Kuinka kaunis ja mielenkiintoinen olet?

....................

Sukupuoli?

Kauneus/Komeus (1-10)?

Mielenkiintoisuus (1-10)?

31

327

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätminkäinen

      Mies, 10, 10

    • Massamisu

      Nainen 8, 8. Parisuhteeseen en tule pääsemään koska omaan huonon itsetunnon, olen jokseenkin nirso, enkä oikein käy missään jossa olisin "tyrkyllä". Kasin tyttöjä ei tulla iskemään kaduilla ja kaupoissa.

      • ihan pelottava

        tähän jatkan itse, että parisuhteeseen pääseminen on myös hankalaa, jos omaakin hyvän itsetunnon.

        Omassa ikäpolvessani arvioisin ulkoisen habitukseni vähintäänkin tyydyttävän puolelle, kiinnostusta siis löytyy "baareissa" ym. mutta en ole superkaunotar, vaan itsestäni huolehtiva. Pikkupojat luulevat innoissaan puumaksi, mielenkiintoiset ikäiseni etsivät parikymppisiä, tosissaan kiinnostuvat ovat 10-20v. vanhempia. Jopa kuullut ikäisiltäni miehiltä kommentteja: "Kyllä sua varmaan nuoret miehet piirittää" ??? Ikäistäni hakiessa törmään lähinnä siihen, että kaiketi olen pelottava? Puumanhakijat lähinnä naurattavat :) eikä kiinnosta. En myöskaan kiinnostu isäni ikäisistä.

        Mielenkiintoisuus, mitä se on? Kun keskustelu menee sille tasolle, että odottaisin puolin ja toisin perusteluja ja asioihin/omiin mielipiteisiin, positiivista "väittelyä", loppuu mielenkiinto? Olen siis mielenkiinnoton...


      • mieshhh

        Kasin tyttöjä tullaan iskemään baarissa ja varmaan kahviloissakin. Sinne istumaan ja voit tarkistaa käsityksen vetovoimastasi.


      • Nti Nolla

        Meitä ykkösen tyttöjä tullaan jututtamaan kaupassa, bussipysäkillä ja kadulla. Ollaan varmaankin niin helpon oloisia ja ei-pelottavia?

        Aloitukseen:
        -nainen, alinta mahdollista tasoa sekä ulkonäöllisesti että kiinnostavuudelta (1 vai 0?)


      • ....
        mieshhh kirjoitti:

        Kasin tyttöjä tullaan iskemään baarissa ja varmaan kahviloissakin. Sinne istumaan ja voit tarkistaa käsityksen vetovoimastasi.

        1-10 -asteikolla 8 on hyvinkin tasokas ja varmasti tullaan iskemään jos menee vähänkään tyrkylle oman kodin ulkopuolelle ja kenties jopa antaa signaalia että saa lähestyä.


      • Massamisu
        mieshhh kirjoitti:

        Kasin tyttöjä tullaan iskemään baarissa ja varmaan kahviloissakin. Sinne istumaan ja voit tarkistaa käsityksen vetovoimastasi.

        Kävin baarissa ja iskemään tultiin. Seksiä en antanut ja yhteydenpito hiljeni. Otanko nyt sitten roppakaupalla pisteitä alemmaksi tuosta arviostani? Seuraavaksi voisi kokeilla kahvilaa, vaikkakin tuntuu typerältä istua yksin siellä. Joskopa sieltä löytyisi muuta kuin seksin perässä juoksijoita.


    • honekko-love

      Nainen, 7, 9(?), tosin tuo jälkimmäinen kyllä riippuu siitä mikä lasketaan mielenkiintoisuudeksi. Koska ainankin ystäviä on tähän asti riittänyt enemmän kuin voisin edes toivoa, en voi uskoa, että olisin ihmisenä tylsä.

      Harvemmin satunnaiset tulevat iskemään, kyllä ne kiinnostuneet ovat tulleet tähän mennessä omista piireistä. Tai sitten ne flirttailijat ovat olleet aika ninjoja, kun en ole heidän iskuyrityksiään ehtinyt edes havaita. :D

      • tentacle love

        Oletko se joka harrasti seksiä nörttien kanssa? Minkä arvosanan annat kumppaneillesi?


      • honekko-love
        tentacle love kirjoitti:

        Oletko se joka harrasti seksiä nörttien kanssa? Minkä arvosanan annat kumppaneillesi?

        Aika provosti onnistuit asian sanomaan, mutta sama ihminen kyseessä.

        Molemmat ovat ihania olleet, mukavan näköisiä kumpikin ja (jutuiltaan) mielenkiintoisempia ihmisiä saa kyllä hakemalla hakea. :3


    • !!!!!!

      1. noin 8-9
      2. noin 7-10

    • oon upeeh.

      Naikkonen, 9, 9

    • boogie hookie

      Nainen 6 ja 7. Olen varattu.

    • Ikisinkku M

      Mies
      Kauneus/komeus: Oma arvio 8, muiden arvio 9-10, on varmaan niitäkin jotka arvioi 5-6 mutten niistä tiedä kun eivät ole tuleet kertomaan.
      Mielenkiintoisuus: Oma arvio: 8, Muiden arvio lienee 5-10, aika laaja skaala kun riippunee siitä mitä, missä ja millä perusteilla arvioidaan.

    • rennosti vaan

      M 7 ja 9.

      Kompensoin tuon vaatimattoman ulkonäköni itsevarmuudella. En osaa jännittää treffejä, ja ainakin minulla on ollut mukavaa. Treffit ovat harvemmin jääneet yhteen kertaan.

      Jos kyseessä on hyvin jäykkä tai muuten vaan vaikea nainen, ei minua jaksa kiinnostaa, ja sitten ei ole kiinnostanut naistakaan nähdä yhtä kertaa enempää. Hyvä niin.

      • Kreikankassanvartija

        Täytyy kompata edellistä, 7 ja 9.

        Minullakaan treffit eivät oikeastaan koskaan jää yhteen kertaan, ja saan yleensä kaikki puuta inhimillisemmät elämänmuodot rentoutumaan ja nauramaankin, yrittämättä liikaa.


    • Itse täydellisyyshän se

      Nainen
      10
      10
      Olen ihan tosissani. Arvioin myös kriittisesti ja realistisesti. Olen sinkku. Voi, kuinka yllättävää.

    • .........

      nainen

      ulkonäkö 8-9

      mielenkiintoisus 7-9 (riippuu varmasti kuka vastapuolella arvioi)

      koskaan ei ole mies minua torjunut, minä olen torjunut miehiä.

    • hkkjjkkkk

      M 8,4 ihan ok näköinen tylsimys siis

    • digimonkeisari

      OLEN TÄYDELLINEN!!!!

    • Niilo22.

      noniiiiiiin eli hyvää niinsanottua perjantai iltaa vaan kaikille tasapuolisesti, eli hyvää perjantai iltaa vaan kaikille niinsanotusti.

      Ja kiitos hyvästä vastauksesta ja nyt kyllä täytyy sanoa että ehdottomasti viis kautta viis.

      • .............

        Selvä


      • Niilo22.
        ............. kirjoitti:

        Selvä

        Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin, täältä tähän.


    • 10 ja 10, mutta ei minun pidäkään itseäni tässä hurmata...

    • Mies1985

      Komeus: 7-8 (riippuen kaudesta)
      Mielenkiintoisuus: 6-7 (naisten silmissä tietenkin, alaikäisten silmissä ehkä korkeampi)

    • 1 ja 1 eli alinta mahdollista :)

    • mies32

      10 10 tietysti, muutenhan en kehtaisi yrittääkään olla parisuhteessa. Silloinhan nainen joutuisi tyytymään minuun. Täysin epäromanttinen, jopa kuvottava lähtökohta suhteelle.

    • SunkkuSissu

      N ulkonäkö 6-7
      Kiinostavuus 10


      Lainaten erästäkin miestä " Oot muuten huomattavasti älykkäämpi ja kiinostavampi ku persees ja naamas antaa ymmärtää.."

      Näin.

    • mies 86

      1. Mies
      2. 7-8
      3. 7-8

    • N32

      Arvioisin itseni kummaltakin osin noin 5 paikkeille. Olen ihan keskitasoa.
      Nuorempana luonteeni ujouteni takia olisi ollut varmaankin noin 3 tasoa ja ulkonäköni siinä 8.
      Nyt olen tasoittunut keskiverto.

    • Epäkiinnostava

      Mies

      En osaa arvioida komeuttani (Mikä on Jone NIkulan Jouni Hynysen hybridin tulos?). Perusnaisille en kelpaa, mutta ei nekään kelpaa mulle.

      Naisten mielestä mielenkiintoisuuteni on varmaan tasan 0 (en halua naimisiin, en halua lapsia, en omista autoa, en tanssi, en laula, en soita instrumentteja, en juo, en polta, kuuntelen naisille liian raskasta musiikkia ja käyn keikoilla festareilla, en ole rikas, eikä mua kiinnosta mitä muut ajattelee, lyön välillä muita miehiä nyrkillä päähän kun tulevat haastamaan riitaa, en tykkää uskonnoista, en tykkää politiikasta, syön lihaa, en istu telkkarin ääressä juuri yhtään, harrastan liian omituisia asioita)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      88
      2514
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1730
    3. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      81
      1649
    4. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      79
      1624
    5. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      33
      1541
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      359
      1444
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      86
      1209
    8. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      256
      1162
    9. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1136
    10. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      63
      1119
    Aihe