morjens! mistä suomi24 väki katsoo vetovihjeet. itse mä ainakin katson muun muassa ylikertoimen ja vihjeparatiisin keskusteluista. ylikertoimelta mä oon bongannu ainaki muutaman hyvän vihjaajan kun oon tennikseen vihjeitä ettiny, jotain joita kannattaa seurata ja sitten on näitä "tulokkaita" kuten oskarbetting ja sitten oli vielä jotain muitakin. sit oli vielä nää veikkausfoorumit ja veikkausklubit yms, missä on kans ihan hyvii vihjeit.
mun tarkotus ei ollu siis mainostaa mitään vihjesivustoa tai vihjaajaa vaan kysellä teiltä suom24 väeltä mistä te saatte vetovihjeenne. jos löydätte jonkun hyvän vihjaajan tai vihjesivuston niin kertokaa toki.
sit jos joku löytää jonkun vihjeblogin niin kertokaa kans
vedonlyöntivihjeet (erityisesti tennikseen)
6
300
Vastaukset
- Veikkaaja myös
Joo, tuo ylikerroin on tosi hyvä sivusto mistä kannattaa kattoo vetovihjeitä. On noita hyviä vihjaajia, kuten just mainitsemas OskarBetting.. Vihjeparatiisiltakin löyty nopeesti katsottuna muutama potentiaalinen vihjaaja esim. futikseen.
Vihjeblogeja en tähän hätään löytänyt. :) - Tipah
Tällainen
http://www.kertoimet.com/karpat-hifk-sm-liiga-torstaina-20-12-2012-kello-1830
Suomenkielisille sopiva :) - 6+16
Mihin vihjeitä tarvitsee edes? Kannattaa itse opetella hommat niin ei tarvitse turvautua toisten työhön.
- Tyytyväinen
Ei juurikaan ole tennisvihjeitä, mutta tässä yksi sivusto eli www.4uprofit.fi joka on jo useamman vuoden toiminut vihjepalvelu...välillä myös ilmaisvihjeitä, nytkin näyttäisi olevan ilmaiskampanja menossa.
- ruunariori
vihjeharava.net on tuossa sivussa "tennis-vihjeet"-osio,siitä en tiedä osuuko noilla..
- -Tosimies-
Teen Espanjan liigan koripalloon itse tilastot voimaluvut ja pelaan tai jätän pelaamatta sen perusteella. Pikkasen tulee kahvirahaa tuolla tavalla. Ei megarikkauksia, kiinostaa enemminkin ennustemallien väkertäminen. Jos joku päivä syntyis lyömätön rikkauksia tuova tapa ennustaa noita.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827096Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380