Jokos on joulukuusi katsottuna?

Pörrääjä

Lumikenkineni kahlasin metsässä etsimässä sopivaa joulupuuta, kuusen sijaan taidankin jouluksi koristella katajan, se tuoksuu pitempään kuin kuusi.

Kuusi, kataja, mänty vai keinokuusi?

18

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuusi ilman muuta, ei tarvi iso olla.. Yksi Joulu oli niitä tanskalaisia valmiiksi verkossa myytiin.
      Kun verkosta otti pois ei meinannut enää sopia mihkään. Vaikka oli pienempää mallia, oli jalkaan sovittamista; kirves heilui ;)
      Valokuitukuusi on tuikkinut jossain päin kämppää useana jouluna, taitavat kestää "isältä pojalle".
      Iso sypressikin voisi olla yksi vaihtoehto, paljo ei koristeita kestäne?

• Meillä on jo useampi vuosi ollut tekokuusi. Näyttää kumminkin ihan aidolta, joten se riittää. Kyllästyin aikoinani neulasiin ja kissatkin vähän vaikuttaa asiaan. :)
      Sitä paitti se kuusi tuli ennen aina pöllittyä, nii nythän metsänomistajat on iloisia.

• Entisessä kodissa kun oli lautalattia, saattoi neulasia ilmaantua vielä Jussin aikaan.. Vaikkakin siinä välilläkin tuli vähä siivoiltua :)
        Niin, ja koristeita kissan vuoks ei ihan ala -oksille voinu laittaa..

• Sibone kirjoitti:

Entisessä kodissa kun oli lautalattia, saattoi neulasia ilmaantua vielä Jussin aikaan.. Vaikkakin siinä välilläkin tuli vähä siivoiltua :)
        Niin, ja koristeita kissan vuoks ei ihan ala -oksille voinu laittaa..

Meillä katti menee kuusen alle nukkumaan. On samalla piilossa siellä toiselle mourumaijalta. :)

• Kyllä kuusi tulee hankittua ja olen ajatellut semmoista pihtakuusta. En tiedä mistää ne roudaa näitä kuusia, mutta muutamaan kertaan olen tälläisen vähän eksoottisen hankkinut ja tyytyväinen ollen ollut.

• Hyvää joulua sinulle Waffe.

• Waffelle kans Hyvää Joulun odotusta. :))

• muovikuusi on koristanut olkkarin nurkaa jo vuosia. Se on niin helppo, eikä tuoksu eikä varise.

• Kai sä kesäks otat sen pois.. ;)))

Sorry..en taas malttanu olla.. ;))

• mii-su kirjoitti:

Kai sä kesäks otat sen pois.. ;)))

Juurihan Taikis vakuutti, että kuusi on koristanut olkkarin nurkkaa jo vuosia....todellinen kestojouluilija! :))

• mii-su kirjoitti:

Kai sä kesäks otat sen pois.. ;)))

ARGH !!!!! Olis näköjän pitänyt olla vähän huolellisemmat näppäinsormet, ettei olis päässeet näsäviisastelijat valloilleen :)))))

• norMix kirjoitti:

Juurihan Taikis vakuutti, että kuusi on koristanut olkkarin nurkkaa jo vuosia....todellinen kestojouluilija! :))

Juu..mä käsitinki, että oikeen himojouluilija tää meitin Taikis. ;))

• mii-su kirjoitti:

Juu..mä käsitinki, että oikeen himojouluilija tää meitin Taikis. ;))

ja mitäs sitä pois ottamaan, ku sehän ei ees varise. ;)))

• TaikisN kirjoitti:

ARGH !!!!! Olis näköjän pitänyt olla vähän huolellisemmat näppäinsormet, ettei olis päässeet näsäviisastelijat valloilleen :)))))

Et tiiä, miten mä äsken repesin. :DDDD

• Kataja! Kasvaa jo valmiiksi pihalla, valot siihen heitän kunhan ehdin!

• Kenonen.

Jaa, ainoastaan katsottuna....köh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      224
      1958
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      55
      1227
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1065
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      854
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe