Miksei kukaan huomaa minua?

alokas foorumilla

Nyt olen yli vuoden ollut mukana, muutaman aloituksenkin tehnyt, mutta vastakaikua en ole saanut.
Tänään olen vain seuraillut palstaa kiusaantuneena.
Iltapäivällä sentään tuli jokunen toivonkipinä mukaan.
Eikö tuiki tavalliset ihmiset teille kelpaa?Olen koulujakin käynyt ja työelämässä kunnostautunut aikanaan.

41

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isänmaallisuus.

      Sun pitäs ensin mielistelemällä
      päästä sisäpiireihin. He lukevat
      vain toistesa kirjoituksia, ja ta-
      puttavat itselleen.

      • Asiattomuus, osaamattomuus ja huono käytös ovat jo liian hyvin tunnettuja. Kerää kamssusi ja pysy itsekin ulkopuolella!


      • Ruuneperi kirjoitti:

        Asiattomuus, osaamattomuus ja huono käytös ovat jo liian hyvin tunnettuja. Kerää kamssusi ja pysy itsekin ulkopuolella!

        No mutta......


      • Ja isona klikkinä

        kiusaavat uhrejaan suurella äänellä ja räikeillä kuvilla itseään korostaen, valehtelevat, ja sitten syyttävätkin muita valehtelemisesta.
        Sellaisia he ovat, tosiasiat tosiasioina.


      • Ja isona klikkinä kirjoitti:

        kiusaavat uhrejaan suurella äänellä ja räikeillä kuvilla itseään korostaen, valehtelevat, ja sitten syyttävätkin muita valehtelemisesta.
        Sellaisia he ovat, tosiasiat tosiasioina.

        Sinun väitteesi eivät ole tosiasioita.


      • eduskuntavaalit???
        Ruuneperi kirjoitti:

        Asiattomuus, osaamattomuus ja huono käytös ovat jo liian hyvin tunnettuja. Kerää kamssusi ja pysy itsekin ulkopuolella!

        Ruune...

        Tuosta olen samaa mieltä, että huono käytös, mutta asiattamuundenkin voi tulkita, että ei ollut mielenkiintoista asiaa ja se osaamattomuus on ilmeisesti jo tulkinnanvarainen juttu???

        Mielestäni on todellakin huonoa käytöstä tuo viimeinen lauseesi.


    • 11+8

      Jos kirjoittaa joka kerta eri nikillä ei voi kukaan huomata tuloasi palstalle.
      Kuitenkin kaikella on vaaransa, kyllästymiseen saakka huomataan epämiellyttävästi, eikä sekään mitenkään ole mieltä ylentävää

    • SkillaN*

      Äläpäs nyt noin Ruuneperi, kyllä mukaan mahtuu ja vastauksiakin varmaan saat, aina vaan ei kohdalle satu vastaukset.

      Kysyt eikö" tavalliset" ihmiset kelpaa, kyllä kelpaa ja kukaan ei täällä määritä kuka on kelvollinen, sitkeästi vaan mukaan.
      Olen ollut kymmenisen vuotta, kinannut ja selitellyt, nyt olen tuollaiset jättänyt, ihan omana itsenä kirjoittelen, tietäen että kaikille en pirtaan sovi, mutta mitä siitä.
      Paljon ei ymmärrystä ole annettu, mutta silti vaan sepustelen.
      Aina löytyy heitäkin joille ei mikään ole kyllin hyvää, mutta olkoon, minun kasvatukseni ei enää oikein tuulta purjeisiin ota.
      Yritän kirjoitella ketään loukkaamatta, jos sen kumminkin satun tekemään pelkällä esille tulolla, se ei minun murhe ole.

      Pysy vaan mukana ja kuten huomaat, sinut on huomattu;) (tämä merkki perässä on hymy)

    • Kuules nyt Skillan! On minullakin palstaikää ja jotain tiedän minäkin.

      Olen lopen kyllästynyt lukemaan tuon iänikuisen viestin "kun ei noteerata" tms.

      Kyllä noteerataan jos on mitä noteerata. Edellinen tarkoittaa sitä, että kirjoitat viestn vakkapa kysymtksen .

      Mene vaikkapa Kahvipirttiin niin varmaan vastataan.

    • SkillaN*

      Heh,heh, minäpäs kuuntelen ja luen tämän viestisi, älähän nyt närkästy

      Kaikille on selvää, että olet kauan ollut palstalla, mutta useamman kerran myös huolesi ilmaisut palstan tilasta, , näinkö luulet ilmapiirin parantuvan, jos kehoitat kirjoittajia häipymään.

      Eikö olisi viisaampaa ja sopuisampaa uusia rohkaista, kyllä he vuosien mukana oppivat itsensä kovettamaan palstan kirjoitusten suhteen, jos ei, niin uskon hyviä viestejä tulevat kirjoittamaan.

      Yleensä kysymykseen vastataan ja minusta aloittaja teki kysymyksen miksi ei hänen viesteihin vastata, minä vastasin, ole vaan sinnikäs ja kirjoittele "alokas", kyllä ajan kanssa vastauksia saat.

      Mielestäni tänne sopii viisaat ja tyhmät kirjoitukset, ei mitään väliä, tykkää ken tykkää;)
      Eipä nyt kinaa tästä rakenneta.

      • So, so!

        Maltas vähän! Olen moneen kertaan maininnut, että kaikki saavat täällä kirjoittaa. Tuon tulee huomaamaan "alokas foorumilla" myös joa suostuu tutustumaan ihanaan SkillaN iin ja rumaan ja kauheaan Ruuneperiin.

        Oikein paljon hyvää joulua meille kaikille ja halaus SkillaNille


      • Tohtorismieskin.
        Ruuneperi kirjoitti:

        So, so!

        Maltas vähän! Olen moneen kertaan maininnut, että kaikki saavat täällä kirjoittaa. Tuon tulee huomaamaan "alokas foorumilla" myös joa suostuu tutustumaan ihanaan SkillaN iin ja rumaan ja kauheaan Ruuneperiin.

        Oikein paljon hyvää joulua meille kaikille ja halaus SkillaNille

        Kuulepas nyt ruuna!
        Tässä on sinun tekstiäsi
        tuolta ylempää. Miksi si-
        nä valehtelet?
        Sinun tekstiäsi:
        Asiattomuus, osaamattomuus ja huono
        käytös ovat jo liian hyvin tunnettuja. Kerää
        kamssusi ja pysy itsekin ulkopuolella!
        Olet niljake!


      • Pittää ruunaan
        Tohtorismieskin. kirjoitti:

        Kuulepas nyt ruuna!
        Tässä on sinun tekstiäsi
        tuolta ylempää. Miksi si-
        nä valehtelet?
        Sinun tekstiäsi:
        Asiattomuus, osaamattomuus ja huono
        käytös ovat jo liian hyvin tunnettuja. Kerää
        kamssusi ja pysy itsekin ulkopuolella!
        Olet niljake!

        nähe paikkasa!


    • jjoutava

      Epäilyksen alainen ei huomaa käytöksensä epäjojohdonkukaisuutta. Uusi nimimerkki joutuu heti epäillyksi. Hänet arvataan tuhatnikiksi joka myöhemmin krjoittelee ruokottomuuksia home ynnä muita sieniasioita.

      Käytäntö on osoittanut epäilyksien osoittautuvan useimmiten oikeaksi.
      Vaikka olisi uusi kirjoittaja niin tuhtnikiksi hänet heti epäillään.
      Tähän saa asianomainen esittää itsiensä tuhat vastinetta.

    • *Kukkahame*

      Epäilyksen hahmo kurkkii olkani yli.
      Miksi avataan tällainen ketju ja sitten ei sanallakaan oteta osaa.
      Tämä tästä tällä kertaa.

    • käväisijä

      Ei tuo R:n vastaus ollut sinulle SkillaN:) vaan edelliselle isänmaallisuus osallistujalle! Tuo viestipuun nuoli on niin pieni ja huomaamaton,...moi moi:)

      • olipas se

        Olli se skillanille se nuoli sen näyttää.


    • Gerontologi.

      Hyvä että toit esille tuon
      ikäihmisten sukupuolihomeen.
      Liian moni lilluu homeessaan!

    • katsoo vaan

      Missä on viestipuun nuoli? (().()) ? Katsoo vaan ei näe.

      • Se on siinä minun kuvani vieressä joka osoitta sinua nyt


      • ullamirjami kirjoitti:

        Se on siinä minun kuvani vieressä joka osoitta sinua nyt

        Ttässä vielä silmälasit kaupanpäälle ---0-0--- :=)


      • Arvoisa aloittelija, älä missään tapauksessa usko nimim. isänmaallisen kirjoitelmaa. (Mitähän isänmaallista ilkeilyssä on!?!)
        Ei täällä tarvitse nuoleskella eikä pokkuroida ketään, ellei itse halua.
        Ei myöskään tarvitse julistautua "Joksikin".
        Omana itsenäni olen minäkin tänne vuosia sitten tulin, ja aikaa myöten sulauduin joukkoon kuin kotiini.
        En ole esittänyt olevani raharuhtinatar von Geld und Erbe, vaikka kai ne ihmiset, joiden kanssa olen täällä ystävystynyt, olisivat sulattaneet ruhtinaallisuutenikin.
        Kukaan ei ole koskaan kysynyt, mikä minä olen, ja se, mitä minusta tiedetään, on omien kertomusteni ja lipsahdusteni syytä.
        Tervetuloa mukaan!


      • Se viestipuu olisi tosi tarpeen.

        Ja olisi myös kiinnostavaa tietää, minne häipyi kirjoitukseni.
        Se oli jo täällä, mutta sitten se katosi ja tilalle tuli sinkkumainos.

        Tiedoksi tekstirosvolle, että minulle on turha tuputtaa sinkkumiehiä.
        Olen melkein koko pienen ikäni riiannut ukkomiestä!


      • katsoo vaan
        ullamirjami kirjoitti:

        Ttässä vielä silmälasit kaupanpäälle ---0-0--- :=)

        Huomasin huomasin, jo!!

        Kiitti paljosti.


    • Aloittajalle minäkin hihkasen, että täällä palstalla pitää itse ansaita olomassaolosi,,,,,paikkasi,,,, joten aloituksia ja vastauksia tulemaan vaan.

      Rohkeasti mukaan, olet sitten uusi tai uuusvanha.

      • keksi monika

        Oma vastaus älä apinoi sirätä se on vaikka miten hihkut.


      • keksi monika kirjoitti:

        Oma vastaus älä apinoi sirätä se on vaikka miten hihkut.

        Pidä huoli omista asioistasi,,,, sirätä,,, en käyttänyt sinun suutasi, joten hallelujaa sinulle.

        Jos joku apinoi ja hihkuu, niin se olet sinä, kun et pysy omissa housuissasi.


      • keksi monika kirjoitti:

        Oma vastaus älä apinoi sirätä se on vaikka miten hihkut.

        Aika vaikea keksiä "omaa" vastausta, kun asia on yksisiselitteinen, eli kirjoittele ja ota osaa keskusteluihin.


    • HauskaaJouluaKaikill

      e.





      Alotus on itsekeskeisen omahyväisen valitusvirsi,
      alottaja ei itse huomaa mitä kirjoitaa ja miten kijoittaa
      jos ihminen on pyykkisesti terve ei tee tummosia alotuksia,
      pyykkisesti terve ihminen sulautuu automaattisesti muitten joukkoon, ja jos kuten usein minunki viestit poistetaan ei noteraa asiaa sen kummemmin, ajattelen vaan että joku ei tykänny,
      ei se mua karkota palstalta ,
      meitä on moneksi, vanhasanonta " tekevällä rapa roiskuu " se on totta että kaikki ei voi pitää kaikista,
      mutta pitääkö siitä suutua ja ottaa nokkiinsa,
      " eteenpäin sanoi mummo lumessa " " jätkä senku porskuttaa "

    • tottatoinenpuoli

      Aloittajalle sanoisin, että älä kerro liikaa itsestäsi, älä rekisteröidy ja äläkä usko
      näihin juttuihin, sillä paljon täällä on valheellisuutta.

    • elämän tarkoitus????

      Tuo aloitus on mitä ilmeisimmin ruunen aloitus. Sitten mukatuohtuneena kommentoi kuten tavallisesti omia aloituksiaan useilla nimimerkeillä, samaan ketjuun.

      • nuuno...

        Tarkoitus on elämällä on kuolla---nolla.


    • Piikkipensas

      Kirjaudu.
      Monet eivät halua vastata tiölapäisnimmareille, joita nimittelevät puskista huutelijoiksi.

      • nuolla

        hei.... nolla kuinka eläm kulkee????


    • tere tulemast

      Tavallisia kaikki olemme!

      Mukaan ja matkaan.

    • Voi tokkiinsa. Voihan tänne kirjoitella omia ajatuksiaan. Odottamatta että toiset ilosta hihkuu ja riemuin rientää vastaamaan. Tuskin kenellekään aina vastataan- eikä sillä silmällä pidä kirjoittaakaan. Tänne vaan lutviutua joukkoon kuten jo sanottu onkin.......
      Ainahan sitä komentoa välillä tulee mennä "käpälämäkeenkin",
      mutta haitanneeko tuokaan sen ihmeemmin, mieltä kun on monta.
      Mahtavan hyvää Joulun odotusta kaikille.
      Ja jouluhalit vielä siihen päälle ! Olkaa kuitenkin kilttejä !

    • texsanell ek

      Voi voi, silloin kun tulin palstalle kailotin heti lujaa:--- Tarvii talonmiestä ja autonkuljettajaa nyt justiinsa!--- Senjälkeen onkin loistaneet poissaolollaan, mutta tuli kyllä vastauksia:D

      No tyylillään kukin, oli mulla kyllä se tunne että pitää saada äänensä kuuluviin, kun oli niin paljon kuin jollakin torilla kansaa.
      Oli se jännää miten aivot loi kuvan, nyt kun ajattelen, koin kahvipirtinkin kuin rappukäytävän päässä, kerrokset vaan seilas kun ne muutti vähän väliä alhaalta ylös. Ruunen Galleria oli yläkerrassa se tuntu toimistohuonelta, ja jjoutavoinen tuli kuvaikkunaan siellä.

      Kivoja muistoja on syntynyt monia,--- katselinhan minäkin pitkään ennenkuin yhden kerran käväisin Kahvipirtissä, ja vasta muutama vuosi myöhemmin aloin osallistua.

      Pitää tehdä niinkuin oikealta tuntuu, ei se muuten ole mielekästä. Alokas on meistä jokainen tullessaan.

    • kaisu-liisa

      "Joulupuu on rakennettu, joulu on jo ovella"

      Kuin on nykytila, onko vai eikö ole huomattu? Huutaa suureen ääneen, niin huomataan.

      • mitä

        ?


      • +++
        mitä kirjoitti:

        ?

        Mitä mitä?


    • asuu kannon alla

      Hyvin hiljainen ihminen ei herätä isompaa mielenkiintoa tavallisessakaan arkielämässä.
      Tämä ei silti estä jotain ihmistä olemasta verbaalisesti lahjakas. Sellaiset vaan ottavat paikkansa.
      Kun itseltäni puuttuvat sekä hyvät sosiaaliset taidot, että sujuvan kirjoitusasun luominen, pidän luonnostaan lankeavana, että elää möllöttelen helpoimmiten itsekseni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2447
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1471
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1251
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      99
      1159
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1055
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1017
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      1000
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      921
    Aihe