vedonlyöntivihjeet (erityisesti tennikseen)

vetomies3

morjens! mistä suomi24 väki katsoo vetovihjeet. itse mä ainakin katson muun muassa ylikertoimen ja vihjeparatiisin keskusteluista. ylikertoimelta mä oon bongannu ainaki muutaman hyvän vihjaajan kun oon tennikseen vihjeitä ettiny, jotain joita kannattaa seurata ja sitten on näitä "tulokkaita" kuten oskarbetting ja sitten oli vielä jotain muitakin. sit oli vielä nää veikkausfoorumit ja veikkausklubit yms, missä on kans ihan hyvii vihjeit.

mun tarkotus ei ollu siis mainostaa mitään vihjesivustoa tai vihjaajaa vaan kysellä teiltä suom24 väeltä mistä te saatte vetovihjeenne. jos löydätte jonkun hyvän vihjaajan tai vihjesivuston niin kertokaa toki.

sit jos joku löytää jonkun vihjeblogin niin kertokaa kans

6

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikkaaja myös

Joo, tuo ylikerroin on tosi hyvä sivusto mistä kannattaa kattoo vetovihjeitä. On noita hyviä vihjaajia, kuten just mainitsemas OskarBetting.. Vihjeparatiisiltakin löyty nopeesti katsottuna muutama potentiaalinen vihjaaja esim. futikseen.

Vihjeblogeja en tähän hätään löytänyt. :)

• Tipah
    • 6+16

Mihin vihjeitä tarvitsee edes? Kannattaa itse opetella hommat niin ei tarvitse turvautua toisten työhön.

• Tyytyväinen

Ei juurikaan ole tennisvihjeitä, mutta tässä yksi sivusto eli www.4uprofit.fi joka on jo useamman vuoden toiminut vihjepalvelu...välillä myös ilmaisvihjeitä, nytkin näyttäisi olevan ilmaiskampanja menossa.

• ruunariori

vihjeharava.net on tuossa sivussa "tennis-vihjeet"-osio,siitä en tiedä osuuko noilla..

• -Tosimies-

Teen Espanjan liigan koripalloon itse tilastot voimaluvut ja pelaan tai jätän pelaamatta sen perusteella. Pikkasen tulee kahvirahaa tuolla tavalla. Ei megarikkauksia, kiinostaa enemminkin ennustemallien väkertäminen. Jos joku päivä syntyis lyömätön rikkauksia tuova tapa ennustaa noita.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60