Kiinassa montako miljardööriä ja miljonääriä?
Maailman napa kohta?
Suomen isoin turisti ja kohta sijoittaja?
Montako tyhjää taloa Kiinassa?
Ympäristö laulaa hoosiannaa?
Kiinan nousu - kommunismi voittaa sittenkin?
10
85
Vastaukset
- mein_kampf
raha,valta,elämä,henki minkä valitset?Minä kuulin pyhän hengen ja sille vastasin,muita en kuuntele.
- koskahan räjähtääää
Kiinalaiset pelaa ympäristön kustannuksella! MISTÄÄN välittämättä
raavitaan töitä nälkäpalkkaisilla duunareilla!
Kommunistin aatehan on joka maassa ollut sama eliitti voi hyvin kansa kurjistuu!
- ne jyrää meitin
"kohta" on melko varovainen arvio. Jännä huomata, että osti melkein minkä tahansa merkkituotteen, niin se on valmistettu Kiinassa. Tämä tarkoittaa sitä, että Kiina tulee karkaamaan kovaa ja kauas. Se on hetikohta se suurin ja kaunein.
Sekatalous , paras talous .
Siellä ne ovat kaikki Suomenkin merkittävimmät yritykset Kiinassa sosilismia rakentamassa .- Tehokasta????
Kiina hukku vielä omaan P.........AAN!
Yritykset menee Kiinaan halvantyövoiman ja isojen markkinoiden takia.
Ympäristöstä ei tarvi välittää voi tehdä kemian ym tuotteita vapaasti.
Sieltä valmiit tuotteet rahdataan ympäri mailman.
- punakapital tulee
http://www.hs.fi/videot/Kiinalaiset Suomessa etsimässä rahoilleen paikkaa/v1305629058798
- Itä on punainen
Entä jos Kiina kansallistaa koko talouden?
Kansandemokratisoi niin sanotusti. Sopii ilmeisesti arvioida tässä kohdassa, että käsillä vaikuttaa olevan "kiinalainen juttu". Yhtenä lähtökohtana Moskovan entisen politbyroon tuomio, jonka mukaan ideologisesti ja teoreettisesti määriteltynä Mao Tse Tung teki Kiinassa vallankumouksen väärällä tavalla. Siis sama juttu kuin palokunnan tuomio amatöörien hommasta, jotta väärin sammutettu.
Kiinassa kuitenkin Maon johdolla aikoinaan aikaansaatu puolue on edelleen vallassa, vaikkakin muuntuneena, nykyaikaistuneena. Ja Moskovassa on jo yksi sukupolvi kasvanut aikuisikään ilman CCCP-valtaa. Olojen ongelmallisuus on asetelmaltaan haasteellista edelleen niin Kiinassa kuin Venäjälläkin nykyään. Olikohan se nyt jossain Väinö Linnan tekstissä kirjoitettuna, että "suuri maa ja vaikea hallita". Pätee sekä Kiinaan että Venäjään.
Suomen ja Kiinan välit ovat olleet myönteisellä kannalla jo yli 60 vuoden ajan, sillä olihan Suomi ensimmäisiä valtioita, joka loi normaalit diplomaattiset suhteet Kiinaan sen maolaisen vallankumouksen jälkeen. Sen kiinalaiset muistavat edelleen. Meillä on edelleen kaikesta yhteiskunnallisista eroista huolimatta harteikas ystävä itäisessä Aasiassa.- Idiootit liikentees
Kiina ei ensinäkään ole kommunistinen valtio. Siellä on kommunistinen puolue vallassa, mutta se on vain nimi. Nykyään Kiina on enemmänkin kapitalistinen, eikä todellakaan pyri kommunismiin.
Kiina on sitä mitä se on, vain siksi, että länsimaat ovat sijoittaneet sinne. Kiina on riippuvainen länsimaista, kuten länsimaat Kiinastakin, mutta Kiina ei yksin pyöritä maailmaa, vaan se on yleinen harhaluulo. Siinä missä Eurooppa ja Yhdysvallat nyt taloudellisesti kärsivät, niin tekee osaltaan myös Kiina.- W.Leiriniekka
Siis kiinalainen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432221Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177881Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685