Kysyisin onko kellään tietoa miten pitkään vaikuttavat, kun mulle laitettiin kolme vuotta sitten kapselit ja gyne silloin vakuutteli että nämä ovat kolmen vuoden kapselit, nyt kuitenkin olen saanut kuulla että olisivatkin viiden vuoden. kun lastentekoa tässä suunnitellaan ja vähän mietityttää että maksoinko sitten turhasta kun pitää aikaisemmin poistattaa.
Muistaakseni kyllä näiden kapseleiden nimi kirjoitettiin yadelle, mutta voin muistaa väärin. jotenkin vaan tuntuu uskomattomalta että lekuri noin väärin asian selittäisi, kuitenkin kaksi vuotta on pitkä aika ja onhan siinä vissi ero onko kapselit viiden vai kolmen vuoden. en nimittäin olisi näitä ottanut jos tosiaan ovat viiden vuoden...
jadelle-kapselit
4
1292
Vastaukset
- pikku myy
jadelle on periaatteessa viiden vuoden kapseli, jos painat alle 60kg. yli 60kg painavilla kapselin käyttöaika on vain 4 vuotta. tämä luki saamassani potilasohjeessa ja tk-lääkärini kertoi saman.
jos sulla tuntuu ihon läpi kaks sellaista kapselia, sulla on jadelle, implanonissa on vain 1. implanon on vain 3 vuoden kapseli.
eikö nuo implanon ja jadelle maksa aikalailla saman verran?? ainakin kolmenkin vuoden jadelle-käyttö tulee halvemmaksi kuin minipillerit samalta ajalta :P - kapseli
moi.
mulla kanssa kapselit jadelle ja lääkäri sanoi että 3v kestää..painan noin 86 kg ja 169 pitkä...
Kapselit voi ottaa koska tahansa veke jos elämäntilanne muuttuu!!! Ja eikun vauvan tekoon...Toisaalta myös suositellaan että "puhdistetaan " kroppaa n puoli vuotta hormoneista enneku ois fiksua yrittää.. - ***
tää nyt on varmaan todella typerä kysymys, mutta mistä tietää et hei nyt se kapselin teho loppuu? Itsellä on ollu kohta jo 4v... oon kyllä alle 50kg, mutta mistä sen siis tietää kun eikös sen tehoaika ole aikalailla yksilöllistä? Pitääkö käydä lääkärissä mittailemassa jotain vai hä? Yritin lääkäriltä kysäistä, mutta en pystynyt tulkitsemaan vastauksesta mitään hyödyllistä tietoa :D
- diudiudaudau
onko teille jadellen käyttäjlle tullu jotain oireita siitä?mulla nous paino ihan älyttömästi ja menkkoi ei kuulunu kahtee vuotee ja sit ku ne tuli ni sit ne tuliki sen kahen vuoden eestä.poistatin sen kapselin ni paino laski,tais kerätä nestettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512273
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!10802- 69723
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35721Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 48535
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82527Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489