Jeesus on ainoa Pelastaja,

Antero Onninpoika

ja hänen kutsumat ja valtuuttamat apostolit hänen sanomansa julistajia. Yksi heistä apostoli Paavali, kuten myös apostoli Pietari ovat joutuneet valtavan pilkan kohteeksi. Näiden pilkkaajien "kivet" lentelevät aikansa, kunnes Hän sanoo: "Jo riittää!"

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamenaamenaamen!!!

      Aamen. Näin on. Jumala käsittämättömän suuressa kärsivällisyydessään sallii pilkan tiettyyn rajaan asti

    • Susi76

      Anterolle. Tästä Raamatun halveksijasta ei kannata välittää.

    • hyvä voittaa

      aivan. paha saa joskus huseerata kummallisen pitkään, mutta kaikki loppuu aikanaan, paha varsinkin

    • Anonyymi

      Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman.

      • Anonyymi

        Entäs Teuvo sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Teuvo sitten?

        Mitä sitten Teuvosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Teuvo sitten?

        Siis kuka Teuvo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Teuvo sitten?

        Ja miten Teuvo liittyy tähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuka Teuvo?

        No se Hakkarainen tietysti! Kukas muu???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Teuvo sitten?

        Hakkarainen menee läpi EU vaaleissa, että heilahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakkarainen menee läpi EU vaaleissa, että heilahtaa.

        Miten Hakkarainen liittyy tähän sitten? Täällä puhutaan Jeesuksesta Kristuksesta ja Raamatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakkarainen menee läpi EU vaaleissa, että heilahtaa.

        "Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja."

        "Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja."

        ”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”

        Jeesus on äärettömän hyvä Jumala!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on äärettömän hyvä Jumala!

        Eipä tarvitse kummoinenkaan olla, ollakseen isäänsä parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jeesus!

        Hyvin kiteytit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se Hakkarainen tietysti! Kukas muu???

        Aijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten Teuvosta?

        ”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jeesus!

        ”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja."

        ”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”

        Tässä jakeessa on kiteytetty paljon.


    • Anonyymi

      Jaa. No sitten peli on jo menetetty jos kaikki on ammoin sekoilleen ja kuolleen äpäräpojan varassa.
      Usko tai elä.

      • Anonyymi

        Olet pahasti väärässä.


    • Anonyymi

      Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.

      • Anonyymi

        "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."


    • Anonyymi

      Eiks toi jumala luonut kaiken? Siis sen pahankin? Ja jumala loi enkelit (kuka uskoo?), Luciferinkin, mutta meni sukset risteen sen luojansa kanssa? Kannattaisko ihmisenkin miettiä vähän?

      Nämä jutut, ovat kuin pikkupoikien kirjasta. Jännää piti olla kerhossa. Sitä en ikinä ymmärrä, miksi jumalalla on sukupuoli? Aikooko lisääntyä?

      • Anonyymi

        Eihän tuosta ollut pojastaankaan lisääntyjäksi, vaikka luulis senverran partnereita olleen tarjolla.


    • Anonyymi

      "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."

    • Anonyymi

      Usea miljardi ihmistä maailmassa ei usko jeesukseen eikä niinollen pidä häntä minään pelastajana.

      • Anonyymi

        Kristinuskoisistakin vain pieni vähemmistö uskoo ns. jeesukseen.


    • Anonyymi

      Amen Antero! Amen!
      Minun täytyy vielä lisätä, sillä tuo nimimerkkisi tuo minulle mieleen serkkuni, joka on myös Antero, joka todellakin on Onninpoika! Onni oli setäni. Voisiko olla ...? :D

      • Anonyymi

        .. mutta harmi, aloitus on niin vanha, että tuskin enää vastaa ..


    • Anonyymi

      Halleluja..Amen..!!!
      Herran Jeesuksen armoon turvautuen päivä ja hetki kerrallaan.
      Minäl uotan Herran armoon ja saan iloita hänen antamasta avusta.

    • Anonyymi

      Antero puhuu asiaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe