Mitä mieltä niistä? Yläkerran Buffo ihan normi ja persoonaton palvelu,kouluruokailu meininkiä ja Arnolds ja niin kulunut,Robert´s Coffee erittäin huonoa palvelua,henkilökunta aina pahantuulisa ja vastaukset ovat välillä todella tökeröitä.
SELLO/ kahvilat
12
538
Vastaukset
- Robert pimpero
Juo kahvis kotona niin ei tarvi valittaa!
- mörköooppera66666666
Ja niin kallista.
- coffeeC
Kyllä vaan, sama kokemus Roberts coffeesta. Tytöt tympääntyneet työhönsä tms.
- Tiina197
Pitäisiköhän ylemmän tahon puuttua tuohon tympeeseen palveluun vai sielläkö se vika onkin ?"Lapsia" töissä joille ei ole opetettu asiakaspalvelua.Kahvit ihan allright ja makeat ja suolaiset myös.
- Jooo
Robertsin vieressä Caffi. Hyvää caffea. Edessä penkki johon mahtuu pari tyyppiä istumaan.
- x1967x
Oikea kahvila olisi mukava saada,
nämä ketjut ovat samanlaisia.
Tapiolassa on ihana Kaisan Kahvila,
saisipa houkuteltua tänne lähemmäs! - 9+19
Hesessä hyvät sumpit
- Fatta maksaa
Kahviloille onni ja autuus, että on olemassa myös työikäisiä ihmisiä, joilla on keskellä arkeakin aikaa luurata kahviloissa,
- kahvia kioskilta
Ärrälle vaan, kahvi on paljon halvempaa ja henkilökunta ystävällistä. Ainoa miinuspuoli istumapaikkojen puuttuminen. Toinen vaihtoehto Citymarketin pullatiskin yhteydessä oleva kahvila.
Kummallista kyllä, ettei suuressa ja hienossa kauppakeskuksesta löydy viihtyisää kahvipaikkaa. Yhtä hyvin voi käydä vaikka lähiön kiskalla tai huoltiksella. - teehuoneita ei ole
"Juo kahvis kotona niin ei tarvi valittaa!"
No ei kai sitä kotiin lähde kahviaan juomaan jos ostoksilla ja asioilla käynnin ohessa haluaa vähäks aikaa istahtaa ja juoda kupillisen, taidatpa olla ihan oikee bönde.
Ja ottakaa silmä käteenne sillä edellämainittujen lisäks Sellolla on seuraavat kahvilat:
Kirjaston vieressä Marian konditoria, Prisman vieressä Picnic Cafe, Panorama Towerin alakerrassa pieni kahvila, Albergan esplanadilla pieni kahvibaari, Indiskaa vastapäätä kahvila, Hesellä myös toinen, hiljasempi versio keilahalli-Sellon yläkerrassa, myös Kukontorilla voi juoda kupin kahvia Bar Fennian terassilla.
Täytyy kyllä myöntää että liian vähän on Sellolla kahviloita jotka on selkeesti kahviloita ja itse ostarin ulkopuolella että voi kattella ihmisiä muutenkin ku ostoskärryjään työntelemässä. - Sumpille
Itse nautin kahvini mielellään muualla kuin ostoskeskuksen sisällä tai sen takapihalla. Leppävaara ylipäätään on ostospaikka, eikä sinne sovellu kahvilakulttuuri miljönsä takia. En myöskään suosi kauppakeskusravintoloita, sillä niissä ei ole mitään tunnelmaa. Kahvit ja ruoka kannattaa nauttia jossain muualla kuin Leppävaaran betonihelvetissä. Itse suosin esim Haukilahden Mellsteniä ja Paviljonkia. Pk- seudun yksi parhaista ruokakaupasta Leppävaarasta tosin löytyy, heti Stockan Herkkujen jälkeen.
- mukana3
Sama vika Rahikaisella, Leppävaarassa käydään nopeasti kaupassa ja sitten lähdetään mahdollisimman nopeasti kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483