LÄmmitystolppa + auton lämmitys???

enymmärrä........

Minulla on lämmitystolppa, jossa on valmiina ajastin. Ilmeisesti se on niitä, mikä lämmittää sen kaks tuntia. MInulla on myös erillinen oma ajastin, eli kysymys kuuluu, voiko tollaisessa ajastimellisessa tolpassa käyttää erillistä ajastinta (saa pidemmäksi aikaa lämmityksen)?? Ja miten sen kanssa tulee toimia ja mistä tiedän että ajastin toimii silloin kun pitää?? Itse tolppa naksuttaa hiljaa koko ajan..

4

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äippä-43v

Kysyppä isältäsi.

• kaksi tuntia riittää

Omalla ajastimella voi lyhentää lämmitystä. Ei siis voi lisätä sellaista aikaa mitä ei toisen ajastimen vuoksi tule.

Kaksi tuntia riittää oikein hyvin, tuntikin on hyvä.

Jos moottorista alkaa kuulumaan pientä kohinaa toimii lämmitys, tai sitten voit kokeilla vaikka hiustenkuivaajalla tuleeko sähköä silloin kun pitää.

• amazon lämpiää

Lämmittimien tehoja on tutkittu ja tultu siihen tulokseen, että uudet nk. säteilylämmittimet tarvitsevat miltei kaksinkertaisen ajan perinteisiin lokilämmittimiin verraten saman lämmitysvaikutuksen aikaansaamiseksi.
        (Lokilämmitin= 500W vesitilassa ja säteily= n. 300W koneen kyljessä)
        JOs lokilämmitin tarvitsee kelistä riippuen 1-2 tuntia lämmitysaikaa, niin ajastettu tolppa riittää siihen, mutta säteilylämmitin edellyttää 2-4 tuntia lämmitystä, jolloin pitäisi välillä käydä pihalla vääntelemässä ajastinkelloa. Tosin kunnossa oleva auto lähtee toki käyntiin vähemmälläkin lämmityksellä ja kadun varresta aivan hyvin jopa ilman lämmitystä. Lämmitetty auto lämpiää toki matkalla ihan hetkessä, kun lämmittämättömällä taas saa jurnuttaa pitkän matkan ja volkkarilla ikuisuuden.

• eiskallt
        amazon lämpiää kirjoitti:

Lämmittimien tehoja on tutkittu ja tultu siihen tulokseen, että uudet nk. säteilylämmittimet tarvitsevat miltei kaksinkertaisen ajan perinteisiin lokilämmittimiin verraten saman lämmitysvaikutuksen aikaansaamiseksi.
        (Lokilämmitin= 500W vesitilassa ja säteily= n. 300W koneen kyljessä)
        JOs lokilämmitin tarvitsee kelistä riippuen 1-2 tuntia lämmitysaikaa, niin ajastettu tolppa riittää siihen, mutta säteilylämmitin edellyttää 2-4 tuntia lämmitystä, jolloin pitäisi välillä käydä pihalla vääntelemässä ajastinkelloa. Tosin kunnossa oleva auto lähtee toki käyntiin vähemmälläkin lämmityksellä ja kadun varresta aivan hyvin jopa ilman lämmitystä. Lämmitetty auto lämpiää toki matkalla ihan hetkessä, kun lämmittämättömällä taas saa jurnuttaa pitkän matkan ja volkkarilla ikuisuuden.

Vokkeloille alkaa taas hyytävät ajat. Plussan puolella ollaan sit huhtikuussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3673
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2509
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2382
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2117
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1599
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1522
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1365
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      283
      1351
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe