Yökastelu

Äiti

Olen 35v nainen kahden lapsen äiti. Nuorimmainen on 1,5v. Hänen syntymän jälkeen minulla on alkanut tuleen pissa öisin sänkyyn. En herää siihen, eikä minulla nukkuessa ole virtsaamisen tarvetta. Onko jollakin ollut tai on samnlaisia ongelmia? Mitä pitäisi tehdä, muutakuin mennä lääkäriin? Ujostuttaa lähteä lääkärille kertomaan asiasta. Miehenikin piikittelee, että miten voi aikuinen nainen vielä kastella yöllä housunsa ja sängyn.

3

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mamma

Siis tätä lihas jumppaa, itse olen päässyt sillä eroon noista lirahteluista. Teen sitä pitkin päivää aina kun vaan on mahdollista n.25-50 kertaa.

• Leikattu

Inkonttinentti vaivat ovat paljon ykeisempiä mitä luullaan. Kannattaa hakeutua lääkäriin. Nykyään tehdään TVT-leikkauksia päivä kirurgisesti mistä on ollut liki kaikille apua.
      Lievimmissä tapauksissa auttaa jumppa. Sairaaloissa on myös tähän asiaan perehtyneitä sairaanhoitajia ja fysioterapeutteja.
      Jos kastelusi on vain öisin ja siihen ei liity tiheentynyttä virtsaamisen tarvetta päivisin niin se voi johtua myös psyykkisistä asioista, johon miehesi vinoilut eivät ainakaan tuo helpotusta.

Oikea lääkäri lienee uro-kynekologi.

• P.P

Jos et muualta löydä apua yksi mahdollisuus on hypnoosi. Koulutettu hypnoosin ammattilainen voi vaikkapa autaa sinua tutustumaan sinulle mieluisaan hahmoon joka herättää tarvittaessa. Hyviä sivuja esim WWW.shy.fi ja tieteellisen hypnoosin kotisivut. Tällä foorumilla tuo keskustelu lähinnä höpö höpöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6465
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3836
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      0
      1330
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      0
      1090
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1025
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      900
    7. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      866
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      138
      847
    9. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      827
    Aihe