Virheet menneissä parisuhteissa

sillitrooli

Millaisia virheitä olette tehneet parisuhteiden aikana, joita kadutte nyt sinkkuna?

Ei väliä parisuhteen pituudella. Palstan vakiintuneita aihepiirejä muistaen, ei väliä myöskään sillä, päästiinkö suhteessa "ähkimään", vai jäätiinkö kevyemmälle tasolle. Kunhan vain koit omalta osaltasi, että teillä oli vähintään jotain suhteen suuntaista. Mitä tekisit nyt toisin?

42

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dghjdghj

Liiallinen naisen mielistely ja myötäily. Varmaankin piti just sellasena kynnysmattona, jota naiset ei voi sietää. Nooh, ens kerralla pitää muistaa olla jämpti :)

• onhan näitä

On ollut virheitä aiemmin. Liiallinen takertuminen, liiallinen mustasukkaisuus, liiallinen itsekkyys seksissä, ongelmista puhumattomuusja niiden väistäminen. Nyt tekisin monta asiaa toisin mutta tuleeko enää mahdollisuutta, en tiedä.

• 67889900000

Off topic:

Silli,oletko ollut ähkimässä? Kaikki haluaa tietää!

• sillitrooli

Minusta taitaa lähteä ähkinä lähinnä jos satun salille eksymään ja vaikka penkkiä tekemään. En kylläkään ole käynyt salilla vähään aikaan.

• mies32

Liiallinen itsepäisyys itseni muokkaamisen / kehittämisen suhteen. Jotain muutoksia itseensä kyllä voi toisen vuoksi tehdä.

• Suurimman virheeni tein ensimmäisessä suhteessa, jolloin tyttöystäväni tuli luokseni yökylään ja viipyi meillä 3 yötä peräkkäin. En tehnyt mitään seksuaalista aloitetta, sillä pelkäsin loukkaavani häntä. No, tämä menköön alkujännityksen piikkiin mutta myöhemmin minä menin hänen luokseen yökylään, olin muistaakseni 2 tai 3 yötä. Tätä ennen tyttöystäväni pyysi muistaakseni tekstarilla tai messengerissä että ostaisin paketillisen kondomeja kaiken varalle. Menin siitä aivan vaivautuneeksi ja selittelin jotain ja yritin ohjata keskustelua pois aiheesta. Lopulta tyttöystäväni jätti minut sillä kertaa kun olin hänen luonaan.

Seuraava suhde kesti noin 2 viikkoa. Näimme tyttöystäväni kanssa muutaman kerran emmekä menneet halailua ja pusuttelua pidemmälle. Lopulta tyttö jätti minut kirjoittamalla irc-galleriaan kommentin jossa luki "ehkä meidän pitäisi olla vain kavereita"

Seuraavassa suhteessa olin aloitteellisempi, mutta tyttö vältteli minua koko ajan ja siirsi tapaamisia toistuvasti. Kun suutelin häntä, hän työnsi minut röyhkeästi pois. Yritimme myöhemmin palata yhteen, mutta hän kysyi minulta silloin että kuinka monen kanssa olen harrastanut seksiä. Kerroin että en vielä kenenkään kanssa ja siitä pettyneenä tyttö laittoi välit kokonaan poikki noin 2 tunnin kuluttua. Minun jälkeeni tämä tyttö seurusteli jonkin aikaa ulkomaalaistaustaisen miehen kanssa.

Viimeisimmässä suhteessa tein saman virheen, kun vastasin rehellisesti tytön kysymykseen siitä että milloin olen menettänyt poikuuteni. Yllättäen suhteemme kesti jopa pari viikkoa, vaikka hän kysyi sitä minulta ennen kun aloimme seurustella. Suhteemme aikana hän myös pilkkasi minua siitä kun en osannut imeä tarpeeksi tummaa fritsua hänen kaulaansa. Lähes kaikki tapaamiskerrat oli suhteemme ensimmäisen viikon aikana, ja loppuaika oli pelkkää mykkäkoulua kunnes tyttö jätti minut tekstarilla.

Yhteenvetona voidaan todeta, että jos olisin valehdellut kaikille aiemmasta kokemuksestani ja käynyt päälle kuin alkukantainen gorilla, olisin korkannut neljä neitsytnaista. Rehellisyys ei kannata tietyissä asioissa.

• mies32

Aina kun on paikka, pitää panna, sillä jo aamulla nainen voi olla muuttanut mielensä. Jos taas nainen on jo antanut, ties vaikka kestävämpiäkin tunteita olisi syttynyt. Jos ei, niin onpahan mies ainakin saanut.

• Reipas Mies

Oletpa kompastunut moneen naisen "goal keeper"- kysymykseen- kuten myös menetelmään. Aika jäätäviä muijia sattunut kohdalle vielä.... Kuten minäkin , pieni skippaus tahi valkoinen valhe olisi tuottanut peliliikkeen jolla olisi ähkiminen deitti naisen kanssa tapahtunut. Niinä aikoina kaihon kaverimiehen luonne minusta murentui, kun nainen on tarjolla on käytävä kimppuun romanttisessa mielessä.

Korkean moraalin miehenä en niin tehnyt, ja yksi hyvinkin mielestäni hottis nainen skippasi deittailun alussa minut.

Voisin kuvitella että pelkkään seksiin pääsemikseksi naisilla pelaaminen ei kovin kummoista vaatisi. Saaminenhan on aina voitto, vaikka nainen sen jälkeen skippaisikin.

• adggg

olet siis mies, jolle olisi neitsyt tyttöjäkin todella usein tarjolla. muistaakseni sanoit olevasi parikymppinen jolle on tarjottu neljä kertaa neitsytpillua, mutta mahdollisuudet meni oman ujoutesi vuoksi. ja ujoutesi johtuu poikuudesta. jos neitsyttä noin usein on ollut tarjolla noinkin nuorelle niin monestikohan käytettyä olisi ollut? lienee useammin.

nyt tuo oma periaatteesi tekee sinulle vahinkoa ja minun mielestäni sinun pitäisi poiketa siitä kerran. tässä ehdotukseni:
        menet helsinkiin ja menetät poikuutesi ammattilaiselle, jota et koskaan näe enää sen jälkeen. tämän jälkeen kynnyksesi lähentyä naista madaltuu huomattavasti, eikä sinun enää tarvitse sivuuttaa mahdollisuuksiasi netisyihin ujouden/poikuuden vuoksi.

tällä hetkellä näen sinut ihmisenä, joka tekee tahallaan pahaa itselleen jonkun päässä kehittyneen periaatteen vuoksi. nyt kannattaa toimia kun olet vielä nuori ja neitsyttäkin sinulle tarjotaan sillontällöin. jos odotat 3 kymppiseks ni aika harvaan varmaan jää ne kerrat ku neitsyttä olis tyrkyllä

• adggg kirjoitti:

olet siis mies, jolle olisi neitsyt tyttöjäkin todella usein tarjolla. muistaakseni sanoit olevasi parikymppinen jolle on tarjottu neljä kertaa neitsytpillua, mutta mahdollisuudet meni oman ujoutesi vuoksi. ja ujoutesi johtuu poikuudesta. jos neitsyttä noin usein on ollut tarjolla noinkin nuorelle niin monestikohan käytettyä olisi ollut? lienee useammin.

nyt tuo oma periaatteesi tekee sinulle vahinkoa ja minun mielestäni sinun pitäisi poiketa siitä kerran. tässä ehdotukseni:
        menet helsinkiin ja menetät poikuutesi ammattilaiselle, jota et koskaan näe enää sen jälkeen. tämän jälkeen kynnyksesi lähentyä naista madaltuu huomattavasti, eikä sinun enää tarvitse sivuuttaa mahdollisuuksiasi netisyihin ujouden/poikuuden vuoksi.

tällä hetkellä näen sinut ihmisenä, joka tekee tahallaan pahaa itselleen jonkun päässä kehittyneen periaatteen vuoksi. nyt kannattaa toimia kun olet vielä nuori ja neitsyttäkin sinulle tarjotaan sillontällöin. jos odotat 3 kymppiseks ni aika harvaan varmaan jää ne kerrat ku neitsyttä olis tyrkyllä

Kyllä käytettyä huoranvittua on tarjolla niin paljon kun sielu sietää, mutta minä kunnian miehenä en koske sellaiseen. Suurin syy siihen on periaatteeni, jonka mukaan en ryhdy kenenkään aisuriksi. Minun pitää olla henkisesti samalla viivalla seksikumppanin kanssa, joka tarkoittaa tässä tapauksessa molempien neitsyyttä.

Pelkään myös sukupuolitauteja kuollakseni, en voi ottaa sellaista riskiä että muutaman minuutin ähkimisen vuoksi saan loppuelämääni rajoittavan taudin.

