Helluntailainen pastori Mark Wolford uskoi ihmeisiin Raamatun jakeiden: Mark. 16:17-18 ja testasi sitä muutaman kerran kunnes alkukesästä se kalkkarokäärme sitten oikeasti puraisi reiteen.
Ei tepsineet Raamatun sanat ja Mark Wolford kuoli.
http://bossip.com/591875/snakes-on-a-pastor-west-virginia-pentecostal-preacher-dies-after-suffering-rattlesnake-bite-during-a-service-43081/
Uutislähetyksessä pätkä eräästä hänen käärmetanssistaan seurakunnassaan.
http://www.youtube.com/watch?v=84dnxyfppmU
Tuo tapaus on hyvänä opetuksena siitä että ei pidä väkisin lähteä kokeilemaan ihmeitä joiden sanotaan toimivan kun Raamatussa niin kerrotaan.
Pastori Mark Wolford uskoi kykyihinsä siitä huolimatta, vaikka hänen isälleen kävi samoin 1983.
Pastori Mark Wolford uskoi ihmeisiin
12
85
Vastaukset 12
- ei kerrassaan
Meikäläiset lutherilaiset nostelevat myrkyllisiä lahkokäärmeitä käsin, vahingoittumatta.
Lahkomyrkky eli väärä oppi ei meitä surmaa. Käärmeiden käsittely Raamatun ohjeilla näyttää olevan helluntailais-pastoreilla yleistymässä.
http://usatoday30.usatoday.com/news/religion/story/2012-06-03/snake-handlers-pentecostal-tennessee/55354206/1
Toivottavasti sattuneet kuolemantapaukset laittavat jäitä hattuun uusille yrittäjille.- rakkikoira!!
Mukavaa, kun peku sai TAAS tilaisuuden mollata helluntailaisia.
Helpottaa taas vähäksi aikaa. Mutta huomenna uusi aihe.
Jokohan paukut loppuivat Helluntaikirkon haukkumisessa? rakkikoira!! kirjoitti:
Mukavaa, kun peku sai TAAS tilaisuuden mollata helluntailaisia.
Helpottaa taas vähäksi aikaa. Mutta huomenna uusi aihe.
Jokohan paukut loppuivat Helluntaikirkon haukkumisessa?Mark. 16:17-18 Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.
He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."
Tarkoitukseni ei ole mollata vaan auttaa ja varoittaa.
Jakeissa olevia "uskovan tunnusmerkkiä" ei kannata kokeilla käytännössä silloin kun siitä on vaaraa itselle tai muille.
Jos välttämättä haluaa testata kykyjään niin voi kokeilla sitä "kallion siirtoa", sillä siitä ei ole vaaraa kun se ei kuitenkaan siirry.
http://www.atheistunderworld.com/2012/05/31/snake-handling-pastor-mack-wolford-dies/Pe.ku kirjoitti:
Mark. 16:17-18 Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.
He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."
Tarkoitukseni ei ole mollata vaan auttaa ja varoittaa.
Jakeissa olevia "uskovan tunnusmerkkiä" ei kannata kokeilla käytännössä silloin kun siitä on vaaraa itselle tai muille.
Jos välttämättä haluaa testata kykyjään niin voi kokeilla sitä "kallion siirtoa", sillä siitä ei ole vaaraa kun se ei kuitenkaan siirry.
http://www.atheistunderworld.com/2012/05/31/snake-handling-pastor-mack-wolford-dies/* Helluntailaiset ei leiki käärmeillä. Eikä Raamattukaan sitä tarkoita Markuksen evankeliumissa. Paavali joutui käärmeen kanssa tekemisiin, mutta ei TAHALLAAN, eikä NÄYTÖS tarkoituksessa, sellaiseen Raamattu ei anna mitään lupaa. Pitää Pe.ku sinunkin senverran käsittää. Mutta sinä vaan et halua.kertakaikkiaan sanoa mitään hyvää helluntaialisita, ainoastaan vääristät suora mutkille !
* Itse olen pelastunut käärmeen puremalta. Kuolema oli n. 10 cm, päässä, enkle tuli väliin, ja varoitti meitä poikia, kolmistaan istuttiin kalliokilekkeen alla, ja tämä elämssäni suurin näkemni kyy, olisi purrut juuri minua, koska oli aivan minun pääni kohdalla. Enkeli pelasti, sanomalla nimeni, ääni tuli takaani, siksi nousin pystyyn katsoakseni taakse, ja silloin käsitimme , että se oli enkelin ääni. Ja päähän purema olisi ollut varma kuolema, olimme kaukana kotoa, usean kilometrin päässä. Näin Jumala toimii, joko varjelee myrkyltä, tai jos pääsee puremaan, se ei aiheuta mitään, ja näin tapahtui Paavalille, kaikki muut nuotion ympärillä olettivat, että Paavali kuolee , mutta ei kuollut. Sekään ei ollut mikään esitys, eikä näytös , vaan tosielämää, jossa Jumala on mukanaMohikaani_27 kirjoitti:
* Helluntailaiset ei leiki käärmeillä. Eikä Raamattukaan sitä tarkoita Markuksen evankeliumissa. Paavali joutui käärmeen kanssa tekemisiin, mutta ei TAHALLAAN, eikä NÄYTÖS tarkoituksessa, sellaiseen Raamattu ei anna mitään lupaa. Pitää Pe.ku sinunkin senverran käsittää. Mutta sinä vaan et halua.kertakaikkiaan sanoa mitään hyvää helluntaialisita, ainoastaan vääristät suora mutkille !
* Itse olen pelastunut käärmeen puremalta. Kuolema oli n. 10 cm, päässä, enkle tuli väliin, ja varoitti meitä poikia, kolmistaan istuttiin kalliokilekkeen alla, ja tämä elämssäni suurin näkemni kyy, olisi purrut juuri minua, koska oli aivan minun pääni kohdalla. Enkeli pelasti, sanomalla nimeni, ääni tuli takaani, siksi nousin pystyyn katsoakseni taakse, ja silloin käsitimme , että se oli enkelin ääni. Ja päähän purema olisi ollut varma kuolema, olimme kaukana kotoa, usean kilometrin päässä. Näin Jumala toimii, joko varjelee myrkyltä, tai jos pääsee puremaan, se ei aiheuta mitään, ja näin tapahtui Paavalille, kaikki muut nuotion ympärillä olettivat, että Paavali kuolee , mutta ei kuollut. Sekään ei ollut mikään esitys, eikä näytös , vaan tosielämää, jossa Jumala on mukana"Itse olen pelastunut käärmeen puremalta. Kuolema oli n. 10 cm, päässä, enkle tuli väliin, ja varoitti meitä poikia,"
Se on helppo sanoa kun on viimeinen näkijä elossa.- Höpö höpö taas
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Helluntailaiset ei leiki käärmeillä. Eikä Raamattukaan sitä tarkoita Markuksen evankeliumissa. Paavali joutui käärmeen kanssa tekemisiin, mutta ei TAHALLAAN, eikä NÄYTÖS tarkoituksessa, sellaiseen Raamattu ei anna mitään lupaa. Pitää Pe.ku sinunkin senverran käsittää. Mutta sinä vaan et halua.kertakaikkiaan sanoa mitään hyvää helluntaialisita, ainoastaan vääristät suora mutkille !
* Itse olen pelastunut käärmeen puremalta. Kuolema oli n. 10 cm, päässä, enkle tuli väliin, ja varoitti meitä poikia, kolmistaan istuttiin kalliokilekkeen alla, ja tämä elämssäni suurin näkemni kyy, olisi purrut juuri minua, koska oli aivan minun pääni kohdalla. Enkeli pelasti, sanomalla nimeni, ääni tuli takaani, siksi nousin pystyyn katsoakseni taakse, ja silloin käsitimme , että se oli enkelin ääni. Ja päähän purema olisi ollut varma kuolema, olimme kaukana kotoa, usean kilometrin päässä. Näin Jumala toimii, joko varjelee myrkyltä, tai jos pääsee puremaan, se ei aiheuta mitään, ja näin tapahtui Paavalille, kaikki muut nuotion ympärillä olettivat, että Paavali kuolee , mutta ei kuollut. Sekään ei ollut mikään esitys, eikä näytös , vaan tosielämää, jossa Jumala on mukana...jos pääsee puremaan, se ei aiheuta mitään..
5. Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle
6. ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
7. Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."- hypage s
Tuossa käärmetouhussa on jotain saatanallista.
"Tuossa käärmetouhussa on jotain saatanallista."
Minun mielestäni tuo on pikemminkin luonnollista, niin hurahtaneelta, kuin käärmeeltäkin.
- rakkikoiralle
Varmasti löytyy aina uusia ja uusia aiheita. Varoittaminen helluntailaisuuden menemisestä aina vain kurjempaan suuntaan saattaa olla turhauttavaa mutta ainahan voi toivoa että joku ottaa varoitukset vastaan.
Nytkin taas tartuit viestin tuojaan etkä itse viestiin, miksi?
Oletko samaa mieltä että hulluus saa rehottaa ja viedä ne naiivitkin mukanaan?* Mien niin", ainavain kurjempaan suutaan?" Sinä et taida tuntea h-herätystä ollenkaan, puhut vaan kuulopuheita ja juoruja, joissa ei ole totuutta, ei edes siemenksi, pahaa huutoa vaan. Koknaiskuvan mukaan h-herätys on aivan mallikelpoista väkeä, ja seurakunnat elää Raamatun opissa, ja Herran nuhteessa Pyhän Hengen osallisuudessa.
* Tämä palsta ei ole ollenkaan mikään mittari h-herätyksen tilasta, täällä on suurin osa kirjoittajista lähinnä Pe.kun suosijoita, ja arvostelu on senmukaista, niin kuin pe.kukaan ei tiedä seurakuntien sisäisestä järjestyksestä mitään, ei tiedä hänen kannattajatkaan. oletatte van, täällä elävän helluntaivihan hengessä. Ja joka juuri todoistaa h-herätyksen Raamatullisuuden, koska Raamattu sanoo, että evankeliumi ei ole maailman mieleen. Koska maailma ei tunne Jeesusta Kristusta, vaan on luonnostaan antikristuksen hengessä. Tietämättään, ei kukaan juurikaan tietentahtoen, paitsi ekivaarin kaltaiset, Kristuksen häpäisijät ja kieltäjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1652687- 841167
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82868- 88721
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun103632Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53588- 38562
- 36518