva seksuaalisuus, joka jopa pelottaa joitain miehiä"

Joidenkin miesten kohdalla noin onkin mutta komppaan kyllä tässä lifemockeria, miestäkin innostaa kun nainen on aloitteellinen eikä turhaan häveskele seksiasioita. Ainakin osaa miehistä siis..

Kyl joskus törmää miehiin, joit kiinnostaa pelit enemmän ku nainen. Itte kokenu ja kavereilt kuullu. Pystyvät oleen viikoja ilman, saavat kai jotai kiksei peleistä.
        Ei mul ainakaan auttanu mikään, parempi oli lopettaa.

Ja aika moni nykymies hakee hellyyttä ja läheisyyttä mielummi ku seksii, se kans on joskus kummallist. Eikö ennen naiset sanonu, et maataan vaan täs... =D

• miesvm
        Kaikkee löytyy kirjoitti:

Kyl joskus törmää miehiin, joit kiinnostaa pelit enemmän ku nainen. Itte kokenu ja kavereilt kuullu. Pystyvät oleen viikoja ilman, saavat kai jotai kiksei peleistä.

Ja aika moni nykymies hakee hellyyttä ja läheisyyttä mielummi ku seksii, se kans on joskus kummallist. Eikö ennen naiset sanonu, et maataan vaan täs... =D

Mjaa.. ite haen kyllä noita kaikkia kolmea elementtiä. Mutta so what, nyt täytyy mennä autotalliin korjaamaan auton lämmityspuhallinta, siinäpä seksiä ja lämpöä mulle kerrakseen :D :D (ei vois siis vähempää kiinnostaa..).

• mimmellliii19
        Kaikkee löytyy kirjoitti:

kuulostaa pelottavan tutulta !
        Just yks söpöliini mies vaan haluu kiehnätä muttei seksiä tipu! surullista..

• montakin kertaa

Aloittajalle olisitpas minun luonani niin saisit sexiä vaikka monesti päivässä.

• lifemocker

AINA JOKAISEN suhteen alussa on seksiä vaikka miten paljon.

vakituisessa pitkässä suhteessa tietenkin sitten luonnollisesti vähemmän

• riippuvuus?

Mun mielestä sun miehes on koukussa nettipeleihin. Kuinka kauan päivästä kuluttaa aikaa netin ääressä?

Eikös addiktion määritelmässä sanota, että riippuvuudesta puhutaan kun se alkaa häiritä normaalia elämää ja sen poistaminen tekee ärtyisäksi?

Kysy mieheltäsi, että voisiko se laittaa koneen vaikka viikoksi katkolle? Hoitaisi pakolliset työasiat, ei muuta. Vastaus kertoo paljon. Jos homma on hallussa, viikko ei ole pitkä aika, mitään lopullista et pyydä. Mutta jos on koukussa, niin tulee vaikeuksia. Saattaa jopa luvata aluksi, mutta viikon tauko alkaa aina "huomenna" eikä sitä tule.

• elisaBeth

Tässäkin voisi olla järkeä, niin miehelleni kuin minullekin. Vietämme molemmat ihan hävyttömän paljon aikaa koneella, tosin mieheni vielä ainakin tuplaten sen määrän mitä minä. Pitääpä koettaa haastaa ukko koneettomaan viikkoon. voitaisiin koettaa molemmat olla ilman tietokoneita edes se viikko, tai edes se PÄIVÄ.

• lifemocker
        elisaBeth kirjoitti:

Tässäkin voisi olla järkeä, niin miehelleni kuin minullekin. Vietämme molemmat ihan hävyttömän paljon aikaa koneella, tosin mieheni vielä ainakin tuplaten sen määrän mitä minä. Pitääpä koettaa haastaa ukko koneettomaan viikkoon. voitaisiin koettaa molemmat olla ilman tietokoneita edes se viikko, tai edes se PÄIVÄ.

"Pitääpä koettaa haastaa ukko koneettomaan viikkoon."

sitten pitäisi keksiä kyllä sitä tekemistä ihan pirusti täksi aikaa. oikeasti kun elämä on suhteellisen tylsää niin koneella saa sen ajan edes jotenkin kulumaan.

vai olisiko muka joku telkkarin tuijotus aivot nollissa yhtään sen parempi vaihtoehto?

ei tule toimimaan jos ei ole mitään MUUTA miellekästä tekemistä (tai sitten se siirtyy esim siihen, että molemmat touhuavat jotain omia juttujaan toisaalla, mutta ei sekään sitä parisuhdetta paranna)

• oashf
        lifemocker kirjoitti:

sitten pitäisi keksiä kyllä sitä tekemistä ihan pirusti täksi aikaa. oikeasti kun elämä on suhteellisen tylsää niin koneella saa sen ajan edes jotenkin kulumaan.

vai olisiko muka joku telkkarin tuijotus aivot nollissa yhtään sen parempi vaihtoehto?

ei tule toimimaan jos ei ole mitään MUUTA miellekästä tekemistä (tai sitten se siirtyy esim siihen, että molemmat touhuavat jotain omia juttujaan toisaalla, mutta ei sekään sitä parisuhdetta paranna)

Mä en tiedä mihin meidän illat menee kun koneella en jouda olemaan kun työaikana, niin kuin nytkin. ;) Eikä jouda mieskään. Televisiotakin tulee katsottua harvoin. Ei kylläe des huvita iltoja tuhlata näytön edessä kun päivisin pitää tuijottaa ruutua sen 8-9 tuntia.
        Toisillemme jää aikaa ja jää myös aikaa itselleen, sama se miten sen oman ajan käyttää mutta koneella meistä kumpikaan ei ole juuri ollenkaan ellei ole pakko jotain asiaa tarkistaa tai laskuja maksaa.

Käymme yhdessä tai erikseen urheilemassa, harrastamme seksiä, tapaamme ystäviä yhdessä ja erikseen... Ruuan laittoa, hassuttelua...

Ei koneella istuminen väärin ole kunhan ei mene mahdottomuuksiin, mutta kyllä voi olla paljon muutakin mielekästä tekemistä.

Hoitakaa parisuhdettanne niin kyllä se siitä. Piis and lööv!

• elisaBeth
        lifemocker kirjoitti:

On sitä ennenkin ollut vaikka mitä tekemistä, ennen kuin omistin konetta. ja siinähän sitä nimeomaan keksii kun pitää keksiä. Ja kun minulla tässä oli ongelmana juuri se että koneella istuminen valuu pitkälle iltaan, niin sitten yhteinen aika vähenee. Varmasti minä ainakin tekemistä keksisin, jos vain saisin mieheni mukaan tällaiseen kokeiluun.

• lifemocker
        elisaBeth kirjoitti:

On sitä ennenkin ollut vaikka mitä tekemistä, ennen kuin omistin konetta. ja siinähän sitä nimeomaan keksii kun pitää keksiä. Ja kun minulla tässä oli ongelmana juuri se että koneella istuminen valuu pitkälle iltaan, niin sitten yhteinen aika vähenee. Varmasti minä ainakin tekemistä keksisin, jos vain saisin mieheni mukaan tällaiseen kokeiluun.

eipä sitä kotioloissa paljon keksi toisen kanssa tekemistä kun juurikin esim: kotityöt, kokkailut, kuntoilut, seksi, sarjojen/leffojen katsominen yhdessä tai jos löytyy jotain tietokone/lauta/korttipelejä mitä ihmiset yhdessä pelaavat tai sitten jotain lehtien lukemista yhdessä

• parempi kokonaan ilm
        lifemocker kirjoitti:

Se MUUTA sattuu olemaan sitä elämää....kannattaisi sinunkin hankkia, niin ei olisi niin tylsää ilman konetta.

Keksiä tekemistä? Meillä ainakin aika tuntuu loppuvan kesken, vaikka ei kuluteta iltoja tai vapaita koneen ääressä.

Elämä on juuri niin tylsää tai arkista, millaiseksi sen itse rakentaa. Omissa käsissä on jokaisen elämä. Valintoja voi aina tehdä ja kokeilla jotain rohkeaa...vaikka sitten viikko ilman sitä konetta. Onko puolisolle mitään sanottavaa? Sekö pelottaa?

• lifemocker
        parempi kokonaan ilm kirjoitti:

Se MUUTA sattuu olemaan sitä elämää....kannattaisi sinunkin hankkia, niin ei olisi niin tylsää ilman konetta.

Keksiä tekemistä? Meillä ainakin aika tuntuu loppuvan kesken, vaikka ei kuluteta iltoja tai vapaita koneen ääressä.

Elämä on juuri niin tylsää tai arkista, millaiseksi sen itse rakentaa. Omissa käsissä on jokaisen elämä. Valintoja voi aina tehdä ja kokeilla jotain rohkeaa...vaikka sitten viikko ilman sitä konetta. Onko puolisolle mitään sanottavaa? Sekö pelottaa?

"Omissa käsissä on jokaisen elämä."

väärin. toisiin ihmisiin ei pysty vaikuttamaan

• välinpitämätöntä
        elisaBeth kirjoitti:

Yksi aika hyvä ,koettu juttu on ,,,,, Ala esittää välinpitämätöntä vaikka se on sulle vaikeaa kun ite haluaisit .... Elä puhu enää seksistä ole mukamas omissa oloissas ,,,,,,,,,,,,, pistä vaatteet päälle ja lähe kävelylle ,elä kerro mitään minne meet Jos sulla on nais kavereita poikkea niiden luona kylässä ,, .. Kyllä parin viikon päästä alkaa kysellä missä kävit , missä olit ,, kiinnostus herää miehellä ............ huomaa taas sinut kun se huomaa ettet oo kotonaa ,, ,,,,,,,,,,,,,, ja luulenpa että samalla kun alkaa pohtia missä kuljet kiinnostuu sinusta myös muuten

• pikku pil...
        lifemocker kirjoitti:

EN HALUA SEKSIÄ
        - vaan haluan rakkaani kanssa nauttia yhdessä läheisyyden tunteesta joka usein vaivihkaa vie meidät aistimaan toisissamme tuntemamme lämmön, tuoksun,,äänen
        tahattomt hipaisut iholla saa siirtkään kättäni..reittäni hänen omaansahipaisten. Käätäeni siirtyy hänen uumalleeen hieman alemmaksi ja hänen sormensa hipaisee niskaani
        minun siirtyessäni huulillani hieman hipaisten hänen korvalehteään...näin aistimme toisissamme kihoavan halun jatkaa ja vapaa käteni siirtyy hänen reitensä sisäpuolella hiljak´lleen kohti....ja hän taas oman kännynsä alkaa tunnustella kuinka vällykäärmeeseen alkaa tulla eloa...omat sormeni etsiytyvat jo tunnustelemaan
        hänen naiseuden suloja rinnan nipukoista avautuvaa n reisjärvelle jonna rakkaani ohjaa innostuneen veitikkani kun olen saanut pimpille antaa suukkoja kielelläsi kosketellen kostutellen...

• parempi kok ilm

Toisten käsiinkö sä oot ajatellu elämäsi antaa?

Juu, et voi vaikuttaa toisiin ihmisiin tavalla, jonka sinä itse valitset. Tosin vaikutat kyllä toisiin, samoin kun he sinuun. Mutta jotta elosi olisi ihan omissa käsissäsi, päätät ihan itseksesi, että miten hyvään/huonoon elämään suostut. Samoin sen, miten annat toisten itseäsi kohdella. Jos elo on kakkamaista ja kurjaa, sinä valitset, jäätkö siihen ruikuttaan vai teetkö itse jotain. Kannat kenties vastuun omasta osuudestasi kurjaan tilanteeseen tai lähdet pois jos tilanne ei muutu.Omissa käsissäsi on elämäsi. Kuten jokaisen meistä. Vastuuttomat ihmiset vaan tuppaavat ulkoistamaan vastuunsa omasta elämästään ja onnellisuudestaan muiden harteille. On niin helppo syyttä muita kun oma kantti puuttuu tehdä johtopäätöksiä asioista ja tapahtumista.

• lifemocker

"Mutta jotta elosi olisi ihan omissa käsissäsi, päätät ihan itseksesi, että miten hyvään/huonoon elämään suostut."

esim jos sinusta olisi kiva lähteä kavereitten kanssa keilaamaan - mutta kukaan ei lähde kanssasi - et voi pakottaa tähän ketään joten vaihtoehtoisesti istut sen illan yksin kotona.

ei paljon valinnanvapautta tässä asiassa sinulla

• xxx--1
        lifemocker kirjoitti:

"Mutta jotta elosi olisi ihan omissa käsissäsi, päätät ihan itseksesi, että miten hyvään/huonoon elämään suostut."

esim jos sinusta olisi kiva lähteä kavereitten kanssa keilaamaan - mutta kukaan ei lähde kanssasi - et voi pakottaa tähän ketään joten vaihtoehtoisesti istut sen illan yksin kotona.

ei paljon valinnanvapautta tässä asiassa sinulla

Tai vaihtoehtoisesti voi lähteä keilaamaan yksin. Keilahallilta yleensä löytyy toinenkin yksinäinen, joka ryhtyy mielellään keilaamaan kanssasi.

• lifemocker
        xxx--1 kirjoitti:

Tai vaihtoehtoisesti voi lähteä keilaamaan yksin. Keilahallilta yleensä löytyy toinenkin yksinäinen, joka ryhtyy mielellään keilaamaan kanssasi.

olen minä käynyt matkustamassakin yksinään... ei se vaan ole sama asia tehdä asioita yksin kuin jonkun kaverin kanssa

• Niin se vain on

Sinussa ei välttämättä ole mitään vikana, joskaan mitään ei myöskään ole tehtävissä. Miehesi ei pidä sinua enää kiihottavana, mikä on normaalia, kun on oltu yhdessä kaksi vuotta. Miehet haluavat harrastaa seksiä aina uusien ja uusien naisten kanssa ja nykyinen miehesi ei ole poikkeus.

• turhautunut emäntä

Sama murhe kuin aloittajalla.
        Mies oli alussa aloitteellinen, nyt ei lämpene vaikka miten koettaisi vietellä.

Joskus on lähtevinään esileikkeihin mukaan mutta sitten alkaakin tuijotella samaan aikaan telkkaria ja heppi pehmenee niin ettei sitä saa pystyyn millään.

Arvatkaa vain miehet kauanko vaimoa kiinnostaa seksi miehen kanssa, jonka kapine on kuin löysäksi keitetty kananmuna.
        Ja tv:tä ei halua suljettavan.

Olen miehelle asiasta puhunut ( en löysästä munasta kun tiedän sen olevan arka paikka miehille ) vaan olen kysynyt siitä miksi en enää sytytä häntä.
        Kuulemma sytytän..vitsiltä vaikuttaa , kun mies ei selvästi ole yhtään mukana.

Lisäksi hän vielä väittää olevansa harvinaisen viriili ja jaksavansa seksiä useasti päivässä , mutta taitaa tehdä sitä vieraiden naisten kanssa eikä minun, kun ei enää jaksa illalla kotona innostua.

Lopussa on kyllä meidän suhde, seksuaalisesti aktiivinen nainen ei tuommoista kauan jaksa katsoa, kun mies on koko viikon sängyssä pelkkä säkki.
        Kyllä siinä pian itsekkin jäähtyy vaikka kuinka olisi ensin ollut innostunut.

Edellinen kirjoittaja on oikeassa..miehet karkaa vieraisiin ennemmin tai myöhemmin ja siihen kaatuu sitten parisuhde.

• 9 + 11
        turhautunut emäntä kirjoitti:

Sama murhe kuin aloittajalla.
        Mies oli alussa aloitteellinen, nyt ei lämpene vaikka miten koettaisi vietellä.

Joskus on lähtevinään esileikkeihin mukaan mutta sitten alkaakin tuijotella samaan aikaan telkkaria ja heppi pehmenee niin ettei sitä saa pystyyn millään.

Arvatkaa vain miehet kauanko vaimoa kiinnostaa seksi miehen kanssa, jonka kapine on kuin löysäksi keitetty kananmuna.
        Ja tv:tä ei halua suljettavan.

Olen miehelle asiasta puhunut ( en löysästä munasta kun tiedän sen olevan arka paikka miehille ) vaan olen kysynyt siitä miksi en enää sytytä häntä.
        Kuulemma sytytän..vitsiltä vaikuttaa , kun mies ei selvästi ole yhtään mukana.

Lisäksi hän vielä väittää olevansa harvinaisen viriili ja jaksavansa seksiä useasti päivässä , mutta taitaa tehdä sitä vieraiden naisten kanssa eikä minun, kun ei enää jaksa illalla kotona innostua.

Lopussa on kyllä meidän suhde, seksuaalisesti aktiivinen nainen ei tuommoista kauan jaksa katsoa, kun mies on koko viikon sängyssä pelkkä säkki.
        Kyllä siinä pian itsekkin jäähtyy vaikka kuinka olisi ensin ollut innostunut.

Edellinen kirjoittaja on oikeassa..miehet karkaa vieraisiin ennemmin tai myöhemmin ja siihen kaatuu sitten parisuhde.

"ei lämpene vaikka miten koettaisi vietellä"

Täsmennä. Tarkoitatko, että kalu ei nouse, vaikka runkkaisit häntä? Vai tarkoitatko, että kalu ei nouse, vaikka keimailisit?

Meillä vaimo edellyttää asentoa pelkästä keimailusta -- turhaan.

• pakkasta ulkona

Miehes ei yksinkertaisesti rakasta sua. Jos rakastaa niin silloin haluaa myös seksiä. Ei se tietenkään sulle sittä uskalla sanoa kun sillä on katto pään päällä niin kauan kun teeskentelee.

• Jokujännäjätkä

"Jos rakastaa niin silloin haluaa myös seksiä."

En kyllä allekirjoittaisi tällaista väitettä...

• Biologiaa

Olet pihalla näistä asioista. On enemmän sääntö kuin poikkeus, että mies ei enää halua puolisoaan niin paljon, kun oltu tarpeeksi kauan yhdessä. Kaksikin vuotta riittää. Rakkaus voi silti olla vahvempaa kuin koskaan.

• ElisaBeth

Tämän keskustelun luominen jotenkin oikeasti auttoi minua. En tiedä miksi, varmaan se auttoi kun sain purettua itseäni tänne ja kun kaikki vain käski tekemään eikä puhumaan. Päätin vain ilta rapsujen yhteydessä että minähän en ole laiska ja epähaluttava löhnäke ja työnnyin ottamaan mieheltäni suihin. Toisella kertaa vain ilmoitin että nyt minä haluan. Vai että näin tämä korjattiin. ei millää romantiikalla taikka laittautumisilla. Piti vain ottaa mitä halusi. Suosittelen tätä muille ongelman kanssa painiville. Toimi ainakin täällä. Kiitos kaikille kommentoijille. Tästä oli jotenkin kummallisesti hyötyä.

• dnrix

Yksi syy miksi miehesi ei ehkä ole seksuaalisesti aktiivinen. Suomalainen nainen yleensä odottaa että mies ns. hoitaa homman eli tekee naisele orgasmin ja sen jälkeen vasta hoitaa itsensä. Lisäksi tekee aloitteen. Ei ihme että mies jossain vaiheessa mieluummin runkkaa. Viime viestissä osoittamasi oma-aloitteisuus on juuri sitä mitä tarvitaan. Kun nainenkin tarttuu ns. toimeen .niin kyllä siinä mies syttyy.

• Piken suhteen korpus

SEksin hiipuminen on täysin normaalia pitkässä suhteessa. Ei siinä ole mitään erikoista. Niin vain käy about 95% tapauksissa.

• mietipä tuota...

jos tuo aloittajan,esim. 2vuotta on pitkä suhde, niin sulla ei ole mitään kokemusta parisuhteen seksi-elämästä, ja mitä se hiipunen sitten haittaa mitään, jos molemmat on tytyväisiä seksin määrään. Ei ne seksi-elämän salat ole kaikille auenneet vaikka eläisit kulisseissa koko-ikäsi jonkin tumpelon kanssa.

• sadasosaakorsetista

Eikö se vähitellen ala jo selvitä että elämä on IHAN muuta kuin se paneskelu !

SitäKIN on mutta kun se on niin mitättömän pieni osa siitä kokonaisuudesta.

Saattaa olla miehiä, joilal on sata muuta asiaa mielessä ja 99 niistä on PALJON KIINNOSTAMPAA kuin hinkata yhtä kohtaa kumppnissaan ymmärrättekö ?

Siis keskimäärin te naiseläjät taidatte olla vähän yksinkertaista porukkaa.

mis saattaa miettiä viikon kuinka saisi metallista sadasosamillin tarkemman mitan kuin aiemmin.

ja siinä sitten toinen luulee korseteillaan olevan jokin suurikinmerkitys !

HAH sanon minä.

• !!!!!!

!!!!!!!
        Ei mee yksiin miesten ja naisten halut. Kun naisena pääsee tonne lähemmäs kolmeakymppiä että uskaltaa olla oma itsensä eikä anna käyttää itseään hyväksi ja on ehtinyt paikata kaikki miesten haavoittamat kolhut ja sydänsurut, itseluottamus on kasvanut ja olisi aika kokeilla alkaa mies pihtaamaan kun kypsä pillu ei enää kelpaa. Voisaatanan vittu että on epäreilua eikö??

• lklgkhlfg

Eipä taida maailmasta löytyä 100 seksiä mielenkiintoisempaa asiaa.

• sigmund fukkis

Syy on aika todennäköisesti jokin alla olevista
      - Miehelläsi on toinen nainen
      - Miehesi on saanu homotartunnan
      - Miehelläsi on ongelmia alapäässä
      - Olet liian lihava tai epähaluttava

• sexyseniora

Olisi siinä voinut olla toisenlainenkin vaihtoehto: narsistinen häiriö, kuten täällä...
        Suhteemme loppui kun herra exäni oli seksilakossa kuukausia, koska en toiminut arkiasioissa hänen mielensä mukaan. Vaan juttu on nyt ohi ja kummallakin uusi elämä.

Näyttää tuo elisaBethin ongelma ratkenneen... lue tuolta puolenkymmenen kommentin päästä ylöspäin.
        Ja hyvä niin ...virikettähän siinä tarvittiin: ja sitä rohkeaa kiimaista naarasta joka uskaltaa vaikka keskeyttää pelin. Hyvä että ratkaisu löytyi!

• vaikee nakki

jos miehiä yhtään tunnen niin tarpeeksi mieluinen ei tarvi vietellä miestä sen kummemmin..kaikki käy luonnostaan

• kokemusta on

Viettele miehesi !

Hyvin yksinkertaista.

Pue korsetti päällesi sanomatta mitään miehelle. Mene hänen luokseen kun hän on koneella ja suutele niskaan.

Valuta käsiäsi hänen harteitaan pitkin rinnoillensa ja hyväile niitä. Jatka suutelemista pitkin kaulaa ja siirry etupuolelle ... anna käsiesi tehdä just sitä mitä itse haluat .... yritä edes.

• peace

Miehillä "toipuminen" töistä vie hieman enemmän aikaa. "Nollausajo"
      Siihen ei auta seksiä vonkaava nainen ja lista tehtävistä kotitöistä.
      Anna mieluummin hieman enemmän luppoaikaa, siis sitä, kun se pelaa tai tekee jotain muuta ja kysy sen jälkeen (anna tehdä nämä rauhassa, ((joko nyt 3x/min ei ole rauhassa))).
      Kiinnostus saattaa olla hieman erilainen myös seksin suhteen.

• MicOff__

Mä siirryin pelaamiseen sen takia kun ei seksiä tullut millään konstilla. On se kumma miten nämä asiat menee tällein ristiin.. Mä oisin ollut valmis millon ja missä vaan mutta kun ei naista kiinnosta niin ei kiinnosta. Jos ois homma toiminut niin pelikone ois lähtenyt samantien mäkeen. 3 vuotta "selibaatissa" ja sit lähdin.
      Aloittaja, minkä ikäisiä olette?
      Mut joo - aika uskomatonta toimintaa "mieheltäs"..

• mikä näistä?

Miehellesi ei riitä tavallinen perusrakastelu?

Olet liian voimakas nössölle miehellesi?

Miehesi on pitkään ihastunut johonkin toiseen?

Miehellä on alhaiset testosteroniarvot tai muu erektiohäiriö?

Miehesi on lukossa tulevaisuudestanne, häntä joko
      a. ahdistaa ja pelottaa sitoutua
      b. hän pelkää että teille käy huonosti

Miehesi on homo?

Miehesi pihtaa tahallaan ja käyttää valtaa sillä.

• naperovekara

ota siltä suihin

• pepe22

Yhellä kaverilla on kuulema sama ongelma.
      Itehän en varmaa kauan kattelis tollasta ukkoo.
      Mullaki oli joskus ukko joka tuijotti usein koneen ruutua, mutta kyllä siltä silti onneks seksiä heru, ku menin jotai vieree kiehnäämään.
      Kannattaa kokeilla kaikenlaista mitä mieleen tulee.
      Mut voithan sä yrittää toki puhua, iha sillee koneet kiinni tv:t kiinni, istutte vierekkäin. Kysyt että mitä se mies haluaa susta ja onko hän tosissaan sun kanssas ja miks seksi on nykyisin noin väkinäistä....en mä muuta osaa sanoo.
      Jos ei toimi, nii sit jätä se.

• easyBeasy

Valitettavasti mies ei saa uutuden viehätystä enää.
      Lisäksi saman naisen jyystäminen on vähän sama kuin söisi joka päivä samaa keittoa

Mikä neuvoksi?

Mies ei saa runkata enää viikkoon.
      Nukkukaa erillään.

Viikon päästä jos kehut vähän miestä tai pidät huolen ettei mies ole masentunut niin pitäisi tapahtua...jos ei niin miehellä on masennus tai sitten miehellä on joku toinen

• Bastioni 5

Seksin loppuminen suhteesta on teidän suhteen loppu.Näin sanovat asijan-tuntijat.Olen omassakin suhteessani sen kokenut.Näin se on valitettavasti.

• Wake up

Miks syyllistät ittees, jos sun "mies" ei kohtele sua hyvin?

Tuntuuko hyvältä tuollainen sua halveksuva, esineellistävä ja alistava "mies"

Lisäks sillä sun "miehellä" voi olla toinen nainen.

Mutta itsepä olet valintasi tehnyt.

Miten sun itsetunto on niin hukassa, että annat vielä lisää valtaa sille sun "miehelle" yrittämällä miellyttää häntä ja syyllistät samalla itseäsi.

HALOO, herää jo..

• Haloo itse

Jaa, silloinko ei kohtele hyvin, jos ei juuri sillä hetkellä halua seksiä, kun nainen ehdottaa? Lähes kaikki naiset siis kohtelevat miehiään huonosti.

• Mies pitää sinua

Itsestäänselvänä ja pelaaminen parempaa kuin seksi.

Jos seksiä haluat, sinun on vaihdettava miestä.

• o-oiskohan

Tressi ja uupumus syynä kukaties ?

• Jorkku

Tiedätkö varmasti, millaiset mieltymykset miehelläsi on? Oletteko keskustelleet niistä? Perusseksi on kivaa, mutta joillakin se voi alkaa maistumaan "puulta" pidemmän päälle ja sitten ei innostu enään siitä "perus"touhusta. Tuo nyt vain on yksi miljoonasta, mitä mieleen tuli.

• Nainen 27v...

Olet fiksun oloinen ja ongelmasi on hyvin yleinen, älä vaan ajattele että vika on sinussa. Arjen keskellä seksin harrastaminen usein jää vähemmälle.

Hän ei tosin ole miehesi ennenkuin olette naimisissa. Lähinnä poikaystävä.

• kassu671

älkää nyt oikeasti viitsikö.seksi ongelma vai vika on korvien välissä. Juu halailua ym suihkussa ym. uskotko itse edes. ja tuo huono itsetunto ei olis tarvinnut edes mainita. Jos ja kun haluat miellyttää miestäsi miksi et tee niin.Olen sen verran aikuinen että osaan sanoa vaimolleni mitä haluaisin ja kysyä mitä hän toivoo.. eipä ole ongelmia.

• PUKKIMIES69

TERVE NAINEN !
      On pikkujoulujen aikaa....
      Jos kaipaat pukkia sängynpuolelle...
      Olen juuri se mitä sinä kaipaat...
      Olen hyvätapainen, terve ja siisti herrasmiehen alku. Sinä itsestäsi huolta pitävä terve ja siisti nainen, joka kaipaat "sutinaa" arkeesi, ota rohkeasti yhteyttä ja sovitaan jatkosta....

LAITA ROHKEASTI VIESTIÄ TULEMAAN !
      [email protected]

• ikämies

Onko seksi koko elämä? Tuskin. Moni mies ahdistuu, kun seksiä vaaditaan. Antaisit miehen valita sopivat hetket. Kaikki miehet eivät ole seksipetoja, mutta silti luotettavia kumppaneita. Meitä on moneksi.

• mies290

En pysty ymmärtämään sun miestäs mutta on pari asiaa mistä vois johtua
      1.jospa se on homo 2.sillä on toinen nainen..

• TIINATIIKERI69
    • *1234*

Täytyy sanoa että mulla tuli samanlainen tilanne..Kun opin tuntemaan tämän naisen..Siinä tuli ilmi sellaisia asiota vuoden aikana.että aloin vältelee seksi asioissa häntä.Hiljalleen kiinostus loppui melkein kokonaan..Se on tunne asioita..Mistä tässä on kysymys!!..(...Mutta nyt on uusi kaveri..Seksi asioissa ei ole mitään ongelmia..Olemme tunteneet pian yhten vuoden toisemme....

• 17+12

Jos mies ei anna, sinulla on lupa käydä vieraissa.
      Joten anna palaa, ties vaikka löytyisi parempi mies tilalle! :

• Allu espoosta

Miehes tapailee mua. Ollaan mietitty kertomista jo jonkin aikaa mutta hän ei uskalla vielä. Pelkää kun olet sellainen pirttihirmu.

• NÄE TOTUUS!

Luulet vain liikoja omasta viehätysvoimasta =D (jos) mies "oikeasti" olisi jättämässä oman naisen,hän olisi sen hänelle kertonut jo!!!!Älä anna vedättää itseäsi. Kuitenkin mies rakastelee tietämättäsi (oman ) naisensa kanssa ja useammin,kuin sinun kanssa..... :)

• Wandering man

Täs tulee muutama vaihtoehto mieleen.
      Joko miehesi ei vain ole kovin seksuaalisesti aktiivinen tapaus tai ei vain jostain syystä halua seksiä kanssasi.

Ehkä sinusta tullut hänelle vähän itsestäänselvyys ja ei koe sinun kanssa seksin harrastamisessa mitään saavutettavaa. Me miehet olemme välillä vähän metsästäjiö, joten kaikkea ei pidä antaa meille liiaan helpolla;)

Kokeile siis purra hampaat yhteen ja laittaa reidet myös itse lukkoon ja et vain anna miehellesi vaikka tämä itse kinuaisi. Jos oon oikeassa, niin pian miehesi kerjää suorastaan päästäkseen kanssasi vällyjen väliin.

Jos tuokaan ei toimi, niin ehkä siitä kannattaa tehdä joku johtopäätös, että miehesi rakastelee mielummin nyrkkikyllikkinsä kanssa kun sinun kanssa. Kyll meitä sekesuaalisesti aktiivisempia miehiäkin löytyy.

• voiolla1

runkkaaminenhan vähentää seksihaluja eli jos se päivittäin vetää hanskaan jossain nurkassa ni ei varmasti ole niin kovat halut. SANO SUORAAN JOS TIEDÄT ETTÄ VETÄÄ HANSKAAN NIIN ETTÄ MIKSI PITÄÄ VETÄÄ KU ON PILLUAKIN TARJOLLA .:D.

• amanda8

osauit asian ytimeen .Mikasi parisuhteessa yleensä pitää tehdä itsetyydytystä ? Eikös kaikki pitäisi jakaa suhteessa yhdessä ?eipä tuollainen ole toimiva suhde .Kysy häneltä onko hän tyytyväinen kun asiat ovat näin ,jos on katsele itsellesi rakastaja .Ja tee selväksi että sun tunneakkusi ei ole tyydytetty .

• joyforall
        amanda8 kirjoitti:

osauit asian ytimeen .Mikasi parisuhteessa yleensä pitää tehdä itsetyydytystä ? Eikös kaikki pitäisi jakaa suhteessa yhdessä ?eipä tuollainen ole toimiva suhde .Kysy häneltä onko hän tyytyväinen kun asiat ovat näin ,jos on katsele itsellesi rakastaja .Ja tee selväksi että sun tunneakkusi ei ole tyydytetty .

voi höh miten lapsellista! ihminen itsetyydyttää itseään jo kohdussa uusimpien tutkimustulosten mukaan. joten se on kyllä meille ihan geeneihin sisäänrakennettu juttu jota ei parane kieltäminen. ei ajoittainen itsetyydytys ole partnerilta pois, voi olla ihan päinvastoin (esim. akti pitenee kun ei ihan heti laukee).

tässä puhuttiin nyt päivittäisestä itsetyydytyksestä ja siitä jos/kun itsetyydytys on partnerin kanssa tapahtuvan seksin substituutio. eli jos itsetyydytys vie sijaa parisuhteen seksiltä niin silloin on ongelma. ja se missä kohtaa muodostuu ongelmaksi on henkilökohtaista kun seksin tarve vaihtelee henkilöittäin. ideaalitilanteessahan partnereiden seksin tarve olisi täydellisessä balanssissa, mutta sitä nyt ehkä harvoin tapahtuu. tai vaikka tapahtuisikin, niin siinä kohtaa kun arki ajaa tankilla sisään, niin tarpeet heilahtelee (esim. juuri lasten saannin tms myötä).

• Teillä on menossa sellainen vaihe jossa mies haluaa sinun tekevän fyysisen aloitteen. Minäkään en usein syty vaimoni "pannaanko/harrastetaan seksiä" aloitteisiin.

Miehelläsi saattaa olla myös jonkinasteista stressiä (kodin asioista tai sen ulkopuolisista)

• seppo

Etkö muistannu eilen avata kakkosluukkua?

• Syötä sille viegraa ;)

• seinärose

Tämä on niin tätä. Nainen kiemurtelee ja ihmettelee kun ei mies halua. Epäilee itseään, pohtii mitä voisi tehdä miehen hyväksi.. SEIS. Mies pitää saada saalistamaan sinua. Alapa kokeen vuoksi vähän hankalaksi. Haasta pikkuisen riitaa, uhittele että jätät jos ei rupea miestä sytyttämään, kerro että olet harrastanut itsetyydytystä ja se teki TOOSI hyvää.. ja muuta pikku kiusantekoa. Ole iltaisin poissa, laittaudu nätiksi (mies ehkä ei haluakaan, että laihdutat muotosi kadoksiin, oletkos miettinyt sitä?) mutta älä häntä miellyttääksesi ja häpeillen vaan lähde sellaisena ulos vaikka leffaan. Kyllä se siitä alkaa heräilemään, omistushalu ja valloitus on kesymmänkin miehen geeneihin koodattu. En tarkoita että teet oikeasti mitään ikävää häntä kohtaan, mutta voit muistuttaa että et ole itsestäänselvyys.

• Sie tiiät ;)

Et ole mennyt sinne sen rakentamaan taloon.
      - Osta junalippu.
      - pakkaa tavarat.
      -yllätä mies maalla ja vie ruokaa.
      -korsetti mukaan- muuta et tarvitse ;)

• jkkooo

enntiedä

• Ellisabethille..

Olet erityisen viisas ihminen.Itse parka-miehenä sanon syyn tuohon."Miehesi" inhoaa sinua joten kannattaa varmastikin jatkaa tuota teidän epä-onnellista "ystävyyttänne".Koska hänkin on parka-mies hän ei USKALLA erota sinusta.Hän ei myöskään uskalla sanoa Sinulle,että "Olet vastenmielinen" hänelle,koska edelleenkin hän on pikku poika-parka.TÄMÄ ON TOTUUS.luultavasti et sitä kykene myöntämään koskaan...

• vaimo minäkin

Miksi pitää sekstata.. hyvinhän pärjää ilmankin seksiä... Halloo.. ei aina tarvi lääppiä..

• funjoyjoy

Oon korkeasti seksuaalinen mies, siis minusta on mukavaa joskus kellistellä alasti sängyssä pidempääkin hyväillä ja kiihottaa ja nussia iloisesti useammankin kerran ja kokeilla kaikkea kivaa myös psyykkeenkin puolella. Tutustunut oon myös kirjallisuuteen.. Mut kyl naisia jotka ois samoilla linjoilla on vähä :( siis en oo tavannu.

• tavismies30

Aikä moni omasta mielestään todella taitava sängyssä on loppuen lopuksi aina ottava osapuolena ja makaamassa vain jalat leveellä sängyssä suu kiinni. Ei se kyllä mitään taitoa, tilannetajua tai mielikuvista vaadi että vain antaa toisen tehdä temput.

• joyforall

voih funjoyjoy, on meitä samanlaisia naisiakii, itte oon kaikissa suhteissani ollu se seksuaalisempi osapuoli, vielä ootan sitä päivää että törmään mieheen joka haluaa useammin, erit toistojen suhteen, ne kun on usein niit nautinnollisimpia....

• GM-PG

Kuulehhan aloittaja! Miesystäväsi ei ole mies vaan hän on henkiseltä tasoltaan 3-6 vuotias. Tunnen paljon tämmösii kavereita. Ne on lapsena traumatisoituneet kun eivät ole saaneet äidiltään hellyyttä ja tissimaitoo. Kiireiset työssä käyvät äidit ei ole joutaneet pitämään heitä sylissään. Heitä on kiireellä juoksutettu päivähoitoon kylmien etäisten naishoitajien hoivaan. Pojan turvallisuuden tunne rikkoutunut ja hän joutuu yksin kohtaamaan kaikki pelot ja uhkat. Kun hän kasvaa murrosikään hän alkaa haaveilemaan yli 40 vuotiaista naisopettajista. Näkee yöt märkiä unia heistä. Hän lohduttaa tuskaa pelaamalla typeriä tietokonepelejä jotka on tarkoitettu 10-15 vuotiaille pikkupojille. Hän kulkee roikkuvissa besin-värisissä tai mustissa housuissa. Yleensä he ovat myös hyvin hoikkia melkein alipainoisia. Heitä on paljon kiskurin senssipalstoilla etsimässä vanhaa puumaa. Esittelevät vehkeitään avoimesti. Samanikäinen tai nuorempi nainen ei voi antaa hänelle seksuaalista tyydytystä, vaan he pitää heitä vaan kulissinaan itsetunnon vuoksi. Tämä yhteiskuntamme on niin parisuhde keskeistä, että samanikäinen nainen pönkittää heikon pojan itsetuntoa vanhempien ja kavereiden silmissä. Tämä on samanlaisen seksuaalisuuden ilmiö kuin homoseksuaalisuus.

• Seksijumala44

Vastaan nyt sillä perspektiivillä, että itsekin olen jossain määrin koukussa tietokoneeseen ja nettipeleihin. Naiseni lähti lopulta 6v jälkeen kävelemään kun ei yhteistä laatuaikaa ollut tarpeeksi.

Seksiä kyllä oli, ja se oli naisen arvion mukaan parasta mitä on eläissään saanut. Seksin määräkin oli ainakin pari kertaa viikossa, vaikka vähentyi alkusuhteeseen verrattuna.

Sanoisin että fantasiat ne ovat jotka saa miehen jaksamaan naida. Vanha totuushan on, että seksuaalisesti mies on sellainen eläin, joka haluaa kerran seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa kun taas nainen haluaa mahdollisimman monta kertaa seksiä yhden kumppanin kanssa.

Tuhmaa puhetta peliin, ja leikkikää seksin yhteydessä olevanne lääkäri ja potilas, opettaja ja oppilas, nunna ja munkki, Isä ja tytär, domina ja seksiorja ja niin edelleen. Kun voi leikisti kuvitella naisensa jonkuksi toiseksi aina välillä, niin kummasti se kiihottaa.

Myös kun naisella on dildo b-rapussa kun sitä ajaa ykköseen ja se puhuu "toisen miehen kyrvästä perseessään" niin kyllä rupeaa olemaan seksielämä aika kuninkaallista. Mielikuvat, fantasiat, tabut......Siinä niitä kiihottavia juttuja

Kirjoittaja on akateeminen adonis, joka jumaloi edelleen eksäänsä seksuaalisesti.

• Höllyvää ?

ON SE NYT KUMMA ETTÄ IHMINEN EI TAJUA ETTÄ KUN SEKSI EI KIINNOSTA!!!!!! NIIN SE EI KIINNOSTA!!! OLETKO VAJAA VAI MIKÄ, KUN ET TAJUA EROTA!!!
      Luultavasti miehelläsi on TOINEN NAINEN vai oletko tahalteen hakemassa sellaista syytä, ongelmaa jota ei ole edes olemassa!!! VAAN haluat syyn EROTA! MAALLE kasvamaan tuollaiset tyhjänpäiset valittajat-akat!! MENE peilin eteen ja katso itseäsi todella tarkkaan, naisitko itseäsi, jos olisit sinä! KATSO SUN SELLULIITTEJÄ ja MITEN OKSETTAVAT NE ON KUN HYLLYY VAAN! Kyllä naisen pitää olla HALUTTAVA! SÄ ET ELISABETH OLE! MAHA ROIKKUU JA KASVAA!

• Prehe on paras

Jospa Elisabeth on raskaana? Ehkä hänen miehensä haluaa perheen hänen kanssa :]

• PERHE ON PARAS
        Prehe on paras kirjoitti:

SIIS perhe

• stiki

Muuten hyvä kommentti, mutta toi oksettavan hyllyvät selluliitit ja roikkuva kasvava maha on ilmeisesti "Höllyvää?" nimimerkin oma paniikkitunne. Kertoihan toi a.o. just että on laihduttanut.

• Tunneko E:n?

"HALUTTAVA! SÄ ET ELISABETH OLE! MAHA ROIKKUU JA KASVAA! "

Mistä sinä nimimerkki "höllyvää?" tiedät, miltä nimimerkki "Elisabeth" tai "ElisaBeth" näyttää? Jospa hän onkin luurangon laiha? (En tunne henkilökohtaisesti ketään suomalaista nuorta naista, jonka nimi olisi ElisabetH, joten hyvän nimimerkin on laiha/lihava/normaali nainen keksinyt.)

• Vieras sekoilija?
        Prehe on paras kirjoitti:

Mikä perhe? Ei ole olemassa mitään todisteita siitä, että nimimerkki "Höllyvää?", joka siis jo nimimerkissään kyselee,
        onko "ElisaBethilla" höllyvää tuntisi ElisaBethin, saatikka, että kuuluisi ElisaBethin perheeseen.

Nimimerkki "Höllyvää?" luultavasti vain näkee oman naisensa vartalo-ongelmat vieraassa ElisaBethissa, eli projisoi ne tuntemattomaan ElisaBethiin, ja raivoaa tälle. Todellisuudessa ElisaBeth, kuka ikinä onkin, voi olla luuviulu!

• Jantteri-72

Miehellä alhainen testosteronitaso jostain syystä!? Lähetäppä lekurille tai eroa.

• peruskauraa

Valitettavasti totuus on se että elämä on.
      Teillä menee hyvin, on parisuhde kunnossa, on oltu sopivan aikaa yhdessä, on kiva asunto jossa on ihanaa asua yhdessä.
      Ongelmia ei periaattessa ole.
      Tänä päivänä parisuhdeelämä vaan on sellaista, ettei mikään kestä, ja vaikka kestääkin, niin se menee miesten osalta sellaiseksi tasapaksuksi.
      Ei erota, koska ei varsinaisesti ole mitään syytä sille. Todellisuudessa on, intohimon puute. Kuitenkin 99,9% pareista ei eroa sen syyn takia. Enkä tässä mene sanomaan kannattaako sen syyn takia erota.
      Se on sitä tämän päivän parisuhdeelämää, näin se vaan on.

• mies neuvoo

Mikä siinä intohimossa ja sen osoittamisessa sitten on niin vaikeaa ihmiselle. Itse en pysty sitä ymmärtämään. Ei se nyt oikeesti ole niin vaikeeta jos on normaali tasapainoinen terve ihminen.

• Peruskauraa
        mies neuvoo kirjoitti:

Mikä siinä intohimossa ja sen osoittamisessa sitten on niin vaikeaa ihmiselle. Itse en pysty sitä ymmärtämään. Ei se nyt oikeesti ole niin vaikeeta jos on normaali tasapainoinen terve ihminen.

Aivan! Siis just näin. Mikä siinä on niin pirun hankalaa.
        Jos olisin mies, nappaisin sut itselleni. Heh.
        Harvassa on vain näköjään ne ihmiset ketkä ymmärtävät sen intohimon päälle. Varmasti samaisesta syystä itsekkin sinkkuna, kun en vain halua tyytyä tavalliseen, tasapaksuun.
        Kaikkea hyvää sulle toivon, päädyt sitten mihinkä tulokseen tahansa.

T. Intohimoviestin alkuperäinen lähettäjä :) (peruskauraa)

• elämässä on

paljon muitakin asioita kuin seksi.
      Joillekin se vain tuntuu olevan ainoa asia maailmassa, säälittävää...

• mies neuvoo

Kuten esimerkiksi? Jos terve ihminen ei jaksa seksiä vaikka kerran viikossa tai ei muka kerkiä jonkun pullan laivonnalta tai auton korjaamiselta silloin on kyllä jotain vähän korvien välissä vikana. Toisaalta voi ihminen olla aseksuaalikin tai ei muuten vain saa mitään hyviä kicksejä seksistä.

• puskainen runo

Miestäsi kiinnostaa enemmän pelit kuin seksi.

• mies neuvoo

Kuullostaa että tarvitte jotain piristystä seksielämäänne. Miehesi ei varmaan syty lässytyksestäsi kuin pikku lapselle ja kaulan pusuttelusta. Vähän lisää intohimoa peliin. Miehesi itse nähvätävästi on ihan nyyppä kun ei pysty tekemään aloitteita ja itse et osaa ehkä tarpeeksi panostaa seksiin. Anyway teissä molemissa on varmaan vähän vikaa, eikä vain toisessassa.

• samat kitinät kuultu

Onlko naisen seksuaalisuus miehen vastuulla? Mitäpä jos tekisit itse jotain?

• mies kertoo

Totta tuokin. Ei aloitteen pidä mitenkään olla aina toisen vastuulla tai toisen vastuulla keksiä niitä piristyksiä seksielämään. Ei se pelkkä vaatteiden vaihtaminen ehkä riitä kaikille.

• alan homoksi
        mies kertoo kirjoitti:

Totta tuokin. Ei aloitteen pidä mitenkään olla aina toisen vastuulla tai toisen vastuulla keksiä niitä piristyksiä seksielämään. Ei se pelkkä vaatteiden vaihtaminen ehkä riitä kaikille.

Meillä muija on mielestään tehnyt aloitteen, kun pesee perseesä vessassa käydessään.... Kyllähän miehen pitää siitä jo tajuta että nyt on tosi kyseessä.

• Manulle illallista

Kaiva sen taskuja ja sano etsiväsi biljardipalloa kun tekee mieli pelata kotona tai baarissa. Panee pojan mietteliääksi eiköhän ala kalu kangistua. Kaiva se esiin ja puhele pikkutuhmia.

• odotan innolla

Tässä maassa on noin kaksi miljoonaa MIESTÄ jotka tuntee samoin kuin sinä. Vaihtamalla todellakin paranee, jos vaan neidille kelpaa.

• näin se vaan on

Jos alistaa miehen tossun alle niin sitä ei tussu kiinnosta.

• eikö mikään kello so

"Lisäksi mieheni runkkaa viikoittain, kun minä olen poissa, esimerkiksi harrastuksissa."

A) Miten sinä tiedät tämän? Yleensä runkataan enemmän tai vähemmän salaa.
      B) Ehkä sinun pitäisi olla läsnä kun näitä seksuaalisia haluja olisi tarjolla.

• tseubeu

A. Hän on yliutelias ja vainoharhainen kyylä.
        B. Ei pysty kun on töissä ja on hemmetin väsynyt ja sitten on mentävä harrastamaan.

• Kykyjä on mutta

Lyhyesti: masturbointi paljastaa, että mies kyllästynyt seksiinne. Jokin siinä on sellaista joka ei innosta häntä.

• kohta täällä

ämmät varmaan poraa, että masturbointi on pettämistä :-)

• joyforall

tää "ämmä" just masturboi näitä luettuaan, erit funjoyjoy ja seksijumala44 jutut....

• vinkki2

no jos miehes tykittää mielummin pc:tä ko omaa avovaimoa ni eiköhän se syy oo sit jossain sen aivoissa! en näe tossa kyl mtn järkeä! ootko miettiny että ehkä miehes pitää sua itsestäänselvyytenä? itse miehenä antasin sellasen vinkin että tiputappa se miehes maan tasalle..! älä huomioi enää häntä niin kuin ennen. kun vaikka katsotte teeveetä ni kehu jonkun teeveessä olevan miehen ulkonäköä! tarkotan että se sun miehes tuntis jonkun piikin sydämmessä että ei sun arvoinen nainen tollasta jaksa pidempää katsoa! varmasti toimii!

• Bwahahaha

EI tommosta tonnikeijukaista naisi sokea sorsakaan

• ihmekkös tuo

Joo hei toi varmaan saa miehen haluaamaan seksiä enemmän puolilahnan naisensa kanssa. Hei ihan oikeesti jos seksielämä on kuivaa niin nainenkin voi tehdä sen asian eteen jotain. Vai onko ainoa vaihtoehto naisille hirveä defenssi päälle ja toisen selkäänpuukottaminen/vidduilu. Nähtävästi.

• frustraatio

kuule- ukkos on henkisessä lukossa

olet mäkättänyt liikaa ja nyt se jännittää intiimimman kanssakäymisen aloittamista

anna sen rauhoittua töiden jälkeen äläkä ole heti pallia vaatimassa

kaikki alkoi siitä kun hän halusi uesammnin ja aina kielsit
      syntyi frustraatio ja miehesi pelkää epäonnistumista eikä uskalla tehdä aloittetta
      pelätessään epäonnistumista

• JokuKoni

Huh huh.Gm-Pg puhui nyt kyllä niin asiaa että.Tottahan se on.Kiitti Sulle.

• salavänkster mies

Fakta on että olet jäänyt miehen kyttäämisestä kiinni ja sen takia mies ei pidä sinua enään yhtään minään. Se on ihan sama mitkä hepenet on niskassa kun luottamus on mennyt. Pornokyylille käy just noin.

• sarvet2

ei mitenkään.

• vaihtoonmeni

Olen ollut samassa tilanteessa. Jos asia sinua noin paljon vaivaa/ kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa, ainut ratkaisu asiaan on keskusteleminen, niin tylsää kuin se ko aiheesta ehkä on. Itseasiasta kissan pöydälle nostaminen voi jopa hankaloittaa asiaa, jos molemmat ei tosissaan halua tehdä töitä suhteen eteen. Sinuna ottaisin sen riskin, kuitenkin seksuaalisuus on pidemmänpäälle todella tärkeä asia.

Jos miehesi välittää sinusta, hänen olisi parempi kuunnella ja ottaa asia tosissaan. Jaksatko tuollaista vuosikaudet? Kai seksin määrään voisi yrittää sopia jonkunlaista kompromissia?

Itse yritin exäni kanssa juurikin vastaavasta aiheesta jutella aikoinaan. Seksiä oli 1-2 x kuussa yhteenmuuton jälkeen, sitä ennenkin hieman vähemmän kuin olisin itse halunnut, mutta ei se minua haitannut. Muuten asiat olivat kunnossa, vaikeista asioista keskusteleminen oli tosin hankalaa ja tästä muodostui juurikin sellainen asia. Monesti, asiallisesti ja lopuksi turhautuneena aika asiattomastikin yritin ottaa aiheen esille yhteiselon aikana.... Minun olisi ilmeisesti vain pitänyt hyväksyä asian laita jos rakastin häntä. Ja yritinkin, koska rakastin. Mutta enhän minä ollut onnellinen ja niin en vain voinut olla asiasta uudelleen mainitsematta. Asiaa mutkisti vielä se, että hän ei piitannut muusta kuin omasta nautinnostaan silloin kun jotain harvoin tapahtui, minäkin miellyttämisenhaluisena tahdoin hänen nauttivan ja naiivisti ajattelin että samanlailla hänkin ajattelisi, siinä sitten jäinkin lopulta itse usein "ilman".
      Kyllä kyllä seksistä voi nauttia ilman orgasmiakin. Mutta silti, siinä tietoisena usean viikon odottelusta taas........ Tilanne oli todella masentava.

Hän ei ilmeisesti välittänyt, sillä kun lopulta saimme juteltua asiasta ja minuakin tyydyttävään lopputulokseen keskusteluissa päädyttiin, mikään ei muuttunut käytännössä. Lopulta minunkin miellyttämisenhaluni hävisi ja olin varma että olen itse syypää, vastenmielinen ja ällöttävä. Tuntui myös että hän alisti minua ko asialla. Seksistä puhuminen siis meidän tapauksessa vain pahensi asiaa, "toi lisää paineita", joten ainut ratkaisu oli ero. En tiedä voiko kaksi seksuaalisesti hyvin erilaista ihmistä elää onnellisena parisuhteessa, vaikka miten kommunikaatio pelaisi. En usko.

• Odotas vaan kun uusi grand theft auto peli julkaistaan ennen ensi kesää niin miehes pelaa sitä monta tuntia päivässä. Mä olen niin ällöttävä rumilus et naiset ei tykkää minusta joten, voin pelata sitä mielin määrin. Eikä ole edes kavereita ketä vois nähdä, eli aikaa on vaikka muille jakaa.
      Siinä meneekin pari kuukautta kun pelaillee sitä ja siihen ei helposti edes kyllästy.

• Ymmärrän täysin mitä koet, mutta et voi tosiaankaan saaada miestäsi kiinnostumaan seksistä pyytämällä.. Voin kertoa asiasta ihan omasta kokemuksestani.
      Seurustelin taannoin miehen kanssa jonka kanssa harrastimme aina ku näimme seksiä paikasta riippumatta... Muutettuamme yhteen kului vuoden päivät jolloin seksiä tuli harrastettua enään vain kerran kuus jos silloinkaa.. Mietin monesti missä oli vika kun en kelvannu..
      Aloin masentumaan ja lihoamaan kunnes avauduin ihan tuntemattomalle mies puoliselle joka kertoi että jos mies runkkaa useasti viikossa aina koneen ääressä kertoo siitä että mies kaipaa vaihtelua seksiin ja haluaa tyydytyksen oman käden kautta koska on kyllästynyt olemaan väline.. Jos näin on teillä asia niin hyvä nainen viihdytä miestäsi..!! Hiivi suihkuun miehesi seuraan jos siihen mahdollisuus.. Aloitta eroottista hierontaa ha hyväilyt ja hymyile katsoen miestäsi silmiin.. Ota itse vaoaa-ehtoisesti suihin.. Kun miehesi istuu pelaamassa aloita hieromaan olkapäitä siutä rintakehää ja samalla kaulasta näykkien hellästi.. Siirry polvillesi miehen istuessa koneella hänen tuolinsa eteen ja aloita hyväily... Jos miehesi pyytää sinua lopettamaan mene jonnekin istumaan mistä miehesi sinut näkee ja aloita hyväilemään itseäsi.. Jos tämäkään ei tehoa.. Miehelläsi in toinen pahimmassa tapauksessa tai hänellä on ongelmua vehkeensä kanssa tai töissä tai hän on masentunut.. Silloin kannattaa hoitaa omat halut itsekseen ja antaa miehelle aikaa avautua itse asiasta

• vaihda nuorempaan mieheen ja semmoiseen kuka arvostaa sinua.

• sdffsfsdsfds

Miehesi on koukussa nettipornoon. Hän etsii koko ajan vain kiihottavampaa materiaalia. Oma nainen ei riitä. Sano miehellesi, että joko nettiporno tai sinä. Oikeasti niin monet miehet eivät edes jaksa yrittää iskeä naisia, koska nettiporno on niin helppo vaihtoehto.

Kun miehesi lopettaa nettipornon katselun->energiatasot nousevat ja sinä kiihotat häntä aivan eri tavalla kuin nyt. Tiedän kokemuksesta, että pornon katselua kannattaa lopettaa/välttää miehenä, siitä vain ahdistuu loppupeleissä. Kohta miehesikin alkaa napsimaan masennuslääkkeitä riippuvuutensa takia.

• Noinpanoin

Se jätkä on pullamössöluuseri, heippaa pihalle. Ikää arvatenkin noin 30v? Tässä ratkaisu: Ilmoita sille valmisruokien syöjälle että Meillä herrastetaan seksiä klo silloin ja silloin ja aivan sama onko herra paikalla tai huitsinnevdassa. Jos ei poika ole paikalle voit soittaa osaavammalle tyypille, niitä löytyy ja tytöt tykkää.

• Teeskentelyä?

Sitä enempi miestä tympäisee seksi, mitä enempi yrität ostaa seksikkäitä vaatteita. Jospa te olette alunperinkin erilaiset, sinulla on suurempi tarve harrastaa seksiä ja hänellä pienempi. Muutaman vuoden voi teeskennellä aivan hyvin jotain muuta, mutta kun asuu yhdessä niin kyllä siinä topttu paljastuu pikkuhiljaa.

• Samaistun

Meillä on tyttöystäväni kanssa kaikki kunnossa eikä ongelmia oikeastaan suhteessa esiinny ollenkaan, siitä huolimatta vaikka hän onkin todella viehättävä ja kaunis olen huomannut vain kiinnostuksen itse aktiin lopahtaneen aikalailla täysin.
      Minulle on oikeasti aivan sama onko sitä seksiä vai ei.
      Vietän itsekkin paljon vapaaikaa tietokoneella joten saatiko se syy sitten laiskuudessa. Tilanteesi kuulosti todella tutulta niin koin että siihen pitäisi vastata =)

• Nupusta nuppuun

Vaikka jutun aloittaja onkin palkattu feikki, sanoisin että aikansa kutakin. Itse en voisi kuvitellakkaan olla yhden ja saman kanssa koko elämääni. Enkä aio ollakkaan.

• Lopussa paras?

Paraneeko vaihtamalla? Jos paranee, niin oliko kaikki edelliset toinen toistaan huonompia?

• 56hf

Kuule se seksi ei tule takaisin! Täällä 20v mimmi ja seksi kutistui kertaan KUUSSA jo 1,5v sitten.

• Hiiohoi30n

Minulla on maailman surkein ukko ainakin seksin suhteen! Suklaata on tullu seksin puutteeseen syötyä ja se alkaa jo näkymäänkin. Rahat se tuo kotiin ja muuten tekee kaiken mitä haluan. Mutta munaa se säästelee. On kans aina niiiin hirrwee väsynyt! Noo, kyllä toiset hoitaa, jos oma ei viitsi. Ei ole oikein pettää, mutta eipä ukko anna vaihtoehtoja! Tietää tilanteen ja kerjää jäämään. Eihän se oo oikein toista puutteessakaan pitää. Sinkkunakin oon saanu enemmän ku nykyisen ( kenties tulevan exän) kanssa!

• Kertaluonteistako?

Se on tätä nykyaikaa. Kaikki kestää vain hetken ja suhteita tulee ja menee.
      Hänellä voi olla jo kyllästyminen sinuun. Uusi tai etsii jo uutta "netin"kautta.
      Tai yksinkertaisesti kun kaikki kolutaan niin mielenkiinto menee nopeasti.

Yllättävän paljon henkilöitä roikkuu tuolla chateissa etsien aina uutta ja tavarat paljaana koko maailmalle.

Myös miehissä paljon biseksuaaleja. joten miehesihän voi olla myös miehistä kiinnostunut.

Toisaalta mietin, että parisuhteenne ei ole kohdallaan kun täällä siitä avaudut , etä miehellesi? Jossain on pahasti vikaa.

Vai onko tämä sitä nykyaikaa. Netin tai kännyn välityksellä hoidetaan lähes kaikki ja tästä ei hyvä seuraa ihmisille.

• sexisexisexi

Olen ollut naimisissa vastaavanlaisen tapauksen kanssa jo 15vuotta.
      Alkuaikoina itkin ja raivosin ja huusin, että mikä minussa on vikana. olin jopa mustasukkainen ja oletin että äijä käy muualla panemassa. Nykyään Who cares. Jos kerran kuussa onnistaa, niin ihme. Miehellä on vain heikko libido ja mutkikas äiti poika suhde ja jos se ei käsittele sitä koskaan, niin tuollaisena eunukkina pysyykin. Toki haaveilen muista miehistä puutteissani, mutta enpä ole kehdannut pettää. Jossain vaiheessa vaihtoon, kunhan jaksaa. Mies itse vaikuttaa tyytyväiseltä tilanteeseen..

• sexisexisexi

Sitäpaitsi oletan että miehen loputon seksuaalisuus on tabu, niinkuin naisten orgasmitkin miehen kanssa. 60% naisista ei saa orgasmia tavallisen seksin kautta.
        Ehkä tuo miesten kiimainen panohalu on suurimmalta osalta egon pönkitystä ja jää jutustelun tasolle. Muistakaa että superaktiiviset miehet ja naiset eivät saa siitä seksistä tyydytystä vaan syy minkä kanssa maataan melkein ihan kenen kanssa vaan on valtavaa huomionhakua ja itsetunnon puutetta.

• näin se vaan on
        sexisexisexi kirjoitti:

Sitäpaitsi oletan että miehen loputon seksuaalisuus on tabu, niinkuin naisten orgasmitkin miehen kanssa. 60% naisista ei saa orgasmia tavallisen seksin kautta.
        Ehkä tuo miesten kiimainen panohalu on suurimmalta osalta egon pönkitystä ja jää jutustelun tasolle. Muistakaa että superaktiiviset miehet ja naiset eivät saa siitä seksistä tyydytystä vaan syy minkä kanssa maataan melkein ihan kenen kanssa vaan on valtavaa huomionhakua ja itsetunnon puutetta.

Voi olla että olet oikeassa. Mutta kyllä miehillä on ihan koko ajan seksi mielessä. Ei tarvi kuin nähdä pakkasessa pyörätelineessä orpo jäinen naisten polkupyörä niin miettii jo että minkähänlainen pylly tuon satulan päällä on ollu.

• 15vuotta ei suotta?

Minäkin olen ollut naimisissa 15 vuotta, mutta on meillä seksiä vähintään viikottain, yleensä 2-3 krt/viikossa. Mieheni ei tupakoi, vaikuttaako se sitten libidoon? Seksielämä on yhtä aktiivista kuin seurustelun alussa. Onkohan tämä harvinaista.. Ikää meillä on 43(minä) ja 47.
        Stondis-ongelmiakaan ei ole ollut, ei edes kahden raskauden aikana. Kai sitä ei ymmärrä, miten hyvin asiat on kuin on tottunut ns. hyvään. Edellisissäkin suhteissa miehet ovat olleet seksuaalisesti aktiivisia. Olen itsekin, mutta miehet on olleet vielä "pahempia".

• ??..
        15vuotta ei suotta? kirjoitti:

Minäkin olen ollut naimisissa 15 vuotta, mutta on meillä seksiä vähintään viikottain, yleensä 2-3 krt/viikossa. Mieheni ei tupakoi, vaikuttaako se sitten libidoon? Seksielämä on yhtä aktiivista kuin seurustelun alussa. Onkohan tämä harvinaista.. Ikää meillä on 43(minä) ja 47.
        Stondis-ongelmiakaan ei ole ollut, ei edes kahden raskauden aikana. Kai sitä ei ymmärrä, miten hyvin asiat on kuin on tottunut ns. hyvään. Edellisissäkin suhteissa miehet ovat olleet seksuaalisesti aktiivisia. Olen itsekin, mutta miehet on olleet vielä "pahempia".

Katsooko miehesi netistä pornoa tuon lisäksi?

• 15vuotta..
        ??.. kirjoitti:

Kyllähän se joskus, mutta aika vähän hänellä siihen mahdollisuuksia. Hänen netti näkyvällä paikalla kotona, harvoin yksin kotona jne. Töissä ei myöskään mahdollista ymmärtääkseni (maisemakonttori). Joten ehkä siksikin seksielämä melko aktiivista? Mutta joskus aikaisemmin kyllä, esim. kun se oli työtön, lapset pieniä, enkä jaksanut aina univajeen takia ym. esim. viikkoon seksihommia.. Ei se mua haitannut, pikemminkin oli helpottavaa..

• ??..
        15vuotta.. kirjoitti:

Kyllähän se joskus, mutta aika vähän hänellä siihen mahdollisuuksia. Hänen netti näkyvällä paikalla kotona, harvoin yksin kotona jne. Töissä ei myöskään mahdollista ymmärtääkseni (maisemakonttori). Joten ehkä siksikin seksielämä melko aktiivista? Mutta joskus aikaisemmin kyllä, esim. kun se oli työtön, lapset pieniä, enkä jaksanut aina univajeen takia ym. esim. viikkoon seksihommia.. Ei se mua haitannut, pikemminkin oli helpottavaa..

Olette molemmat hyväkuntoisia, kauniita/komeita ihmisiä?Mies isomelainen jne.?

• 15vuotta..
        ??.. kirjoitti:

Olette molemmat hyväkuntoisia, kauniita/komeita ihmisiä?Mies isomelainen jne.?

Mikä tätä s24:ää vaivaa ? Koko ajan jotain teinimäistä ulkonäkö juttua.Näin nelikymppisestä aika turhauttavaa ja lapsellista. Minä olin silloin kun pariuduimme, 20 , ihan kivan näköinen, mutten mikään kaunotar. Nykyään saan kuulla enemmän kehuja ulkonäöstäni kyllä, kuin silloin, esim. työssä, mutta eipä tuo minun elämään mitenkään vaikuta tässä vaiheessa elämää. Ihotyyppi vissiin ei-niin-vanhenevaa tyyppiä ja en ole lihoavaa sorttia. Miestä on sanottu jopa rumaksi nuorempana, kasvoista. Itse en tietenkään ole sitä mieltä. Ja normimela sillä on, onneksi.. Meidän seksielämän aktiivisuus johtuu molempien aktiivisuudesta, ei ulkonäköseikoista.On meilläkin ongelmamme ollut. Kun mies teki remonttia, hän ei pariin vuoteen kerennyt juuri mihinkään muuhun yhteiseen puuhaan tai rakkaudenosoitukseen, kuin seksiin. Se oli aika tylsää ja turhauttavaa aikaa. Mutta sekin aika on nyt ohi, onneksi.

• Mun mielestä
        ??.. kirjoitti:

justiinsa se pornon katselu (siis tunteeton fyysinen työstö ja sen näyttäminen) vie lopunkin hohdon ja kiinnostuksen seksistä.

Ilman pornon katselemista sitä mies ajatuksissan latautuu päivän mittaan ja valmistutuu sitten siihen suureen tapahtumaan oman naisensa kanssa..ja on ihan innoissaan, sitten kun pääsee toteuttamaan fantasioitaan sekä rentoutumaan oman rakkaansa kanssa.

Tätä edesauttavat vielä päivän mittaan nähdyt siistit ja kiihottavasti houkuttelevat vähäpukeiset (nimenomaan vähäpukeiset naiset esim mainoksissa tai jopa työpaikan tyttökalenterissa nähdyt kurvit ja muut naiselliset piirteet.... (toki femakot yrittävät karsia kaikki nuo pois miesten ulottuvilta.)

Alastomat naiset ei aiheuta samaa kiihottuneisuutta ja virittäytymistä. Kiihottumista lisäävät myös live-elämässä päivän mittaan sopivasti kevyttä flirttiä harrastaneet, EI liian roisit ja rivokäytöksiset naiset. Pysyy testosteroiinit sopivasti yllä.

• saa monta kertaa

jaa jaa .meillä ainakin homma pelaa hyvin,emäntä kävelee melkein alasti joka ilta keikistelee ja härnää vilauttelemalla.

no eihän siinä voi olla ihan noin vaan,kun aikasa keikistelee niin,no tiedätte miten loppu menee,ja sänkyyn tai sohvalle asian kimppuun.

kyllä siinä temmellyksen jälkeen,on aika raukee ja mukava olo.

kaveri lopetti runkkaamisen niin seksi elämäkin parani, näin kertoili eräs naapurin emäntä.

• hersy

Olisi varmaan nyt hyvä nostaa ihan kaikki "kissat" pöydälle,ja keskustella asiat halki ja pinoon,muttei mitenkään syyttävästi,vaan rakentavasti,tuntuu ikäv'ltä jos nainen joutuu kinuamaan mieheltään,kyllä selvittää pitää mitä mies haluaa ja miten se asia saadaan kuntoon kaikin puolin,parisuhde vaatii aina päivityksiä ja keskusteluja paljon ,mykkänä haahuili saman katon alla johtaa eroon,motto on puhetta ja seksiä,niin asiat paranee,tämä sille miehelle,nämä viimeiset tarkoitettu sille miehelle,näin sanoo eräs mies:)

• Meillä toisin päin ,!!! Mua haluttaa !!

• capslock

Oman kokemukseni sekä kuulemani perusteella se vanhakantainen asetelma että mies-vonkaa-vaimo-pihtaa on täysin myytti. Näin olen ensinnäkin omassa menneessä pitkässä avioliitossani kokenut. Seksiä irtosi parhaimmillaan kai kerran kuussa jos sitäkään. Minusta asia ei ollut kiinni.
      Useat ystävättäreni ovat kertoneet myös aivan samaa. Tuntuu olevan paljon yleisempää tuo miesten haluttomuus kuin naisten.
      Tietysti haluttomuus ja erilaiset seksuaaliset tarpeet on eri asia. Toisille riittää harvemmin kuin toisille, kyse on aina kompromisseista. Mutta se että mies olisi perinteisesti se aktiivisempi osapuoli, ei kyllä useinkaan pidä paikkansa.

• näin se menee

Normaali kuvio on se että alkuhuumassa kumpikin haluaa seksiä ja se sujuu, muuten pari ei edes päätyisi yhteen.

Miehellä on aina seksi mielessä, mutta naisilta se hinku tuntuu katoavan kun tavoite on saavutettu, eli mies saatu sitoutumaan ja on aika rakentaa pesää.

Ei se mieskään loputtomiin jaksa vongata jos onnistumisprosentti ei tyydytä. Mies joko tyytyy kohtaloonsa tai hakee muita keinoja. Se on sitten ihan tuurista ja luonteesta kiinni että miten käy.

Jossain vaiheessa nainen sitten huomaa että mies ei olekaan koko ajan hänen kimpussaan ja nainen vetää siitä johtopäätöksen että suhden on ohi ja pistää uutta matoa koukkuun ja hankkii seuraavan suhteen joka alkaa taas lupaavasti ja sama kaava toistuu. Sitten voikin tulla keskustelupalstalle kertomaan minkälaisia velttomulkkuja kaikki miehet ovat.

• Mulla ainakin
        näin se menee kirjoitti:

Normaali kuvio on se että alkuhuumassa kumpikin haluaa seksiä ja se sujuu, muuten pari ei edes päätyisi yhteen.

Miehellä on aina seksi mielessä, mutta naisilta se hinku tuntuu katoavan kun tavoite on saavutettu, eli mies saatu sitoutumaan ja on aika rakentaa pesää.

Ei se mieskään loputtomiin jaksa vongata jos onnistumisprosentti ei tyydytä. Mies joko tyytyy kohtaloonsa tai hakee muita keinoja. Se on sitten ihan tuurista ja luonteesta kiinni että miten käy.

Jossain vaiheessa nainen sitten huomaa että mies ei olekaan koko ajan hänen kimpussaan ja nainen vetää siitä johtopäätöksen että suhden on ohi ja pistää uutta matoa koukkuun ja hankkii seuraavan suhteen joka alkaa taas lupaavasti ja sama kaava toistuu. Sitten voikin tulla keskustelupalstalle kertomaan minkälaisia velttomulkkuja kaikki miehet ovat.

hiipu seksin vonkaaminen ja halut pikkuhiljaa liian määräilevään ja omistushaluiseen naiseen.

Tavallaan naiseni kuohitsi pikkuhiljaa minut henkisesti turhalla määräilyllä ja aiheettomilla mustasukaisuudesta johtuvilla kiukunpurkauksillaan.

Ei miehenkään mieltä ja ajatteluvapautta voi nainen kahlita ja jos yrittää, niin sitten saa sellaisen passiivisen miehen, joka ei ole enää kiinnotunut seksuaalisessa mielessä naisestaan ja ei välttämättä muutenkaan hänen seurastaan.

Voikin miettiä, että mitä nainen voittaa tuolla perheen pääksi ryhtymisellään. Päinvastoin. Pilaa vain parisuhteen.

Perinteiset sukupuoliroolit kunniaan, tuollaisten "sukupuolineutraalien" parisuhteitten tilalle, jossa nainen saa olla naisellinen ja joskus jopa hieman avutonkin... sekä mies saa olla oma, joskus hieman jopa kömpelä itsensä, mutta kuitenkin se MIES.

• Niin mullakin
        Mulla ainakin kirjoitti:

hiipu seksin vonkaaminen ja halut pikkuhiljaa liian määräilevään ja omistushaluiseen naiseen.

Tavallaan naiseni kuohitsi pikkuhiljaa minut henkisesti turhalla määräilyllä ja aiheettomilla mustasukaisuudesta johtuvilla kiukunpurkauksillaan.

Ei miehenkään mieltä ja ajatteluvapautta voi nainen kahlita ja jos yrittää, niin sitten saa sellaisen passiivisen miehen, joka ei ole enää kiinnotunut seksuaalisessa mielessä naisestaan ja ei välttämättä muutenkaan hänen seurastaan.

Voikin miettiä, että mitä nainen voittaa tuolla perheen pääksi ryhtymisellään. Päinvastoin. Pilaa vain parisuhteen.

Perinteiset sukupuoliroolit kunniaan, tuollaisten "sukupuolineutraalien" parisuhteitten tilalle, jossa nainen saa olla naisellinen ja joskus jopa hieman avutonkin... sekä mies saa olla oma, joskus hieman jopa kömpelä itsensä, mutta kuitenkin se MIES.

Tutulta kuulostaa, nainen unohtaa paikkansa kun avaa suunsa.

• erkki

Seksi on tylsää ja turhaa

• naista kaipaava

Näin ajatteli erkki 96v
        Ja varmaan on oikeassa, omalla kohdallaan

• kokemusta on

Voi Erkki miten olet tuohon ajatukseen päätynyt. Ei ole tainnut elämä sua seksinpuolella oikein kohdella.

Seksi on ihanaa ja nautinnollista, antaa päivään potkua ja silmiin loistetta sekä hehkua kasvoille...

• Nyt kissa pöydälle!

Sinä iitse sanoit sen mutta et huomaa mistä on kysymys?

"Lisäksi mieheni runkkaa viikoittain, kun minä olen poissa, esimerkiksi harrastuksissa.

Jos mies runkkaa paljon hän ei halua naista joka on lähellä? Miksi hän hakee tyydytyksen runkaamisesta, onko syynä netti ja pornosivut tai kenties joku nainen johon hän on yhteydessä kun olet kotoa pois? Onko syy kyllästyminen, hänellä ei riitä mielenkiintoa runkkaamisen takia olemaan naisensa kanssa?
      Aika selvältä tuo vaikuttaa.

• einari 1985

Ja se on aina itkun paikka kun nainen ei saa. Ja vaikka oikein pyytääkin. Vaikuttaa siltä että Elisabethin mies on todella peli riippuvainen. Lisäksi hän on väsynyt töistään. Jos ei ei panopuuhat innosta enää 2 vuoden yhdessäolon jälkeen mitä se on sitten, kun on lapsia ja ollaan pidetty yhtä jo useampi vuosi. No ukko pelaa ja runkkaa edelleen ja on tyytyväinen. Nainen on jo ajat sitten kyllästynyt imemeään kirjoituspöydän alla munaa ja ottanut itselleen nuoren armeijja ikäisen pojan joka kyntää aina kun on mahdollisuus. Kyllä itse panen aina kun tilaisuus on. En ole vielä reilu kymmenen vuoden panimiehen urallani sanonut ei kuin muutaman kerran ja niillekkin löytyy hyvät perusteet. Varattuihin tai kaverien ex iin ei kosketa...

• kokemusta on

Itselläni oli samanlaisia ongelmia miesystäväni kanssa, tosin emme asuneet yhdessä. Juuri se yhteen muuttaminenkin tekee sen että ahdistaa.
      Voi olla ettei hän olekkaan niin sitoutumis haluinen kuin sinä.

Tai juuri niinkuin joku täällä sanoi, onkin bi seksuaali ja haluaa/käy jonkun miehen luona.

Oma kumppani oli bi ja hän kyllä sen sanoi suoraan, 2v:tta sitä kestin mut en sitten enää jaksanut kerjätä seksiä. Joten sinkkuna voin valita kumppanin.

Puhukaa asiat todella selväksi älkääkä siirtäkö sitä tulevaisuuteen ja tuhlatko näin elämäänne tyhjään stressaamiseen.

• tässäpä tarinaa

Oliko miehesi aikaisemmin aktiivisempi? Jos oli, niin torjuitko hänet usein?

Meillä ainakin on käynyt niin että kun suhde oli tuore niin seksiä oli usein ja kun alkuhuuma alkoi mennä ohi (2 vuotta), niin nainen alkoi motkottaa että eikö sulla ole mikään muu mielessä kuin seksi.

Torjutuksi tuleminen on todella masentavaa. Lopulta lakkaa yrittämästä, ettei tulisi pettymyksiä. Lopulta päätin että harrastamme seksiä vain naisen aloitteesta, joka tarkoitta sitä että seksiä on kerran pari kuussa. Itse kykenisin päivittäiseen seksiin ja joku kolme kertaa viikossa olisi aika sopiva tahti. Kyllä vaimo on sanonut että antaa jos haluan ja antaakin, mutta jos seksi on tyyli "äkkiä nyt että päästään nukkumaan" niin eipä sekään ole vaivan arvoista.

Itse ainakin runkkailen päivittäin. Olen yrittänyt tyytyä pelkkään seksiinkin, mutta silloin käy helposti niin että alkaa taas painostamaan kumppania seksiin vaikka häneä ei haluta ja sitten tulee taas pahaa mieltä ja pettymyksiä. Itse ainakin tule kovin kiukkuseksi jos olen pahasti puutteessa ja sitten tapellaan jatkuvasti. Kolmas runkkaamattomuuden haitta on se että parin viikon tauon jälkeen lasti lähtee kolmannella työnnöllä, eikä se tyydytä kumpaakaan osapuolta. Runkkaamisella saa pidettyä virettä yllä ja kun onnelliset tuulet puhaltaa ja pääsee tosi toimiin, niin yhdyntä on taivaallinen. Ja eikös pidättäytyminen ole jopa vaarallista ja aiheuttaa eturauhassyöpää.

Kieltämättä sitä joskus miettii että mahtaisiko parantua vaihtamalla.

• samaataastäälläkin

Hah, jeps...samaa täälläkin käynyt. Kun tulee sanoja muun muassa tuo "Eikö ole kuin seksi mielessä" ja pahimmillaan ollut haukkumassa "seksiaddikti"ksi niin ei siinä enää jaksa ehdotella..
        Sitten ku ehdottelin pariin otteeseen...ja se ehdottelu johtikin seksiin...seksikin luisti mutta kun kuulee hienot sanat kuten "Tule jo, en jaksa tätä enää" ja sitten sen jälkeen valitusta koska hän ei oikeasti halunnutkaan panna..
        Ei sen jälkeen enää jaksa ehdotella.
        Seksi mennyt siihen että hyvä jos on yhden kerran parissa kuukaudessa.

• Hermanni 1250

Oletko huomannut katsoa peiliin? Jos vaikka oletkin niin oksettavan näköinen ettei miehesi kestä katsoa sinua läheltä. Tai sitten et käy riittävästi alapesulla,silloin se ei takaapäinkään onnistu. Koitapa noita....kyllä se siitä.

• chauvinisti

Miehellä on hei oikeus omaan kroppaansa! Ei mies ole mikään seksikone. Ap:lla aina seksi mielessä, vaikka tärkeintä on RAKKAUS.

• hiemansamaatäälläkin

Kuullostaa hieman samalta...
      Jos hän runkkailee viikottain, saattaa asia johtua siitäkin ettei enää halua myöhemmin.
      Seksielämä kaipaa ehkä jotain piristystä, jota miehesi kaipaa mutta kuullostaa siltä että olet yrittänyt koska korsetinkin ostanut miestäsi varten. Vika ei ole sinussa vaan miehessäsi.

Ehkä voisitte sopia että vaikka viikkoon ette koskisi koneeseen (eli miehesi käyttäisi aikansa enemmänkin sinuun).

Eli täällä siis kirjoittelee mies, joka hieman samaistunut asiaan...tosin asia on toisin päin minua haluttaa enemmän kuin naista. Asiaan on tullut muutosta sen jälkeen kun olen hänet houkutellut poistietokoneen äärestä tekemään jotain muuta...

Voi myös olla että miehesi kaipaa jotain enemmän kuin suoraa vihjailua, esim paljon hellyyttä ennen seksiä, jotkut taas pitää suoremmista otteista jne...riippuu paljon siis miehesi mieltymyksistä.

ja muuten aika outo mies jos ei lopu peli jos seksiä on tarjolla :D
      itse pelaan myös ja ku huomaan että naista haluttaa, pelit jää heti pois :D
      Ymmärrän kyllä että haluaa omaa aikaa mutta jos ei halua seksiä..niin minusta vaan outoa (mihen näkökulmasta siis...)

• joopajoo joo joo

no on teillä vittu ongelmia hahaha, itte miehenä nussin vaikka keskellä yötä ja miten väsyneenä tahansa. jos mies ei kiinnostu seksistä niin vittu vedä ittes hirteen mikki hiiri muahahaa.

• Niinpäniin taas

Olet siis yksin asuva sinkkumies, jolla ei ole edes kokemusta vakavammasta parisuhteesta...

• Seksikone69

Toiset vaan osaa ja jaksaa... ;)

• Kiveksii pakottaa

Hommaa itsellesi heteromies niin kyllä sitä panettaa ihan normaalisti. Jos nuori alle 30 vuotias mies ei vedä käteen, niin kyllä sen eturauhasta alkaa sen verran pakottaa että sen on pakko päästä purkautumaan.

Vaimon luohan sitä silloin on heteromiehellä tapana nöyrästi mentävä pyytelemään. Jos ei omat käsihommat eikä naapurin rouva ja muut lapakasta löytyvät ortosuhteen asiassa avusta.

• Tietäjä

Hei!

Kyllä se koneella olo loppuu aikanaan! Aina tulee uutuuden villityksiä, jotka kyllä menee ohi ja elämän perusajatukset ottaa vallan!

Itsekkin ostin juuri uuden koneen ja tyttöystävä on välillä vähän kireenä kun istun siinä loppupäivän työpäivän jälkeen. Mutta kyllä itse alkaa jossain vaiheessa kyllästyttää ja sitten tekeekin vain mieli sitä oman kultansa syliä ja lämpöä!

Tai jos ei mene ohi. Niin "hukuta" miehesi ikään kuin tietokoneisiin, ettei hän enää jaksa koko koneita! Rohkaise aluksi olemaan koneella päivästä toiseen, niin sitä nopeammin hän lopettaa siinä koneella istumisen kun ei enää jaksa! Hoida homma niin, että tietokoneet menevät hänellä yli hilseen...

Myös jos miehesi on pelaaja, eli hän tykkää pelata koneella jotain, niin ota se puheenaiheeksi ja ala keskustella hänen kanssaan esim. jostain tietokonepelistä, varmaan innostuu keskustelemaan pidempäänkin ja sitten voit ohjailla kivan juttutuokion päätteeks ukkos sänkyyn!

Kyllä luulisin, että toimii!

• Omin käsin onneen

No meilläpä on toisinpäin. Vaimo ei halua, ei ole halunnut kohta kahteen vuoteen. On kuitenkin otsaa veistellä Facebookissa, ettei saa munaa kuin kerran vuodessa. Niinpä sitten itsekin olen lähtenyt samalle linjalle. Pitäköön p**lunsa. En lähde vonkaamaa mokomaa.

• Tehnyt saman.

Itse olen miehenä tehnyt samanlaisia negatiivisia elkeitä/seurannut vastaavia parisuhteita. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että miehellä on ajatus muualla, ei välttämättä toista suhdetta mutta hän ei ehkä osaa rakastaa tai te että sovi toisillenne. Se että hän ei halua puhua viittaa siihen että hän ei myöskään osaa olla yksin vaikka homma ei toimi. Suosittelen miettimään jo eroamista, ei kannata riutua. Pahoitteluni.

• jospa miehes on homo

• Aikuinen mies

Tiedätkö millainen äiti miehellä on? Psykiatriassa sanotaan et on apina selässä kun joku menneisyyden juttu painaa.Mulla esim.on miehenä alitajuisesti äitini takia ajoittain ongelmia seksissä.Äitini jakoi piparia kaikille ja tajusin jo pienenä et se ei ole ihan ok.Nyt olen kohta 50 ukkona tajunnut luettuani seksi ongelmista et mikä minua vaivaa ja miksi olen vältellyt aloitteen tekoa eli olen vältellyt alitajuisesti tekemästä samoja virheitä kuin äitini.mikä ei tietenkään ole oikein .Mieli ok aika kummallinen eikä se ole matematiikkaa.Nyt menee hieman paremmin koska olen avautunut asiasta.

• Paskan hajuinen hengitys,karkoittaa

• gftifvbfyurfbv uk

joo se haluu uude muija sanoo vaa rakastavasa jne....
      miehet vaa kyllästyyb helposti ja naiset joutuu nykysi vinkuu ja vonkuu seksii suhteessa:(

• aikuinen nainen

Ja minulla/meillä oli ongelmana se että mies ei saanut tarpeekseen vaikka oli 10v vanhempi.Ainainen puhe seksistä,sen puutteesta,siitä kun hän ei saa niin paljon kuin olisi hälle tarpeeksi.
      Alkoi inhottamaan koko juttu,ja seksi hänen kanssaan oli vain suoritus,nautinto hälle.
      Oli pornolehtiä yöpöydän laatikossa,pornoa katteli leffoista,veti käteen ja vilkuili vieraita.
      Sielläpähän nyt löysi ikäisensä joka kuulemma antaa reilusti.Siitä vaan.Onneksi itse pääsin pannasta ja panemisesta.

• piikako vain

tosi outoa noin tuoreessa suhteessa, jotain on erittäin pahasti väärin. tuli mieleen, että teetkö kaikki kotihommat? onko miehes muuttanu yhteen pääasiassa mukavuudenhalusta? tai vaikka ois aluksi välittänytkin mutta nyt huomannu kuinka lokoista on kun toinen passaa ruoat, siivoaa yms sillä välin kun hän pelaa? tämmöistäkin valitettavasti näkee, eli ei välttämättä muuten nappaa, mutta on liian mukavat oltavat - varsinkin jos toinen on vielä epävarma ja miellyttämishaluinen....mieti tarkkaan haluutko olla hyväksikäytettävä, kyllä sunkin pitää suhteesta jotain saada, myös hyvää seksiä.

• asiantunnus

Mieltäni pitää löytää hänelle selainen peli että hän huomaa että hän ei on ainoastaan soturi vaan mies joka kaipa nasta. Toivon että selaisiä on.

• kyllä se siitä

ite oon mies ja nyt asumuserossa, ongelma oli toisinpäin eli vaimo ei koskaan tehnyt aloitetta (pari kertaa kyllä) mut siis pahin ongelma oli se että ei tultu muuten toimeen koska olin keskenkasvuinen ihminen, nyt tässä olen hakenut vauhtia ja oon kasvanut ihmisenä joten ois kaikki pedattuna hyvälle parisuhteelle jossa en ole joku seksin vonkaaja vaan aviomies noh saa nähdä.

• tautiko

Onko miehelläsi jokin tauti esim.herpes.

• ENKELLARKUND

suomalaisia ja naisia viihdytti dildo and vagina, kokeilkaa ja valvokaa toisianne, jottei määrä ajat jää käyttämättä. Ei kellahdusta kellariin

• misukki1

itse olin aiemmin samassa tilanteessa ei sinulla nyt auta muu kuin vaihtaa oikea mies itsellesi, jos pojalle on pelit tärkeämpiä kuin oma ihana nainen niin ei se siitä ajan kanssa parane, oikeesti uutta ja rakastavaa miestä nyt kehiin ja onni kukoistaa kun löydät sen oikean

• kuusikymppinenU

Meitä on niin monenlaisia. Meidän seksin tarve vaihtelee hyvin voimakkaasti. On parempi ajoissa etsiä itselle sopiva seksikumppani, eikä sitten katua kuusikymppisenä.
      Minä hukkasin nuoruudestani haluttoman seurassa yli kymmenen vuotta, joten tiedän mistä puhua.

Nyt tyttö, lähde liikkeelle. etsi uusi kaveri.

• naisismi

Oonpan elellyt 27 vuotta saman naisen lakanoissa. Joskus nuorena viidesti päivässä, joskus viikkojen tauko. Luonto hoitaa ja avioliitto velvoittaa kliseenä tuumattuna.
      Minä olen puoleni pitänyt ja vailla oon aina ollut, otettu on vaikka ei niin suostuvainenkaan aina ollut.
      Miksi mies ei halua?
      Jos on taloudellinen ongelma se ottaa miehen itsetunnolle ja naimatta jää....ainakin mulla.
      Satuttava sana tai väärin ymmärretty puhe ...miehet ovat yllättävän herkkiä asioille jotka kuulee oman naisen suusta.
      Jokaisella on laisensa libido ja moni asia vaikuttaa....
      Itse koen nykyään esileikin työlääksi, erektio iskee yleensä heti ja pelkään fiiliksen menevän ohi sitä korvaa imiessä. Näyttää siihenkin konsti kuitenkin olevan.
      Teeppä tyttö silleen kun oikein oot kiimassa, kisko miehen farkut alas ja hierot jorman ylös ja ratsastamaan.

• Perdone

Ei kun lusikka kaikille tärkeään soppaan; se kun on luonnollista että naidaan kummallekkin sopivaan tahtiin! Hyvin usein toinen kuitenkin "tarvitsee" enemmän tai vähemmän kuin toinen. Ei sen tarvitse olla pakkopullaa! Mutta, mutta, sitten tulee se mutta, että vaille jäänyt ei tyydykkään siihen mitä on saanut.
      Vaihtoehtoja luetaan enimmäkseen avioerotilastosta. Minä taas aikoinaan olin kyllästynyt vaimoni laiskuuteen seksipuuhissa, ja sanoin suoraan että: nyt kuule akka pitää löytyä ytyä jalkovälistä ja sassiin! Ja kaikenlaista siinä tuli ladottua kaunistelematta, mutta se tehosi; olemme edelleen paneskelemassa kymmenien vuosien jälkeen! Jos oikeasti rakastaa toista, eikä ole vain seksileluksi hankkinut, niin yleensä asian selvittäminen tavalla tai toisella on eduksi, mutta pahaa loukkausta ei kannata paukauttaa, jos aikoo samaa pimpperoa vielä saada! Sitten on se salaa vieraissa käynti, mutta se ei toimi kuin todellisella viilipyttynäyttelijällä. Jos nimittäin tulee tunnustamisen pakkomielle, on yksinkertaisempaa erota heti.
      Vaikka kaikki sanovat että vieras suhde hetkellisestikkin on pahasta, moni laiska siippa on havahtunut sillä todellisuuteen ja asiat ovat loksahtaneet kohdalleen.
      Jokainen voi lisätä väriä vuosien mittaan lopahtaneeseen seksisuhteen, jos vain itse oikeasti haluaa! Itselle sopivaa "entrausmallia" siis hakemaan aivolokeroistaan, HOPI, HOPI!!!!!!!!!!DDDDDD

• juu6

Laihduttaminen ei mitään auta ,vaan pitää laihtuakkin.

• ..............

No, tällasia ne Elisat...

Osataan kyllä vietellä, mutta kun aikaa kuluu niin akka on tylsä kuin mikä vaikka seksikkäänä säilyykin. Huono itsetunto, no sehän kuuluu jokaisen Elisan varastoon. Miten olisi kasvaa aikuiseksi naiseksi edes JOSKUS ja kasvattaa sitä itsetuntoa?

• ..................

Niin juu ja korseteilla ei sitä itsetuntoa kasvateta, vaikka se varmaan joka Elisasta tuntuukin helpoimmalta oljenkorrelta.

• qwqewqewqwqwqwqqwqww

mistös tyttö päättelet että ukkos vetää hanskaan mieluummin kun painaa sua kakkoseen?

• Kaikki eivät aina halua yhdyntää. Itseänikään ei kiinnosta, mutta kyllä voin tarvittaessa hieman avustaa.

• otahan selvää

Entäpä jos aloittajanaisen miehellä onkin salainen mies,eli on bi tai homo?

• elisa petti

Ei sinussa ole mitään vikaa. Vika on äijässä jolla on tietokoneaddiktio. Se mieluummin pelaa tietsikalla kuin viettää aikaa sun kanssa. Vaihda äijää, tuo ei parane koskaan, pahenee vaan ajan mittaan.

• Ihana Fantasti

Hyväksikoettu neuvo:

Ottakaa molemmat samaan aikaan lomaa näin talvipimeällä ja ei mitään muita suunnitelmia, kuin viihtyä sängyssä mahdollimman paljon peiton alla.

Ja yritä jollain konstilla saada mies irti tietokoneen kimpusta. Jos onnistuisit saamaan koneen toimimattomaksi niin huomaamattomasti, ettei se näyttäisi selvältä sabotaasilta.

• Ihana Fantasti

Yönylinukuttuani minulla olisi lisää vähän rohkeampia vihjeitä.

Mene itse aikaisin illalla nukkumaan ja (jätä toinen pelaamaan) keräämään voimia yön kiihkeyksiä varten.

Sitten kun joskus yöllä heräät ja mies nukkuu vieressä, niin kiipeä päälle ratsastamaan (rakastelemaan). Rem-univaiheessa miehen kalu on jäykimmillään ja kestää pitkänkin kisailun.

Toinen vihjeellisyys: Järjestä etukäteen miehen tietokonetuoli sellaiseksi, että pystyt hyvin kiipeämään siihen syliin tositoimiin (mieheltä luukku auki ja omat housusi poissa) ja anna miehen jatkaa pelaamistaan olkasi yli kurkkien ja viihdytä itseäsi siinä.

• tämmöstä täällä

Hehe, mun muija ei taas ikinä anna vaikka kuinka vonkaan ja yritän tehdä asian eteen kaikkeni, ei vaan lämpee! sen takia olen ottanut osakseni tietokonemaailman että saan jotakin tyydytystä.
      suhteessa oltu parivuotta.

• PihtaritHaloo

Luin aloituksen ja muutamia viestejä sen jälkeen. Surullista lukea, että naista syyllistetään miehen haluttomuudesta. Nainenhan on tässä yrittänyt, ostanut korsetinkin ja ties mitä. Mies ei tule yhtään vastaan, istuu vain koneella. Pitää ihan mennä esittämään masturbointiesitystä ja kiivetä hajareisin miehen syliin kun tämä pelaa? Eli alentua huomiota kerjääväksi h*roksi, hyppiä kuin apina hauskuuttaakseen kun toinen haluaa pelata? Itse olen myös nainen ja tuhlannut muutaman vuoden nuoruudestani tietokoneaddiktiin ja yhdessä myöhemmässä suhteessa oli myös mies joka ei halunnut ja syyllistin itseäni siitä. Yritin hänen kanssaan myös piristää eroottisilla alusvaatteilla ja hieroa, vietellä, ties mitä. Mutta olinkin kuulemma liian aktiivinen ja hän oli väsynyt sun muita tekosyitä. Minusta tästä ei pitäisi tehdä sukupuoliasiaa, koska ihmisillä esiintyy haluttomuutta ja kuivia kausia sukupuolesta riippumatta sekä hetero- että homosuhteissa. Yritä kerätä vähän vihaa nyt tähän, noin ei sinua kohdella! Miehesi on saatava pois koneelta ja näkemään sinut mutta sinun ei tarvitse alkaa suorittaa sirkustemppuja sen takia! Jokainen on itse omalta osaltaan vastuussa suhteen seksipuolesta. Kyllähän ihminen masturboidessaankin ottaa asiakseen esim. ajatuksillaan kiihottaa itseään, tai katsomalla vaikka aikuisviihdettä. Samalla tavalla jokaisen on itse otettava asiakseen kasvattaa omaa haluaan, eikä sysätä sitä vain toiselle tyyliin minä istun koneella, viettele sinä minut. Siitä koneelta pitää ihan itse nousta ja tajuta, että suhde vaatii huomiota. Hän voisi vaikka järjestää jotakin romanttista, yhteisen leffaillan tai jonkun kävelylenkin tai illallisen tms. Ja sinun pitäisi sanoa suoraan, että nyt on se tilanne että jos tietokone on tärkeämpää ja ei jaksa panostaa suhteeseen eikä omaan haluttomuuteensa niin sinä lähdet ystävien/sukulaisten luo tai hommaat oman asunnon siksi aikaa kunnes äijä tajuaa ottaa sinut huomioon. Tai ainakin hommaat omia harrastuksia ja otat etäisyyttä kunnes se alkaa kaivata sua. Mutta älä nöyryytä enää itseäsi, äläkä syyllistä itseäsi sinua itsestäänselvänä pitävän ihmisen vuoksi joka ei tee mitään vaikka oot sanonut monta kertaa. Elämä on liian lyhyt!

