Oletteko kokeilleet syödä karjalanpiirakkaa noin tunti ennen nukkumaan menoa, kun olette juoneet?
Itse olen syönyt n. tunti ennen nukkumaan menoa pari-kolme piirakkaa. Ei aamulla krapulaa. Mietin mistä se johtuu,niin olisko siinä selitys, kun riisipuuro on siinä päällä. Ja riisihän on hidasta hiilihydraattia. Tämä on muuten faktaa, ei huuhaata. Kannattaa kokeilla.
Eipä ole koko kesänä krapulaa ollut.
Nyt hyvä konsti krapulan ehkäisemiseen
6
648
Vastaukset
- kippari
olet oikeassa koska huomaahan sen jo siitäkin jo käy kapakassa ja syö kunnolla ennenkuin alkaa kaataa juomaa naamaan,ei aamulla ole läheskään niin karmiva kanuuna kun jos vetää juomaa tyhjään vatsaan ;=)
- Vanhempi herrasmies
Helkkarin hieno idea!!! Mulla ois parempi: syö kilo punajuuria ennen ryyppäämistä, oksennus on nätimpää!
- humpuuki
Samaa mieltä, että syödä ihmisen pitää, vaikka vähän joisikin.. mutta lisäksi vinkkejä:
1. B-vitamiini ennen hurvittelureissua pienentää kuulemma kankkusen kauheutta, tai poistaa sen jopa kokonaan.
2. Ennen nukkumaan menoa pitäisi juoda vettä (ei kuitenkaan sitä e.coli-vettä :)) yhtä paljon kuin on tullut litkittyä alkoholipitoisia juomia.
Jos kaikesta huolimatta kanuuna iskee armottomana, tässä joitakin konsteja buranan ja unen lisäksi..
-maustamaton jogurtti/piimä
-suolakurkku/mätitahna/silli ruisleivän päällä
-kananmunia ja pekonia
-- asian tunteva
tai ette tiedä.Parhaiten se lähtee sillä millä on tullutkin.Eräs lääkäri sanoi kerran,että viinaryyppy nostaa veren sokeria vaikka ei viina sokeria sisälläkkään ja senvuoksi se korjaa oloa.
- humpuuki
asian tunteva kirjoitti:
tai ette tiedä.Parhaiten se lähtee sillä millä on tullutkin.Eräs lääkäri sanoi kerran,että viinaryyppy nostaa veren sokeria vaikka ei viina sokeria sisälläkkään ja senvuoksi se korjaa oloa.
jos asiantuntijalla sattuu olemaan sen verran jäljellä eikä tarvi päivällä rattiin :).
- KumiAnkka :)
humpuuki kirjoitti:
jos asiantuntijalla sattuu olemaan sen verran jäljellä eikä tarvi päivällä rattiin :).
Se auttaa hyvin paljon jos pesee hampaat ennen kun menee nukkumaan, ei läheskään niin ällöttävä olo aamulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736