Nykyisissä talvikengissäni on 4-5 sentin korkuinen leveä korko, mutta nyt tekisi mieli sirompi korkoisia olisiko 8-9 sentin korko sopiva kokopäiväiseen käyttöön.
Kertokaa jotka käytätte.
Korkoja käyttävät
6
339
Vastaukset
- Talvea5kk
Mä olen myös pähkäillyt näitä talvikenkäasioita. Muuten mulla on lähes aina n.10cm korot, mutta talvisin käytännöllisyys tuppaa voittamaan. Vaikka miten tekisi mieli vetää jalkaan ne ihanat piikkikorkoiset saappaat/nilkkurit, niin on tuolla hangessa ja loskassa vaan niin mukavaa tarpoa kunnon tasapohjaisilla paksuvuorisilla talvikengillä, ellei nyt ole bilettämään menossa..
Lisäksi pelkään, että liukastun ja johan kaikki (eteenkin naiset) naureskelee selän takana tätä perusvirttä, että "ei kantsis laittaa korkkareita, jos ei osaa niillä kävellä!" ja kaikki muut ivallisuudet perään... Ikäänkuin matalilla kengillä ei kukaan koskaan lentäis p*rseelleen..- all time high
Jokin ilo matalilla suksillaan hiihtelevillä tantoilla ja tantanaluillakin täytyy olla..;-)
Aloittajalle sellainen vinkki, että myös kiila-ja tolpparkorkoja löytyy korkeampina ja platformeilla päästään jo aika mahtaviinkin korkeuksiin. Näitä löytyy niin lämpiminä karvasisustaisina talvikenkinä kuin kevyempinä syyskenkinäkin. Tovi sitten surffasin Brandokselta useammankin mallin. Enkä halua mainostaa; löytyy varmasti muualtakin.
Itse en lähtisi piikkareille tuonne hankeen, mutta korkeaa kiilapohjaa pidän huomattavasti parempana vaihtoehtona kuin matalia kenkiä. Niissä piikkareissakin on kyllä malleja, joissa Ei ole liukupohjaa vaan erilaisia, yleensä kumisia urakuvioita, joilla siis pärjää liukkaallakin.
Kannattaa totutella liikkumaan korkeilla kengillä arkenakin niin se sujuu luontevammin sitten juhlissakin.
- Talvikorot
Minä käytän kaupungilla korkkareita ( n.5cm kapea korko) niin että kopisee. Keski-ikäiset ämmät ( itsekin olen keski-ikäinen mutten nyrpeenaamainen ämmä) kyttää naama nyrpeenä varsinkin sitten kun niitten ukot kyttää naama ihan toisilla lukemilla ;-) Miksei miehet katso korkokenkiä naamat nyrpeinä? Toisinaan iskee ihan uhma kun ne akat kyttää niin alan kopisteleen vieläkin kovempaa, saavatpahan vähän lisää ryppyjä otsaansa.
Onko ne kateellisia vai mikä niitä vaivaa?- Jokainen tyylillään
Kyllä ne vaan kateellisia ovat. Jotkut naiset eivät koskaan opi kävelemään korkkareissa tai sitten vain pitävät enemmän matalapohjaisista ja heitä saattaa harmittaa vietävästi se, että miehet tykkää katsella korkokenkäistä naista.
Sitten omahyväisinä määkivät miten heille ei koskaan koskaan tule rumia liikavarpaita ja muita korkkareiden aiheuttamia kammottavia elämän pilaavia vaivoja. Mitähän minun mahdolliset tulevat vaivat heitä liikuttavat?
Toinen tyyli on haukkua korkkareita huorahtaviksi. Ja tietysti korkkarinaisella on vielä huono itsetuntokin, kun sillä tavalla törkeästi janoaa miesten huomiota.
Itse rakastan niitä. Joskus jopa hengästyn, kun nään oikein kauniit kengät kaupassa. Jotkut keräilee antiikkia, toiset kenkiä, kaikilla on joku intohimo.
Parhaista kavereistani kukaan ei käytä korkokenkiä ja jokainen heistä on erittäin tyylikäs ja muodikas mimmi, mutta ei heitä, eikä minuakaan kiinnosta miten joku toinen pukeutuu.
Annetaan siis jokaisen tallata tyylillään!
- Vaivaisenluu
Totta kyllä! Minulla on vaivaisenluut ja aiemmin en uskaltanut pitää korollisia kenkiä kun luulin että ne on pahasta. Kyllä harmitti kun näin kauniita korkokenkiä. Sitten päätin kokeilla ja ostin kokokengät n. 5cm korko ja voi että ne oli ihanat eikä vaivaisia ole särkenyt yhtään. Sen jälkeen olen käyttäny vain korollisia paitsi tietenkin lenkkeillessä ja maastossa. Tosin jouduin vaihtamaan yhtä numeroa isompiin kenkiin näissä korkokengissä, en tiedä johtuuko se sitten jalan uudesta asennosta vai mistä.
Korkokengät ovat kauniita ja naisellisia, en ihmettele että miehetkin tykkää. En kuitenkaan pidä niitä miesten vuoksi vaan itseni iloksi :-) Vitun talvi ,, you know!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913