Taitoluistelua ja alkeita jäähallissa

kannatatko?

Iisalmen Sanomissa oli juttu tuossa männä viikolla

Taitoluistelua opeteltiin ja opetettiin lapsille.

Tulla toisaalla toin jo esille, että tilataan

Laura Lepistö tai Kiira Korpi pitämään lapsille viikon leiri ja ruvetaan ihan oikeasti opettamaan lapsille taitoluistelua.

Jäähallia maksetaan tyhjäkäynnillä. Siis siitä ei tule enää kuluja. MLL:n ja nuorisotyön ja seurakunnan yhteistyöllä homma alkuun.

Kaikki mukaan talkoisiin. Taitoluistelua sekä pienille pojille/tytöille ja ehkäpä
muutoin asiasta kiinnostuneille nuorille- jos ei kilpailukentille niin omaksi iloksi ja terveydeksi.

9

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijakkaaa

      Meinaakko että Laura Lepistö lähtee eläkepäivillä tänne opettamaan..

    • joko teilataan

      Bisnes is bisnes.... Miksi ei lähtisi?, kysyn ja kumarran.

    • lisää eliittilajeja

      Siinäpä mainio laji hyvin toimeentulevien perheiden lapsille. Taitoluistelu on nuoren kilpalajina paljon kalliimpi kuin jääkiekko, golf tai keilailu.

    • heti vastustusta

      kyllä taitoluistelua voisi opettaa, olkoonpa se kenelle tahansa.

      Hieno laji ja upeaa katseltavaa ja kaunista. Kannatan tämän lajin ottamista

      kuvioihin. Alkeita lapsille, siiktäpä ne lahjakkuudet lähtevät löytymään.

      Uinti ja luistelu, Siinä olisi hyvä lajipari.

    • tulevaisuus lapsissa

      Ei ollenkaan huono ajatus . Lajeja täytyy lisätä se on selvä. Kaikille lapsille on löydyttävä harrastus ,siitä ei pidä tinkiä. Lyökää kehiin vain kaikki mahdolliset lajit ,ne on kartotettava .ei kaikki oo rahasta kiinni. Kyllä innostuksella saadaan paljon hyvää aikaan.

      Meillä pyhäkkäillä taitaa olla kehittymässä nyt yhteen hiileen puhaltamisen taito ,jota on jo näkynytkin täällä harrastuspuolella.Ja näytää vahvistuvan edelleen.

      Toivottavasti tämä yhteenhiileen puhaltaminen tulee tapahtumaan myös poliittisella rintamalla, asioiden oikella raiteella pysymiseksi.

    • Aloittaja puhuu asiaa, kannattaa ainakin kokeilla.
      Pökköhalli on jo muutenkin riippakivi ja yksi kokeilu ois hyvä tehdä, jos ei onnistu, niin ei se kurjuutta lisää. KANNATAN HYVÄÄ IDEAA !

    • lasten tulevaisuus

      Nyt toimiin. Hep, hep. Ainakin minä valtuutettuna kannatan asiaa.....

    • kannatetaan asiaa

      Taitoluistelua ja alkeita lapsille pojille ja tytöille.

      Toimikaa, kun on aikaa ja idea. Rahhoo löytyy vaikka nuorison kulttuuristikpendiä käyttäen.

      ja kaupungin talousarvio on vielä lukkoonlyömättä. Sinne rahaa liikunta- ja nuorisotoimille. MLL mukaan . Kyllä tapahtuu.

      • kannattaja

        Minä kyllä kannatan,mutta eiköhän tuosta joku tee valituksen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe