Jjj Rakennus/Ahonen

Vihainenasukas

Karttakaa tätä rakennuttajaa! Työn jälki on ala-arvoista! Käyttävät virolaista työvoimaa ja kaikki juosten kustaan! En suosittele kenellekkään! Onko kenelläkään muulla kokemusta?

25

5737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pysy kaukana

      Kokemusta on, valitettavasti. En todellakaan suosittele. Virolaiset tekee työt ja "herra" itse katselee päältä kun ei itse rakennushommista ymmärrä mitään.
      Rahastaa kyllä osataan.

    • tyytyväinen asukas

      Olen tyytyväinen rakentajaan. Työn jälkí on hyvää, ei ole moitittavaa.

    • tyytyväinen asukas

      Noh noh :) hyvin ovat rakentaneet, ei moitittavaa.

    • Totuus julki

      Jaaha, tässäkin keskustelussa Ahosen kaverit alkavat kehuskelemaan firmaa ja sen työn jälkeä. Ilmeisesti sinulle "tyytyväinen asukas" ei ole vielä selvinnyt, mitä olet ostanut vai oletko kenties Ahosen sukulainen? Lumpperintien rivitalojakin rouva Ahonen yritti ensin itse myydä ,mutta näkyvät nyt olevan Sp-kodin myytävinä, josko joku menisi lankaan.

      • eipäs panetella

        Lumpperintien asunnot ovat paritaloja ja hyviä sellaisia.


      • kateus

        Ja keskustelun aloitti varmaan Ahosen kilpailija.


    • uteliasuuuno

      Ostitko aloittaja asuntosi sorvankaaresta vai mäkitieltä?

      • ----

        Taisi ostaa sorvankylästä, vai oliko se närvänkylä


      • näin on näreet
        ---- kirjoitti:

        Taisi ostaa sorvankylästä, vai oliko se närvänkylä

        Jaa a, liekö ko. rakentaja rakentanut sorvankylään? sorvankaareen ja mäkitielle on.


      • Anonyymi

        Vai oliko ne asunnot sorvankylässä ,vai jurvan kaaressa


    • "Olen suomalainen"

      Olen harkinnut ryhtyä kauppoihin.
      Olisko ala-arvoisesta työstä ja juosten kusemisesta mitään konkreettista?
      Näillä palstoilla on yleensä 'perushaukkujat', joilla ei henk. koht. kokemuksia
      edes asiasta ole.
      Vaikka olen suomalainen niin virolaisista on hyviä kokemuksia. Ahkeria ja
      tunnollisia, mitä ei aina ole voinut suomalaisista sanoa...!?
      Virolaisen työvoiman käyttö ei yksinään ainakaan minua pelota lainkaan.

      • kokemusta on

        Älä osta! Ei mitään moraalia tällä firmalla. Juosten kustu puheet ei ole tuulesta temmattuja....valitettavasti.


    • Saara Simpanen

      Ahonen on erittäin hyvä laatoittaja ja kirvesmies. Lisäksi tekee nopeasti hyvää jälkeä. Edullinenkin on. Suosittelen ehdottomasti.

      • buahbuah

        .....ja lehmät lentää


      • laaduton

        kuinkahan monet kerrat kyseisen ihmisen rakennuttamat asunnot ovat olleet oikeudessa.. en ostais enkä ottais vaikka ilmatteeksi annettas..koko ikäni kylil asunnut ja vahinko että jatkaa vain eri nimillä.. sääliksi käy ihmisiä jotka erehtyvät ostamaan..osa ihmisistä taitaa taistella vieläkin asuntojen puutteellisesta rakentamisesta.. tekisivät ekan pohjatkin kunnolla.. käsittääkseni nämä oikeudenkäynti paperit ovat julkista tietoa


      • Anonyymi

        Onko Ainut heikkous ääretön nopeus?


    • ei voi suositella

      Kartan todellakin, asennevikainen ja ylimielinen yrittäjä.

      • Näinppä

        Tämä on valitettavan totta, pojat samaa puuta. Rahastuksen ja elvistelyn jalo taito kyllä osataan. Perhehän pyörittää myös Keilahallia


    • ostettu

      Sinä kokemusta on, olet ilmeisesti p - aukinen, vuokralla asuva, joten voi, voi!

    • Laatuunpettynyt

      Eipä ole panettelua, ota yhteyttä jo rakennettujen yhtiöiden hallitusten jäseniin, niin saat kuulla aikamoisista virhe- ja puutelistoista, joita on tehty.

      • VaraT

        Ei Timoo saa haukkuu vaan ymmärtää, nuorena harrastanut nyrkkeilyä ja sen kyllä huomaa...Nurtsin Rocky... kuka muistaa lol vanhaa koulukiusaajaa.
        Hakekaa Hyvinkää maistraatista tuomioistuimen päätöksiä niin toisaan näätte miten taitava ammattimies.


    • Peltonenkk

      No huh huh. Jos siinä selitys kun Sorvankaaren ekokylä seisoo jo kolmatta vuotta puolityhjänä.

    • Anonyymi

      Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin lämpimästi suositella välttelemään. Kämpästä löytyy paljon virheitä, eikä kyse todellakaan ole vain jostain vinkuralla olevista pistorasioista, vaan ihan eristyksistä alkaen on kaikenlaista uupumusta tai muuta vastaavaa vasemmalla kädellä tehtyä löytynyt. Mutta älkää huoliko! On myös varsin vaikea ihminen saada myöntämään virheensä saatika että ne virheet korjattaisiin asianmukaisesti. Syvä on tämä suo niille ketkä erehtyy.
      PS. Pelaa sitten erittäin likaista peliä jälkipuinnissa, suosittelen ottamaan mustaa valkoiselle ja ei mitään pikakorjauksia kannata ottaa vastaan.

    • Anonyymi

      Kuulemma röykässäkin tehty sutta ja sekundaa

    • Anonyymi

      Joo,ja rakennusliito on tietoinen tästä puljusta.vitut välittävät pimeästä työvoimasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe