" Renaultin malli"

Kokoomus kurjistaa lisää SUOMALAISIA.
Jan Vapaavuori ei lämpene Lagunalle, mutta miljardit ulkomaille lahjoitettuna on OK !!

Äänestäkää hallituspuolueita !
Ihanaa katsella kun ne pressanlinnassa tanssii..... kellä hienoin puku... tyhmät kansanosat katsoo ja ihailee kun Suomentuhoajat ilakoi kuin orgioissa ja itse kiristävät vyötään!
Ajatelkaa että hallituksessa on jopa kaksi " työväen toveripuoluetta " ?

Hienoa Suomen hallitusherrat ja virkamiehet, niin sitä oitää, nyt äkkiä muutaman miljardin tukipakett taas viikossa kasaan eteläeuroopan manjaana hepuille, meille ei mitään tai oikeestaan paljonkin ; eläkeikä ylös, lisää veroja, sosiaaliturvaa alas, palkka-ale, hallintoa eu-lle,ulkoistamista halpamaille.
Niin sitä pitää, hienoa touhua jykä, jutta kummpaneineen, tulevat sukupolvet " kiittää " !

12

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahveetunnilta

      Mene jo töihin siitä ikiveisaaja!!Kokoomus popittaa ja selänne myös!!Vapaavuori puhuu asiaa onneksi tommonen hanke ei etene kuin korkeintaan alaympyrästä yläympyrään!!Ranskan maalla pierre syö patonkia ja nauraa makiasti laguuna-lähiölle!!

      • Tiesitkö jotta patonginpurijat luovutti jo .
        Käys kuukkeloimassa asia Ranskan lehdistä, on jo vanhaa tietoa.
        Suomi siis hylkää varmaan pyyn pivosta noin vaan ?


      • Uppopallo1
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Tiesitkö jotta patonginpurijat luovutti jo .
        Käys kuukkeloimassa asia Ranskan lehdistä, on jo vanhaa tietoa.
        Suomi siis hylkää varmaan pyyn pivosta noin vaan ?

        Kun hylätään, niin saadaan kunnat paremmin yhteen.
        Vitut kehä kolmosen tälle puolelle.
        Paavo Lipposen eli demareitten sanoin ; Kehä kolmosen pohjoispuolella ei tarvita mitään.


      • Uppopallo1 kirjoitti:

        Kun hylätään, niin saadaan kunnat paremmin yhteen.
        Vitut kehä kolmosen tälle puolelle.
        Paavo Lipposen eli demareitten sanoin ; Kehä kolmosen pohjoispuolella ei tarvita mitään.

        20 000 000 000 Kreikalta leikataan poikkeen.


    • kunhan kysyin

      Sitä ihmettelen, mistä ne projektimihet ja elinkeinomies palkkansa saa.
      Mikä on se ,,,,,, kehitys oy ?

      • jostain on revittävä

        Suomen talous on nyt jo kaaos tilanteessa,ainut mistä voidaan leikata reippaalla kädellä on työttömyyskorvaukset ja lapsilisät kokonaan pois ,lonkkaa vetävät työhön. eläkeläisiltä ei kehdata enää ottaa.Myös ulkomaista työvoimaa on saatava meille laivalasteittain heiltä kun työt sujuu paljon ripeämmin Suomalaislla.

        Emme selviä muuten kun Kreikkaan pitää saada he ovat kuitenkin etusijalla.

        Palkanalennukset joka alalle ovat nyt suunnitteilla,200-300€ /kk jokaiselta pois.
        Kilometrikorvaukset ja autoedut myös pois.
        Verotusta on kyllä myös kiristettävä työssäkäyviltä.
        Valtionvarainministeriön suunnitelma on pääosin tällainen.


      • jostain on revittävä kirjoitti:

        Suomen talous on nyt jo kaaos tilanteessa,ainut mistä voidaan leikata reippaalla kädellä on työttömyyskorvaukset ja lapsilisät kokonaan pois ,lonkkaa vetävät työhön. eläkeläisiltä ei kehdata enää ottaa.Myös ulkomaista työvoimaa on saatava meille laivalasteittain heiltä kun työt sujuu paljon ripeämmin Suomalaislla.

        Emme selviä muuten kun Kreikkaan pitää saada he ovat kuitenkin etusijalla.

        Palkanalennukset joka alalle ovat nyt suunnitteilla,200-300€ /kk jokaiselta pois.
        Kilometrikorvaukset ja autoedut myös pois.
        Verotusta on kyllä myös kiristettävä työssäkäyviltä.
        Valtionvarainministeriön suunnitelma on pääosin tällainen.

        Manjaana, manjaana !


      • ÄIJÄ-50
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Manjaana, manjaana !

        Kyllä Arto puhuu asiaa ,kyllä olen hänen kanssaan asiasta  samaa mieltä! Sanokkee väärin ajattelijat mitä satutta !


      • kansalaine 5
        ÄIJÄ-50 kirjoitti:

        Kyllä Arto puhuu asiaa ,kyllä olen hänen kanssaan asiasta  samaa mieltä! Sanokkee väärin ajattelijat mitä satutta !

        Olen samaa mieltä ÄIJÄN kanssa.


    • kahveetunnilta

      Mene töihin veisaaja!

      • SUMPPUA JA POROJA.HE

        Et ole Kuin joutava kahvinjuoja kaivoksella aikaa on . Lööppi numero näkyy ? miksi ?Katoppa linkit ja naura jos naurat enää1. Ja tie töitäs. HEH.HEH.


    • kahveetunnilta

      Töihin siitä itkijät!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe