Miehen kavereiden tapaaminen?

ahdistussssss

Olemme tapailleet miehen kanssa pari kuukautta säännöllisen satunnaisesti. Emme ole vielä kertaakaan jutelleet varsinaisesti ns. meistä ja suhteestamme ja siitä, mitä kumpikin haluaa tulevaisuudelta. Tähän asti olemme hengailleet yhdessä ja tutustuneet toisiimme.
Nyt tässä muutama päivä sitten näimme ja mies ehdotti, että menisimme moikkaamaan hänen kavereitaan, jotka olivat istumassa iltaa lähistöllä. Vietimme iltaa ja se sujui muuten ihan okei, mutta tunsin itseni välillä todella ulkopuoliseksi ja tuntui, että miehen kaverit eivät olleet halukkaita tutustumaan/keskustelemaan kanssani. Heillä oli omat ns. miesten juttunsa, joita kertoilivat seurassani enkä ollut ihan samalla taajuudella niissä jutuissa.
Pelkäänkin nyt, että miehen kiinnostus lopahtaa tähän, koska koin etten tullut juttuun hänen parhaiden kavereidensa kanssa. Mies itsekin kyseli minulta useampaan otteeseen, että onko ulkopuolinen olo yms. ja illan päätteeksi kyseli, että oliko aivan kamalaa. Yritin sanoa, että ei ollut ja kehuin hänen parasta kaveriaan(joka olikin ainoa, jonka kanssa edes jonkunlaista keskustelua sain aikaan kunnolla).

Eräs miehen tuttava tuli kyselemään, että "Niin, oletko sinä nyt hänen tyttöystävänsä?" Ja kiiruhdin heti sanomaan etten ole vaan olemme ihan kavereita tai "jotain sellaisia". Tähän mies naurahti ja lisäsi perään itsekin, että olemme kavereita ja katseli minua virnuillen. Lisäksi kertoi oma-aloitteisesti tälle tuttavalleen, että miten tapasimme ja milloin yms.

Oliko tämä ns. askel meidän suhteemme suunnan selvittämisessä? Miehet, oletteko kiinnostuneet naisesta muussakin kuin panomielessä, jos esittelette naisen pitkäaikaisille ystävillenne? Entä, jos ensitapaaminen ei tosiaan suju täysin mallikkaasti, menetättekö kiinnostuksenne naiseen? Onko kavereiden mielipide kuinka tärkeä? Onko mitään tehtävissä jälkikäteen?
Kommentteja :) Ahdistaa todella paljon, kun pelkään pilanneeni kaiken:/

60

7591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja49

      Eti mies, jolla on parempia kavereita.

    • 574766757

      Totta kai mies kertoo, että olette vain kavereita, kun ensiksi ilmoitat hänen tuttavilleen että et ole kiinnostunut hänestä. Nyt mies lopettaa yhteydenpidon, koska ajattelee että sinua ei kiinnostakaan seurusteleminen.

    • lirppalärppy

      Joo, ite juuri eronneena voin kertoa, et jos miehen kavereiden kanssa ei tuu toimeen eikä olla samalla aaltopituudella niin jossain vaiheessa seuraa hankaluuksia. Viimeistään siinä vaiheessa kun mies on saanut sut jo omakseen ja sitä alkaakin taas kiinnostaa jätkien kanssa hengailu. silloin tulee asetelma kaverit vs tyttöystävä ja jos et tuu niiden kavereiden kanssa toimeen, niin aikamoinen sotku siitä tulee.

      Seuraavaan suhteeseen mennessäni selvitän kyllä tasan tarkkaan millaisia kamuja miehellä on, millaiset heidän välinsä on ja tullaanko me toimeen.

    • Sudani

      Sano heille että suksivat sudaniin!

    • mies113212

      Itsellä oli joskus samanlainen tilanne, että naisystävä ja hyvä kaveri ei tullu oikein juttuun. Kumpikaan ei oikein uskaltanut keskustella toistensa kanssa ja itselle tuli sellanen olo, että mikä teitä oikein vaivaa, ku molemmat kuitenki pysty mun kans keskusteleen kunnolla, useesti samankaltasista asioista vielä.
      Sanoisin vaan, että kannattaa ehkä tehdä alote ja sanoo rohkeesti oma mielipiteensä asioihin ja kysellä jotain siltä kaverilta. Ehkä jostain mistä se on kiinnostunut tai jotain mistä ootte molemmat. Jos on sitten silleen sillä asenteella, että oo vaan hiljaa, niin ehkä sitten voit puhuu miehes kans siitä. Mut ei ny kannata ainakaan jättää miestä jonku tollasen takia ihan heti ainakaan. Jos ei koita, ei voita.

      • Häh?

        Mitä vikaa tässä kommentissa on? Minusta kuulosti erittäin järkevälle. Itsekään en kauheasti juttele poikaystävän kavereiden kanssa, jos heitä näen, mutta kaverit ovat kyllä ilmoittaneet pitävänsä minusta todella paljon ja minäkin pidän heistä. Meidän kommunikointia kyllä vaikeittaa pieni kielimuuri (poikaystäväni ja hänen kaverinsa puhuvat ruotsia, ja vaikka ymmärrän sitä kohtuullisesti, niin en niin hyvin, että voisin edes suomeksi ottaa osaa keskusteluun). Ketään ei haittaa se, että istun vain hiljaa kuuntelemassa.

        Mutta jos itse haluat puhua, niin kannattaa vähän kysellä jotakin. Olisihan se miehen kavereiden puolelta reilumpaa tehdä aloite, mutta ehkä heitäkin jännittää? Ja jos mies on oikeasti kiinnostunut (miltä vaikuttaa), niin ei hän yhden kerran perusteella tee päätelmiään. Kannattaa myös puhua suoraan miehelle asiasta - myös siitä suhteen tilasta.


    • aikuisiako ?

      Miten voi olla noin vaikeaa !!!! Ei kai kavereista heti saa oikeaa tuntumaa. Tavatkaa useammin. Pois kaikki turhat huolet ja reippaasti tutustumaan ja puhumaan !!!
      Kyllä taas kärpäsestä tehdään härkästä, v ä k i s i n ...

    • Omat kaverit

      Olen ollut miehen kans 5vuotta. Pari vuotta sitten tapasin hänen kaverit ekaa kertaa. Sen kummemmin en oo heitä tavannut. Mies pitää heihin yhteyttä ja tapailee. Minulla omat kaverit. Minusta tämä on hyvä että kummallakin on omia kavereita ja omat jutut. En välitä miesten jutuista ja luulen ettei miehet välitä naisten jutuista. Lisäksi meillä on yhteiset harrastukset jossa meillä on sitten yhteisiä tuttuja.

      • ei vakavaa

        ihan sama juttu ja hyvin ollaan pärjätty useita vuosia kimpassa.....ei vois vähempää kiinnostaa kumppanin kaverit ja niiden tyhmät äijä jutut =)


      • dildo ja vagina
        ei vakavaa kirjoitti:

        ihan sama juttu ja hyvin ollaan pärjätty useita vuosia kimpassa.....ei vois vähempää kiinnostaa kumppanin kaverit ja niiden tyhmät äijä jutut =)

        joo se on sitten mies turvallisuuspalvelu BANGGIIRI valuuttarajoja ja aikavyöhykkeitä tai sitten vain miehen ystävää en ainakaan minä enkä naisen ystävää omaa itteeni parasta itsetyydytys ja ei tavaraa pimppiin ei muilta kuin sillai, mitä se sanoo tavaa olla tää, mikä vetää elämämme vierailuilla ankeeks jatkaa ... siis sanoa mitään sanoa, ei mitään sanoa, tää kansainvälinen oikeus, kysyy vaikka miesystävältä, kykeneeks panee köniin kaveriansa sillai, olisi pitää poikaystavää poikaystävänä ja kaverin kavereita loitommalla, se on sex ............... joo ja sitten parasta luopua poikaystävän kanssa kaverista ja toisestakin/tyttöystävä kaverit - poikaystävä kaverit .... kysyisin mikä olisi parasta polkaista poikaystävän kaveri/tytöystävän kaveri


    • Ann-Marieeh

      Voin ihan naisena kokemuksesta sanoa, ettei miehiä kiinnosta ollenkaan, tuleeko heidän tyttöystävänsä heidän kavereidensa kanssa toimeen. Miehillä on omat juttunsa, eikä siihen ole paljon naisilla sijaa.

      Oman mieheni kaverit ovat ainakin aivan hirveitä juntteja. Suurin osa näyttää aivan metsänpeikoilta ja on ajatusmaailmaltaan kommunistisia. Itse olen aivan eri lähtökohdista ja piireistä. Eipä siinä paljon mitään juteltavaa ole, koska heidän juttunsa ovat aivan järjettömiä. Voin suoraan sanoa, että heidän seuransa on ankeaa.

      Eipä miestäni ole haitannut ollenkaan, etten tule heidän kanssaan toimeen. Ei miehenikään ymmärrä minun ystäviäni, jotka tietysti omasta mielestäni ovat paljon fiksumpia ja kauniimpia kuin mieheni kaverit.

      • Nainen 25

        Sama juttu. Mieheni kaverit eivät ole mitään maailman fiksuimpia otuksia. He ovat ystäviä mieheni kanssa koska ovat tunteneet ala-asteelta lähtien. En pidä heidän tavoistaan sotkea paikkoja ja päätyä vielä kolmekymppisinäkin oksentamaan jokaisen baari-illan aikana pöydille... Yksi heistä on selvä alkkis joka asuu vieläkin vanhemmillaan


    • No eiku

      Kimppabileet pystyyn, siinä mukavasti välit kaikilla lämpenee.

    • No ensiksi sinun täytyy kysyä,että haluatteko tekin piparia sen jälkeen kaikki luonnistuu

      • ahdistussssss

        En ole mikään halpa huora...


    • nyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

      Voin miehenä sanoa, että ei meitä hirveästi kiinnosta tuleeko nainen toimeen vai ei meidän kavereiden kanssa. Tai siis ainahan se plussaa on jos tulee mutta ei se itse suhteeseen vaikuta.

      Toisinpäin se minusta on, eli siis naisille tämä enemmän vaikuttaa. Jos naisen kaverit eivät pidä miehestä niin monesti nainen kuuntelee liikaakin kavereitaan eikä omaa päätään. Näin ainakin omasta kokemuksesta.

      • Erilaisia löytyy

        Minun poikaystäväni on kyllä sanonut, että totta kai hän haluaa, että hänen kaverinsa pitävät minusta. Ja kuulemma jos eivät pitäisi, niin saisivat suksia kuuseen. Omat ystäväni kun eivät tästä uudesta kumppanistani, jonka ainoa vika on se, että hän eroaa aika lailla entisestä avopuolisostani - eikä todellakaan vain pahalla tavalla.


    • Nakke5

      Jos olette kertomasi mukaan vain kavereita, niin ei varmaan haittaa että mies käy polkaisemassa sinun tyttökavereitasi?

    • neuvo2

      Sano niille että "Painukaa vittuun!" mutta älä tarkoita sitä

      • tutustumme vulvaan

        Päinvastoin, pitää tarkoittaakin sitä, että jätkät painuu sutturan vitttuun.


    • kierouksia

      Ne eivät ole miehesi kavereita vaan pettureita,tulisi välttääniitä ja puhua heistä miehesi kanssa.

    • kom kom

      Ite en ainakaan katso miten tytöllä menee kavereiden kanssa. Jos on jonkun tytön kanssa, niin silloin tärkeintä tuo, että molemmilla on yhdessä hyvä olla. Ei siinä silloin kavereiden mielipiteet tai tuo miten hyvin kavereiden kanssa tulee juttuun paina.

      Ja joskus voi käydä noin, että joku kaveri saattaa alkaa iskemään tyttöä tai vonkaamaan sänkyyn.

    • ewfwef

      Tämä on taas sivuston itse keksimä ja aloittama ketju.

      Huomaa samasta kirjoitustyylistä,ja siitä että aloittaja ei palaa vastaamaan ketjuun enää.

      • Huomannut

        että siinä vaiheessa kun keskustelu nostetaan ylös "nyt keskusteluissa", silloin alkaa tulla NIIN paljon ja NIIN idioottia kommenttia ettei kukaan järkevä enää palaa vanhaan ketjuunsa.

        Kyllä veikkaan että aloittaja on aikanaan ollut aivan vilpitön aloituksessaan, mutta suoli24 pilaa ketjun ja keskustelun alkuperäisestä tarkoituksestaan.


      • aloittaja.
        Huomannut kirjoitti:

        että siinä vaiheessa kun keskustelu nostetaan ylös "nyt keskusteluissa", silloin alkaa tulla NIIN paljon ja NIIN idioottia kommenttia ettei kukaan järkevä enää palaa vanhaan ketjuunsa.

        Kyllä veikkaan että aloittaja on aikanaan ollut aivan vilpitön aloituksessaan, mutta suoli24 pilaa ketjun ja keskustelun alkuperäisestä tarkoituksestaan.

        Alkuperäinen tarkoitukseni oli tiedustella teiltä vaivihkaa, missä vaiheessa voisin alkaa jakamaan myös miesystäväni kavereille.


    • miäs-

      Itse taas miehenä välittäsin kavereiden mielipiteestä ainakin jonkin verran. Luulen, että tuo vain kertoo huonosta itsetunnostani. Jos on hyvä itsetunto, niin ei mieti mitä muut ajattelevat, toimii vain oman pään mukaan.

    • zelealainen

      Asia, mitä eniten tässä jutussa aloin miettimään, on se tapa, miten jotkut, erityisesti naiset tekevät pitkälle vietyjä johtopäätöksiä suhteesta hyvin pienten asioiden ja vain yksittäisten tapaamisten ja asioiden perusteella.
      Sä näit miesystäväsi kaverit nyt yhden kerran. Voiko siitä vielä vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä suuntaan, tai toiseen? Minun mielestä ei voi.
      Ei suhteen pidä olla nuorallatanssimista, missä yksikin sivuajatus voi päättää tanssin.
      Koko kaveriasiaa en miettisi ollenkaan yhden tapaamisen perusteella ja on hyvin normaalia, että ekalla tapaamalla vielä ujostellaan ehkä puolin ja toisin. Ehkä miesystäväsi kaverit eivät osanneet suhtautua suhun, kun eivät tunteneet...
      Sitten, jos 30 tapaamisen jälkeen miehen kavereiden kanssa tuntuu vieläkin ulkopuoliselta, voit ehkä uhrata asialle ajatuksen. Ahdistelet turhista.

    • ndfd

      Älä huoli! Uusiin ihmisiin tutustuminen vie aikaa, ja etenkin jo valmiiksi yhteen hitsautuneeseen poppooseen sisään luoviminen on vaikeaa. Itsekin muistan, kuinka nykyisen miesystäväni kanssa jouduin aluksi monesti tilanteisiin, joissa olin minä ja joukko täysin tuntemattomia ihmisiä (keskenään tuttuja). Tapaamiset olivat kamalia, olin vieras. Pikkuhiljaa juttuihin kuitenkin alkoi päästä mukaan, kun oma viritin löysi samalle taajudelle muiden kanssa. Alun vaikeilu ei muuttanut mitään, nyt avoparina ja onnellisia.

    • Suomalainen mies

      Kyllä minun mieskaverit olisivat tosi mukavia sinullekin.

    • ei kerro mitään

      Voi olla vain "saaliin esittelyä", ei tarkoita että olisi mitään vakavampaa mielessä, mutta ei tietenkään sulje myöskään sitä pois.

      Ja naisille ihan vikiksi että mies ei toimi kuten nainen. Nainen voi hienovaraisesti vihajailla jotain ja suoraa kysyttäessä on olevinaan ihan eri mieltä mitä oikeasti on.

      Mies ei tomi näin. Mies sanoo mitä tarkoittaa ja joskus jopa tarkoittaa mitä sanoo. Jos haluta tietää jotain, kysy sitä suoraan, äläkä yritä päätellä sitä jostain käytöksestä tai sivulausesista.

      • näin se vaan on

        Ja kun miehelle esittää kysymyksen, niin siihen pitää pystyä vastaamaan kyllä tai ei.

        Jos mieheltä kysyy että "miltä sinusta tuntuu ja mitä sinä ajattelet?", niin se keskustelu on jo valmiiksi epäonnistunut.


    • Laumaoppia

      Ensinnäkin mitä sinuun itseesi tulee, tunnetko yleensä olosi luontevaksi seurassa, jossa on vain yksi tuttu henkilö? Harva tuntee. Aina menee oman aikansa ennen kuin opittu tuntemaan toisensa puolin ja toisin.

      Vastaavasti paljon yhdessä olleelta miessakilta kestää aikansa, ennen kuin uusi henkilö, olkoon tämä sitten vaikka mies itsekin, omaksutaan jengiin mukaan. Hyväksyminen käy nopeammin, mikäli laumaan pyrkivä uusi jäsen on heti samalla aaltopituudella lauman vanhojen jäsenten kanssa. Myös huumori ja ulospäinsuuntautuneisuus helpottaa hyväksymistä. Jos laumaan pyrkivä uusi jäsen on hiljainen tai muuten vain ei osallistu yhteiseen keskusteluun, hyväksymisessä menee vastaavasti kauemmin.

      "Naaraalle" sisään pääsy laumaan on monestakin syystä vaikeampaa. Se liittyy erilaiseen ajattelutapaan, kiinnostuksen kohteisiin ja laumakäyttäytymiseen, mutta vielä vaikeampaa on, jos tämä nainen "kuuluu" jollekin miesporukasta. Tämä naisen "omistaja" koetaan laumassa eräänlaiseksi reviirinomistajaksi. Muut jäsenet joutuvat varomaan, etteivät vahingossakaan anna ymmärtää yrittävänsä vallata tämän reviirin. Tunne voi vaikuttaa myös miehen viihtymistä jatkossa ennestään tutussa porukassa.

      Yhteistapaamiset onnistuvat paremmin, mikäli kaikilla miehillä on omat tyttöystävänsä ja kokoonnutaan yhdessä. Jokaisen miehen reviiri on turvatumpi. Silloin se ei kuitenkaan ole se sama alkuperäinen jengi. Varmasti ainakin vaiheittain miehet toivovat voivansa tapailla vain keskenään.

      Perinteisesti on lähdetty siitäkin, että miehen "pariutuminen" johtaa tämän eroon laumasta. Homma ei vain tuolla tavalla voi entiseltä pohjalta jatkua, eikä mies välttämättä halua enää niin usein ystäviään tavatakaan.

    • Mulla oli sama ongelma ensimmäisen vuoden aikana kun aloin seurustelemaan poikakaverini kanssa. En sitten tippaakaan sietänyt hänen kavereitaan ja sain myös tuntuman ettei minusta pidetä.

      Minun inhoani heitä kohtaa kyllä lisäsi myös se, että hänen kaksi parasta kaveriaan
      tuppasivat hieman kiusaamaan poikaystävääni, koska hän on muita ystäviään isokokoisempi..(piirroksia ja vittuilua).

      Juttu pääsi kuitenkin siihen asti pahaksi, että riitaannuin toisen parhaan kaverin kanssa niin pahasti, että poikaystäväni ei kolmeen kuukauteen ollut mitenkään yhteydessä hänen kanssaan, koska myös loukkaantui hänen käytöksestään minua kohtaan. Ja kyse on parhaista kavereista ala-asteelta asti ja tämä oli ensimmäinen kerta kun riita on mennyt noin pahaksi.

      He saivat kuitenkin sovittua asiansa ja niin sain minäkin näiden kahden kanssa, kun olemme oppineet tuntemaan toisiamme parin vuoden ajan.

      Joten: suhteenne tuntuu olevan vielä hyvinhyvin alussa, älä siis ota niin paljon stressiä hänen kavereistaa, ehditte viettämään monta iltaa hänen kavereidensa kanssa ja tutustumaan. TÄRKEINTÄ on että tutustut mieheen kenen kanssa haluat olla. Et seurustele hänen kavereidensa kanssa ;)

    • jkkhol

      vai iin

    • Pimee...

      Jk, yritä keksiä muuta sanottavaa, kuin iänikuinen vai nii tai niinkö jne. Lapsellinen olet

    • jakke20

      Ite en ainakaan näin miehenä juurikaan pidä yhteyksiä kavereitteni tyttöystäviin, koska en koe tulevani niiden kanssa koskaan hirveen hyvin toimee :D Helpompi vaan pitää suunsa kiinni konfliktien välttämiseksi ja moikata kun tavataan :)

    • hjkjhjkh

      Eihän seurustelukumppanin tms. kavereiden kaveri tarvitsekaan olla, kunhan nyt ei silmille sylje. Ehkä se on parempikin niin, ei sitä kaikkea tarvitse jakaa.

    • Oma kulta paras

      Pitääkö sinun olla kiinnostunut miehesi kavereista? En odotatko miehesi kiinnostuvan sinun kavereistasi?

    • EI VOI OLLA TOTTA

      Arvelisin kirjoituksesi perusteella, että olette arvatenkin 18-20 vuotiaita, niin tyypillistä käyttäytymistä tuon ikäisille. Ihan normaalia "seurustelua", eli kaverit on tuossa iässä tärkeimpiä.

    • hmm.

      Ikävää että naisia kohdellaan aina huonosti miehen ja kaverien taholta. Ja pidetään epäselvyydessä. Harva nainen haluaa vain hengailla, ellei selvästi niin sano. Ja mikäpä estää miestä sanomasta että on tyttöystävä. Jos kaverit sanovat miehelle että nainen ei sovi, vaikka sopisi, miehellä ei ole selkärankaa /itsenäisyyttä ajatella omilla aivoillaan. Eri asia jos nainen olisi oikeasti väärä vaikka huumeongelmainen ja väkivaltainen tms. Selän takana yksityisasioiden pohtiminen kaveripiirissä ja piirin "meillä on tää juttu" ulkopuolelle jättäminen on ikävää, miksi silloin ollsi kaveriseurassa lainkaan. Ovatko miehen kaverit kylmiä pelimiehiä vai muuten vaan ei kiinnosta, jos ei kiinnosta seura - miksi olla siinä.
      Kyllä parikymppistenkin pitää tietää ollaanko vai ei. Jos ei olla niin sitten eri teille, ei ole kivaa olla joku toinen nainen ja mies ei kerro että on joku muu tai monia muita.

    • Ja etteikö muka miehet tunne itseään ulkopuoliseksi naisen kavereiden seurassa?
      Jos äijilläon äijäjutut, niin naisetko muka sitten pohtivat jotain yleisesti ymmärrettävää?
      Eiköhän tunne ole ihan molemminpuolinen..... Tosin vanhemmiten nuo erot tasaantuu, mutta nythän olikin kyse jonkun teinirakkauden ongelmista.

    • Anna niille

      Anna niille miehen kavereille, et ole enää ulkopuolinen, kun ne ovat käyneet sisälläsi!

      • erilaisia kavereita

        Meitä on joka junaan ja silleen... pari nuoruudenkaveria on mulle ja naiselleni paljon läheisempiä kuin uudemmat tuttavuudet. Toisten kans jutellaan eri jutuista: harrastus työ tms...ja toisten kans taas toisellaista. Toisista tulee ns parempia läheisempiä kavereita. Nuoruuden pari kaveria on niin luotto kavereita, ei oo mustasukkaisuutta: käyvät pari kertaa vuodes yökylässä: ruokaa,viiniä ja jopa naiseni käytössä yhteisestä halusta...erilaisia kavereita mut homma toimii...sen jälkeen taas jutellaan kaikenlaista ja sit taas kaverit voi auttaa "hommissa"...erilaiset kaverit piristää ja välillä taas jotain muuta....


    • anders.k.mäkky.

      Mie oon sitä mieltä, et äejä tarvii joskus omaa aikaa akaltaan omien kavereittensa seurassa, ja varmaa pätee ihan toistekkin päin, ei tartte ruveta parittamaan puolisoaan kavereittensa seuralaiseks.

    • rumaa on

      Ruman näkösiä eukkoja tossa kuvassa. Kumpi niistä oot sinä?

      • ko ko ko

        Taidat tykätä läskeistä! Nuo tytöt on nättejä. Tuo tumma tukkainen on mun makuun. Mut tuskin kuvan ihmiset liittyy tapaukseen.


    • hyvä on kaverini

      Mun kavereitten kanssa tulee toimeen, ja ne puhuu ja selittää puhumansa, että se ymmärretään.

      No, ne ovat kyllä jo kuolleet kaikki, Matteus kuoli, Markus, kuoli Luukas, kuoli ja Johannes kuoli myös...Ja yhdeltä mun kaverilta Johannes Kastajalta katkaistiin kaula, naisen tähden.

      Eivät olleet nuo kaksi naista, toinen heistä tanssija , olleet mun kaverin kavereita.

      Sitten mulla on yks ystävä, kaikkein paras, ja hän haluaa olla sinunkin kaveris...noo, hänet pantiin aivan syyttömänä ristille roikkumaan... hän kun auttoi samanlaisia kavereita kun sun kaverin kaverit olivat.

      Jos jollakulla oli päässä väärät ajatukset, hän oikoi ne suoriksi. Jos kaveri oli ihan sokee, niin hän avasi hänen silmänsä.

      Ja muutaman kerran tää kaverini.. herätti jo mädäntymistilassa olevan ihmisen haudasta ylös.... Jos huomaat että sun kaverien olemus haisee, ja ajatukset myös, ei muuta kuin otat yhteyttä.

      Niin hän kuolikin ja haudattiin, mutta niinpä vaan nousi kuolleista ylös!

      Eikös oo aika kaveri mulla.? Juu, ja sitten se sano, että tää maa on vähän pieni paikka teidän asua, joten minäpä meen sellaiseen valtakuntaan, jossa yksi maan päivä on tuhat vuotta, ja tuhat vuotta kuin yksi päivä... juu sinne meni asuntoja tekemään!

      Lupas tulla hakemaan kaverinsa sinne, aluksi nyt 1000 vuodeksi, katselee siellä meitä . miten meillä hurisee!

      Tässä me ootellaan.Jotkut eivät oo jaksanu ottaa vaan ovat tehneet omia jumaliaan odottamisen helpottamiseksi!

      Niitä näkee ortodoksien seinillä yhtä hyvin kuin luterilaistenkin... Juu , ja tää mun kaveri ei syonyt sikaa väitti että niiden syöjistä tulee loppu..se oli Jesja 66: 17

      Oist tästä kaverista kertomista, ja me ollaan hänen kavereitaan... pitäisit varmana meidän jutuista! terv. benedi

    • nainen 40

      Eikö ole vain mukava jos miehellä on kavereita, joiden kanssa hän voi jakaa miesten asioita. Onhan teilläkin omat juttunne kuitenkin.
      Pidä sinä omat kaverisi, mies omansa, voitte olla kuitenkin suhteessa keskenänne. Toki onhan se mukavampaa jos tulee juttuun niiden kavereidenkin kanssa, mutta aina se ei vaan onnistu.
      Itselläni on sen verran miehiset harrastukset, että olen kuin kotonani keskusteltaessa moottoriurheilusta, lätkästä ja futiksesta, se helpottaa sopeutumista äijäporukkaankin. Ammattini on myös teknisellä alalla, joten keskutelu onnistuu siltäkin puolelta. Nauti siis niistä yhteisistä asioista joita teilläkin varmaan on, voithan aloittaa itsekin keskustelun jostain ajankohtaisesta aiheesta josta tiedät molemmilla sukupuolilla olevan runsaasti mielipiteitä.
      Ole nainen ja nauti siitä.

    • sinullekaan

      Minä olen seukannut 1,5 v. Arton 27 kanssa ja olimme kesällä avokkini kanssa olimme kesällä minun mökillä. Olimme maistelleet hieman ja yllättäen sinne tuli Arton 3 parasta kaveria. Sauna oli lämmin ja halusin käydä avokkini kanssa kahdestaan kunnes avokkini huusi kaverinsa mukaan saunaan. Mulla hävetti hirveästi moinen tapahtuma ja olin vihainen avokille. Arto meni suihkuun ja yksi hänen kaverinsa Erkki pani kätensä rinnoille ja kehui niitä sanoin äläpäs kopeloi.

      Arto tuli suihkusta ja sanoi voit antaa kaverillekin ? suuttuneena lähdin suihkuun ja menin tuvan puolelle. Hetken päästä sieltä tuli Jukka joka lohdutti ja sanoi , että kylläpäs Arto teki tyhmästi kun kaikkien kuullen loukkasi sinua. En tiedä mikä oli mutta Jukka yllättäen suuteli minua ja tuntui tosi ihanalta. Suutelin Jukka pitkään ja huomasin kun hänen kätensä oli haaroissa ja sekin tuntui ihanalta. Jukka pani sormensa minun sisään ja teki kutaa siellä. jukka sanoi saanko naida sinua mutta kielsin ja sanoin , että toisessa paikassa , muttei täällä ettei Arto saa tietää. Siinä näin kun Jukalla oli mulkku pystyssä ja hän pyysi voitko imeä. sanoin voin imeä sinua mutta et sitten puhu muille. Saaunasta kuului mölinää menin jukan haarojen väliin ja aloin nautinnollisen mulkun imemisen. jukka sanoi kohta tulee sanoin anna tulla vain ja sieltä se pamahti nieluun saakka. Imin vielä veltostuvaa mulkkua ja sanoin jatketaan sitten toisessaa paikassa. Hetken kuluttua muut tulivat saunasta ja Arto sanoi
      että Erkki ei saanut edes rintoja suudella saunassa sanoin ettei saakaan.

      Avokkini sanoi , että voit antaa minun kavereillekin sanoin etten anna , enkä kohta sinullekaan.

      • Virginia Anun

        Tässä psykologi oikeustieteellinen, oikeustieteellinen ongelma, oliko? Arto Jukka Erkki Avokkila saunassa, minä menettänyrt ensi kokemisen autotallissa, tai Alfa Romeolla, minä ....... mökillä .... Avokkilassa, mutta tapauskohtaisesti tunnustan, en ole kohdannut Nobel-scalassa em:a ehdokasta ... sanoisimmeko kaikki tässä .... /olisi ollut parasta katsastaa, kenenkä kanssa alkaa seurustella/ - kaverille, joka on poikaystävän kaveri sanoisin saman kaikille muillekkin, parhaimmasta päästä sanoisin kaikille .....


    • fefefefefe

      Miksi sanoit, että olette vain kavereita.... pelkuri.

      Olisit sanonut, että olet kiinnostunut miehestä ja vasta tutustutte paremmin toisiinne.... jessus.

    • vaginalla/dildolla

      nää ihmissuhde on lähtöön, toiseenkin .... #HERRA-JUMALA# sanoa/kysyä "olemmeko oikeissa suhteissa" "miehen ja naisen suhde voi olla julkinen" intiimi on miehen ja naisen suhde, mutta ei vaimoja,tai siihen tapaan ei, ei ole hyvä katsastaa mies mieheltä tai nainen naiselta sitoutuneisuus on oikeaa suhdetta purkautumaan "minä vihaan hylkäämistä" kysymyksin/sanomisin on aika vaikea lähestyä kolmatta osapuolta, jos kysyisin/sanoisin .....

    • OMAKÄTISEIN

      YMMÄRSIN NÄIN 21 12 2012 HETKILLÄ SANO SE SILLE, ....

    • voiha rähmä

      " Miten miehen kavereihin tulisi suhtautua? "

      villauta sil vähä tuusaa, ni näkköö, et mihi päi se kaveruus voip johtaaa

    • Paavo vas

      Orhin mäki jos sais kaveriltas.

    • et nii

      Kannattais puhua asiasta sun äijän kans eikä pohtia tääl sivustoilla! Jos se on järkevä äijä ni se kyl ymmärtää sun ahdistukses!

    • hohhoijaa

      Siis mä en nyt ymmärtäny tätä ongelmaa lainkaan, jos mies oikeasti välittää susta niin se v'tut välittää kavereidensa mielipiteistä.

      Me ollaan nyt mun miehen kanssa seurusteltu 6 vuotta, enkä mä tule toimeen sen kavereiden kanssa, ne on täysiä idiootteja (naisia), mutta kun mies menee kavereidensa kanssa, niin mä menen omieni kanssa.

      Ei sitä tartte joka sekuntia olla sen mussukan vierellä.

    • äly hoi

      No, jos työ ette ole kahden kuukauden aikana keskustelleet "teistä", niin on hyvin mahdollista ettei mies pidä "teitä" minään. Semminkin jos ilmoitat miehen kavereillekin olevanne "vain kavereita".
      Jos sie piru soikoon haluat sen miehen kanssa olla jotakin muuta kuin kavereita, niin perkele SANO SE!

      Ei tässä kukaan ole mikään pirun ajatustenlukija..

    • ....................

      Kai sitä voi seurustella ja pitää kaverit erillään? Eikai joka paikkaan tarvitse mennä käsi kädessä yhdessä?

    • sirpalänsi

      Miesten kavereiden tapaaminen on ok, muttei toisilla treffeillä.
      Jouduin itse ison mieslauman keskelle ainoaksi naiseksi
      ja yllättäen ilta päättyi niin, että lähdin kävelemään pois ja lopullisesti.

      Itse ajattelin, että suhteen alkumetreillä olisi mukavaa
      tutustua ensin kahdestaan ja vasta sitten laajentaa sos.piiriä.
      En yleensäkään ymmärrä, miksi aikuiset miehet jauhavat
      kavereistaan kuin teini-ikäiset.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19481
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      96
      3825
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2296
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      1993
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      301
      1702
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1402
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1385
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1197
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      245
      1103
    Aihe