Minulla on lämmitystolppa, jossa on valmiina ajastin. Ilmeisesti se on niitä, mikä lämmittää sen kaks tuntia. MInulla on myös erillinen oma ajastin, eli kysymys kuuluu, voiko tollaisessa ajastimellisessa tolpassa käyttää erillistä ajastinta (saa pidemmäksi aikaa lämmityksen)?? Ja miten sen kanssa tulee toimia ja mistä tiedän että ajastin toimii silloin kun pitää?? Itse tolppa naksuttaa hiljaa koko ajan..
LÄmmitystolppa + auton lämmitys???
4
686
Vastaukset
- Äippä-43v
Kysyppä isältäsi.
- kaksi tuntia riittää
Omalla ajastimella voi lyhentää lämmitystä. Ei siis voi lisätä sellaista aikaa mitä ei toisen ajastimen vuoksi tule.
Kaksi tuntia riittää oikein hyvin, tuntikin on hyvä.
Jos moottorista alkaa kuulumaan pientä kohinaa toimii lämmitys, tai sitten voit kokeilla vaikka hiustenkuivaajalla tuleeko sähköä silloin kun pitää.- amazon lämpiää
Lämmittimien tehoja on tutkittu ja tultu siihen tulokseen, että uudet nk. säteilylämmittimet tarvitsevat miltei kaksinkertaisen ajan perinteisiin lokilämmittimiin verraten saman lämmitysvaikutuksen aikaansaamiseksi.
(Lokilämmitin= 500W vesitilassa ja säteily= n. 300W koneen kyljessä)
JOs lokilämmitin tarvitsee kelistä riippuen 1-2 tuntia lämmitysaikaa, niin ajastettu tolppa riittää siihen, mutta säteilylämmitin edellyttää 2-4 tuntia lämmitystä, jolloin pitäisi välillä käydä pihalla vääntelemässä ajastinkelloa. Tosin kunnossa oleva auto lähtee toki käyntiin vähemmälläkin lämmityksellä ja kadun varresta aivan hyvin jopa ilman lämmitystä. Lämmitetty auto lämpiää toki matkalla ihan hetkessä, kun lämmittämättömällä taas saa jurnuttaa pitkän matkan ja volkkarilla ikuisuuden. - eiskallt
amazon lämpiää kirjoitti:
Lämmittimien tehoja on tutkittu ja tultu siihen tulokseen, että uudet nk. säteilylämmittimet tarvitsevat miltei kaksinkertaisen ajan perinteisiin lokilämmittimiin verraten saman lämmitysvaikutuksen aikaansaamiseksi.
(Lokilämmitin= 500W vesitilassa ja säteily= n. 300W koneen kyljessä)
JOs lokilämmitin tarvitsee kelistä riippuen 1-2 tuntia lämmitysaikaa, niin ajastettu tolppa riittää siihen, mutta säteilylämmitin edellyttää 2-4 tuntia lämmitystä, jolloin pitäisi välillä käydä pihalla vääntelemässä ajastinkelloa. Tosin kunnossa oleva auto lähtee toki käyntiin vähemmälläkin lämmityksellä ja kadun varresta aivan hyvin jopa ilman lämmitystä. Lämmitetty auto lämpiää toki matkalla ihan hetkessä, kun lämmittämättömällä taas saa jurnuttaa pitkän matkan ja volkkarilla ikuisuuden.Vokkeloille alkaa taas hyytävät ajat. Plussan puolella ollaan sit huhtikuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983