Uskonnon kaupittelu

Ihmettelen??

Taloyhtiössämme on kaupoustelu kielletty, ei JT ole kaupustelua. Ei tehoa JT ihmisiin vaikka myyvät taivaspaikkoja.
Ovessani on lappu, ei mainiksia. Ei tehoa JT kävijöihin. Vaikka mainostavat omaa uskontoaan.
Olen soittanut valtakunnasalille, ei tulosta.
Seuraavan kerran avaan oveni ja soitan poliisit ja syytän toistuvasta kotirauhan rikkomisesta. Lakimiehen kanssa asasta jo sovittu. Loppuu tuokin juttu. Julkisuutta tulee ja rajusti. Ainakin yksi iltapäivälehti ja eräs viikkolehti on lupautunut uutisoimaan asiaa. Minulle ihan sama vaikka häviäisin. JT.lle saamani huomio ei ole positiivistä. Eli odotan koska tulette taas.

5

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mamaki

Ovellani kävi pari jehovan todistajaa, ja juttelin heidän kanssaan iloisesti ja ystävällisesti. Sen jälkeen heitä ei ole näkynyt.

Samoin kävi parin mormonipojan kanssa, heitäkään ei ole toistamiseen näkynyt.

Olemmeko me buddhalaiset jotenkin niin pelottavia?

• Vastaaja

On tapana, että jos joku kieltää käynnit, paikka merkitään ylös ja sinne ei saa myöskään mennä. Ihmettelen vaan, että kuka viitsii vaivautua ovellesi jos olet kieltänyt.

• Rasvattu jämä

>>Ihmettelen vaan, että kuka viitsii vaivautua ovellesi jos olet kieltänyt.

Voit huoletta jatkaa ihmettelyäsi, sitä sattuu. Jehofiiliyteni kestäessä (ja sen jälkeen säälistä nuoria tyttöjä kohtaan) ilmoitin, että olen erotettu ja siitä huolimatta samalle ovelle tultiin aika ajoin. Poistumisnopeus olikin sitten Kodakin arvoista.

Muutama kuukausi sitten ovelleni tultiin jälleen ja pitemmän keskustelun jälkeen pyydettiin uusintakäyntilupaa, jonka annoin mielelläni. Nyt odottelen täällä lapsuuteni jt-komennon lumoissa. 60 vuotta sitten oli julistajan käytävä alueensa läpi neljästi 6 kk jakson aikana, kk-tuntitavoite oli 60 tuntia, 12 uukkaria ja ja yksi rt.

• Ihmettelen??

Kielsin, käytin jopa rumia sanoja.
        Soitib valtakunnansalille ja kerroin mitä teen jos tulevat uudelleen, tulivat. Soitin silloin poliisille, kuten olin kertonut tekeväni. Seuraavalla kerralla otan valokuva heistä, syytän kotirauhan rikkomisesat ja levitän heidän kuvaansa joka paikkaan netissä.
        Lupaa kuvan levittämiseen en tarvitse sillä kuvan tulen ottamaan omassa kodissani jonne nämä JT naiset ovat tunkeutuneet luvatta. Tarkistin asian jo lakimieheltä. Eivät voi syyttää minua mistään eivätkä edes vaatia kuvien poistamista.

• Kyllästynyt

Pitää ottaa yhteyttä kansanedustajiin jotta saisimme korjattua tämän vääryyden. Suomessa on uskonnonvapauslaki, jokainen saa harrastaa sitä uskontoa mitä kulloinin haluaa. Tähän lakiin pitäisi saada lisäys, että vain kirjallisesta kutsusta saisi tulla kertomaan omasta uskonnostaan muille. Näin saisimme JT ihmiset pois oviltamme.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2090
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      13
      1148
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      103
      1041
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      71
      913
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe