Olen 35v nainen kahden lapsen äiti. Nuorimmainen on 1,5v. Hänen syntymän jälkeen minulla on alkanut tuleen pissa öisin sänkyyn. En herää siihen, eikä minulla nukkuessa ole virtsaamisen tarvetta. Onko jollakin ollut tai on samnlaisia ongelmia? Mitä pitäisi tehdä, muutakuin mennä lääkäriin? Ujostuttaa lähteä lääkärille kertomaan asiasta. Miehenikin piikittelee, että miten voi aikuinen nainen vielä kastella yöllä housunsa ja sängyn.
Yökastelu
3
781
Vastaukset
- Mamma
Siis tätä lihas jumppaa, itse olen päässyt sillä eroon noista lirahteluista. Teen sitä pitkin päivää aina kun vaan on mahdollista n.25-50 kertaa.
- Leikattu
Inkonttinentti vaivat ovat paljon ykeisempiä mitä luullaan. Kannattaa hakeutua lääkäriin. Nykyään tehdään TVT-leikkauksia päivä kirurgisesti mistä on ollut liki kaikille apua.
Lievimmissä tapauksissa auttaa jumppa. Sairaaloissa on myös tähän asiaan perehtyneitä sairaanhoitajia ja fysioterapeutteja.
Jos kastelusi on vain öisin ja siihen ei liity tiheentynyttä virtsaamisen tarvetta päivisin niin se voi johtua myös psyykkisistä asioista, johon miehesi vinoilut eivät ainakaan tuo helpotusta.
Oikea lääkäri lienee uro-kynekologi.- P.P
Jos et muualta löydä apua yksi mahdollisuus on hypnoosi. Koulutettu hypnoosin ammattilainen voi vaikkapa autaa sinua tutustumaan sinulle mieluisaan hahmoon joka herättää tarvittaessa. Hyviä sivuja esim WWW.shy.fi ja tieteellisen hypnoosin kotisivut. Tällä foorumilla tuo keskustelu lähinnä höpö höpöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01090- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,138847- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827