• Symmetriaa

Jos nainen ei syty seksiin, mies on huono rakastaja.

Jos mies ei syty seksiin, mies on huono rakastaja.

• Hei haloo, miehesi siis poika on peliaddikti ja jos parisuhteeseen mielestäsi kuuluu hyvä seksi niin ota hyvä ihminen loparit suhteesta. Mitä pidemmälle venytät suhteen lopettamista sitä vaikeammaksi se käy. Aivan sama asia jos suhteessa on väkivaltaa , alistamista jne. Älä hyvä ihminen tuhlaa elämääsi epätyydyttävään suhteeseen. Se ei kannata vaikka kuinka yrität toista et voi muuttaa.

• katso lutka peiliin

On tainnut tulla sanottua liian monta kertaa "ei"...

Mitä kylvää, sitä niittää, vtun pihtari.

• spermapankkikävelee

Noniin, ja tänään aloittaja kertoo pettäneensä miestä. Mikä horo (siis avaaja, ei mies)

• kaapo3

No oletkos sinä fyysisesti vetävässä kunnossa? Itellä kyllä jos paneminen olisi keskinkertaista ja muija olisi läski, niin mieluummin kattosin nettipornoa ja pelaisin. Mut kai se menee siihen parissa vuodessa et se paneminen alkaa olla sellasta viikonloppu huvia ja sillonkin krapulassa kun ei muuten jaksa. Mut jos mieli tekee niin kai sitä voi toista pyytää nuolemaan, eihän se ole kuin vartin projekti.

• onsaitapidelly

Itse miehenä voin sanoa että asiasta puhuminen ei ainakaan sytytä, ehkä enemmän suoraa toimintaa.

Itselleen kävi niin että suhteen alussa tuli puuhasteltua kaikenlaista vähintään päivittäin, aloite tuli molemmilta tietysti. Ajan kanssa aloitteen tekeminen siirtyi enemmän minulle, vaikka tiesin että toinen siitä tykkäisi niin siltikin tämä "vastuu" kävi tylsäksi. Tauot venähtivät aina vaan pidemmiksi, ja silloin sitä ajattelee ettei toista kiinnosta.
      Ostin ikäänkuin vihjeeksi korsetteja yms. joita kerran peilin edessä kokeili muttei se vaikuttanut käytökseen, eli eipä toiminut.

No erohan siinä tuli, kun alkoi suhde olla enemmänkin kaverillinen. Jälkikäteen sitä jonkun aikaa tietysti tuli itseään henkisesti ruoskittua.

• Vonkaaja Blondi??

"...seksi on hävinnyt suhteestamme lähes kokonaan. Yritin vihjailla, että haluaisin seksiä useammin ja enemmän ...sanoin lopulta suoraan, että haluaisin seksiä lisää...Sanoin sitten perjantaina, että viikonloppuna haluaisin seksiä...pyysin siinä kahdeksan jälkeen, että eikö mentäisi jo sänkyyn...kuulostaa ihan hirveän epäromanttiselta tällainen seksistä sopiminen, mutta kun ei sitä enää spontaanisti tapahdu, niin pakko minun oli jotenkin yrittää...

Olen ... käyttänyt seksikkäitä alusvaatteita ja menin jopa tilaamaan mieheni makuun olevan korsetin, jotta saisin mieheni haluamaan minua edes vähän enemmän, mutta mikään ei ole auttanut...

• Anteeksi, mutta asuuko teidän rakkautenna etupäässä korvien välissä vai haarovälissä? Hoet:
      Seksiä? Seksiä. Seksiä! Seksiä? Seksiä. Seksiä! Seksiä? Seksiä. Seksiä! Seksiä? Seksiä. Seksiä! Seksiä? Seksiä. Seksiä! Seksiä? Seksiä. Seksiä! Seksiä? Seksiä. Seksiä! Seksiä? Seksiä. Seksiä! Seksiä? Seksiä. Seksiä!

• niin mä tein

Sano miehelles että ikskön noi kaverit on alkanut mua niin katselemaan pitkin silmin ja kostein ;)

• buahahahhaa

pihtaa... khyl se sit vonkaa

• jriorjos

Katso mallia Uuuno Turhapuron avioliitosta, kuinka ehtottoman kiihkeätä se on.Jos saisit miehesi ottamaan mallia Uuunosta ,kaikkien suomalaisten miesten prototyypistä,teitän liittonne kukoistaisi..!

• mörri möykky

Joo mut uuno ei ole saanut ikinä cpil.lua vaimoltaan. Uuno on taatustu neitsyt.

• nainen itsekin

Ei sinussa mitään vikaa olekaan. Ei teiltä kummaltakaan taida aloitteen teko sujua luonnostaan, eikä varsinkaan sinulta kun jatkuvasti saat jännittää saako sitä seksiä vai ei. Kannattaa ehkä miettiä, että onko suhteessa sittenkään kaikki hyvin ja onko mies ylipäätään kiinnostunut mistään muusta kun koneestaan ja pelaamisesta. Onko mies laittanut tikkua ristiin minkään asian eteen, vai oletko itse tehnyt kaikki aloitteet koko suhteen ajan?
      Kokeilepa huviksesi olla tekemättä mitään aloitteita pariin viikkoon, alkaako mies havahtua siihen että jotain voi myös itsekin tehdä asian eteen vai huomaako edes mitään. Kun ei teidän seksielämä voi olla pelkästään toisen (sinun) vastuulla.
      Itsekin samanlaisessa suhteessa joskus elänyt eikä se sitten hyvin päättynyt. Koko suhteen ajan mietin että mikä minussa on vikana, kun mies ei koskaan oma-alotteisesti tehnyt seksin eteen yhtään mitään. Istui koneella sitten valittamassa kun ei sitä seksiä tule, mutta itse ei kyllä vaivautunut tekemään asialle mitään. Otin sitten asian puheeksi, että myös MINÄ haluan tuntea itseni halutuksi ja olisi kivaa jos SINÄKIN joskus tekisit asian eteen jotain. No, ei kuulemma vaan ollut hänen tyylistään sellainen. Samainen mies oli muutenkin todella estynyt, ei halunnut näyttäytyä alasti minun nähteni vaikka asuttiin yhdessäkin jne. Suhde sitten päättyi, koska oltiin aivan eri maailmasta ja suhteessa tunsin itseni aina huonoksi ja arvottomaksi ja mieskin tuntui lähinnä kämppikseltä.
      En halua masentaa, mutta jos tosiaan seksiä on tuossa vaiheessa jo noin vähän, niin...no, ei tuskin enää kovin lisääntyykään.

• ????

Vittu kun voi olla vaikeeta sä oot vain niin vitun ruma

• ElisaBeth

En tosiaan ole mikään missi.

• ElisaBeth

Mitä ihmettä, kun sain tilanteen selvitettyä, niin sitten keskustelu onkin yhtäkkiä täynnä jos jonkinlaisia neuvoja. No kiitos nyt kaikille kommenteista ja avuista ja mielipiteistä. Tosin en ainakaan itse jaksanut kaikkia viestejä edes lukea.

Ollaan kuitenkin nyt mieheni, anteeksi poikaystäväni (kun emme ole naimisissa), kanssa saatu vähän selvitettyä asiaa. Seksiähän sain lisää kun vain ryhdyin erittäin oma-aloitteiseksi asian suhteen. Pari kertaa olen jo ehtinyt tulla torjutuksikin, mutta ei se mitään, kun seksi on kuitenkin teoilla lisääntynyt.
      Mutta hommaa häiritsee kuulma se, että olen liian hidas kostumaan. Alussahan minua ei tarvinnut kuin hipaista ja olin heti housut märkänä. Myönnän kyllä, että nykyään kaipaan jonkinlaisen esileikin ennen kuin kostun. Olemme sitten tehneet niin (tiedä että tämä kuulostaa todella tyhmältä), että minä yleensä hoida itseni tavalla tai toisella märäksi, ennen kuin alan avokkiani "vokotella". On toiminut jotenkuten, mutta tuntuuhan se välillä vähän hölmöltä. Avokki/mies/poikaystävä ei kuulma itse tarvitse tai halua esileikkejä.

Lisäksi mieheni on hyvin hienovarasesti kertonut myös kyllästymisestään vartaloani kohtaan. Olemme melkoisia nudisteja kotosalla, joten tajuan kyllä, että menettää ne tissit hohtonsa, jos niitä kokoajan joutuu katselemaan. Lisäksi nukumme alasti ja käymme lähes aina suihkussa yhdessä jne. Pitäisi varmaan alkaa käyttää kotona vaatteita!

Tuosta mieheni runkkaamisesta on tullut paljon kommenttia, ja siis minä tiedän, että hän runkkaa, koska hän kertoo minulle. Mielestäni asia on ok. Samoin kuin pornonkin katselu. Eikös se ole vain hyvä, että mies saa vähän vaihtelua naisten suhteen, mutta ei tarvitse pettää? Katsomme pornoa joskus yhdessäkin, enkä nää sitä minkäänlaisena ongelmana.

• tyytyväinen nainen

hmm, mahtaako olla aito ap joka näin kirjoittaa, hiukan epäilyttää...
        noh, pakko sanoa että olen jo jonkun verran elämää nähnyt rouvashenkilö eikä ole yksikään partneri valittanut a) esileikistä saatikka b) tissien tai ylipäätään alastoman naisvartalon katsomisesta. Nykyisen mieheni kanssa ollaan pidetty yhtä jo yli 20v ja silti sillä seisoo joka kerta kun yhdessä saunotaan.

Kuullostaa myös että miehesi ei ole ainoa joka on muuttunut suhteen aikana, siis miksi sinä siis aiemmin kostuit pelkästä hipaisusta, mutta nyt et? Eli jotain on muuttunut sinussakin, ei vain miehessäsi?

Ja jos mies torjuu naisensa, mutta avoimesti kertoo runkkaavansa....hmmm, etkö tajua että se ei ole silloin ok? Jos hän mieluummin runkkaa kuin on sinun kanssasi? Vaihda nyt jo miestä hyvä ElisaBeth, tuhoon tuomittu koko suhde jos jo 2 vuoden seurustelun jälkeen tommosia ongelmia! Ylipäätään kuullostaa ihan ihmeelliseltä koko teidän suhde (jos tarinat siis totta), mies ei tarvitse esileikkiä, muttei halua/pysty seksiinkään? ette taida olla raukat oppineet vielä yhtikä mitään seksin iloista ja siitä minkälaista iloa ja nautintoa kaksi toistaan rakastavaa ihmistä voi toisilleen tuottaa? jos toista rakastaa, oikeasti, niin tämän nautinnon haluaa jakaa rakkaansa kanssa.

• elisaBeth
        tyytyväinen nainen kirjoitti:

hmm, mahtaako olla aito ap joka näin kirjoittaa, hiukan epäilyttää...
        noh, pakko sanoa että olen jo jonkun verran elämää nähnyt rouvashenkilö eikä ole yksikään partneri valittanut a) esileikistä saatikka b) tissien tai ylipäätään alastoman naisvartalon katsomisesta. Nykyisen mieheni kanssa ollaan pidetty yhtä jo yli 20v ja silti sillä seisoo joka kerta kun yhdessä saunotaan.

Kuullostaa myös että miehesi ei ole ainoa joka on muuttunut suhteen aikana, siis miksi sinä siis aiemmin kostuit pelkästä hipaisusta, mutta nyt et? Eli jotain on muuttunut sinussakin, ei vain miehessäsi?

Ja jos mies torjuu naisensa, mutta avoimesti kertoo runkkaavansa....hmmm, etkö tajua että se ei ole silloin ok? Jos hän mieluummin runkkaa kuin on sinun kanssasi? Vaihda nyt jo miestä hyvä ElisaBeth, tuhoon tuomittu koko suhde jos jo 2 vuoden seurustelun jälkeen tommosia ongelmia! Ylipäätään kuullostaa ihan ihmeelliseltä koko teidän suhde (jos tarinat siis totta), mies ei tarvitse esileikkiä, muttei halua/pysty seksiinkään? ette taida olla raukat oppineet vielä yhtikä mitään seksin iloista ja siitä minkälaista iloa ja nautintoa kaksi toistaan rakastavaa ihmistä voi toisilleen tuottaa? jos toista rakastaa, oikeasti, niin tämän nautinnon haluaa jakaa rakkaansa kanssa.

Olen kyllä ap. Minusta kuulostaa taas ihan uskomattomalta ajatella, että poikaystävälläni seisoisi, jos käymme yhdessä saunassa tai suihkussa. Tai ettään kellään alkaisi seistä jos minun kanssani saunoisi. Luultavasti meidän vartalomme ovat kovin erillaset.

Mieheni siis ei ilmesesti osaltaan siksi jaksaisi harrastaa seksiä kanssani, sillä pitää ensin nähdä niin kova vaiva, kun pitää saada minut kosteaksi. Seksiin hän pystyy, ei ole mitään erektio-ongelmia, tjs, mutta ei vaan halua. Ja niin kuin aikaisemmin jo sanoin, nyt olen saanut seksin määrämme nousemaan minua tyytydyttäväksi. Voi kyllä olla että pakotan poikaystäväni seksiin, mutta minusta tämä toimii näin.

Sen kyllä myönnän, että voimme olla seksin suhteen melkoisen amatöörejä, mutta minulle ainakin seksimme on kelvannut kun sitä on. Olisihan se tietysti paljon parempaa, jos myös mieheni sitä oikeasti haluaisi, eikä tekisi sitä vain minun vuokseni.

Masentaa hiukan lukea näitä kommetteja, sillä kaikki muut tuntuvat näkevän suhteessamme niin paljon muitakin ongelmia, kuin vain tämän yhden. Itse olen selvästi sokea ongelmillemme. Ei kai tässä voi kuin odottaa että mieheni jättää minut. Vai onko nyt sitten aika antaa miehelle tilaa? olla painostamatta häntä seksiin, ja odottaa että ehkä hän jossain vaiheessa innostuu taas uudelleen?

En oikein ymmärrä mitä pitäisi tehdä, kun ensin neuvotaan vain röyhkeästi ottamaan se mitä haluaa, ja sitten kun sen teen, olenkin seksiin pakottaja. Noh sama se. Olen varmaan muutenkin aika säälittävä tapaus kun täällä neuvoja kyselen.

Ja hei! Hankin itselleni pitkän yöpaidan, jota olen alkanut käyttää öisin ja kotona makoillessani.

• totuus sattuuu
        elisaBeth kirjoitti:

Olen kyllä ap. Minusta kuulostaa taas ihan uskomattomalta ajatella, että poikaystävälläni seisoisi, jos käymme yhdessä saunassa tai suihkussa. Tai ettään kellään alkaisi seistä jos minun kanssani saunoisi. Luultavasti meidän vartalomme ovat kovin erillaset.

Mieheni siis ei ilmesesti osaltaan siksi jaksaisi harrastaa seksiä kanssani, sillä pitää ensin nähdä niin kova vaiva, kun pitää saada minut kosteaksi. Seksiin hän pystyy, ei ole mitään erektio-ongelmia, tjs, mutta ei vaan halua. Ja niin kuin aikaisemmin jo sanoin, nyt olen saanut seksin määrämme nousemaan minua tyytydyttäväksi. Voi kyllä olla että pakotan poikaystäväni seksiin, mutta minusta tämä toimii näin.

Sen kyllä myönnän, että voimme olla seksin suhteen melkoisen amatöörejä, mutta minulle ainakin seksimme on kelvannut kun sitä on. Olisihan se tietysti paljon parempaa, jos myös mieheni sitä oikeasti haluaisi, eikä tekisi sitä vain minun vuokseni.

Masentaa hiukan lukea näitä kommetteja, sillä kaikki muut tuntuvat näkevän suhteessamme niin paljon muitakin ongelmia, kuin vain tämän yhden. Itse olen selvästi sokea ongelmillemme. Ei kai tässä voi kuin odottaa että mieheni jättää minut. Vai onko nyt sitten aika antaa miehelle tilaa? olla painostamatta häntä seksiin, ja odottaa että ehkä hän jossain vaiheessa innostuu taas uudelleen?

En oikein ymmärrä mitä pitäisi tehdä, kun ensin neuvotaan vain röyhkeästi ottamaan se mitä haluaa, ja sitten kun sen teen, olenkin seksiin pakottaja. Noh sama se. Olen varmaan muutenkin aika säälittävä tapaus kun täällä neuvoja kyselen.

Ja hei! Hankin itselleni pitkän yöpaidan, jota olen alkanut käyttää öisin ja kotona makoillessani.

Seksi on se missä kaikki parisuhde onglemat kulminoituu. Lue kuules parisuhdeongelmista kertovia ammattisivustoja tyttö hyvä. älä puolustele enää vaan näe tosi asiat. Seksissä näkyy ongelmat. Sä haluat jostain syystä sulkea niiltä silmäsi.. syytä en tiedä. ehkä et halua oikeasti pysyä yhdessä miehes kanssa.

Minä minä minä asenne ei kyllä auta tuossa. sinusta asiat on hyvin, sinä olet tyytyväinen, sinä halusit lisää seksiä.. ANTEEKSI NYT MUTTA SUHTEESSA ON KAKSI IHMISTÄ. Entäs se sen miehes.. Mitä se tuntee ja ajattelee? Mitä se mahd. pitää sisällään? Miehet ei ole hyviä puhumaan tunteistaan ja ajatuksistaan.

Sä olet tyytyväinen mutta syy seksi haluttomuuteen on jossain. Miehes kykenee runkkaa.. ja kykenee seksiin.. Eli fyysistä vikaa ei ole. Mutta oletko tullut ajatelleeksi että miehellä on jokin murhe mielen päällä? Etkö yhtään tunne empatiaa??? Sulla ehkä on tyytyväinen olo joo.. se ei poista ongelman ydintä. Mistä haluttomuus johtuuu?????????????????????????????????????????? Se teidän isoin ongelma on ja sitä teidän yhdes pitäis purkaa JOS SIIS HALUAT MIEHES KANSSA JATKAA SUHDETTA VIELÄ 5 V ETEENPÄIN?? HALUATKO?? Se riippuu susta. Mitä tahdot? Haluatko sulkea silmäs ja ajatella että kuhan mies tajuaa antaa ainaki vähän enemmän vaikkei enää juurikaan muuten susta tykkääkään seksuaalisesti.. mutta käyhän se sillaiki että hän nussssiiiii sua kuin esinettä tai nukkea nou feelings... eiks ni? siinähän se rakastelun pointti sitten kai onki..surullisen kuulosta jos rakastelusta tulee suhteessa pakosta nussssimista kuin prostituutiossa. Toinen on vain joku eloton esine jota jyystetään hetki ja sitten velvollisuus pois ja jatkaan pelaamista tms.

• elisaBeth
        totuus sattuuu kirjoitti:

Seksi on se missä kaikki parisuhde onglemat kulminoituu. Lue kuules parisuhdeongelmista kertovia ammattisivustoja tyttö hyvä. älä puolustele enää vaan näe tosi asiat. Seksissä näkyy ongelmat. Sä haluat jostain syystä sulkea niiltä silmäsi.. syytä en tiedä. ehkä et halua oikeasti pysyä yhdessä miehes kanssa.

Minä minä minä asenne ei kyllä auta tuossa. sinusta asiat on hyvin, sinä olet tyytyväinen, sinä halusit lisää seksiä.. ANTEEKSI NYT MUTTA SUHTEESSA ON KAKSI IHMISTÄ. Entäs se sen miehes.. Mitä se tuntee ja ajattelee? Mitä se mahd. pitää sisällään? Miehet ei ole hyviä puhumaan tunteistaan ja ajatuksistaan.

Sä olet tyytyväinen mutta syy seksi haluttomuuteen on jossain. Miehes kykenee runkkaa.. ja kykenee seksiin.. Eli fyysistä vikaa ei ole. Mutta oletko tullut ajatelleeksi että miehellä on jokin murhe mielen päällä? Etkö yhtään tunne empatiaa??? Sulla ehkä on tyytyväinen olo joo.. se ei poista ongelman ydintä. Mistä haluttomuus johtuuu?????????????????????????????????????????? Se teidän isoin ongelma on ja sitä teidän yhdes pitäis purkaa JOS SIIS HALUAT MIEHES KANSSA JATKAA SUHDETTA VIELÄ 5 V ETEENPÄIN?? HALUATKO?? Se riippuu susta. Mitä tahdot? Haluatko sulkea silmäs ja ajatella että kuhan mies tajuaa antaa ainaki vähän enemmän vaikkei enää juurikaan muuten susta tykkääkään seksuaalisesti.. mutta käyhän se sillaiki että hän nussssiiiii sua kuin esinettä tai nukkea nou feelings... eiks ni? siinähän se rakastelun pointti sitten kai onki..surullisen kuulosta jos rakastelusta tulee suhteessa pakosta nussssimista kuin prostituutiossa. Toinen on vain joku eloton esine jota jyystetään hetki ja sitten velvollisuus pois ja jatkaan pelaamista tms.

Niin miksi. Sitähän minä täällä alunperin kyselinkin. Miksi mieheni ei halua minua? Jos mieheni olisi asiasta minulle suoraan puhunut, en varmaan olisi täällä asiaa arvuuttelemassa. Jos kysyn, mikä on huonosti, saan vastaukseksi että kaikki on hyvin. Jos kysyn, miten töissä meni, tai mitä kuuluu, vastaus on että "ihan perus".

Joskus harrastin myös niitä "mitä mietit?" kysymyksiä, aina kun mies näytti siltä että miettii jotain vakavampaa, mutta siitä sain mieheltä noottia, että se on ärsyttävä piirre, koska ei niitä ajatuksia halua aina muille jakaa. Mieheni on myös jo lopeensa kyllästynyt niihin minun "onko mussa jotain vikana?" tai "voisinko tehdä jotain toisin?" kysymyksiin. Eipä siinä, niihinkin vastaukset oli aina ei ja et.

Eli aivan kuten sanoit, miehet, ainakaan omani, eivät ole hyviä puhumaan tunteistaan. Mottonsa on että jos on paha mieli, sitä ei muihin saa purkaa. Samaa tolkuttaa aina minullekin, kun valitan omista turhista ongelmistani. Että niin, miten niitä miehiä voisi sitten puhutella, että suostuisivat kertomaan missä on vika?

• 2 + 13
        elisaBeth kirjoitti:

Niin miksi. Sitähän minä täällä alunperin kyselinkin. Miksi mieheni ei halua minua? Jos mieheni olisi asiasta minulle suoraan puhunut, en varmaan olisi täällä asiaa arvuuttelemassa. Jos kysyn, mikä on huonosti, saan vastaukseksi että kaikki on hyvin. Jos kysyn, miten töissä meni, tai mitä kuuluu, vastaus on että "ihan perus".

Joskus harrastin myös niitä "mitä mietit?" kysymyksiä, aina kun mies näytti siltä että miettii jotain vakavampaa, mutta siitä sain mieheltä noottia, että se on ärsyttävä piirre, koska ei niitä ajatuksia halua aina muille jakaa. Mieheni on myös jo lopeensa kyllästynyt niihin minun "onko mussa jotain vikana?" tai "voisinko tehdä jotain toisin?" kysymyksiin. Eipä siinä, niihinkin vastaukset oli aina ei ja et.

Eli aivan kuten sanoit, miehet, ainakaan omani, eivät ole hyviä puhumaan tunteistaan. Mottonsa on että jos on paha mieli, sitä ei muihin saa purkaa. Samaa tolkuttaa aina minullekin, kun valitan omista turhista ongelmistani. Että niin, miten niitä miehiä voisi sitten puhutella, että suostuisivat kertomaan missä on vika?

"Eli aivan kuten sanoit, miehet, ainakaan omani, eivät ole hyviä puhumaan tunteistaan."

Puhuminen ei ole se ongelma. Mies ei oikeasti tiedä itsekään, mistä kiikastaa vai kiikastaako mistään. Eli ei ole varmaa, onko hänellä ongelmaa vai ei.

Naiset taas mielellään puhuvat paljon, kehittelevät teorioita ja uskovat niihin. Mutta eivät hekään oikeasti itseään sen tarkemmin tunne.

Siksi on ihan hyvä heitellä ajatuksia tänne foorumeille. Tulee monenlaista väläystä eri suunnilta, ehkä jokunen osuva helmikin.

Minullakin kesti vuosia tajuta oman seksuaalisuuden ja parisuhteen ongelmien taustat. Jos olisin avannut suuni heti aluksi, niin kuin vaimo vaati, ulos olisi tullut vain tuhoisaa roskaa. Ja kun ongelmat on kartoitettu, on oltava valmis myös toteamukseen, että niitä ei välttämättä voi ratkaista, niin kuin meillä.

• yksi tarina
        elisaBeth kirjoitti:

Mun exä oli samanlainen. Ei helposti puhunu. (asia kuitenkinm eri kuin seksihaluttomuus sillä mun exäni ratkasi ongelmia seksillä. ei puhuttu vaan harrastettiin seksiä) ) Mä sitä kans ensi painostin puhuun kunnes tajusin että se ahdistuu siitä. Loppujen lopuksi totesin.

" kulta, en halua olla ärsyttävä. Rakastan sua vain niin paljon ja pelkään että ongelmamme johtaa siihen etten näe kohta muuta ratkaisua kuin asumus ero ja miettimis tauko, aikalisä.. En voi sua painostaa puhuun. tiedän itsekin että se on välillä vaikeaa.. mutta etkö voisi edes harkita asiaa että yhdessä yritettäis puhua tästä. Lupaan olla syyllistämättä ja painostamatta. Mutta pyydän sua edes miettimään näitä mun sanoja"

Hän mietti asioita muutaman päivän ja mä olin hiljaa aiheesta. Muutaman päivän päästä se itse tuli mun luokse ja totesi että hän on miettinyt asioita ja olisi valmis puhuun JOS MINÄ EN HÄNTÄ SYYLLISTÄ. (naiset usein sortuu viestinnässään siihen aloitukseen "kun sä et sitä ja kun sä et tätä" miehet kokee sen syyllistävänä ja ahdistuu eikä halua puhua.)

Valitettavasti meidän ongelmat oli niin syväät että siinä vaiheessa kun exä oli valmis niitä alkaan selvittään olisimme jo tarvinneet parisuhdeterapauttia. (mun puolelta niitä seksi ongelmia oli. mä en halunnut. eli seksi käyttäytyminen suhteessamme heijasti parisuhdeongelmia.) exäni tosiaan taas mieluummin ajatteli että seksillä korjataan ne parisuhteen ongelmat ja puhumista ei tartte.

Me päädyimme lopulta eroon 8 vuoden yhteiselon jälkeen. Minun aloitteestani.

• ettänäin***

Meillä ei ole ollut seksiä pitkään aikaan ja nyt syy on ehkä selvinnyt kun mies käynyt lääkärissä. Eturauhastulehdus. Mikä siis voi vaikuttaa erektioonkin.

• äijänä tunkiolla

Painostat äijäs seksiin näköjään. se myöntyy sun mieliks. jep jep..ero tulossa.. hyvä sinä

• luulenpas

Aloittaja HOX: ensinnäkin lopeta se alasti nudistelu vaikka alasti nukkuisitkin. En kyllä ymmärrä miestäsi , että aina olisi pesää tarjolla mutta ei huoli. Itsellä jos olisi tuollainen nainen tarjolla niin ! Ihmettellen miehesi runkkaamista ja tunnustamista tässä vaiheessa missä opetellaan avioliiton salaisuuksiin. Asiasta tekee törkeän se , että arvostelee vartaloasi . Luulen , että miehesi on piilohomo?
      Miten luulet 5 vuoden päästä liiton menevän , mieti asiaa.

• 0987546789

Hei Minä kiihkeä nuori mies voin ottaa sut TAKAAPÄIN; ETEENPÄIN; RATSASTAEN,SEINÄÄ VASTEN, PÖYDÄLLÄ , TUOLILLA, TUKASTA TUKISTAA, KÖYTTÄÄ SUT, NUOLLA PILLUASI, OTTAA SUT KUNNOLLA, NIIN ETTÄ HIMOSI LAKKAA. Laita privana viestiä.

• miesvm67

Lakkaa unelmoimasta keskenäsi pöljä :D

• Mies Näppäilee.

No Sitten tulee vastaus pöljä..No Osaatko sitten paremmin ;D
      Kyllä sie muistat kuinka otit minua tukasta kiinni ja nuolit kiihkeästi kaulaani.
      Miten katsoit silmiini syviin ja keinuimme rakastelen sydän hakaten.
      Haroit ruskeita pitkiä kiharoitani ja suutelit kananlihalle minut.
      Otit lujasti kuin ori kiinni hiuksista ja sanoit Tullaaxs yhtä aikaa.
      Sitten puhelin soi, ja kaverini vaaleahiuksinen soitti ja sanoi voinko liittyä mukaan.
      Nooh loput voitte arvata.

• NuorinainenO:

VOIEI! Hei, onpas jännä tilanne! Tai ei oikeastaa, et ole ainut joka tällaista kokee. Arvaa mikä ehkä auttaisi? Kerrot tästä asiasta miehelle, samoin kuin täällä otit asian puheeksi. Jos kehtaat, niin voit vaikka lukea kirjoituksesi miehelle! Jos hän vaikka tajuaisi että tämä asia oikeasti ärsyttää sinua PALJON. Oi että, sitten teillä ois taas kivaa;) ! Yritä vielä miettiä mikä on vikana, onko mies esim masentunut tai hänellä on joku toinen fyysinen tai henkinen ongelma jota ei ole uskoltanut \ halunnut ottaa puheeksi. Ainakaan väsymyksestä ei voi olla kyse, koska ketään miestä ei saisi pelaaminen kiinnostaa enempää kuin nainen! SEKSI!

Miehesi runkkaa, eli on puutteessa. Mutta miksi ei seksiä vaan omaa kättä?! En ymmärrä.

• kaalimadonvartija

Tätä miehen pihtaamista olen itekin ihmetelly... Ollaan oltu aviossa nyt 6 vuotta, viimeset 2 vuotta on olleet tosi hiljasia seksin suhteen. Tiedän et miehellä kiinnostaa ja sanoo olevansa viriili ja haluavansa seksiä paljon, liekö pätee sit vain muihin naisiin. Itse haluan kans seksiä, mutten sitä näköjään saa.
      Mulle se sanoo vaan et on väsynyt ja ei ole enää mikään kone. 10 vuotta sitten naitiin jopa 5 kertaa päivässä.... sittemmin se hiukan laantui ja normisti oli ehkä 2-4 kertaa viikossa... nyt on enää kerran kuussa tai vähemmän. Tein aloitteitakin vielä vuosi sitten.... sain kuitenkin aina näpeilleni joten en halua niitä enää tehdä...tulee paha mieli vain. Mulle on nyt sanottu ettei jaksa ja väsyttää, niin annan sit olla. Mulla on kuulemma seksileluja joitten kanssa voi leikkiä jos kerran kutisee.
      Mitä mieltä ootte tälläsesta?

• Anonyymi

Meillä on taas toisin päin,en jaksa des yrittää
      Ehkä voisimme tavata ja nauttia toisistamme💜

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1748
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      844
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe