vai kykenetkö näkemään itsessäsi vikaa? Onko sinusta ihme, että olet yksin? Miksi, miksi ei?
Syytätkö muita kelpaamattomuudestasi...
50
334
Vastaukset
- --------------------
Näen vikaa itsessäni joka kerta kun käyn kusella, eli pienen munan. Vaan on lutkissakin syytä.
- Aisuri Ti**
Tervetuloa porukkaan.
- niiininini
Mä en edes näe kun maha peittää näkyvyyden.out of sight out of mind
- normiviat
Saman verran minussa on vikoja kuin kenessä tahansa. En kuitenkaan usko vikojeni olevan sen pahempia kuin monilla seurustelusuhteessa olevillakaan.
En osaa herättää naisen romanttis-eroottista kiinnostusta riittävän nopeasti päästäkseni jatkoon. En myöskään huomaa riittävän nopeasti naisen lähettämiä signaaleita. Hitaus lienee se suurin syy sinkkuuteeni. Yrittämisen puutteesta voin syyttää vain itseäni.
- ööh
En syytä, enkä ole koskaan syyttänyt. Jostain syystä tiesin jo ala-asteella, että tulisin jäämään yksin, ennen kuin osasin ajatella tarkemmin syitä siihen.
Minusta ei ole ollenkaan ihme, että olen yksin, olen aika ruma, ujo, rauhallinen, tylsä ja jotenkin omituinen luonteeltani. Miehille tärkeää on ulkonäkö ja laadukas seksi ja minulla ei ole annettavanani kumpaakaan.
Minusta ylipäätään muiden syyttely on typerää, koska eihän sitä voi valita, kenestä kiinnostuu. - aikuistukaa!!
Miehet harvemmin kykenee näkemään mitään vikaa itsessään ja naiset taas on ihan liiankin armottomia itseään kohtaan. Näkeehän sen täältäkin, että miehet syyttää naisia, jos ovat jääneet yksin ja naiset itseään. Miehet voisivat kyllä joskus ottaa päänsä ulos perseestään ja muistaa, että jokaista yksinjäänyttä miestä kohden on jossakin myös yksin jäänyt nainen, jolle se yksinjääminen oli vähintään yhtä raskasta kuin miehelle, eri syistä vain.
Minä halusin parisuhteen ja lapsia enemmän kuin mitään muuta, mutta kukaan mies ei koskaan ollut minusta kiinnostunut. Joten minkäs siinä sitten teet, muuta kuin yrität keskittyä muihin asioihin ja löytää muuta sisältöä elämään.
En pysty ymmärtämään tälläistä huorittelua ja haukkumista ja katkeruutta, mitä tällä palstalla näkee ja väkisinkin tulee mieleen, että oli onni, että nämä miehet jäivät yksin, he olisivat tehneet jonkun naisen todella onnettomaksi.
Minäkin olen omasta mielestäni ihan mukava, enkä rumakaan ja ajattelisin, että olisin voinut olla ihan ok tyttöystävänä, mutta fakta on se, että jotain vikaa minussa on oltava, kun kerran en kenellekään kelvannut. Ei kaikissa maailman miehissä voi olla vikaa, eikä tämä ole mikään salaliitto minua vastaan, vaan MINUSSA on jotain vikaa, eikä se vika voi olla ihan pienikään, huomioiden, ettei muutkaan ole täydellisiä. Joten, miten siitä voisi ketään muuta syyttää... Tai näköjään miehet voi, mutta minä kyllä myönnän, että minussa se syy oli, vaikka en tiedäkään, mikä se syy oli.- Et nyt viittis
jauhaa paskaa, jookos?
Jonkun verran naiskokemusta omaavana voin sanoa, että harvemmin naiset itsessä mitään vikaa näkee. Aina on vika miehessä, jos jostain pitää se vika/viat hakea. Naiset on mestareita uhriutumisessa. - .................
Et nyt viittis kirjoitti:
jauhaa paskaa, jookos?
Jonkun verran naiskokemusta omaavana voin sanoa, että harvemmin naiset itsessä mitään vikaa näkee. Aina on vika miehessä, jos jostain pitää se vika/viat hakea. Naiset on mestareita uhriutumisessa.Juu, tältä palstaltakin sen näkee, vai mitä?
- teee teeeeeeeeeeeeee
................. kirjoitti:
Juu, tältä palstaltakin sen näkee, vai mitä?
Kaikki ongelmaiset miehet ovat tällä palstalla. Jokaisessa naisessa taas on ongelma :)
- der Mensch
Et nyt viittis kirjoitti:
jauhaa paskaa, jookos?
Jonkun verran naiskokemusta omaavana voin sanoa, että harvemmin naiset itsessä mitään vikaa näkee. Aina on vika miehessä, jos jostain pitää se vika/viat hakea. Naiset on mestareita uhriutumisessa.Samaa mieltä. Miesnäkökulmasta katsoen naiset näyttää näkevän helkkarin vähän vikoja itsessään. Vai onko se vain se mikä näkyy ulospäin? Pään sisällä naisen käsitys itsestään ei ole kummoinen, mutta ulospäin esitetään tyylikästä ja itsevarmaa gimmaa?
Ehkä ne naisen kaverit näkevät ne huonommat hetket, jolloin totuus paljastuu, niinhän se miehillä ainakin taitaa olla. - Ei, vaan
................. kirjoitti:
Juu, tältä palstaltakin sen näkee, vai mitä?
ihan oikeassa elämässä.
Palstoilla on helppoa huudella kaikenlaista, mutta siinä oikeassa elämässä se todellisuus aina paljastuu. En ole tavannut ainuttakaan, en ole ollut yhdenkään naisen kanssa, joka olisi nähnyt omassa käytöksessä mitään vikaa ennen kuin se on sille selvästi tapahtuma tapahtumalta muistutettu ja todeksi näytetty. Aina ovat luottaneet siihen, että heidän osuus tapahtumista on jäänyt huomiotta.
Naiset elävät ihmeellisessä illuusiossa. He näyttäisivät uskovan siihen, että he tietävät minkälainen on hyvä parisuhde eikä yksikään mies voi tietää siitä mitään. Naisilla näyttäisi olevan yksinoikeus siihen tietoon.
Tällä palstalla näkee enimmäkseen jonkinsorttista katkeruutta ja palstan "totuuksiin" jämähtämistä. Ja tietenkin minunkin mielipiteistä voi sanoa sen, että tässä kirjoittaa yksi katkeroitunut lisää. Tosiasiassa en ole katkeroitunut. Joskus ei vaan jaksa sitä asioiden ylösalasin kääntelyjä. Pahinta on se, että riittävän kauan niitä asioita ylösalaisena hokeneena, jotkut saattaa jopa uskoakin oikeassa olemiseensa. Mikä on sinänsä sääli. Elämä vaan lipuu ohi ja paljon kokemisen arvoista jää kokematta... - ....................
Ei, vaan kirjoitti:
ihan oikeassa elämässä.
Palstoilla on helppoa huudella kaikenlaista, mutta siinä oikeassa elämässä se todellisuus aina paljastuu. En ole tavannut ainuttakaan, en ole ollut yhdenkään naisen kanssa, joka olisi nähnyt omassa käytöksessä mitään vikaa ennen kuin se on sille selvästi tapahtuma tapahtumalta muistutettu ja todeksi näytetty. Aina ovat luottaneet siihen, että heidän osuus tapahtumista on jäänyt huomiotta.
Naiset elävät ihmeellisessä illuusiossa. He näyttäisivät uskovan siihen, että he tietävät minkälainen on hyvä parisuhde eikä yksikään mies voi tietää siitä mitään. Naisilla näyttäisi olevan yksinoikeus siihen tietoon.
Tällä palstalla näkee enimmäkseen jonkinsorttista katkeruutta ja palstan "totuuksiin" jämähtämistä. Ja tietenkin minunkin mielipiteistä voi sanoa sen, että tässä kirjoittaa yksi katkeroitunut lisää. Tosiasiassa en ole katkeroitunut. Joskus ei vaan jaksa sitä asioiden ylösalasin kääntelyjä. Pahinta on se, että riittävän kauan niitä asioita ylösalaisena hokeneena, jotkut saattaa jopa uskoakin oikeassa olemiseensa. Mikä on sinänsä sääli. Elämä vaan lipuu ohi ja paljon kokemisen arvoista jää kokematta...Enköhän minä naisena tiedä ihan hiukan paremmin, mitä naiset ajattelee. En tiedä mitä miehille sanotaan, mutta kyllä naisporukassa ollaan todella julmia omia vikojaan kohtaan ja nainen kuin nainen löytää itsestään lukemattomia vikoja. Me syytämme aina itseämme, vaikka emme sitä ehkä miehille myönnä, siitä yksinkertaisesta syystä, että miehet ei koskaan näe mitään vikaa itsessään.
No mutta eikö naisilla tavallaan olekin yksinoikeus määritellä parisuhde, koska mieshän ei periaatteessa halua parisuhdetta? Miehet taas saa määritellä millainen on ihanteellinen seksisuhde, koska se on se miehille oleellinen juttu. Siinä asiassa ei pahemmin naisen mielipidettä kysellä ja jos nainen ei tee, kuten mies haluaa, mies pettää. Eihän kukaan mies edes olisi parisuhteessa, jos seksiä saisi mielin määrin vapaasti, joten mikä edes olisi miehelle hyvä parisuhde? Sellainen, jossa nainen on uskollinen, mutta mies saa tehdä mitä haluaa? Onko se sitten ollenkaan parisuhde?
Mutta teille miehille on kai turha kommentoida mitään, kuten sanottu, te ette koskaan näe mitään vikaa itsessänne. Sovitaan niin, että naisen vikaa on kaikki ja miehet on täydellisiä. - ....................
der Mensch kirjoitti:
Samaa mieltä. Miesnäkökulmasta katsoen naiset näyttää näkevän helkkarin vähän vikoja itsessään. Vai onko se vain se mikä näkyy ulospäin? Pään sisällä naisen käsitys itsestään ei ole kummoinen, mutta ulospäin esitetään tyylikästä ja itsevarmaa gimmaa?
Ehkä ne naisen kaverit näkevät ne huonommat hetket, jolloin totuus paljastuu, niinhän se miehillä ainakin taitaa olla.Niinhän se, koska en ainakaan minä halua näyttää epävarmuuttani, koska miehet repisivät epävarman naisen kappaleiksi.
Ja osin on varmaan siitäkin kyse, että eihän miehelle oikein voi puhua mistään intiimistä tai henkilökohtaisesta, joten ehkä siksikin miehet ei tiedä naisesta sellaisia asioita, mitä ystävät tietää.
Mutta usko pois, naiset on mestareita löytämään vikaa itsestään ja olemme todella armottomia itseämme kohtaan. - Mitä se
.................... kirjoitti:
Enköhän minä naisena tiedä ihan hiukan paremmin, mitä naiset ajattelee. En tiedä mitä miehille sanotaan, mutta kyllä naisporukassa ollaan todella julmia omia vikojaan kohtaan ja nainen kuin nainen löytää itsestään lukemattomia vikoja. Me syytämme aina itseämme, vaikka emme sitä ehkä miehille myönnä, siitä yksinkertaisesta syystä, että miehet ei koskaan näe mitään vikaa itsessään.
No mutta eikö naisilla tavallaan olekin yksinoikeus määritellä parisuhde, koska mieshän ei periaatteessa halua parisuhdetta? Miehet taas saa määritellä millainen on ihanteellinen seksisuhde, koska se on se miehille oleellinen juttu. Siinä asiassa ei pahemmin naisen mielipidettä kysellä ja jos nainen ei tee, kuten mies haluaa, mies pettää. Eihän kukaan mies edes olisi parisuhteessa, jos seksiä saisi mielin määrin vapaasti, joten mikä edes olisi miehelle hyvä parisuhde? Sellainen, jossa nainen on uskollinen, mutta mies saa tehdä mitä haluaa? Onko se sitten ollenkaan parisuhde?
Mutta teille miehille on kai turha kommentoida mitään, kuten sanottu, te ette koskaan näe mitään vikaa itsessänne. Sovitaan niin, että naisen vikaa on kaikki ja miehet on täydellisiä.hyödyttää naisporukassa?
Myöntäisitte vaan joskus vikanne miehillekin ennen kuin mies kyllästyneenä kertoo sen minkä teidän pitäisi tietää hyvin itsekin.
Ja taas tyypillistä uhriutumista. Vieläkö kelpaamattomuus ihmetyttää? - ....................
Mitä se kirjoitti:
hyödyttää naisporukassa?
Myöntäisitte vaan joskus vikanne miehillekin ennen kuin mies kyllästyneenä kertoo sen minkä teidän pitäisi tietää hyvin itsekin.
Ja taas tyypillistä uhriutumista. Vieläkö kelpaamattomuus ihmetyttää?Ei kai mitään, mutta naiset tarvitsevat keskustelua. Eikä sellaisesta voi puhua miehelle.
Ettehän tekään koskaan myönnä vikaa itsessänne, joten miksi meidänkään pitäisi?
Sinä tässä uhria esität. Tyypillinen tämän palstan mies. Mutta jospa lopettaisitte tuon kakaramaisen ruikutuksen ja eläisitte yksin?! Ei meitä naisia ole mikään pakko ottaa, ilmankin pärjää. - der Mensch
Enköhän minä naisena tiedä ihan hiukan paremmin, mitä naiset ajattelee. En tiedä mitä miehille sanotaan, mutta kyllä naisporukassa ollaan todella julmia omia vikojaan kohtaan ja nainen kuin nainen löytää itsestään lukemattomia vikoja. Me syytämme aina itseämme, vaikka emme sitä ehkä miehille myönnä, siitä yksinkertaisesta syystä, että miehet ei koskaan näe mitään vikaa itsessään.
Mutta teille miehille on kai turha kommentoida mitään, kuten sanottu, te ette koskaan näe mitään vikaa itsessänne. Sovitaan niin, että naisen vikaa on kaikki ja miehet on täydellisiä."No mutta eikö naisilla tavallaan olekin yksinoikeus määritellä parisuhde, koska mieshän ei periaatteessa halua parisuhdetta?"
Aika moni mies on parisuhteessa, pakotettunako? No joissakin tapauksissa käytännössä, joo.
Itse sanoisin niin, että monet miehet eivät ehkä halua samanlaista parisuhdetta kuin monet naiset haluavat. Tai että tavoitteet suhteessa voi olla erilaisia. Ja sama pätee kyllä sukupuolten sisälläkin.
"Mutta teille miehille on kai turha kommentoida mitään, kuten sanottu, te ette koskaan näe mitään vikaa itsessänne."
Näen itsessäni paljonkin vikoja, ja teen hölmöjä tekoja, mutta mitäpä sitä kertomaan kuin uskollisille kavereille, ja sellaisille, jotka näkevät itsekin itsessään vikoja. - Niin-no
Ei kai mitään, mutta naiset tarvitsevat keskustelua. Eikä sellaisesta voi puhua miehelle.
Ettehän tekään koskaan myönnä vikaa itsessänne, joten miksi meidänkään pitäisi?
Sinä tässä uhria esität. Tyypillinen tämän palstan mies. Mutta jospa lopettaisitte tuon kakaramaisen ruikutuksen ja eläisitte yksin?! Ei meitä naisia ole mikään pakko ottaa, ilmankin pärjää.Naiset tarvitsevat keskustelua naisten kanssa, missä voivat uhriutua ja kanssasisaret sitten vakuuttaa ettei naisessa ole mitään vikaa eikä nainen ole tehnyt mitään väärin. Tämä on niin nähtyä...
Heh, tuskin olen nyt ihan tyypillinen palstan mies. Minulla ei ole oikein ikinä ollut kelpaamattomuusongelmaa. Pikemminkin päinvastoin. Ja elän nykyisin yksin enkä voisi sanoa eläväni onnetonta elämää. Minä vaan luen joskus palstaanne ja tällä kertaa satuin kommentoimaan viestiisi perustaen kommentointini omiin kokemuuksiini. Ei sen kummempia.
Mutta toivottavasti Teidän Täydellisyytenne tulee vielä joskus kelpaamaan jollekin. Onnea! - ....................
Niin-no kirjoitti:
Naiset tarvitsevat keskustelua naisten kanssa, missä voivat uhriutua ja kanssasisaret sitten vakuuttaa ettei naisessa ole mitään vikaa eikä nainen ole tehnyt mitään väärin. Tämä on niin nähtyä...
Heh, tuskin olen nyt ihan tyypillinen palstan mies. Minulla ei ole oikein ikinä ollut kelpaamattomuusongelmaa. Pikemminkin päinvastoin. Ja elän nykyisin yksin enkä voisi sanoa eläväni onnetonta elämää. Minä vaan luen joskus palstaanne ja tällä kertaa satuin kommentoimaan viestiisi perustaen kommentointini omiin kokemuuksiini. Ei sen kummempia.
Mutta toivottavasti Teidän Täydellisyytenne tulee vielä joskus kelpaamaan jollekin. Onnea!Joo, mutta kuitenkin tässäkin keskustelussa vika oli vain naise(/i)ssa, ei miehissä. Miten yllättävää...
Tuon toisen kappaleen täällä kuulee aika usein, mutta ei usko koskaan. :D
Et sitten tajunnut sanaakaan siitä, mitä sanoin? Kuten sanottu, tyypillinen tämän palstan mies.
Keksisitte edes joskus jotain uutta. - ....................
der Mensch kirjoitti:
"No mutta eikö naisilla tavallaan olekin yksinoikeus määritellä parisuhde, koska mieshän ei periaatteessa halua parisuhdetta?"
Aika moni mies on parisuhteessa, pakotettunako? No joissakin tapauksissa käytännössä, joo.
Itse sanoisin niin, että monet miehet eivät ehkä halua samanlaista parisuhdetta kuin monet naiset haluavat. Tai että tavoitteet suhteessa voi olla erilaisia. Ja sama pätee kyllä sukupuolten sisälläkin.
"Mutta teille miehille on kai turha kommentoida mitään, kuten sanottu, te ette koskaan näe mitään vikaa itsessänne."
Näen itsessäni paljonkin vikoja, ja teen hölmöjä tekoja, mutta mitäpä sitä kertomaan kuin uskollisille kavereille, ja sellaisille, jotka näkevät itsekin itsessään vikoja.Ei pakotettuna, vaan seksin takia. Ja totta, mies ei halua samanlaista parisuhdetta kuin nainen, mutta se että elää käytännössä sinkkuelämää, mutta pitää vakipanoa varalla, ei ole parisuhde ylipäätään. Nainen haluaa suhteen, mies seksiä. Se on onneton lähtökohta parisuhteille, mikä näkyykin erotilastoissa.
Niinpä. Tuskin kukaan mielellään esittelee vikojaan kenellekään, joka ei kykene näkemään itsessään vikaa. - mieeees 27v
Tuota,sinä heittäännyt samalla tavalla oikeastaan ressukaksi niinkuin miehetkin kerran sanot että"sinussa on vain jotain vikaa".Et ole edes vertaa viitsinyt vaivaantua että olisit ottanut selvää mikä se kompastus kivi on.Ja oikeastaan,itse en usko että syyt jotka ovat ulkoisia olisivat pääasiallisesti niin ratkaisevia ettei löytäisi itselleen KETÄÄN.Ja luonteen puolestakin voi paljon korjata,jos haluaa.Yksi yleinen jonka takia itse lemppaan samantien on päsmäröivä,määräilevä,tulinen,mäkättävä luonne.Oletko varma ettei tämä ole se ongelma.
Itselläni,miksi olen sinkku,syinä on huomattava ylipaino jota olen tiputtanut jo 20kg mutta toiset samanlainen tiputetaan vielä.Sen jälkeen,olen käytännössä omasta mielestäni ok tapaus,hyvin tienaava,omistusasunto,vähintään "normikomea" ja ihmisenä kuunteleva ja ymmärtävä.Silti,tiedän etten kostuta jokaisia pikkuhousuja kadulla.
Itselläni on myös tiukat parisuhde kriteerit,enemmänkin henkisellä ja luonteenpuolella,mutta sen verran helmeä etsin en usko niitä istuu joka baarijakkaralla.Mutta,koska tunnistan tämän,en esitä mitä teko syitä tai ylipäätään.Yksin vain ollaan niin kauan kunnes löytyy. - No tuotanoin...
Joo, mutta kuitenkin tässäkin keskustelussa vika oli vain naise(/i)ssa, ei miehissä. Miten yllättävää...
Tuon toisen kappaleen täällä kuulee aika usein, mutta ei usko koskaan. :D
Et sitten tajunnut sanaakaan siitä, mitä sanoin? Kuten sanottu, tyypillinen tämän palstan mies.
Keksisitte edes joskus jotain uutta.En ole missään kohtaa kiistänyt miehissä olevia vikoja. Miehet nyt näyttäsi usein olevan sinut itsensä ja virheitensä kanssa, toisin kuin naiset. Tai en teidä muista miehistä, mutta minulla ei ole ikinä ollut taipumusta pyrkiä täydellisyyteen. Samaa ei voi sanoa naisista. Naiset nyt monesti syyttä omasta epävarmuudesta ja riittämättömyydestä miehiä. Ainahan se on miesten vika, jos nainen ei kelpaa. Eihän se ikinä ole naisen vika, jos nainen kurkottaa korkeammalle kuin rahkeet riittää.
Samapa se mitä uskot tai olet uskomatta, mutta sen sanon että itse voisit kyllä aikuistua ja alkaa näkemään mies tai miehet myös ihmisinä. Saman voisi sanoa niille tyyppillisille palstan miehillekin. Että voisivat alkaa näkemään naisen tai naiset myös ihmisinä(tosin siitä en ole varma, että riittääkö se tyypillisille palstan naisille...) - ,.,.,.,,..
"Minäkin olen omasta mielestäni ihan mukava, enkä rumakaan ja ajattelisin, että olisin voinut olla ihan ok tyttöystävänä, mutta fakta on se, että jotain vikaa minussa on oltava, kun kerran en kenellekään kelvannut."
Kerrotko ensin montako sataa aloitetta teit ITSE miehille? - ...................
No tuotanoin... kirjoitti:
En ole missään kohtaa kiistänyt miehissä olevia vikoja. Miehet nyt näyttäsi usein olevan sinut itsensä ja virheitensä kanssa, toisin kuin naiset. Tai en teidä muista miehistä, mutta minulla ei ole ikinä ollut taipumusta pyrkiä täydellisyyteen. Samaa ei voi sanoa naisista. Naiset nyt monesti syyttä omasta epävarmuudesta ja riittämättömyydestä miehiä. Ainahan se on miesten vika, jos nainen ei kelpaa. Eihän se ikinä ole naisen vika, jos nainen kurkottaa korkeammalle kuin rahkeet riittää.
Samapa se mitä uskot tai olet uskomatta, mutta sen sanon että itse voisit kyllä aikuistua ja alkaa näkemään mies tai miehet myös ihmisinä. Saman voisi sanoa niille tyyppillisille palstan miehillekin. Että voisivat alkaa näkemään naisen tai naiset myös ihmisinä(tosin siitä en ole varma, että riittääkö se tyypillisille palstan naisille...)Enkö minä alunalkaenkin sanonut tiedostavani, että minussa on pakko olla jokin todella suuri vika, kun ei kukaan koskaan ole kiinnostunut?! Sinä näköjään luet rivien välistä mitä haluat.
Tajuatko edes, miten koomiselta nuo sanomisesi kuulostavat tällä palstalla? Luepa muutama miesten kirjoittama kommentti ihan ajatuksella... Nainen ehkä haluaa hyvän miehen, mutta ei kuitenkaan alennu huorittelemaan netissä, jos ei sitä saa. Samaa ei valitettavasti voi sanoa teistä miehistä.
Minä taidan nyt mennä nukkumaan, pitäisi tietää jo vanhastaan, että tämän palstan miesten kanssa "keskustelu" on täysin hedelmätöntä. Saat minun puolestani ajatella mitä haluat, eipä sinua näköjään muiden sanomiset kiinnostakaan. - ....................
mieeees 27v kirjoitti:
Tuota,sinä heittäännyt samalla tavalla oikeastaan ressukaksi niinkuin miehetkin kerran sanot että"sinussa on vain jotain vikaa".Et ole edes vertaa viitsinyt vaivaantua että olisit ottanut selvää mikä se kompastus kivi on.Ja oikeastaan,itse en usko että syyt jotka ovat ulkoisia olisivat pääasiallisesti niin ratkaisevia ettei löytäisi itselleen KETÄÄN.Ja luonteen puolestakin voi paljon korjata,jos haluaa.Yksi yleinen jonka takia itse lemppaan samantien on päsmäröivä,määräilevä,tulinen,mäkättävä luonne.Oletko varma ettei tämä ole se ongelma.
Itselläni,miksi olen sinkku,syinä on huomattava ylipaino jota olen tiputtanut jo 20kg mutta toiset samanlainen tiputetaan vielä.Sen jälkeen,olen käytännössä omasta mielestäni ok tapaus,hyvin tienaava,omistusasunto,vähintään "normikomea" ja ihmisenä kuunteleva ja ymmärtävä.Silti,tiedän etten kostuta jokaisia pikkuhousuja kadulla.
Itselläni on myös tiukat parisuhde kriteerit,enemmänkin henkisellä ja luonteenpuolella,mutta sen verran helmeä etsin en usko niitä istuu joka baarijakkaralla.Mutta,koska tunnistan tämän,en esitä mitä teko syitä tai ylipäätään.Yksin vain ollaan niin kauan kunnes löytyy.Toki olen yrittänyt miettiä, mikä se ongelma on, mutta en tiedä. Ehkö jokin suojamekanismi estää minua tajuamasta sitä. Siitä olen kuitenkin varma, ettei tuo mainitsemasi ole ongelma, olen nimittäin rauhallinen ja ujo. Mutta miehille ulkonäkö on 99,9 prosenttisen tärkeää, joten eiköhän se vika sieltä puolelta löydy.
Miehen on helppo sanoa noin, mutta jos nainen ei ole pariutunut viimeistään alle 30 -vuotiaana, ei hän pariudu koskaan. - ...................
,.,.,.,,.. kirjoitti:
"Minäkin olen omasta mielestäni ihan mukava, enkä rumakaan ja ajattelisin, että olisin voinut olla ihan ok tyttöystävänä, mutta fakta on se, että jotain vikaa minussa on oltava, kun kerran en kenellekään kelvannut."
Kerrotko ensin montako sataa aloitetta teit ITSE miehille?Enpä ole laskenut, montako sinä olet tehnyt?
- Sorry, mutta
................... kirjoitti:
Enkö minä alunalkaenkin sanonut tiedostavani, että minussa on pakko olla jokin todella suuri vika, kun ei kukaan koskaan ole kiinnostunut?! Sinä näköjään luet rivien välistä mitä haluat.
Tajuatko edes, miten koomiselta nuo sanomisesi kuulostavat tällä palstalla? Luepa muutama miesten kirjoittama kommentti ihan ajatuksella... Nainen ehkä haluaa hyvän miehen, mutta ei kuitenkaan alennu huorittelemaan netissä, jos ei sitä saa. Samaa ei valitettavasti voi sanoa teistä miehistä.
Minä taidan nyt mennä nukkumaan, pitäisi tietää jo vanhastaan, että tämän palstan miesten kanssa "keskustelu" on täysin hedelmätöntä. Saat minun puolestani ajatella mitä haluat, eipä sinua näköjään muiden sanomiset kiinnostakaan.koominen olet kyllä sinä. Tosiasiahan on se, että sinä se itket kelpaamattomuuttas enkä minä.
Mieti nyt hetki sitä miksi et ole kelvannut. Mieti sitä silleen realistisesti ja ehkä jopa saattaisit kelvatakin jollekin.
Sitä ne itsemäärämis"oikeudet" teettää. Kuin lapset karkkikaupassa. Mielessä vaan mitä haluaa ja mihin on "oikeus" , mutta harvemmin se mitä tarvitsee. Ja miksi tarvitsee.
Selvästi päällepäin näkyvä epätoivoisuus ei ole viehättävä piirre minkäännäköisessä naisessa. Päinvastoin. Niin kuin sanoin, anna aikaa ja näe mies tai miehet myös ihmisinä, kohtele heitä sellaisena ja moni asia saattaa sinunkin kohdalla olla tulevaisuudessa toisin.
Ps. Jos odotit uhriutumisesi seurauksena jotain sääliä, niin taidat todellakin olla väärässä paikassa "keskustelemassa".
Hyvää yötä. - ....................
Sorry, mutta kirjoitti:
koominen olet kyllä sinä. Tosiasiahan on se, että sinä se itket kelpaamattomuuttas enkä minä.
Mieti nyt hetki sitä miksi et ole kelvannut. Mieti sitä silleen realistisesti ja ehkä jopa saattaisit kelvatakin jollekin.
Sitä ne itsemäärämis"oikeudet" teettää. Kuin lapset karkkikaupassa. Mielessä vaan mitä haluaa ja mihin on "oikeus" , mutta harvemmin se mitä tarvitsee. Ja miksi tarvitsee.
Selvästi päällepäin näkyvä epätoivoisuus ei ole viehättävä piirre minkäännäköisessä naisessa. Päinvastoin. Niin kuin sanoin, anna aikaa ja näe mies tai miehet myös ihmisinä, kohtele heitä sellaisena ja moni asia saattaa sinunkin kohdalla olla tulevaisuudessa toisin.
Ps. Jos odotit uhriutumisesi seurauksena jotain sääliä, niin taidat todellakin olla väärässä paikassa "keskustelemassa".
Hyvää yötä.En minä itke yhtään mitään, olen jo kauan sitten hyväksynyt yksinjäämiseni. Olen jo yli 30, joten game over, niin sanotusti. Se on ihan ok.
Ja kun tältä palstalta katsoo sinkkumiesten tarjontaa, niin täytyy miettiä, että mahdoinkohan sittenkin olla aivan tavattoman onnekas...
Öitä. - naiset huo*ittelee
Enkö minä alunalkaenkin sanonut tiedostavani, että minussa on pakko olla jokin todella suuri vika, kun ei kukaan koskaan ole kiinnostunut?! Sinä näköjään luet rivien välistä mitä haluat.
Minä taidan nyt mennä nukkumaan, pitäisi tietää jo vanhastaan, että tämän palstan miesten kanssa "keskustelu" on täysin hedelmätöntä. Saat minun puolestani ajatella mitä haluat, eipä sinua näköjään muiden sanomiset kiinnostakaan.Elävässä elämässä ne naiset itse kuitenkin ovat niitä pahimpia huorittelijoita, jos joku ei alistu lauman sääntöihin. Tämän palstan kielenkäytön ei todellakaan pidä luulla edustavan keskiverto sinkkumiehen puhetapaa tai ajatusmaailmaa.
- der Mensch
Ei pakotettuna, vaan seksin takia. Ja totta, mies ei halua samanlaista parisuhdetta kuin nainen, mutta se että elää käytännössä sinkkuelämää, mutta pitää vakipanoa varalla, ei ole parisuhde ylipäätään. Nainen haluaa suhteen, mies seksiä. Se on onneton lähtökohta parisuhteille, mikä näkyykin erotilastoissa.
Niinpä. Tuskin kukaan mielellään esittelee vikojaan kenellekään, joka ei kykene näkemään itsessään vikaa.Mies haluaa seksiä, kyllä. Useat miehet haluavat myös suhteen, mutta mitä se suhde pitää sisällään on eri juttu. Uskollisuus on ainakin itsestäänselvyyksiä. Jotain voisi voittaa sillä, että ennen suhteeseen menoa puhuttaisiin, mitä kumpikin haluaa suhteelta.
Mitä tarkoittaa "elää käytännössä sinkkuelämää"? Mun mielestä molempien pitää tehdä suhteessa myös myönnytyksiä, ja pitäisi myös tajuta, milloin toinen tekee myönnytyksiä, että suhteessa olisi joku tasapuolisuus. Ei ole helppoa käytännössä, myönnän. - röh röh
Enpä ole laskenut, montako sinä olet tehnyt?
Vietin 15 vuotta kaikki viikonloput baarissa ja ainakin yli 1000:tta naista olen yrittänyt iskeä. Muutamalta rumalta sain, valtaosalta pakit.
- utr.r
totta..miehet on lapsellisia kermaperseitä.
- yhdeksän kymmenestä
Tätä väitettä haluan vielä kommentoida:
"jokaista yksinjäänyttä miestä kohden on jossakin myös yksin jäänyt nainen, jolle se yksinjääminen oli vähintään yhtä raskasta kuin miehelle, eri syistä vain."
Teoriassa asia voi olla näin. Käytännössä kuitenkin suuri osa noista yksin jääneistä naisista ei huolisi yksin jäänyttä miestä, vaan haikailee jonkin parisuhteessa elävän alfauroksen perään. Toki monella yksin jääneellä miehellä on sama vika. Itselleni kelpaisi kuitenkin yhdeksän kymmenestä kadulla vastaantulevasta naisesta. Naisille tuntuu kelpaavan vain yksi viidestäkymmenestä tai vieläkin harvempi. - .lkjhgfds
yhdeksän kymmenestä kirjoitti:
Tätä väitettä haluan vielä kommentoida:
"jokaista yksinjäänyttä miestä kohden on jossakin myös yksin jäänyt nainen, jolle se yksinjääminen oli vähintään yhtä raskasta kuin miehelle, eri syistä vain."
Teoriassa asia voi olla näin. Käytännössä kuitenkin suuri osa noista yksin jääneistä naisista ei huolisi yksin jäänyttä miestä, vaan haikailee jonkin parisuhteessa elävän alfauroksen perään. Toki monella yksin jääneellä miehellä on sama vika. Itselleni kelpaisi kuitenkin yhdeksän kymmenestä kadulla vastaantulevasta naisesta. Naisille tuntuu kelpaavan vain yksi viidestäkymmenestä tai vieläkin harvempi.Kuka kuitenkaan haluaa kelvata, kai jokainen haluaisi olla haluttu? En minä ainakaan näe mitään mieltä sellaisessa parisuhteessa, että otetaan vain joku, vaikka ei yhtään tykättäisi toisistaan. Eikä sitä oikein voi valita, keneen ihastuu.
Ja puhut kenties totta omalla kohdallasi, mutta kyllä suurimmalla osalla muista miehistä on aika tiukat kriteerit naiselle. .lkjhgfds kirjoitti:
Kuka kuitenkaan haluaa kelvata, kai jokainen haluaisi olla haluttu? En minä ainakaan näe mitään mieltä sellaisessa parisuhteessa, että otetaan vain joku, vaikka ei yhtään tykättäisi toisistaan. Eikä sitä oikein voi valita, keneen ihastuu.
Ja puhut kenties totta omalla kohdallasi, mutta kyllä suurimmalla osalla muista miehistä on aika tiukat kriteerit naiselle."Eikä sitä oikein voi valita, keneen ihastuu."
Juuri tässä on mielestäni se olennainen pointti. Kukin ihastuu kehen ihastuu. Sitä ei voi järjellä päättää tai etukäteen määrätä. Ja jotkut ihastuvat helposti, jotkut eivät.
Vikoja löytyy ja tunnistan ne, tiedän jopa mitä pitäisi tehdä mutta... oon vaan laiska ja saamaton. Ei naisettomuudesta ole muita syyttäminen kuin itseäni, onneksi yksin on ihan viihtyisää (mikä saattaa olla myös osasyy ongelmiin).
- Anna panna
Naisten vikahan se on kun eivät mulle anna.
- miehenkuvotus
En kyllä syytä ketään muuta kuin itseäni. En suuresti ihmettele, että olen jäänyt (ja tulen olemaan) yksinäiseksi. Olin kriittisen iän reilusti ylipainoinen, ja en uskaltanut lähestyä riittävästi naisia, eli kokemukset jäivät 18-24 vuotiaana saamatta. Silloin 16-17-vuotiaana minulla oli joitain virityksiä, mutta en kokenut olevani valmis seurustelemaan, joten niistä ei mitään sen enempää tullut.
Pitkään minulla oli huono itsetunto, johtuen ylipainostani ja tietynlaisesta arkuudesta alkaa juttelemaan naisille. Nykyään painoni on lähes normaalissa, tietenkin ylipainon jäljet vielä näkyvät. Nykyään pystyn juttelemaan naisille normaalisti, paitsi tietenkin tilanteessä, että olen naisesta kiinnostunut ja tiedän hänen olevan vapaa. Silloin voin jäätyä. Tästäkin olen pääasiassa päässyt ylitse, ja pystyn juttelemaan. Mutta empä koskaan kelpaa toisia treffejä pidemmälle, koska "tilannetajuni" ei ole kehittynyt sellaiseksi kuin oletataan tämän ikäisellä olevan.
Eli menneisyyden virheet painavat, ja en ihmettele miksi olen yksin. Nykyään en edes pidä baareissa käymisestä, vaan mielummin vietän illat kaverieni kanssa, jotka alkavat jo olemaan perheellisisä. Osalla lapsia, osa vain seurustelee. Eli nykyään en edes tapaa vapaita naisia enään missään, joten tulen pysymään sinkkuna lopunelämääni.
Olen pyrkinyt aktiivisesti muokkaamaan itsestäni hieman iloisempaa ja tulevaisuuteen positiivisemmin suhtautuvaa, ja täytyy myöntää, että olen siinä edennyt. Elän nykyään parampaa elämää kuin ennen. Töissä menee paremmin, tapaan enemmän ihmisiä, koska suhtaudun elämään positiivisemmin ja avoimemmin. Esimerkiksi viime lauantaina aamusta minulla oli hieman tylsää, joten päätin lähteä kirjastoon lukemaan lehtiä. Keskustelin siinä sitten muutaman eläkeläispariskunnan kanssa toista tuntia, ihan vain keskustelemisen ilosta.
Jossain vaiheessa näin yksin elämäni viettämisen surkeana kohtalona, enään en niin näe. Voin olla yksin, mutta ei minun tarvitse olla yksinäinen.- luuseritonluusereita
Olet tainnut jo antaa periksi? Jos olet se on oma valintasi, sillä asenteella et tule ketään löytämään. Jos oikeasti haluat löytää kumppanin, sinun on yritettävä kovasti. Ei muuta kuin baariin, ja sanomattakin pitäis olla olla selvää, että naama ei saa olla mutkalla. Jos et viihdy - teeskentele.
Pisteet siitä, että olet tehnyt asioille jotain. Älä kuitenkaan luovuta. Väitän, että olennaisin muutos sinussa on ollut se, että suhtaudut elämään entistä positiivisemmin. Kun hyväksyt itsesi ja osaat nauttia elämästäsi, heijastuu se aivan varmasti myös niihin tilanteisiin, kun kohtaat vastakkaisen sukupuolen edustajia. Tsemppiä!
Ei ole ihme ei, mutten myöskään ajattele että se olisi kenenkään "syytä", muitten tai minun. Pelkästään luonnollinen seuraus joistain tekemistäni valinnoista sekä elämäntavastani.
"Kelpaamattomuus" on aika vahva termi käyttää yhtään kenestäkään. Vikaa minussa on vaikka muille jakaa.- Hyvä ihminen
Minkälainen ihminen sitä muita syyttelee?
- huono sängyssä
Minä en koskaan yrittänytkään pariutua, koska pelkkä ajatuskin seksistä pelottaa. Miehet vaativat niin hirveän paljon, enkä minä ole villi ja estoton ja kekseliäs ja mitä kaikkea nyt pitäisikin olla, enkä minä osaa tehdä kaikkia niitä juttuja, mitä miehet haluaa. En siis tiedä olisinko kelvannut, jos olisin yrittänyt, mutta olen melko varma, että en, edellä mainitusta syystä. Tiedän, etten olisi hyvä sängyssä ja olisi ihan kamalan ahdistavaa väkisin yrittää olla jotain muuta kuin olen, joten jättäydyin ihan suosiolla yksin. Voi tietysti olla, ettei kukaan olisi koskaan halunnut minua edes treffeille. Eivät ainakaan ole täältä kotoa hakeneet. :D
- .....
Siitä vaan laivaristeilylle DarkFearin kanssa.
- anu saagim2
En syytä. Varmaan johtuu osittain siitä että olen tottunut olemaan sinkku ja menemään miten haluan. En pidä kiirettä löytääkseni parisuhdetta ja miestä. Olenkin vasta alle 25-vuotias ;)
Ehkä vasta 30-kymppisenä voin harkita,että voisin sitoutua johonkin mieheen vakaissani. Mutta tällä hetkellä haluan nauttia nuoruudesta ilman mitään parisuhdetta.
En kykyne näkemään itsessäni mitään vikaa koska tapailen monia miehiä yhtä aikaa ja minulla on aina säätöä jonkun kanssa tai monien miesten kanssa. - mies 86
Vaikea se on yleensä syyttää vastaoinkäymisistä ketään muuta kuin itseänsä ja ajatella, että "no, eipä taas vittu menny asiat niinku olis pitänyt ja on mullakin vielä paljon opittavaa tästä ja tästä". Toisaalta niin ihmettelen välillä kun tuntuu että monet mun ikäiset ja nuoremmat käyttäytyy ja operoi jonkun tietynlaisen kaavan mukaan, mihin tulisi itsekin yrittää sopeutua. Jos itse edusta samantyyppistä mentaliteettia jonka lähiympäristö on omaksunut niin jää yleensä helpommin ulkopuolelle.
Toisaalta jos tietenkin viihtyy enemmän omissa oloissa eikä koe sitä toisten myöntämää hyväksyntää niin oleelliseksi niin mikäs siinä sitten. Eikä muakaan nyt kauheesti kiinnosta mitkään Laasasen markkina-arvoteoriat sun muut potaskat siitä, miten paljon painoarvoa miespuolisen pitäisi asettaa sukupuolikokemuksille tai miten paljon vaivaa pitäis nähdä seurustelun eteen. En syytä... toki kelpaamatonkaan en ole... Kykenen näkemään vikaa itsessäni. Ei, miinusta ei ole ihme että olen yksin. Siksi että siihen on syitä.
- Sebbez
Kuulkaas kun lordi selibaatillakin on iso mulukku, rahaa, yleissivistystä, hoikka ruumis ja oikein DIPLOOMI-INSINÖÖRIN paperit ja naista hän ei saa, niin miten te läskit ja köyhät muka saisitte?
lordselibacy.blogspot.com - Suolainen sade
Olen 35v mies, vakituinen työ, hyvä liksa, hieno kolmio ja muuta kiinteistöä ja maata, keskivertoa parempi kroppa ja ulkonäkö, iso penis, hyvät käytöstavat ja sivistys yms.
Silti minäkään en saa naisia kenestä olen kiinnostunut. Syytän täysin itseäni vaikka en tiedäkään mitä vikaa itsessäni on.
Olen masentunutkin ollut mutta selviämässä siitä.
Olen aina toivonut vakavaa parisuhdetta mutta en ole ikinä seurustellut edes 6kk, minut on aina jätetty.
Olen ollut aina seksuaalinen ja irtosuhteita on toista sataa
Nyt olen yli vuoden erakoitunut ja luovuttanut, en enää halua kohdata naisia missään.
Minulla on aina ollut läheisiä naisia ystävinä mutta olen nämäkin välit katkonut, en silti vihaa naisia kuin hetkittäin.
Tiedän että totuus on se että minussa on vikaa.
Toivoisin saavani elää nämä parhaat vuoteni uudestaan ja kokeilla jos menisi paremmin.
Joskus haluan kuolla mutta esim. veljenpoikani tuo sisältöä elämääni.- yli-immeinen
Eikös olekkin välillä hieman epäreilun tuntuista kun läskit, juopot, alimittaiset, köyhät ja tyhmät saavat naisia irtoseksiin ja parisuhdetta...
MUTTA SINÄ ET.
Eikös naisenkin olisi parempi valita parempi mies?
Tällöin vika on yhteiskunnassa ja naisten preferensseissä, ei sinussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737