Sillä periaatteella mennään, että käytettyihin huoriin ei kosketa! Ja sen myötä minulla on terveys ja kunnia tallella!

• periaatteen.mies kirjoitti:

Kyllä käytettyä huoranvittua on tarjolla niin paljon kun sielu sietää, mutta minä kunnian miehenä en koske sellaiseen. Suurin syy siihen on periaatteeni, jonka mukaan en ryhdy kenenkään aisuriksi. Minun pitää olla henkisesti samalla viivalla seksikumppanin kanssa, joka tarkoittaa tässä tapauksessa molempien neitsyyttä.

Pelkään myös sukupuolitauteja kuollakseni, en voi ottaa sellaista riskiä että muutaman minuutin ähkimisen vuoksi saan loppuelämääni rajoittavan taudin.

Sillä periaatteella mennään, että käytettyihin huoriin ei kosketa! Ja sen myötä minulla on terveys ja kunnia tallella!

Niin ja pienenä lisäyksenä, minulle on tarjottu neitsytvittua useamminkin kuin neljä kertaa, mutta silloin en tajunnut koko tilannetta enkä kokenut että minun kuuluisi edes olla kiinnostunut seksistä. Luettelin siis ensimmäisessä viestissä ainoastaan ne neljä parisuhdetta, joissa olen ollut.

• hyjdhj
        periaatteen.mies kirjoitti:

Niin ja pienenä lisäyksenä, minulle on tarjottu neitsytvittua useamminkin kuin neljä kertaa, mutta silloin en tajunnut koko tilannetta enkä kokenut että minun kuuluisi edes olla kiinnostunut seksistä. Luettelin siis ensimmäisessä viestissä ainoastaan ne neljä parisuhdetta, joissa olen ollut.

ai vielä enemmänkin olisi ollut tarjolla. sitä suuremmalla syyllä hankkiudu eroon siitä poikuudestasi, jos eka kerta niin jännittää. ei niiltä mitään tautia saa kun käytät vaikka kahta kortsua varmuuden vuoks päällekkäin. ja toinen varotoimenpide on hoitaa asia ei niin super ammattilaisen kans vaan, joku opiskelija joka huoraa et saa sivutuloja. ne ei käsittääkseni ihan narkkareita huoli asiakkaikseen. sihteeriopiston sivuilla on kauniita opiskelija naisija, jotka vielä mainitsevat vievänsä poikuuden mielellään.

mun mielestä oot ton poikuus/neitsyys asian kans vähän hakoteillä. eihän se miehelle pitäs olla mikään isojuttu. miehethän ajattelee normaalisti et siitä on vaan päästävä mahdollisimman ajoissa eroon. naisethan miettii kuitenkin sen eka panonsa jotenkin, vaikkakin vanhemmalla iällä alkavat sit kunnolla jakamaan.

eli kännit päälle vaan ja hesaan hoitamaan se homma.

• periaatteesta luisto
        hyjdhj kirjoitti:

ai vielä enemmänkin olisi ollut tarjolla. sitä suuremmalla syyllä hankkiudu eroon siitä poikuudestasi, jos eka kerta niin jännittää. ei niiltä mitään tautia saa kun käytät vaikka kahta kortsua varmuuden vuoks päällekkäin. ja toinen varotoimenpide on hoitaa asia ei niin super ammattilaisen kans vaan, joku opiskelija joka huoraa et saa sivutuloja. ne ei käsittääkseni ihan narkkareita huoli asiakkaikseen. sihteeriopiston sivuilla on kauniita opiskelija naisija, jotka vielä mainitsevat vievänsä poikuuden mielellään.

mun mielestä oot ton poikuus/neitsyys asian kans vähän hakoteillä. eihän se miehelle pitäs olla mikään isojuttu. miehethän ajattelee normaalisti et siitä on vaan päästävä mahdollisimman ajoissa eroon. naisethan miettii kuitenkin sen eka panonsa jotenkin, vaikkakin vanhemmalla iällä alkavat sit kunnolla jakamaan.

eli kännit päälle vaan ja hesaan hoitamaan se homma.

ehei, ei tällainen toimintatapa sovi kunnialliselle periaatteen miehelle. etkö lukenut tuota "Minun pitää olla henkisesti samalla viivalla seksikumppanin kanssa, joka tarkoittaa tässä tapauksessa molempien neitsyyttä." ?

• ,bvkjlbhl
        periaatteesta luisto kirjoitti:

ehei, ei tällainen toimintatapa sovi kunnialliselle periaatteen miehelle. etkö lukenut tuota "Minun pitää olla henkisesti samalla viivalla seksikumppanin kanssa, joka tarkoittaa tässä tapauksessa molempien neitsyyttä." ?

oliskohan se periaate joku peitesyy jollekkin oikealle ongelmalle. ei miehet ajatte:"haluan säästää poikuuteni jollekkin tietylle".

• Delight*

Liiallinen usko siihen, että mies tekee mitä sanoo, sekä luulo, että parisuhde olisi huumeidenkäyttäjälle huumeita tärkeämpää. Nuorena sitä on tyhmä.

Nyt tekisin toisin sen, etten lankeaisi kehenkään päihteiden liialliseen käyttäjään, sillä suhteisiin niistä ei ole. Olen myös (valitettavasti?) kadottanut osan sinisilmäisyydestäni ja luottamuksestani ihmisiin, joten tuskin tulen tulevissa suhteissa luottamaan samalla lailla "sokeasti", enkä etenkään ennen kuin mies on oman luotettavuutensa todentanut teoin.

• -n-

Olen liikaa uskonut toisen muuttumiseen ja hyviin sanoihin. Katsonut liian paljon asioita sormien läpi, vaikka omaan sydämeeni on koskenut.
      Olen antanut satuttaa itseäni liian monta kertaa.
      Luoja auttakoon etten enää sorru tämmöiseen käytökseen vaan löydän suhteen jossa molemmat kunnioittavat ja arvostavat toisiaan.

• kokemuksesta

Olen ollut liian myötäileväinen, luopunut liian paljon omista tavoitteista ja antanut liikaa periksi. Olen myös ollut liian taipuvainen kompromisseihin, sekä yrittänyt välttää konflikteja. Olen myös tehnyt virheen siinä kun olen omistautunut liikaa suhteelle ja tehnyt naisesta tasavertaisen kumppanin ja rakastajan lisäksi parhaan ystäväni. Eiväthän nämä sinänsä mitään pahoja virheitä, mutta valitettavasti vain johtavat siihen että ennen pitkää molemmat naiset näkivät minut vain pelkkänä ystävänä ennen kuin muutuin totaalisen merkityksettömäksi ilmaksi. Ensi kerralla tulen kyllä lyömään peliin sitten tulta ja tappuraa ja siinä suhteessa ollaan sitten mies ja nainen eri planeetoilta, eikä kaksi kaverusta saman katon alla.

• mies32

Mikähän taas lienee totuus näiden muutaman alemman kirjoittajan kohdalla, jotka näkevät omatkin "vikansa" toisen osapuolen vikoina? Itse ei ole tehty muuta väärin kuin korkeintaan oltu liian hyviä, kilttejä, rakastavia jne.. Kuulostaa täydellisen narsistin horinoilta.

Vaikka eipä siinä, voihan tuo olla totuuskin. Varoituskellot vaan alkavat aina soimaan kun tuollaista itsensä kaapinpäälle nostamista näkee.

• -n-

Kyllä minä ainakin kerroin ihan totuuden.
        Suututtaa, että epäillään vielä narsistiksi kaiken tämän jälkeen mitä olen joutunut kokemaan. No, ethän sinä tiedä minun elämästäni.
        Joka tapauksessa viimeinen suhde repi minut rikki. Olin ollut jo jonkin aikaa yksin ja kaipasin todella paljon ihmistä rinnalle. Siksi olin valmis katsomaan niin paljon toisen virheitä, valheita, petoksia... läpi sormien.
        Halusin uskoa meihin ja suljin silmäni totuudelta. Lopulta oli pakko myöntää, että miehen sanoilla ei ole mitään painoarvoa ja sittemmin hän kehuikin sillä kuinka taitava on valehtelemaan.
        No, olenpahan taas yhtä kokemusta rikkaampi. Menee vain hetki kun "nuolen haavani".

• tee teeeeeeeeeee
        -n- kirjoitti:

Kyllä minä ainakin kerroin ihan totuuden.
        Suututtaa, että epäillään vielä narsistiksi kaiken tämän jälkeen mitä olen joutunut kokemaan. No, ethän sinä tiedä minun elämästäni.
        Joka tapauksessa viimeinen suhde repi minut rikki. Olin ollut jo jonkin aikaa yksin ja kaipasin todella paljon ihmistä rinnalle. Siksi olin valmis katsomaan niin paljon toisen virheitä, valheita, petoksia... läpi sormien.
        Halusin uskoa meihin ja suljin silmäni totuudelta. Lopulta oli pakko myöntää, että miehen sanoilla ei ole mitään painoarvoa ja sittemmin hän kehuikin sillä kuinka taitava on valehtelemaan.
        No, olenpahan taas yhtä kokemusta rikkaampi. Menee vain hetki kun "nuolen haavani".

Jos siedät toisen ihmisen huonoa käytöstä vain sen vuoksi että kaipaat jonkun rinnallesi, kuulostat todellakin narsistilta. Narsisti on kyllä hauska sana.

• -n-
        tee teeeeeeeeeee kirjoitti:

Jos siedät toisen ihmisen huonoa käytöstä vain sen vuoksi että kaipaat jonkun rinnallesi, kuulostat todellakin narsistilta. Narsisti on kyllä hauska sana.

Väärin. Kuulostaa enemmänkin läheisriippuvaisen käytökseltä jos kerran ruetaan diagnosoimaan..

• tee eteeeeeeeeee
        -n- kirjoitti:

Väärin. Kuulostaa enemmänkin läheisriippuvaisen käytökseltä jos kerran ruetaan diagnosoimaan..

Ööö...läheisriippuvainen on narsisti.

• -n-
        tee eteeeeeeeeee kirjoitti:

Ööö...läheisriippuvainen on narsisti.

Ei ole. Kannattaa perehtyä asiaan jos kiinnostaa.

• teee teeeeeeeeeeeeee
        -n- kirjoitti:

Ei ole. Kannattaa perehtyä asiaan jos kiinnostaa.

Onpas. Perehdy itse asiaan.

• Se etten pettänyt

tilaisuuksien tullen. Exä alkoi pitämään nössönä! Tuli vähän yllätyksenä että jotkut haluavat tulla huonosti kohdelluiksi...

• No more, no more

Nostin exäni jalustalle.

Yleinen vika jonka miehet tekevät. Etenkin nuoremmat.

• tee teeeeeeeeeeeee

Ei tuota jalustalle nostamista kyllä pysty välttämään ellei elämä ole muuten kunnossa. Pitäisikin päästä eroon tästä yksinäisyydestä ja masentuneesta jumittamisesta.

• dumped

"Itseironinen" itseni morkkaaminen. Voi, kun sen olisi saanut pois päältä :(

• thrgwbfwsgrdv

Nuoruudessa sitoutumiskammo. Jos rehellisiä ollaan, niin sitä kesti paljon pidemmälle kuin teini-ikä. Sen jälkeen, kun vihdoin oman pään on saanut kohdilleen, ei ole ollut syitä jossittelemiseen, vaan kaikki mahdollinen on tullut tehtyä aina suhteen eteen.

• En osannut kertoa miltä minusta tuntuu. Poikaystäväni oli romanttista sorttia joka oli jatkuvasti halimassa, suutelemassa ja lerpertelemässä. Koin sen kiusallisena, mutten sanonut mitään. Kuitenkin ärryin koko ajan vain enemmän ja ajan myötä oli vain hankalampaa sanoa asiasta.

Sanoisin mielelläni ottaneeni opikseni, mutten tiedä mitä tekisin jos tilanne tulee uudelleen vastaan. On hankala sanoa kohteliaasti, että toisen siirappisuus ällöttää. Onko se vain niin että jotkut tarvitsevat enemmän hellyyttä kuin toiset, ja kun kiintiöissä huomataan ero niin pillit pussiin?

• mies32

Ekaa kertaa kuulen naisen valittavan liiasta läheisyydestä. Surullista.

• No more, no more
        mies32 kirjoitti:

Ekaa kertaa kuulen naisen valittavan liiasta läheisyydestä. Surullista.

Tuohan on yleistä. Ei nainen halua mitään hinkkaavaa imelää puudelimiestä joka tukahduttaa naisen parisuhteessa.

• mies32
        No more, no more kirjoitti:

Tuohan on yleistä. Ei nainen halua mitään hinkkaavaa imelää puudelimiestä joka tukahduttaa naisen parisuhteessa.

Siis mikä siinä tukahtuu ja miksi?

• No more x 2
        mies32 kirjoitti:

Siis mikä siinä tukahtuu ja miksi?

Henkisyys(ei hengellisyys). Kai sitä lieväksi ahdistukseksi voi sanoa. Omat tunteet ei saa tilaa, kun toinen tukahduttaa sut.

• surunveri

Eräässä suhteentapaisessa erään naisen kanssa monta vuotta sitten tein sellaisen erheen, että erosin :D Sitä oli vielä niin nuori ja pöljä ettei älynnyt asioita. Jälkeen päin jäi kaivelemaan ja tajusin että tykkäsinki siitä aika paljon, myöhemmin sitte yritin selvitellä että miten sillä nykyään - tai muutama vuos sitten - menee, ja kuulin että oli mennyt naimisiin jonkun (jyystärikarjun) kanssa. Hyvä juttu hänen kannaltaa tietysti. Olin sillo vielä ihan kersa ja juttu jäi tosiaa semmoselle "kevyemmälle tasolle", kuten nuo muutkin murrosiän aikana tapahtuneet jutut.

Huom. (aiempi sulkeissa oleva kohta oli sitten vitsi) en jaa tätä palstan mentaliteettiä näitten termien ja muiden kanssa, mutta ne ovat välillä tosi hauskoja :)

No eniwei tuo yksi tapaus on tosiaan jäänyt eniten harmittamaan.

• 18+18888888888888888

Sen että oli sellainen mukamas perinteinen suomalainen mies joka ei osannut tunteitaan osoittaa taikka olla tarpeeksi intohimoinen.

• Isä Amma

Annoin naiselle liikaa periksi, enkä osannut kertoa asiallisella tavalla mitä odotan parisuhteessa. Eli siis sitä että nainen laittaa oman panoksensa suhteeseen samalla lailla kuin minäkin.
      Tai voi kai tuon tehdä toisinpäinkin, eli ehkä pitäisikin laskea omia standardejaan oman ja naisen käyttäytymisen suhteen.
      Mutta päätään aukovalle naiselle pitää joka tapauksessa tehdä selvemmin selväksi, mitä mieltä on siitä päänaukomisesta, antaa ns. palautetta.

• Iskän tyttö

Päänaukominen kai yleensä vaan pahenee/lisääntyy, jos responssia tule. Vrt. trollit täällä: jutut on oltava tarpeeksi provosoivia, jotta sais huomioo.

Oon seurannu omien vanhempien tapaa puhua: isä kyhjöttää hiljaa nurkassa myhäilemässä saamatta sanaakaan suustaan, äiti (siihen) turhautuneena kälättää entistä enemmän ja entistä jyrkemmin sanakääntein - ja silti se ukko nurkassa pysyy hiljaa. Äiti lisää entisestään panoksia, kun ilmeisesti kuvittelee, ettei se hänen viestinsä ole mennyt perillä kun ei kerta mitään kuittausta vastaanottamisesta ole tullut.

• Isä Amma
        Iskän tyttö kirjoitti:

Päänaukominen kai yleensä vaan pahenee/lisääntyy, jos responssia tule. Vrt. trollit täällä: jutut on oltava tarpeeksi provosoivia, jotta sais huomioo.

Oon seurannu omien vanhempien tapaa puhua: isä kyhjöttää hiljaa nurkassa myhäilemässä saamatta sanaakaan suustaan, äiti (siihen) turhautuneena kälättää entistä enemmän ja entistä jyrkemmin sanakääntein - ja silti se ukko nurkassa pysyy hiljaa. Äiti lisää entisestään panoksia, kun ilmeisesti kuvittelee, ettei se hänen viestinsä ole mennyt perillä kun ei kerta mitään kuittausta vastaanottamisesta ole tullut.

Eikos tuossa viestissäsi ole ristiriitaa? Sanot, että äitisi lisää kälätystä, kun ei saa palautetta. Ensimmäisessä lauseessa arvailet päinvastaista.

• iskän tyttö
        Isä Amma kirjoitti:

Eikos tuossa viestissäsi ole ristiriitaa? Sanot, että äitisi lisää kälätystä, kun ei saa palautetta. Ensimmäisessä lauseessa arvailet päinvastaista.

Yksi oleellinen ei-sana jäi uupumaan ekassa virkkeessä, sori. Piti kirjoittaa, että päänaukominen lisääntyy, jos EI vastakaikua tule.

• bleed.

Valitkaa kaverinne hieman tarkemmin ja opetelkaa olemaan. Naurettavaa, ei muuta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7639
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1893
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1870
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      769
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      32
      764
    Aihe