Vilkun käyttö

Olen ihmetellyt miksi suuntavilkkua ei osaa käyttää autoilijat.
Ei liikenteessä, ei parkkipaikoillakaan edes kävelynopeudella.

Kunnes eräs kaveri kertoi syyn, " Ne vilkuttomat autot on ostettu osamaksulla ja vilkut asennetaan ihan viimeisinä osina kun viimeinen erä on suoritettu ". Niin sitä taas oppi uuden asian hullukin.

18

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24/7 duunissa

      Eikö parempaa tekemistä turkishaalahemmolla ole,kuin suoltaa paskaa täällä 24/7!Siperian suolatehtailla olisi vapaana työpaikkoja sinne vaan olisi haalareillekkin käyttöä kerrankin!

      • Suolatehdas ?
        Miten sitä suolaa tehdään ?
        Olen luullut jotta sitä louhitaan tai haihdutetaan ?


      • nimetönnä helppo

        Et uskalla omalla nimellä herjata ihmistä joka niin uskaltaa tehdä ja puhuu aina ihan asiaakin?! Surkea raukka olet.


    • kahveetunnilta

      Mene käymään onhan nuita luppopäiviä varmaan!

    • Olen nähnyt kummankin konstin. Tuo louhinta kuolleestamerestä ja myös haihdutus.
      Oiskohan sulla enemmän niitä luppopäiviäs ?

    • kahveetunnilta

      2 päivää viikosta on luppopäiviä,mites sulla riittääkö edes 7 päivää?

      • en osta.

        Varo näitä automerkkejä Volvo ja Mersedes Benz, vika alttiita vilkut ei toimi monessakaan autossa ,,seassa myös ammattiautoilijoita.
        Seuraavassa osiossa valokuvat


      • UKKO KYLILTÄ!

        Kyllä ne Artoo taas yrittää vitutaa. Taitaa olla messut käymätä. Nåillå Pankin velka orjilla . Tympis minuakin muutama sata ekua? Heh Heh !


    • ukko kyliltä

      Menisitkö kouluun uudestaan oppisit edes kirjoittamaan oikein!

      • ukko kylliltä

        unohit pilikun välistä juntti!!!!!!!!


    • tekulehtori

      Artosta sen näkee hyvin jo tuon älyn päällepäin. Harvasta ukosta sitä nyt kumminkaan noin selvään näkee ulkonäön perusteella miten järki luistaa tai on luistamatta....

      • Harvinaisen hyvin sanottu. ; )


    • oikeaa puolta

      Hyvä on vilkkua käyttää. Enempi kuitenkin auttaisi kun ajaisi liikenteenjakajien oikealta puolen esim. Ollintiellä.

    • japanialainen auto

      Omassa autossa ei vilkku mene aina päälle ympyrässä ajettaessa. Jokin haitta siellä menee sillai että vipu ei vaan liiku kun ratti tietyssä asennossa.

      • yleistä ?

        Sama Hakkaraisella. Löytyy sellainen kohta että tuntuu kuin vipu katkeis kun väkisten runnoo.


      • takakumisuti
        yleistä ? kirjoitti:

        Sama Hakkaraisella. Löytyy sellainen kohta että tuntuu kuin vipu katkeis kun väkisten runnoo.

        No se on hyvä että "yritystä" on,jotku ei yritäkkään puhuvat vain kännykkään.


    • :)))

      Yön ainoa valopilkku

      • ympyrässä

        tytöt sätkä pois suusta ja vilkkua !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe