Enkelien merkit kuten höyhenet

aggys

Oletteko törmänneet moisiin? Itsellä noita höyheniä tuppaa putkahtelemaan oudoissa paikoissa aina merkiksi silloin kun olen jotain ajatellut niin ne ikäänkuin vahvistavat vastauksen. käykää tutustumassa lisää enkeli merkkeihin googlettamalla sieluntulkki

23

3870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinpä on

      Kyllä kyllä jopa talvella. Hauskin oli kerran kun ajoin autolla, ikkunat puoliksi auki, pitkin mökkitietä. Yhtäkkiä ikkunasta tuli iso höyhen, istahti hetkeksi syliini ja lennähti toisesta ikkunasta ulos.
      Ja miinustajat älköön tuhlatko aikaa nappuloitten painelemiseen sillä ei se mitään auta. Valon voimassa on hyvä elää.

    • Alica

      Täällä kans yksi joka saa höyheniä enkeleiltä, itselleni ne tuppaa tulemaan aina kun olen jotain merkkiä enkeleiltäni pyytänyt, sairaalan ovella mennessäni päivystykseen, uuden asunnon ovella muuttaessani tavaroitani etc.. Kuten aloittaja sanoi, olen varma että ne todella ovat vahvistuksia ajatuksillemme ja rukouksillemme :)

    • tempmil

      Minäpä sain kokonaisen polun mitalta höyheniä kun mietin kerran ulkona kävellessäni että olenko menossa elämässäni oikeaan suuntaan. Minä tosin uskon että ne höyhenet olivat puluilta joita oli paljon siinä lähettyvillä, mutta leikin silloin ajatuksella että entäs jos enkeli nyt viitoittaa minulle tietä. Vastausta en silloin saanut höyhenistä, mutta lohtua ajatuksesta että enkeleitäkin voi olla olemassa, ja että ehkä joku pitää minusta huolta vaikken sitä varmasti tiedä. Se oli aikaa kun uskon löytäminen oli minulla vasta tekeillä, ja olin epävarma sellaisista asioista.

    • puhalluslamppu
    • Deevaman

      Höyhenet liittyvät sillä tavalla enkeleihin, että linnut kehittyvät enkeleiden elonvirtaa pitkin. Linnuista tulee enkeleitä ja deevoja. Linnuista tulee harvemmin ihmisiä, kuten esim. koirista, hevosista ja kissoista.

    • Lasoli Lassi

      Paholaisen eksytystä nuo höyhenet ovat,sillä yhdelläkään enkelillä ei höyheniä ole,ei ole siipiäkään.Älkää nyt ihan kaikkea uskoko mitä ihmiset täällä kirjoittaa,huuhaatyyppejä ovat ja saatana on monet eksyttänyt koska kerää nyt oikein urakalla joukkojaan kasaan jotta voivat sitten yhdessä aloittaa kristittyjen vainon koska Kristitty ei saatanan valheita usko,vaan etsii totuutta..

      • Vaiston varassa

        Ymmärrän täysin näkökulmasi, sillä olin monta vuotta ateisti ja tutkin maailmaa, tieteitä, taiteita ja filosofiaa yllin kullin. Kuitenkaan ateistinen maailmankuva ei pidä lopulta paikkaansa. Ällistyisit jos pysähtyisit hetkeksi miettimään ja tutkimaan objektiivisesti maailmaa, siis oikeasti objetiivisesti.

        Olen tänään kiltillä päällä ja haluan auttaa sinut alkuun.

        Lue chakroista, vahvista niitä ja kokeile itse pitävätkö ne paikkansa. Voin taata, että maailmankuvasi muuttuu päälaeilleen jos panostat siihen aikaasi. Elämäsi myös muuttuu, merkityksellisempään suuntaan.


    • Kaikki hyvin...

      Kun isoisä kuoli, pyysin häntä lähettämään erikoisen linnun kertomaan toiselta puolen, että kaikki on hyvin. Sitten yhtenä pakkas aamuna rapun oven avattuani edessäni oli valkoisella lumella valkoinen kyyhkynen mustalla pystöllä varustettuna. Lintu lähti kävelemään edelläni. Kaivoin kännykän esiin ja otin kuvia. Sama toistui useita kertoja kesään mennessä.
      Kännykässäni on useita kuvia linnusta.

    • wertwrt

      Viimeinen vuosi on ollut todella rankka monella eri tavalla (töissä, kotona ja lisäksi menetin molemmat erittäin rakkaat mummoni puolen vuoden sisään, minulla on myös erittäin paha identiteettikriisi ollut tänä vuonna, olen etsinyt uutta suuntaa elämässä). Tämä ensimmäinen mummoni kuoli vuosi sitten ja suru-uutisen saatuani itkin sängyssä ja pyysin Jumalalta apua, yht äkkiä tunsin fyysisen kosketuksen/ikään kuin silityksen pääni päällä ja säikähdin sitä, sillä olin aivan yksin, siis joku silitti ja lohdutti minua! 2 viikkoa ennen kuin tämä toinen mummoni kuoli näin seuraavan surullisen unen, josta aavistin suru-uutisia olevan tulossa: näin unta, että ovikello soi ja oven takana seisoi pieni (tyttö tai pieni vanhus) tuntematon nainen, joka oli hyvin empaattisen ja surullisen näköinen ja hän ojensi minulle lohdutukseksi pienen kukkakimpun ja minä purskahdin itkuun unessa ja tämä nainen lohdutti ja halasi minua unessa. Kysyin naiselta unessa: missä asut ja nainen vastasi surullisena, en missään ja lähti/hävisi oveltamme. Herättyäni koin, että unessa oleva nainen oli viestintuoja (enkeli?), joka tuli lohduttamaan minua. Myöhemmin muistin, että mummoni oli aina sanonut, että kun hänellä ei ole kotia, yrittikö viestintuoja kertoa, että mummoni kuolisi pian (koska näin kävi)? Samana päivänä kun kävin katsomassa mummoani viimeistä kertaa (en vielä tiennyt sitä), kävin kirkossa ostamassa enkelikuusenkoristeen ja unessa näkemäni nainen oli hyvin tuon enkelin näköinen (lieneekö sattumaa vai mitä?). Kyseinen enkeli roikkui koko joulun ajan kuusessa ja tapahtui ihme juttuja: joulukuusen valot syttyivät useita kertoja itsestään palamaan ja aina hyvin symbolisissa kohdissa: esim. kun halaamme toisiamme, niin samalla hetkellä valot syttyvät palamaan jne. Samana aikaan koin myös muita ihmejuttuja: pyysin antamaan Jumalaa merkin olemassaolostaan ja mitä tapahtui: huomasin valkoisen höyhenen paidassani (olen lukenut, että enkelit jättävät niitä olemassaolostaan). Kerran tunsin syyllisyyttä, koska tissuttelin alkoholia ja tunsin hyvin voimakkaasti, että minun ei kuuluisi juoda sitä siideriä ja samalla hetkellä kun olin juomassa, lasi kädestäni meni ITSESTÄÄN rikki, kuinka ihmeessä se voi olla mahdollista? Voiko tämä kaikki olla enää sattumaa?

      • ei enkeleitä

        Kaikki on sattumaa. Ei enkeleihin pidä uskoa vaan itse Isä Jumalaan. Kaikki ne höyhenet ovat linnuista ja jos valot menevät päälle ja pois on syy sähkönjakelussa.
        Ja, että siiderilasi menee itsestään rikki; ootko varma , ettet puristanut lasia liikaa.
        Ei kaikki ole sattumaa vaan sattumaa siinä mielessä, että ajoittuivat tuohon aikaan kun uskoit niin vahvasti johonkin.Höpön pöpön sanon minä..... Mielikuvituksellaan saa aikaan vaikka mitä ihmeitä.... siis seisoppa nyt jalat maassa.....


    • huh huh!??

      Oletteko te aikuiset ihmiset ihan tosissanne?

      Siis että jokin kosminen kummallisuus joka toimii kaikkien fysiikan lakien ulkopuolella ikään kuin kommunikoi teidän kanssanne ripottelemalla höyheniä kun on ensin lukenut teidän ajatuksenne?

      Vai voisiko ne vaan irrota linnuista?

      Miettikääpä mikä nyt on järkevämpi selitys asialle.

      • : )

        Näinhän se tietenkin menee kun järkeilee ja antaa mielen viedä mutta sehän on totuuttakin todempi ettemme ole yhtä kuin kehomme, järkemme ja mielemme vaan energiaa joka ei ajattele järkevästi vaan aistii. Ja kun antaa itselleen luvan heittää aivot narikkaan ja aistia voipi kokea oikeasti melenkiintoisia asioita verhon toiselta puolelta.
        Teenpä vastakysymyksen kysymyksiisi entä jos se olisikin toisin tai juuri niin kuin kysyt? Saisiko maailman kirjasi tällin?


      • arie1

        Olen lapsesta saakka nähnyt unessa asioita, jotka on toteutuneet. Höyhenjutut tuli konkreettiseksi kun rakas isäni kuoli ja silloin pyysin enkeleoiltä, oikestaan isältäni, jos elämä jatkuu,(mistä olimme jo elämme aikana varmoja) lähetä vaikka valkoinen höyhen viestiksi. Samaisena isäni kuolinpäivänä - elettin heinäkuuta, että (höyheniä voi tulla muualtakin)- Höyneniä ilmestyi pihalle ja mikä ihmeellisin, sisälle pesukoneen päälle. Meillä ei ole yhtään höyhentyynyä, josta se olisi voinut tulla.


      • epäilijiöitä

        Juu ise olen samaa mieltä. Sieltä ne höyhenet ja sulat tulevat linnuista. Mutta jos joku saa siitä voimaa; so what antaa niiden uskoa....


      • päivi
        arie1 kirjoitti:

        Olen lapsesta saakka nähnyt unessa asioita, jotka on toteutuneet. Höyhenjutut tuli konkreettiseksi kun rakas isäni kuoli ja silloin pyysin enkeleoiltä, oikestaan isältäni, jos elämä jatkuu,(mistä olimme jo elämme aikana varmoja) lähetä vaikka valkoinen höyhen viestiksi. Samaisena isäni kuolinpäivänä - elettin heinäkuuta, että (höyheniä voi tulla muualtakin)- Höyneniä ilmestyi pihalle ja mikä ihmeellisin, sisälle pesukoneen päälle. Meillä ei ole yhtään höyhentyynyä, josta se olisi voinut tulla.

        Minä olen kanssa nähnyt enneunia ja höyheniä eteeni tipahtelee tuon tuosta, kun tarvitsen neuvoa johonkin asiaan tai kun tuntuu että tarvisisin lisä voimia., enkä itsekään omista ainuttakaan höyhentyynyä


    • huh huh!??

      Mielipiteesi on lapsellista roskaa. Ainoa olennainen mitä suustasi tursuaa, on tuo höpinäsi aivojen jättämisestä narikkaan.

      Jos nuo teidän satunne olisi totta, se tiede joka mahdollistaa tämän keskustelufoorumin olemassaolon, olisi täysin pielessä. Miettikääpä sitä.

      Surullinen on ihmisen sivistyksen tila 2000-luvulla.

    • sundancer77

      Ei nyt viitsitä miettiä, kun ei jutuissasi ole mitään järkeä tai oivallusta. Eivät internet/sen mahdollistava tekniikka poissulje sitä, etteikö enkeleitäkin olisi olemassa. Mitä ihme logiikkaa, tai siis ei ole sitä logiikkaa..mutta ASIAAN, mullekin tulee merkiksi valkoisia höyheniä, lähinnä silloin kun on mieli syystä tai toisesta maassa. Paljon on ollut lohduttavia sipaisuja poskelle. Se on jännä tunne, kun mitään ei näy. Muitakin enkeleihin liittyviä kokemuksia, olisi pitkä tarina, mutta haluaisin kysyä teiltä muilta, mistä olisi merkkinä valkoinen kissa? On tällainen kokemus lapsuus/nuoruusvuosilta. Oli talvi, paljon lunta ja kova pakkanen ollut jo pitkään. Olimme meidän pihassa leikkimässä, kun yhtäkkiä huomasin leikkimökin sisällä ikkunassa kissan. Se oli aivan vitivalkoinen. Menimme muitten lasten kanssa ovelle, ovi oli umpijäässä eikä auennut lasten voimin. Siellä ei siis oltu käyty syksyn jälkeen, joten seuraavaksi tuli mieleen ihmetellä, miten kissa oli päässyt umpinaiseen tilaan sisälle? Kissa ei ollut mitenkään hätääntynyt, istui vaan tyynesti ja aivan hiljaa oven takana, kun aikuiset porukalla sitä sulattivat ja yrittivät avata, että kissa pääsisi ulos. Viimein ovi saatiin väännettyä auki, minä ja kissa katsoimme toisiamme silmiin. Kissa istui paikoillaan. Sitten käveli terassille ja istahti uudelleen ja oli edelleen ihan hiljaa. Taas katsoimme toisiamme silmiin. Vaikka olin nuori, tiesin, että tämä tapahtuma ja kissa oli tarkoitettu minulle viestiksi. Sitten kissa lähti nurkan taa ja hävisi. Kukaan ei tunnistanut kissaa, kyllä siellä kaikkien naapureiden kotieläimet tunnettiin. En vieläkään tiedä mikä se viesti oli. Jotakin aavistuksia tietenkin on, mutta kuulisin mielelläni muittenkin mielipiteitä.

    • Kyl oon nähny :)

      Juu on tullu pari kertaa ku oon pyytäny apuu... :D

    • Tälläst :)

      Mää uskon enkeleihin ja Haluaisin tavata yhden heistä... Olen saanut höyhenen ja olen tuntenut jonkun koskettavan minua siis silloin ei ole ollut ketään muuta kotona kun minä... Eilen illalla näin pikkuveljeni (1,5v) nauravan ja leikkivän yksin äitini ja isäni huoneessa ja näin kun hän lähti sieltä takaisin häntä seurasi jokin vaalea hahmo :) Ensin ajattelin mitä-? Mutta tajusin melkein heti. Myös pikku veljeni tekee sillain että ottaa peiton laittaa sen naaman eteen ja vetää sen pois. Ja aina sanon siihen kukkuu :) Niin se teki siellä huoneessa niin ja nauroi. Hän katsoi ihan selvästi siihen kohtaan missä valkoinen hahmo oli ! :)

      • eki vaa

        eki vaa evkelit ovat henki olentoja eli henki materiaa niista ei tipu hoyhenia useimin ne ovat naky matomia harvoin nakyvia mutta autaavat imisia tama on raamatulinen nakemys


    • ei sanon enkelille

      Itse uskoin enkeleihin vähän aikaa sitten ja keräsin joka ikisen sulan, jonka löysin edestäni. Siskoni uskoo enkeleihin ja sitten se toinen sisko myös.
      Tajusin, että kun keräilin noita höyheniä alkoi olla kauheaa riitaa siskojeni välillä.
      Heitin kaikki höyhenet pois ja taas on alkanut olla välit kunnossa sisarten välillä.
      Minä ajattelin, että jos uskoo tuollaisiin "olentoihin" jää se suurin usko pois ja nykyään on taas ihan hyvät välit siskojeni välillä.
      Eli rakkaus Jumalaan on suuron kaikista, ei usko enkeleihin.....

    • Päivi

      Minulle on kanssa putkattaunut esiin hyöheniä ja juuri silloin kun olen apua tarvinnut tai nouvoa johonkin asiaan ja olen saanut apua myös

    • fgbfggf

      Oliko minkälaisia ne enkelin höyhenet? Oliko pehmeät siikaset ja taipuisat ruodit? Niistä voisi saada hyvää häkilää uppoperhoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe