Heips!
Olen parikymppinen nainen. En tiedä, mille palstalle tämä todellisuudessa kuuluu, mutta kirjoitanpa nyt tänne.
Olen lapsesta asti elänyt "aivosumussa". Epätodellinen olo, väsymys, aloitekyvyttömyys ja keskittymisvaikeudet ovat minulle arkipäivää. Hetkittäin pystyn kyllä toimimaan "normaalisti" (=minulla on virkeä olo, pystyn ajattelemaan selkeästi ja opin helposti), mutta jossain vaiheessa taas sama sumuinen olo palaa, vaikka yrittäisin skarpata ja haluaisin pystyä olemaan "enemmän mukana" kaikessa. "Sumuisuuteen" liittyy joskus myös huimaaminen ja silmissä "säriseminen". Oppimisvaikeuksia varsinkin matematiikan saralla minulla on ollut aina.
Olenko vain oikeasti niin "hitaalla käyvä" ja tyhmä vai kenties hullu? Onko mitään fyysistä sairautta, johon nuo oireet viittaavat? Lääkäriin en ole uskaltanut soittaa, kun en tiedä, otettaisiinko minut tosissaan.
Aivosumu
nuorinainenhunningol
3
786
Vastaukset
- 4+15
Monet kilpirauhassairautta potevat puhuvat aivosumusta.
- margr
Oletko masentunut?Olisikohan sinulla ADHD tai peräti CSWS-epilepsia?
Kaikkiin löytyy hoito - Elohopea/amalgaami
Noilla voi olla myös tuollaisia vaikutuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305762Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144344Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522941Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2301202- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161