Olen kovasti tykästynyt kyseisiin pimuihin, olen seurannut niiden tekemiä tv-juttuja jo vuosia kun näkyy noi satelliittikanavat. Tietääkö kukaan onko Suomessa koskaan näytetty muita Olsenin kaksosten sarjoja kun toi "Kuin kaksi marjaa"?
mary-kate & ashley olsen
6
462
Vastaukset
- mina
Heips. Itse olen kans ollu heidan ns. seuraaja, ja olen seurannut niita vuosia, siis heidan tekemisiansa. Suomessa ei olla naytetty muita heidan sarjojaan, valitettavasti...mutta esim. satelliittikanavilla oli muistaakseni joskus Full House ja Two Of A Kind. Elokuvia on muutama heilta. Taalla Amerikassa niista on juuri nyt kovasti juttua. Suosittuja ovat!
- fanitar
Full Housea olen itsekin satelliittikanavilta seurannut ja kovasti tykkäsin sarjasta, kumma kun ei ole Suomessa koskaan esitetty kyseistä sarjaa.
- ..........................
sub tv ....niitten jotain sarjaa on näyttänyt pitkään..tais olla kuin kaksi marjaa. Jos muistan oikeen...ja syksyllä jatkuu taas
- fanitar
Mistä sait tietää että jatkuu Kaksi marjaa jatkuu taas syksyllä!? Upeeta!
- ...................
fanitar kirjoitti:
Mistä sait tietää että jatkuu Kaksi marjaa jatkuu taas syksyllä!? Upeeta!
muistelisin lukeneeni jostain että jatkuu....en tosin päätäni pantiksi lyö..mutta toivotaan!!!!
- Ashley Olsen
................... kirjoitti:
muistelisin lukeneeni jostain että jatkuu....en tosin päätäni pantiksi lyö..mutta toivotaan!!!!
Hi, i'm real Ashley Olsen. So little Time are so great tv-show.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689