Sain tippurin chatista

Marita

Hemmetti. Minä vain chattailin yhden kundin kanssa, ja heti oli tibis päällä! Se tarttui pirulainen netin välityksellä! Kundi oli jotain 500 kilsan päässä parhaimmaillaan! Oi voi voi ja voi. Antibiootit onneksi auttoivat kun huomasin ajoissa. Ensi kerralla pesen käteni ja näppiksen chattailun jälkeen savuavalla typpihapolla.

18

1043

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippari

sellaista tää on nykyään kun on laajakaistayhteys ja sit sulla ei ollut varmaan palomuuria ja tietekin virusskanneri puuttui ;=))

• Marita

olisin tiennyt! Nyt se on myöhäistä! Mutta onneksi penisilliini auttoi heti välittömästi. Siirrynkin kapealle kaistalle, soitan Haagan paloasemalle ja hommaan iho- ja sukupuolitautien klinikalta hyvän virusskannerin.

• Reiska

Ei ollu tarkoitus ... mä luulin että 500 km riittää turvaseksiin ... ja mähän vain pussasin.

• kippari
        Marita kirjoitti:

olisin tiennyt! Nyt se on myöhäistä! Mutta onneksi penisilliini auttoi heti välittömästi. Siirrynkin kapealle kaistalle, soitan Haagan paloasemalle ja hommaan iho- ja sukupuolitautien klinikalta hyvän virusskannerin.

eiköhän noilla eväillä se lähde jo ;=))

• marjuska

virus ja palomuuri pitää olla laitettu muuten voipi linjoja pitkin hypätä "siperialainen homekuppa" :))

• kippari
        marjuska kirjoitti:

virus ja palomuuri pitää olla laitettu muuten voipi linjoja pitkin hypätä "siperialainen homekuppa" :))

on syytä olla kaikki suojaukset kunnossa.Ja kun nykyään on tää laajakaista ja monet harrastaa nettiseksiäkin jo ;=))

• kippari
        marjuska kirjoitti:

se hyvä olla kaikki suojaukset kunnossa kun nykyään on laajakaista ja seksikin alkaa menee sitä kautta nettiseksinä ;=)

• kippari
        marjuska kirjoitti:

kumma kun koitan marjuskalle vastaa viestiin ei onnistu millään :=((Kaipa seriffi on laittanut kippari boikottii kun koittaa sinulle vastaa kun muut toimii;=)

• Työn orja
        kippari kirjoitti:

kumma kun koitan marjuskalle vastaa viestiin ei onnistu millään :=((Kaipa seriffi on laittanut kippari boikottii kun koittaa sinulle vastaa kun muut toimii;=)

Lähetyksen yhteydessä tulee joku proxy-error (?), mutta kun uuden viestin laittaa, tulee aiempikin näkyviin.

• kippari
        Työn orja kirjoitti:

Lähetyksen yhteydessä tulee joku proxy-error (?), mutta kun uuden viestin laittaa, tulee aiempikin näkyviin.

mäkin laitoin jo kaksi viestii ja kolmannella vasta tuli viestit esiin.Ja sit kun olen kirjoittanut muualle niin kaikki toimii kuin rasvattu ;=)

• Marita
        kippari kirjoitti:

mäkin laitoin jo kaksi viestii ja kolmannella vasta tuli viestit esiin.Ja sit kun olen kirjoittanut muualle niin kaikki toimii kuin rasvattu ;=)

tippuria teidän viesteissä. Diagnoosi ottaa aikansa.

• kippari
        Marita kirjoitti:

tippuria teidän viesteissä. Diagnoosi ottaa aikansa.

se parempi tarkastaa,mutta kipparin viestejä on turhaa tarkastella kun kyseinen tauti ei ole mua ikinä viellä yllättänyt ;=)

• Marita
        kippari kirjoitti:

se parempi tarkastaa,mutta kipparin viestejä on turhaa tarkastella kun kyseinen tauti ei ole mua ikinä viellä yllättänyt ;=)

ylläpito sitä tiedä, eikä se luota edes kipparin sanaan.

• kippari
        Marita kirjoitti:

ylläpito sitä tiedä, eikä se luota edes kipparin sanaan.

kippari on jo niin kauan tällä palstalla notkunut että tollainen pitäs niidenkin tietää;=)

• Voi kun sais

Helkkari, mä oon yrittänyt saada PILUA netistä. Sä oot saanut jopa taudin, VAU.

• Kauko

Aika outo tautitapaus.Olen kyllä kuullut,että heti sodan jälkeen suomen naiset olivat niin herkkiä,että nähdessään miesten kalsarit narulla kuivamassa saattoivat joutua siunattuun tilaan,eli tulla raskaaksi...

• Vanhempi herrasmies

Niin, raskaaksi voi tulla mitä ihmeellisemmin keinoin. Kun olin nuori 60-luvulla, niin äidille kerrottiin mitä ihmeellisempiä juttuja.

"Äiti hei, mä oon vähän raskaana, hei kuule, ihan pikkusen vain."

• käyttäjä

Käytä gummihanskoja enskerralla... ja MUISTA että gummihanskojen hankinta ei ole pelkästään kundin vastuulla!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3250
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2060
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1830
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      299
      1376
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      34
      1278
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1200
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      109
      1196
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1090
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1061
    Aihe