Olen aiemminkin kirjoitellut kokemuksia siitä, miten auto vaikuttaa naisten suhtautumiseen. Aiemmin tosiaan omistin melko hienon ja sporttisen auton joka keräsi positiivista huomiota monilta ihmisiltä mutta lähinnä miehiltä. Auto ei ollut merkiltään mikään seuraavista: Audi, BMW, Mercedes.
Viimeisin tyttöystäväni oli tämän auton kyydissä ja hänen ensimmäisiä kysymyksiään oli että "miksi sulla ei oo Audia tai Bemaria?". Vastasin hänelle että niissä ei ole mitään persoonallista, sillä niitä on kaikilla. Mutta vasta myöhemmin tajusin että naisillehan on tärkeää että mies on samanlainen kuin muutkin miehet ja että saa lauman sosiaalisen hyväksynnän sitä kautta. Tähän vaikuttaa myös auto.
Kerroin myös siitä kuinka ajoin tällä autolla moottoritiellä 100km/h ja tämä tyttö ystävällisesti huomautti että "saa täällä ajaa 120km/h". Tähän totesin että niin saa, mutta ei ole pakko. Mitä veikkaatte, olisinko saanut vittua jos olisin ajanut silloin tämän auton huippunopeutta (reilu 215km/h) ja samalla riskeerannut oman ja tytön hengen? Veikkaan itse, että se olisi ollut vähemmän paha asia kuin rauhallinen cruisailu.
Laskin juuri, että tuttavapiirini alfamiehillä on lähes poikkeuksetta joko Audi, BMW tai Mercedes. Ja nämä alfamiehet voivat olla hyvinkin erilaisia keskenään, esim. toimitusjohtaja, tatuoitu linnakundi, opiskelija jne. Mutta heitä yhdistää nuo kolme automerkkiä.
Mietin että tekeekö tuollainen premium-auto miehestä kuin miehestä alfan, vai onko tuollaisen auton hankkiminen jo valmiiksi alfan miehen keino osoittaa alfuutensa? Sama koskee liikennekäyttäytymistä. Onko riskialtis ajaminen luonnostaan osoitus korkeasta testosteronitasosta ja alfuudesta vai yrittävätkö heikkoitsetuntoiset ihmiset korjata huonoa itsetuntoaan hölmöilemällä liikenteessä?
Itselläni on siis hieman ristiriitaisia kokemuksia auton vaikutuksesta naisensaantiin. Naisille tuntuu olevan tärkeää että miehellä on hieno auto, mutta jos hieno auto ei ole valtavirran merkkiä tai mies ei aja sillä kuin hullu, asialla ei ole juurikaan positiivista vaikutusta.
Nykyisin omistan 1990-luvulla tehdyn alemman keskiluokan auton, josta maksoin muutaman satasen ja se riittää minulle mainiosti. Olen muutenkin melko vaatimaton ihminen, joten en tunne oloani erityisen epämukavaksi ajaessani sillä. Luulen että jos nyt ostaisin uuden Audin tai Bemarin, naiset kiinnostuisivat minusta sen perusteella, mutta huomattuaan että sitä ei ajakaan tatuoitu ja täysin reikäpäisesti käyttäytyvä jyystärikarju, kiinnostus lakkaisi melko pian.
Auton vaikutus naisensaantiin
40
277
Vastaukset
- mies32
Kaitpa tuollaisilla autoilla joitain naisia saa. Mutta haluatko sinäkään ihan oikeasti niitä naisia? Tuskinpa he neitsyitäkään ovat.
- oidhoidhdhdeoi
"Laskin juuri, että tuttavapiirini alfamiehillä on lähes poikkeuksetta joko Audi, BMW tai Mercedes. Ja nämä alfamiehet voivat olla hyvinkin erilaisia keskenään, esim. toimitusjohtaja, tatuoitu linnakundi, opiskelija jne. Mutta heitä yhdistää nuo kolme automerkkiä."
ja sitten toisenlainen kommentti
"Luulen että jos nyt ostaisin uuden Audin tai Bemarin, naiset kiinnostuisivat minusta sen perusteella, mutta huomattuaan että sitä ei ajakaan tatuoitu ja täysin reikäpäisesti käyttäytyvä jyystärikarju, kiinnostus lakkaisi melko pian."
Koeta ensin miettiä looginen linja millä trollaat niin et puhuisi edes samassa kommentissa ristiriitaisia asioita.- mies32
En näe noissa mitään epäjohdonmukaisuutta.
- oidhoidhdhdeoi
mies32 kirjoitti:
Eipä tuo viesti sinulle ollutkaan joten ei haittaa.
- mies32
oidhoidhdhdeoi kirjoitti:
Eipä tuo viesti sinulle ollutkaan joten ei haittaa.
Joo, toivotaan että se / ne kenelle se oli, näkee siinä logiikan.
Ei minunkaan viestini muuten sinulle ollut, halusin vain muiden kanssa naureskella sinulle. Älä siis jatkossa vastaa minulle. - 5+5+54
mies32 kirjoitti:
Puusilmä.
- lifemocker
1) saksalaiset autot ovat mielestäni ihan perseestä
2) naiset nyt varsinkaan ymmärrä yleensä autojen päälle yhtään mitään- periatteenNainen
Siltähän tuo näyttää.
- Teemulandian tiatoo
Teemu, ei autolla saa naisia. Naisia saa, jos on kiva rehti ja reilu.
- mies32
Huomion kateusko saa tämänkin näyttämään Teemun jutuilta? Hoidata nyt se pääsi jo kuntoon kun näytät täällä Teemujen ja Periaatteen miesten seassakin siltä mielisairaimmalta hullulta.
- 9 + 13
mies32 kirjoitti:
Huomion kateusko saa tämänkin näyttämään Teemun jutuilta? Hoidata nyt se pääsi jo kuntoon kun näytät täällä Teemujen ja Periaatteen miesten seassakin siltä mielisairaimmalta hullulta.
pata kattilaa soimaa
- mies32
9 + 13 kirjoitti:
pata kattilaa soimaa
Tämä pata ei syyttele aiheettomasti tai vailla perusteita satunnaisista palstamöläytyksistä tunnistettavia henkilöitä. Enkä itse asiassa ole syytellyt "aiheellisestikaan", kun ei sellaista aihetta / syytä ole ikinä ollut.
Ei tule mieleen oikeastaan ketään vakinikillistä, joita muutenkaan isommin jaksaisi mistään syytellä. Sairaimpia olette te anonyymit paskat, jotka kehittelette päissänne salaliittoteorioitanne muista kirjoittajista, ettekä ikinä anna mihinkään keskusteluun mitään positiivista.
huom. tässä en tarkoittanut kaikkia multinikkejä, vaan näitä 1-3 palstan vakkarihullua. - 1 + 5
mies32 kirjoitti:
Tämä pata ei syyttele aiheettomasti tai vailla perusteita satunnaisista palstamöläytyksistä tunnistettavia henkilöitä. Enkä itse asiassa ole syytellyt "aiheellisestikaan", kun ei sellaista aihetta / syytä ole ikinä ollut.
Ei tule mieleen oikeastaan ketään vakinikillistä, joita muutenkaan isommin jaksaisi mistään syytellä. Sairaimpia olette te anonyymit paskat, jotka kehittelette päissänne salaliittoteorioitanne muista kirjoittajista, ettekä ikinä anna mihinkään keskusteluun mitään positiivista.
huom. tässä en tarkoittanut kaikkia multinikkejä, vaan näitä 1-3 palstan vakkarihullua.Ethän vain juuri äsken syyttänyt aiheettomasti Tommi?
- mies32
1 + 5 kirjoitti:
Ethän vain juuri äsken syyttänyt aiheettomasti Tommi?
Miten on mahdollista, että mielisairautesi vaan pahenee, kun siitä kertoo sinulle?
- --------
Mites yksityisautoilua vastustavat sätkäkonehipit?
- afgasga<ds
Sporttinen auto joka kulkee vain 215km/h :D Mun uudehko diesel-mersukin kulkee 240km/h.
t. nuorimies mersun ratin takaa.- mies32
Suomessa kun harvemmin tuollaisia nopeuksia ajetaan, eikä ikinä laillisesti, niin sporttinen voi periaatteessa olla vaikka 140km/h kulkeva auto, kunhan on varustettu mikroautomaisella ajettavuudella ja kiihtyvyydellä, eikä farkku-mersun tuntumalla tiehen.
