otsikko missä luki, että mieheni ei tee koskaan aloitetta. En avannu linkkiä, mut mitähän siinä ajettiin takaa.... Tuli mieleen, ettei esimerkiks munkaan ukko koskaan tee aloitetta, että se imurois. ;))))
Loppujen lopuksi on aika paljon, mis miehet ei tee aloitetta. :))
Tuolla oli...
8
219
Vastaukset
Pitäsköhän miehille maksaa aloitepalkkio? :))
Noup ! Mitään tarvi maksaa, ku eihän naisillekkaan makseta. Me naiset sentään tehään monenlaisia alotuksia. ;)
jos me naiset ollaan niin kovia päsmäreitä ettei miespolot arvaa tehdä alotteita.....joutuvat pian kolmannen asteen ristikuulusteluun liiallisesta aloitteellisuudestaan :) Tarkoittaakkohan aloite myös palstaaloituksia........:)
mii-su kirjoitti:
Ehkä miehet ei sit uskalla tehä mitään, ku me naiset tyrmätään ne saman tien. ;)
Tuossa ketjussa norMixin eka viesti kertoo kaiken oleellisen :)))
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11055714TaikisN kirjoitti:
Tuossa ketjussa norMixin eka viesti kertoo kaiken oleellisen :)))
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11055714Oli mainio juttu ! :D Tuli kyl mieleen, et kyllä muaki epäilyttäs, jos mies yhtäkkiä tois kukkia mulle, ku ei ole ennenkää tuonu.. :P On tää hirveetä. :DD
- alku ilman loppua
Täältä löytyy aloitteellinen mies, tälläkin erää monta homma aloitettuna.
Mistä löytyisi joku joka jaksaisi hoitaa hommat loppuun, tarvitsisin avuksi loppuunsaattajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351635
- 591566