naapurin kimpussa luumäellä , toiset hullut uskovat tekee väärän valan oikeudessa. tätäkö usko on??
hullu uskova riehuu
17
132
Vastaukset
- tekijä1
http://eroakirkosta.fi/
Eilen erosi 358. - KTS (Ei kirj.)
Luumäki on melko lähellä Lappeenrantaa, joten sehän selittäisi jo jotakin...
Mie olen luumäeltä,,kerro tarkemmin tuosta "hullusta, millä tavalla riehuu?
- KTS (Ei kirj.)
AXU!
\ /
:D
I
/ \ KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
AXU!
\ /
I
/ \KTS,,,,,,,,Niin luumäki on lappeenrannan vieruskaupunki,,mitä se selittää,,nyt olen kieltämäättä utelias!
- KTS (Ei kirj.)
aksu521 kirjoitti:
KTS,,,,,,,,Niin luumäki on lappeenrannan vieruskaupunki,,mitä se selittää,,nyt olen kieltämäättä utelias!
Minä sanon vaan että Lappeenranta ja merkkipäinen Gorba....:O
Nyt sisäpiiriläisellä sytyttää jo... KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Minä sanon vaan että Lappeenranta ja merkkipäinen Gorba....:O
Nyt sisäpiiriläisellä sytyttää jo...Ahaa,,,,,,....................O
- KTS (Ei kirj.)
aksu521 kirjoitti:
Ahaa,,,,,,....................O
- näkijä1
tämä hullu an.....n joka on saanu potkut töistä ja terrorisoinut ikänsä kaikkia naapureita missä on asunut ,yks tempaus kun hakkasi naapurin vieraan lasten nähden lapiolla , ja oikeudessa valehteli uskovaisten kera päin vastoin asian. todella uskomattoman hulluja . ja kaiken aikaa terrorisoi naapuria edelleen . koska tunnen tapauksen vaikka olen vaan näkijä . en asu onneks lähelläkään. ihmettelen miten ei edes oikeus tajua , kun tällä hullulla on taustakin mikä on.riittääkö että on uskonlahkosaarnaaja.että muut on väärässä.
- mitä häh
No kerro nyt kun on paikkakuntalainen paikalla !
Ihan rehellisesti sanon tämän,,. En tunne tätä tapausta. Meikäläinen tuntee paikkakunnan uskovat,,,uudestisyntyneet jotka kokontuvat yhteen, tunnen.
Virheittä teemme mekin, ihminen on uskovainekin. Ja tämä asia on nyt käsitelty..
Ei julkinen foorumi ole paikka, jossa näitä käsitellän.- näkijä1
aksu521 kirjoitti:
Ihan rehellisesti sanon tämän,,. En tunne tätä tapausta. Meikäläinen tuntee paikkakunnan uskovat,,,uudestisyntyneet jotka kokontuvat yhteen, tunnen.
Virheittä teemme mekin, ihminen on uskovainekin. Ja tämä asia on nyt käsitelty..
Ei julkinen foorumi ole paikka, jossa näitä käsitellän.JOS JA KUN terrorisoidaan naapuria ettei hän saa rauhaa tuolta uskonhullulta ,miksi sitä ei saa puhua vaikka missä ,- minä en normaalina , ei uskovana hyväksy että joku ei saa olla omassa pihassaan rauhassa naapurilta, tai missään ketään ei saa häiritä ,jokaisella pitää olla rauha edes kotonaan/pihallaan. VIRHEITÄ JOO, MUTTA TAHALLISTA KIUSANTEKOA JATKUVAA , EI KUKAAN NORMAALI YMMÄRRÄ.
- joukahainen
näkijä1 kirjoitti:
JOS JA KUN terrorisoidaan naapuria ettei hän saa rauhaa tuolta uskonhullulta ,miksi sitä ei saa puhua vaikka missä ,- minä en normaalina , ei uskovana hyväksy että joku ei saa olla omassa pihassaan rauhassa naapurilta, tai missään ketään ei saa häiritä ,jokaisella pitää olla rauha edes kotonaan/pihallaan. VIRHEITÄ JOO, MUTTA TAHALLISTA KIUSANTEKOA JATKUVAA , EI KUKAAN NORMAALI YMMÄRRÄ.
Mene sinne missä ongelma on, äläkä täällä kitise sitä.
Pitäskö jonkun uskoa noita tarinoitasi, häh !?
- tervejahei
no jo on fiksua porukkaa..
- näkijä1
EN TYRKYTÄ USKOA JOTA EI NÄE KUTEN USKOVAT TEKEE.HE KERTOO SATUJA. -- .KERRON VAAN MITÄ OLEN NÄHNYT JA TUON HAKKAAMIS JUTUN PAPERIT SAA KÄRÄJÄOIKEUDESTA NE EI SALAISIA. ETTÄ SE ERO ON MEIKÄLÄISELLÄ ETTÄ PYSTYY TODISTAMAAN SANOMISET. USKOVAT EI.
1. Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.
2. Sillä sen kautta saivat vanhat todistuksen.
3. Uskon kautta me ymmärrämme, että maailma on rakennettu Jumalan sanalla, niin että se, mikä nähdään, ei ole syntynyt näkyväisestä.
4. Uskon kautta uhrasi Aabel Jumalalle paremman uhrin kuin Kain, ja uskon kautta hän sai todistuksen, että hän oli vanhurskas, kun Jumala antoi todistuksen hänen uhrilahjoistaan; ja uskonsa kautta hän vielä kuoltuaankin puhuu.
5. Uskon kautta otettiin Eenok pois, näkemättä kuolemaa, "eikä häntä enää ollut, koska Jumala oli ottanut hänet pois". Sillä ennen poisottamistaan hän oli saanut todistuksen, että hän oli otollinen Jumalalle.
6. Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.
7. Uskon kautta rakensi Nooa, saatuaan ilmoituksen siitä, mikä ei vielä näkynyt, pyhässä pelossa arkin perhekuntansa pelastukseksi; ja uskonsa kautta hän tuomitsi maailman, ja hänestä tuli sen vanhurskauden perillinen, joka uskosta tulee.
8. Uskon kautta oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan, jonka hän oli saava perinnöksi, ja hän lähti tietämättä, minne oli saapuva.
9. Uskon kautta hän eli muukalaisena lupauksen maassa niinkuin vieraassa maassa, asuen teltoissa Iisakin ja Jaakobin kanssa, jotka olivat saman lupauksen perillisiä;
10. sillä hän odotti sitä kaupunkia, jolla on perustukset ja jonka rakentaja ja luoja on Jumala.
11. Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen. Hebr 111 Piet 1: 8. Häntä te rakastatte, vaikka ette ole häntä nähneet, häneen te uskotte, vaikka ette nyt häntä näe, ja riemuitsette sanomattomalla ja kirkastuneella ilolla,
9. sillä te saavutatte uskon päämäärän, sielujen pelastuksen.
Usko ei ole näkemistä vaikka hänet näkisit se ei tarkoittaisi että lähtisit seuraamaan häntä. Usko tulee toteen seuraamalla Jeesusta.
17. Ja Jeesus sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia".
18. Kohta he jättivät verkot ja seurasivat häntä. Mark 1
37. Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;
38. ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.
39. Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen. Matt 10
17 Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut.
18 Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon. Jaak 2
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972