morjens! mistä suomi24 väki katsoo vetovihjeet. itse mä ainakin katson muun muassa ylikertoimen ja vihjeparatiisin keskusteluista. ylikertoimelta mä oon bongannu ainaki muutaman hyvän vihjaajan kun oon tennikseen vihjeitä ettiny, jotain joita kannattaa seurata ja sitten on näitä "tulokkaita" kuten oskarbetting ja sitten oli vielä jotain muitakin. sit oli vielä nää veikkausfoorumit ja veikkausklubit yms, missä on kans ihan hyvii vihjeit.
mun tarkotus ei ollu siis mainostaa mitään vihjesivustoa tai vihjaajaa vaan kysellä teiltä suom24 väeltä mistä te saatte vetovihjeenne. jos löydätte jonkun hyvän vihjaajan tai vihjesivuston niin kertokaa toki.
sit jos joku löytää jonkun vihjeblogin niin kertokaa kans
vedonlyöntivihjeet (erityisesti tennikseen)
6
267
Vastaukset
- Veikkaaja myös
Joo, tuo ylikerroin on tosi hyvä sivusto mistä kannattaa kattoo vetovihjeitä. On noita hyviä vihjaajia, kuten just mainitsemas OskarBetting.. Vihjeparatiisiltakin löyty nopeesti katsottuna muutama potentiaalinen vihjaaja esim. futikseen.
Vihjeblogeja en tähän hätään löytänyt. :) - Tipah
Tällainen
http://www.kertoimet.com/karpat-hifk-sm-liiga-torstaina-20-12-2012-kello-1830
Suomenkielisille sopiva :) - 6+16
Mihin vihjeitä tarvitsee edes? Kannattaa itse opetella hommat niin ei tarvitse turvautua toisten työhön.
- Tyytyväinen
Ei juurikaan ole tennisvihjeitä, mutta tässä yksi sivusto eli www.4uprofit.fi joka on jo useamman vuoden toiminut vihjepalvelu...välillä myös ilmaisvihjeitä, nytkin näyttäisi olevan ilmaiskampanja menossa.
- ruunariori
vihjeharava.net on tuossa sivussa "tennis-vihjeet"-osio,siitä en tiedä osuuko noilla..
- -Tosimies-
Teen Espanjan liigan koripalloon itse tilastot voimaluvut ja pelaan tai jätän pelaamatta sen perusteella. Pikkasen tulee kahvirahaa tuolla tavalla. Ei megarikkauksia, kiinostaa enemminkin ennustemallien väkertäminen. Jos joku päivä syntyis lyömätön rikkauksia tuova tapa ennustaa noita.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100