Voi hyvänen aika hahhaa lukekaas toi!
http://koti.phnet.fi/petripaavola/voiceoffinland.html
Mitä kummaa the voice of Finland?
10
422
Vastaukset
- huhhuhuuu
Olipa aikamoinen purkaus.
- jkppp
en tiedä
- neccariini
Ihan asia tekstiä. Ei paha.
- makkemonkki
Joopa joo.
- oscarz
No niin. Olihan tossa perääkin.
- Tarviiko näitä
joka vuosi valita kun siitä ekasta voittajastakaan ei kuulu mitään..mikä sen nimi muuten oli??
- gh780
Mikko Sipola
- rompester56
Itse en pitänyt Linda Herrasesta idols-kisassakaan ja sielläkin putosi aika alussa. Yksinkertaisesti yliyrittämistä. En ole seuranut aiemmin tätä kautta, vasta battlet. Ja vaikka hyvä laulaja tippuisi, se on aina tuomarin/tiiminvetäjän päätös ja subjektiivinen siltä osin. Hyvä, että Michael piti päänsä, koska oli Lindan tiimiinsä ottanut. Minusta MM oli ainut joka ei yrittänyt vaikuttaa muiden tuomarointiin. Ja ei ei ole Lucakaan suosikki, koska en edes kaikista tiedä -vielä.
- oeidi
Monroen puheesta ei saa mitään selvää...
- isoasia
Hyvä linkki. Asiaa isolla A:lla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu655638Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204337Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1321819- 951392
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771008