"Sporttinen auto joka kulkee vain 215km/h :D Mun uudehko diesel-mersukin kulkee 240km/h."
En tarkoittanut että kyseinen auto olisi ollut mikään superauto, jollainen ei myöskään Mersusi ole. Mutta kyllä tuo 215km/h on silti enemmän kuin monessa autossa. Esimerkiksi nykyisen autoni huippunopeus on ohjekirjan mukaan noin 140-150km/h.- pasistisuikale
Mikäli autosta paistaa selkeästi varakkuus, niin luulisi tällöin naisten kiinnostuvan. Mikään karvalakki-bemari tai vastaava tuskin herättää kenenkään mielenkiintoa, mutta jos puhutaan esim. M-sarjalaisista 100k hintalapulla niin varmasti katseet kääntyvät. Olettaen että autoa ei omista rahoitusyhtiö...
Itse ajelen tällä hetkellä kohtuullisen sporttisella perheautolla (260hv neliveto), ja eipä tuo katseita käännä vaikka onkin suhteellisen harvinainen :D Ei sillä, eipä sitä 600-kuutioisella mopollakaan naisia saanut/saa, ainakaan minä. Joillekin saattaa auto kieltämättä tuoda lisäarvoa saannissa, mutta tällöin luultavasti tapaus on jo muutenkin mielenkiintoinen. Omaksi iloksihan sitä tuollaisia pitäisi vaan hankkia :)- mies32
Perheauto on perheauto. Ei ne 260hv asiaa muuta. Paremmin saisit naisten huomiota jollain Ford Ka:n avomallilla, 60hv ja 1/5 nykyautosi arvosta.
- pasistisuikale
mies32 kirjoitti:
Perheauto on perheauto. Ei ne 260hv asiaa muuta. Paremmin saisit naisten huomiota jollain Ford Ka:n avomallilla, 60hv ja 1/5 nykyautosi arvosta.
Voipi olla, mutta oma perse vaan vaatii rivakkaa kiihtyvyyttä :p Onhan se myös kiva omistaa harvinaisempi auto jota jokaisella vastaantulijalla ei ole. Ja kieltämättä 4-ovisella sedanilla on kivempi kuskata jälkikasvua kuin 2-ovisella coupella, joten en valita vaikkei naiset tuosta kiinnostukaan... elämä on! :(
- Reipas Mies
Lähes kaikki suoraan kaupasta autonsa ostaneet eivät sillä autolla ja sillä habituksella saa p*llua paremmin.
Öljyn ja pakkelin hajukaan ei tuo naisia, däm. Tinneri sentään antaa kännimäisen olon kun aina ei jaksa etsiä hengityssuojainta pikkuhommissa.
Moottoripyörä ei ikinä tuo naisia, jos ei ole ihan täyteen tatuoitu jyystäri nahkaliivein.
t. en laske harrastuksen työtunteja
Paras P*llun saanti on kun olis rahaa mitä lumikolalla roudaisi kotiin. - shghsgh
tää on se peruskyssäri johon naiset kuorossa vastaavat: miehen autolla ei ole mitään merkitystä.
kyllä mun käytännön kokemukset kertoo jostain ihan muusta. ensinnäkin kun itse hankin bmw:n niin sillä sai naista. tai sit se syy oli et pysty liikkumaan enemmän ihmisten ilmoilla.
tunnen kyllä muutaman yhtä ruman tyypin kuin itsekkin olen. ovat saaneet naiset auton avulla, kun on viimeisenä oljenkortena otettu autolaina ja ostettu sporttinen saksalais auto. tosin kahden naissaaliit oli kalliista autolainasta huolimatta erittäin mitättömät :) toinen sai koko kylän jyystämän yh äipän ja toinen sai varmaan 200kg naisen. - Jaggella
Aikanaan ajelin XJ6:lla, ukkomiehenä. Mut jos olisin tiennyt millaista palautetta naiset siitä antaa, niin olisin ottanut nuorena lainaa ja hankkinut sellaisen.. Kyytiin kyselijöitä kun riitti.
"tunnen kyllä muutaman yhtä ruman tyypin kuin itsekkin olen. ovat saaneet naiset auton avulla, kun on viimeisenä oljenkortena otettu autolaina ja ostettu sporttinen saksalais auto"
Meinasin sanoa että on aika säälittävää ottaa lainaa hienoa autoa ja naisensaantia varten, mutta samalla tajusin että eihän naiset ymmärrä sen päälle mitään että millä rahalla auto tai muu statusesine on hankittu. Pääasia että mies kukkoilee ja brassailee kuin viimeistä päivää, olkoon raha omaa tai velkarahaa.
Juttelin eksäni kanssa joskus raha-asioista ja kerroin että olen melko säästäväinen ihminen ja tarkka raha-asioissa. Hän sanoi siihen, että hän tuhlaa yleensä viikkorahansa melko nopeasti ja inhoaa pihejä ihmisiä. No kuten arvata saattaa, ei suhteemme toiminut muutenkaan.- seksi peliin
Oliko seksinne kuitenkin hyvää ja kiihkeää ?
Emme harrastaneet seksiä. Ja veikkaan että tiesit tai arvasit jo tämän entuudestaan.
Autoissani on moottori, neljä pyörää ja ratti, usein myös pyyhkimet ellei joku kusipää ole niitä pöllinyt.
Tässä tämän naisen autotietous. En varmaan tunnistaisi audia tai bmw:tä vaikka päältä ajaisi.- Oikea Tosimies71
Olen toimitusjohtaja, erittäin varakas, kohtuulisen komeakin, akateeminen, sekä ajan Mercedes-Benzillä kaikilla herkuilla ja asun luonnollisesti kivitalossa. Siltikin en saa haluamaani naista. Paremminkin sanoisin, että nyt on tehty kaikki mitä sille asialle voi tehdä ja projekti hänen osaltaan on päättynyt!
- väärä nainen!
Onneksi olkoon!! Hyvää yötä ja kauniita unia!!!
- Totuuden elin
Kaikesta materiasta huolimatta olet luuseri. Naiset haluaa miehen joka on todellinen johtaja eikä vain johtaja paperilla. The Leader of Men. Oli se sitten renttu, joka pyörittää seurakuntaansa kantakuppilassa tai toimitusjohtaja, jonka laajan ystäväpiirin keskushahmo ja itseoikeutettu johtaja hän on. Sulkeudu vain sinne kivitaloosi ja tilaa itsellesi tsekkiläinen luksushuora. Smirnoffin pohjatkin löytyy vielä jääkaapin alahyllyltä. Good luck, chump.
- Oikea Tosimies71
Totuuden elin kirjoitti:
Kaikesta materiasta huolimatta olet luuseri. Naiset haluaa miehen joka on todellinen johtaja eikä vain johtaja paperilla. The Leader of Men. Oli se sitten renttu, joka pyörittää seurakuntaansa kantakuppilassa tai toimitusjohtaja, jonka laajan ystäväpiirin keskushahmo ja itseoikeutettu johtaja hän on. Sulkeudu vain sinne kivitaloosi ja tilaa itsellesi tsekkiläinen luksushuora. Smirnoffin pohjatkin löytyy vielä jääkaapin alahyllyltä. Good luck, chump.
Ai luuserin maineessa olen? No stop tykkänään. Olen eronnut ja lapsiakin löytyy, mutta tässä aloittajana on periaatteen mies ja kirjoitukseni oli hänen kannustukseen. En siis kirjoittanut retostellakseni millään vaan todetakseni, ettei kaikki asiat onnistu aina hyvilläkään eväillä. Naisia suorastaan kuhisee ympärilläni, mutta kenenkään kanssa en seurustele!
- Viitaten
tuohon toiseen ketjuun meinaan pyörällä....
hyvä sellainen oli muuten kova sana tässä pulavuosina...- 8----)
Pithän se arvata mitä siitä tulloo,
kun lähtööpi pyörällä suatolle Mulloon...
- jopas taas
Kyllä olet periaatteen mies aika väärässä jos tosissasi väität että jotkut opiskelijat tai linnakundit ajelisivat muka audilla, mersulla tai bemarilla. Kas kun ei rolls roycella:)
Mistä ihmeestä parikymppisillä opiskelijapojilla tai vankilakundeilla olisi muka ollut rahaa ostella mersuja tai bemareita? Ehkä heillä voi olla jotain 80-luvun romuja, mutta tuskin mitään tämän vuosituhannen automalleja.En ottanut kantaa niiden autojen vuosimalliin tai hintaan, vaan merkkiin. Kummasti se 80-luvun Bemari tuntuu olevan kiinnostavampi kuin aiemmin omistamani uudempi auto, joka oli ominaisuuksiltaan huomattavasti parempi kuin vanhat amisbemarit.
Mutta naiset kun ovat laumasieluja ja ovat heti ihan ymmällään, jos mies ei olekaan samaan muottiin valettu kuin muut samanikäiset miehet.
Ja ennen kuin kukaan ehdottaa, voin sanoa että en aio itse ostaa Bemaria sillä en halua profiloitua minään pilke silmäkulmassa elävänä amisrenttuna. Myönnän että se aiemmin omistamani auto oli ehkä hieman turha, mutta sen jälkeen olen tehnyt autojen kanssa vain järkivalintoja. Haluan autollani viestittää, että olen asioihin vakavasti suhtautuva, taloudellisesti ajatteleva sekä suoraselkäinen periaatteen mies.
Olen tapaillut joskus miestä jolla oli 3autoa vaikka hän oli yksin asuva sinkkku.. autot olivat hänen intohimonsa..
Itse olen sitä mieltä kuitenkin,että 1 auto riittää miehelle.- Tony DiNozzo
Tää oli ihan hyvä aloitus pääpiirteiltään ja ajattelin tehdä itsekin vähän samasta aiheesta aloituksen. Auton merkin en tiedä niin vaikuttavan, mutta liikennekäyttäytymisen olen huomannut vaikuttavan naisiin paljonkin. Mies saa herkästi "nössön" kuljettajan maineen, jos ei heti ekoilla treffeillä vetele ohituksia keskustan 30km/h rajoituksella ja tööttäile tiellä juokseville lapsille.
- Reipas Mies
Tämä on kiva aihe keskustella. Naisethan usein tietävät autoista teknisesti hyvin vähän, ja auton merkin imago muodostaa koko jutun.
BMW ja Audi ovat luonnollisesti dynaamisen nuoren miehen voiton merkkejä vaikka olisivat kuinka mopoja. Vastaavasti duunattu japanilainen urheiluauto voi olla täysin turn-off naisille vaikka auto olisi kuin suoraan Tokio driftistä.
Kasari audia tai bemua ei kukaan normijärkinen mies enää käytä ja ysärin mallien kanssa on niin ja näin jos ei itsellään ole tiloja korjata autoa. Kuitenkin nykyautoissa saa hyvät tehot jo perhekauppakasseihin kuten Type-R Civic ja Focus RS mutta naisillehan nuo ei juuri kipinää anna vaikka jättävät suositut nokivasarat kivasti.
Halvimmalla pääsee hektisen miehen elämään jenkki pony carilla. V8:n jytinä menee suoraan naisen pikkareihin ja iso moottori ei aiheuta bemaristien ja audiholistien seurassa peenis kateutta.- G.M.
...Siksi valintani olikin aikanaan Firebird Formula. Vähän läppäähän se on ajella Ritari Ässä -henkisellä (mustalla) bensakrematoriolla, mutta kyllä se itseä tyydyttää kivasti kun meteliä tulee ihan vakiotekniikallakin kahdeksasta V-asetelmassa puksuttavasta sylinteristä, yhteistilavuudeltaan 305 kuutiotuumaa. Ei hirmuisia tehoja, mutta sen verran, että sutii ja liikkuu. Eikä ole kamalan kallis, tahi vaikea korjailla itsekään, kun 1980-luvun lopun laitos on, ruiskuineen kaikkineen.
Kulutuskin on ihan maltillinen, kun vajaalla 10l satasella menee ja samalla talvinen käyttöauto puolta pienemmällä koneella kuluttaa suunnilleen saman verran, eikä silti ole läheskään yhtä ripeä tahi munakas vekotin. :)
Naista sillä nyt ei tuon oman eukon lisäksi ole saanut, mutta eipä sitä siihen tarkoitukseen ole hankittukaan. Tai ehkä saisi, jos sopivassa paikassa, sopivalla hetkellä ja sopivalla tavalla suhailisi ;)
Bemaria olisi tarkoitus joskus kokeilla, tietty sellaista 90-luvun alkupuolen isokorista isolla koneella, miltä tuntuisi ja miten niitä pirkkoja olisi silloin kyytiin tunkemassa. Tuskin silloinkaan, kuskista se on kiinni kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737