Kesää tässä odottelen. Alkaa puutua takapuoli piakkoin.
Taidan kävellä jääkaapille välillä. Syönkö kesäisesti, kesäkeittoa? Vai otanko pakastimesta lumipalloja ja ruskistan niitä sipulin kera?
Odottelen kesää.
8
308
Vastaukset
Kesää tääs odotellaan kovasti :) Joulun jälkeisen talven voisi jättää väliin kokonaan.
Samaa mieltä ! Talvessa just tuo alkuvuos on ällöintä aikaa. Silloin on just pahimmat pakkasetki. :/
Äläs nyt viitsi, on sunkin paljon hauskempi suksin kierää tarkastamassa tilustesi rajojen koskemattomuus! :)
mii-su kirjoitti:
Samaa mieltä ! Talvessa just tuo alkuvuos on ällöintä aikaa. Silloin on just pahimmat pakkasetki. :/
Aika yllättävää tosiaan, että juuri keskitalven aikaan usein on kovimmat pakkaset! :D
norMix kirjoitti:
Aika yllättävää tosiaan, että juuri keskitalven aikaan usein on kovimmat pakkaset! :D
Täällä meillä se huitelee usein tammikuussa -30. Se on jo liikaa meikäläisen hipiälle. :P
norMix kirjoitti:
Äläs nyt viitsi, on sunkin paljon hauskempi suksin kierää tarkastamassa tilustesi rajojen koskemattomuus! :)
Heh :) Umpihankikahlaus on kyllä huomattavastitehokkaampaa treeniä kuin hiihtäminen. Teille sinne etelään on tainnut tullakin oikein kunnolla lunta, ainakin säätiedoitustan perusteella. Joko oot suksenpohjat silittänyt ?
TaikisN kirjoitti:
Heh :) Umpihankikahlaus on kyllä huomattavastitehokkaampaa treeniä kuin hiihtäminen. Teille sinne etelään on tainnut tullakin oikein kunnolla lunta, ainakin säätiedoitustan perusteella. Joko oot suksenpohjat silittänyt ?
Taitaa jo olla kierämässä niitten suksiensa kanssa. ;D
mii-su kirjoitti:
Taitaa jo olla kierämässä niitten suksiensa kanssa. ;D
Tuntuu ihan pöhölöltä yksin kikattaa täällä. Onneks ei kukaan kuule. Veisivät varmaan jo hoitoon. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550