Missä yksityisellä kannattaisi käydä rintojen pienennyksessä ja kuka plastiikkakirurgi
olisi asiantunteva ja osaava?onko kokemuksia?
RINTOJEN PIENENNYSLEIKKAUS
3
147
Vastaukset
Minä olen menossa terveystaloon, vielä ei kokemusta ole, nopeasti kuulemma pääsee.
- mömis
Minä kehotan sua ehdottomasti menee kunnallisen puolelle! Itselläni oli 6kk hoitotakuu ja 5kk päästä pääsin leikkaukseen jonoon laittamisen jälkeen eli pääset aivan huomattavasti halvemmalla kun maksat vaan poliklinikkamaksut! :) Sun pitää täyttää kriteerit,eli BMI ei saa olla yli 30 ja tissit on ihan epäsuhteessa muuhun kroppaan. Eli eka asia on,että menet oman terveyskeskuksesi lääkärille näyttämään tissit ja kertomaan että haluat pienennykseen terveydellisistä syistä (kivut,kuopat olkapäissä ym vaikeudet) niin laittavat asiaa eteenpäin :-)
- Lähete1
Voi myös yksityiseltä saada lähettee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408