Mikäköhän vaivaa -00 Passat 85Kw TDI:tä, kun kiihdytettäessä 1900 kierroksen jälkeen on tehoa, mutta ne katoaa 2200 kiekan jälkeen? Pintakaasulla kiihttyy paremmin kuin talla pohjassa.Kello pysähtyi o-100 20 sek. tuntumaan, kun pitäisi olla 11 sek.? Kone ei savuta ja kulutus normeissa (5.7).
TDI:n tehohäviö
5
2607
Vastaukset
- Kasper
että ilmamäärämittarin anturi sökö.
- rami
Pojalla oli autossaan sama vaiva. Kun ilmamäärämittari ja anturi vaihdettiin, niin johan teho palasi. Kuten yllä arveltiin, niin todennäköisin vika on ilmamäärämittarissa antureineen.
- Naksu
rami kirjoitti:
Pojalla oli autossaan sama vaiva. Kun ilmamäärämittari ja anturi vaihdettiin, niin johan teho palasi. Kuten yllä arveltiin, niin todennäköisin vika on ilmamäärämittarissa antureineen.
Oisko kyseessä kuitenkin ilmamassamittari (Mass Air Flow, MAF) eikä ilmamäärämittari?
- TdI
Ilmamassamittari vaihtoon, ni johan kiekasee....
- Antti
Ilmamassa-(vai -määrä?)mittarihan se oli rikki.Peli kävi mittarissa ja diagnoosi tuli kymmenessä sekunnissa.
Vaihdetaan kohtapuolin Volkkarin vaihtomittari, hintaa kaiketi vähän yli satanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446