Huuli-implantit?

Permalip???

Mä olen ottanut huuliini täyteaineita jo monen vuoden ajan, ja kuluttanut huuliini hirveitä summia. Haluaisin jonkin pysyvämmän vaihtoehdon, ja pikaisella googlettamisella löysin Permalip -huuli-implantit. Kyseiset implantit maksaa vain noin 1000 euroa ainakin erään ulkomaisen (ja luotettavan) klinikan sivujen mukaan, ja mikä parasta tuloshan on pysyvä! Olisin saanut jo monet vastaavat implantit sillä summalla mitä olen vuosien aikana käyttänyt täyteaineisiin!!!! Suomessa näitä implantteja tuskin vielä laitetaan, ovat ilmeisesti aika uusi juttu, mutta laittaisinkin ne ulkomailla. Jos joku muukin kiinnostuu eli implantteja on kolmea eri kokoa, 3 ml, 4 ml ja 5 ml ja implantti on FDA:n hyväksymä. Youtuben videoiden perusteella implantti on erittäin joustava ja pehmeä eikä kuulemma tunnu huulissa ollenkaan.

Onko kellään kokemusta huuli-implanteista? Itseä kiinnostaa todella paljon, mutta eikös implantit voi jotenkin kapseloitua? Muutenkin hieman epäilyttää, sillä tietenkin on mahdollista että näyttäisin implanttien jälkeen ankalta... Onneks noi on helppo ottaa pois mutta siinä menisi 1000 euroa taivaan tuuliin. Näin Youtubessa videon naisesta joka laittoi Permalip-implantit ja ne näytti ihan hirveiltä!!!! Mut ehkä se oli vain kirurgin vika, sillä muissa videoissa potilaiden huulet näytti hienoilta ja luonnollisilta.. Mulla ei ole mitkään maailman ohuimmat huulet luonnollisestikaan, joten uskon, että tulos implantin kanssa näyttäisi hyvältä.

13

3393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12zz

      En tiedä näistä mutta joskushan laitettiin jotain goretex-lankaa huuliin. Voi laittaa niin monta kuin halusi saadakseen sopivan efektin. Ainakin Nordström sitä teki. Liekö jo luovuttu koko hommasta. Vaikutus oli siis pysyvä.

      • Permalip???

        Katselin Nordströmin sivuilta enkä löytänyt. Mutta rasvakudossiirto kuulostaa myös lupaavalta ja luonnollisemmalta kuin implantit, mutta sitä ei kai saa pois jos tulos epäonnistuu...


    • huuli implantit

      siis oikeesti, laittaako joku huuliin implantteja

      • Öhh..

        Eikös se ole aika selvää aloitusviestin luettua?


    • Lipssss

      Minua nämä kiinnostais, onko kellään kokemusta? Ainakin eräällä Liettualaisella klinikalla näitä laitetaan.

    • 11+10

      http://www.realself.com/Lip-lift/reviews

      Huulen kohotus näkyy toimivan useammalla.
      Se voidaan tehdä ainakin kahdella eri tavalla "bulhorn" tyyliin (taisi olla buffaloplastia nimellä jollain suomalaisella sivustolla) tai sitten toiseen tyyliin... en muista nimeä.

      Itse selailin noita kuvia ja olin sitä mieltä, että sillä "toisella tyylillä" jää huomaamattomammat arvet kun leikataan auki vain nenän sivuilta pienet osat ja keskiosa jätetään rauhaan.
      Linkin kautta voit tutustua tuloksiin...

    • Permalippi

      Kokemuksia permalipistä kellään??

    • Expl

      Kasvojen alueella käytetään erilaisia implantteja. Yleisesti voi sanoa, että jos asia
      on hoidettavissa oman kudoksen siirrolla, tulos on parempi ja vähemmän jälkiongelmia. Implantin aiheuttamia ongelmia vähentää, jos se voidaan kiinnittää ja se sijaisee luun tasossa ja päällä on paksulti pehmytkudosta. Silikoni-implantti nenässä voi näkyä kuultavana ohuen ihon alla, vaikka on kiinni nenän tukikudoksissa. Implatti saattaa palelluttaa päällä olevan ihon esim lasketellessa. Niinpä myös ilmastomme lisää komplikaatioriskiä . Huulissa jo kapseloitunut täyteainekin haittaa näkyvinä ja tuntuvina möykkyinä.sillä on vaikutusta myös huulien herkkään tuntoon. Kaikkien kudokseen laitettavien vierasesineiden ympärille kudos tekee kapselin. Implanttia ei saa niin venyväksi ja pehmeäksi kuin huulen oma kudos. Liike aiheuttaa myös riskin implantin pysymiselle. Sen olemme todenneet coretex implanteissa.10 vuoden sisällä voi odottaa komplikaation tulevan.
      Tällä hetkellä jos haluaa pitkävaikutteisen huulien muodonkorjauksen : rasvansiirto tai dermis-rasvasiirre olisivat ehdotukseni. Huuli-implantit ovat säälimätöntä bisnestä.

    • minnaaho7

      Minä kävin juuri ottamassa huuli implantit täällä Suomessa.
      Tulos oli odotettua parempi. Nyt minun ei tarvitse enää koskaan laittaa täyteaineita huuliini. Tulos on pysyvää eikä "muhkeus" katoa ajan saatossa. Jos jotain kiinnostaa kyseinen operaatio niin ennen jälkeen kuvia voin lähettää ja kerron mielelläni omista kokemuksistani [email protected]

      • Kiinn

        Missä kävit?


      • minnaaho7

        Cityklinikalla


      • Kiitosss

        Voitko laittaa igmur kuvapalveluun kuvan ja linkin tänne?
        Sillä tavalla voit poistaa kuvan näkyvyyden halutessasi.


    • Anonyymi

      Onko uutta tietoa asiasta? Huulitäytteet eivät minulla oikein pysy...implantit kiinnostaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7721
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3744
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      56
      1005
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      708
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe