Miksi Oriveden keskusta ei ole Google Street wiewissa? Kysyn vaa

VaraHubelotti

LOL miksi Oriveden keskusta ei näy googlemapsin steert wiewissa? Onko sielä joku vainoharhainen intoilija vaatinut katunäkymät pois? Vois vaan kuvitella että jotain tämmöstä on taustalla kun sieltä Orivedeltä tulee youtubeenkin kaikenmaailman "ÄLÄ TUU KURKISTELEE" videoita yms... huhhuhhhuuuhhuuhu mikä paikka. Vai onko vaan niin epäkiinnostava mesta että vaan ohitustie jaksattu kuvata LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL :D:D:D:D:D:D

11

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmhphyttelijä

Jaa-A en tiä. En kyl myäskään koskkaan oo käyny Orivedellä enkä ees Oripäässä.

• Aika Metkoja

Kysyn vaan! Miksei tähänkään viestiin reagoida! Onko Googlelle jo ilmoitettu että kävisivät kuvaamassa myös Oriveden keskustan?

• asemaonparaspaikka

Ei siihen reagoida, koska ketään orivellä ei haittaa asia. Elämä jatkuu ihan ennallaan vaikkemme googlessa näykään.

• Kuultua

Siellä oli kuulemma keskustassa liian paljon juoppoja ja taisi olla kuoppainen kärrytie remontissa.

• Neuvosto-orivesi

Aseman seutua on kuvattu. Näyttää hianolta vaha e-myymälän rakennus ja tien toisella puolen oleva ravintola hyvissä pelleissään. Pelti vähän hilseilee pinnoitteesta, eiköhän tuohon löytyisi ratkaisu läheltä OT-pellistä.

• --------------------

Kukaan ei varmaan löytänyt sitä

• AxelGrease

Onko sitä, itekkin vuosia siellä asuin mutta jäi arveluttamaan oisko huhua koko keskusta...

• pulskat ämmät

Täällä naiset hyvin lihavia ettei kehtaa mainostaa orivesiä.

• mapsitellaan

Ny on, ei kun ihmettelemään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      195
      8778
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5008
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      52
      4502
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      73
      4046
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      54
      3399
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3286
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      57
      3106
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2776
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2555
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2541
    Aihe