160 cm, >100 kg "siroluinen" nainen

Yksi asennevammainen

20

395

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyry.,

      On miehen nimi!

    • .....

      Suhtaudun niin kuin kehen tahansa muuhun sairaaseen ihmiseen.

    • joku sairaus siinä

      Joku sairaus siinä ilmeisesti on ei muuten 21 vuotiaan vielä niin hirmuiseksi liho vaikka aika pulska voikin olla jos on taipumusta lihomiseen.

    • ........

      Suhtauduin kuin ätmeihin, jotka valittavat, että ongelmani ei ole ätmiys vaan naisten asenteet.

      • jepjep

        ATM:t eivät ole ongelma, vaan naisten seksuaalinen valta.

        :-D


    • Mitäs sen pitäis herättää? Mun mielestä on hyvännäköinen nainen :)

      Harmi et on varattu mimmi, noh josko minäkin kohta olen... no words.

    • ,.....,

      100 kiloinen voi ihan oikeasti olla siroluinen..Lihaa on vaan kertynyt liikaa luidin ympärille.

      Ja mitä muuten tuokin aloitus tällä palstalla tekee? Kiva päästä vähän haukkumaan lihavaa, vai?? Lihavat kun on julkista riistaa...Tuollakin tytöllä on kuitenkin poikakaveri.

      nimim. Itsekin lihava ja haukuttu (enkä piruuttanikaan laihduta, että olisin jotenkin hyväksytympi..kärsin siis.)

    • lihava lihavalle

      Harvinaisen fiksu lihavaksi kun on ymmärtänyt hankkia itselleen lihavan kumppanin ja jättänyt turhat haaveet sikseen.

      • fgjfgjfh

        Aika usein lihavat ovat keskenään. Ei kyse välttämättä edes ole tyytymisestä, vaan samanlaisista valinnoista ja näkemyksistä


      • Kuin kaksi marjaa

        Kumpa te naisten epäsuosiossa olevat mielenterveystapauksetkin ymmärtäisitte tyytyä naisiin jotka ovat yhtä epäsuosiossa miesten suhteen kuin te naisten suhteen ja henkisesti yhtä sairaita. Kun kerran kuulutatte niin kovin sen samanlaisuuden perään, niin hyväksykää niitä mieleltään yhtä tasapainottomia naisia jotka ovat yhtä inhottuja miesten parissa kuin te naisten ja notkuvat postailemassa nettiin häiriintyneitä ja ilkeämielisiä viestejä kertoen miten miehessä ei ole muuta kiinnostavaa kuin muna ja silmää miellyttävä himottava ulkonäkö. Useinpien teidän kohdalla samankaltaisen naisen pitäisi olla vielä päihteitä runsaasti käyttävä ja työtön.


      • lihava lihavalle
        fgjfgjfh kirjoitti:

        Aika usein lihavat ovat keskenään. Ei kyse välttämättä edes ole tyytymisestä, vaan samanlaisista valinnoista ja näkemyksistä

        Tätä palstaa lukiessa tulee sellainen mielikuva että useimmille lihaville se suurin kauhistus ja inhotus olisi joutua toisen lihavan kumppaniksi.


      • dhf
        Kuin kaksi marjaa kirjoitti:

        Kumpa te naisten epäsuosiossa olevat mielenterveystapauksetkin ymmärtäisitte tyytyä naisiin jotka ovat yhtä epäsuosiossa miesten suhteen kuin te naisten suhteen ja henkisesti yhtä sairaita. Kun kerran kuulutatte niin kovin sen samanlaisuuden perään, niin hyväksykää niitä mieleltään yhtä tasapainottomia naisia jotka ovat yhtä inhottuja miesten parissa kuin te naisten ja notkuvat postailemassa nettiin häiriintyneitä ja ilkeämielisiä viestejä kertoen miten miehessä ei ole muuta kiinnostavaa kuin muna ja silmää miellyttävä himottava ulkonäkö. Useinpien teidän kohdalla samankaltaisen naisen pitäisi olla vielä päihteitä runsaasti käyttävä ja työtön.

        "Useinpien teidän kohdalla samankaltaisen naisen pitäisi olla vielä päihteitä runsaasti käyttävä ja työtön."

        Eli juuri sitä white trashia, jota atm:tkin päivästä toiseen halveksuvat, vaikka ovat itsekin samaa porukkaa.


      • dfhdfh
        lihava lihavalle kirjoitti:

        Tätä palstaa lukiessa tulee sellainen mielikuva että useimmille lihaville se suurin kauhistus ja inhotus olisi joutua toisen lihavan kumppaniksi.

        Jaahas. No jos astuisit peräkammaristasi ulos edes kerran viikossa, huomaisit, ettei asia ole noin.


      • dhf kirjoitti:

        "Useinpien teidän kohdalla samankaltaisen naisen pitäisi olla vielä päihteitä runsaasti käyttävä ja työtön."

        Eli juuri sitä white trashia, jota atm:tkin päivästä toiseen halveksuvat, vaikka ovat itsekin samaa porukkaa.

        ATM on hyvin harvoin jos koskaan white trash -porukkaa.

        White trash -miehet eli nämä tatuoidut suomileijonaöyhöttäjät löytävät kyllä yleensä naisen itselleen.


      • dfhfh1
        periaatteen.mies kirjoitti:

        ATM on hyvin harvoin jos koskaan white trash -porukkaa.

        White trash -miehet eli nämä tatuoidut suomileijonaöyhöttäjät löytävät kyllä yleensä naisen itselleen.

        Anteeksi. Tarkoitin white trashilla työtöntä juoppoa tai sekakäyttäjää. Tatuoinnit eivät ole edellytys.


      • dfhfh1 kirjoitti:

        Anteeksi. Tarkoitin white trashilla työtöntä juoppoa tai sekakäyttäjää. Tatuoinnit eivät ole edellytys.

        Harva atm on myöskään juoppo tai sekakäyttäjä. Tai enhän minä mistään mitään tiedä, mutta yleensä kaikenmaailman päihdeongelmaiset retkut saavat naisia ja moni kunniallinen mies jää ilman.


      • dfhdfh
        periaatteen.mies kirjoitti:

        Harva atm on myöskään juoppo tai sekakäyttäjä. Tai enhän minä mistään mitään tiedä, mutta yleensä kaikenmaailman päihdeongelmaiset retkut saavat naisia ja moni kunniallinen mies jää ilman.

        " Tai enhän minä mistään mitään tiedä,"

        No etpä tiedäkkään. Kerrankin osuit oikeaan.


      • Terveisiä Espoosta
        periaatteen.mies kirjoitti:

        Harva atm on myöskään juoppo tai sekakäyttäjä. Tai enhän minä mistään mitään tiedä, mutta yleensä kaikenmaailman päihdeongelmaiset retkut saavat naisia ja moni kunniallinen mies jää ilman.

        Miten ihmeessä sinä sitten olet yksin pilleri, viina ja huumeongelminesi? Kunniallisuutta sinusta ei löydy. Olet vain ruma ja tyhmä moniongelmainen, joka ei kelpaa kenellekään.


    • tges

      "Ylipainoinenkaan en ole, sillä en usko painoindeksiin tai siihen, että jokaiselle ihmiselle olisi jokin oikea paino, jonka olisin ylittänyt."

      Mitäs tuohon nyt sanoisi... Ei sitten varmaan usko lääketieteeseenkään, eikä sairauksiin.

    • Mies1985

      Kivat hänelle että menee hyvin painosta huolimatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe