Kertokaas sopiiko reco power hyvin bodypumpia ja punttiksella käyntiä harrastavalle tyttelille palautumisjuomaksi?
Entä onko olemassa mitään proteiinijauhetta, joka sopisi välipalaksi ?
Reco Power?
15
1274
Vastaukset
- uh ah uh ah
No ekse Fastin Reco oo just sellasta kevyttä, tehotonta litkua, mitä voi mimmitkin vetää, ilman et tulee sellasia VALTAVIA ja KOOKKAITA lihaksia.
- Tyttö
että pääsen tajuissani sieltä treenistä kotiin.. En aatellutkaan itseäni alkaa "sokerilitkuilla" kasvattamaan, hönö :D
- beibee...
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/forumdisplay.php?f=7
Ja kato löydätko vastauksia..Jos et niin rekisteröidy ja kysy.
Täällä suomi24 me ollaa ihan natuja.- Tyttö
vastauksesta. Ja mitä siiten natuna olemiseen tulee, niin liittyikö kenties edes asiaan?
- boso
Sopii.
Kaikki proteiinit sopii myös välipalaksi, tosin kaikkein kalleimpia hydrolysaatteja ei kannata käyttää.- Tyttö
Kiitän vastauksestasi =)
- Pertti Ström
Sopii mutta miks vetää nopeasti imeytyvää välipalaksi??
- Hami
Moro
Reco sopii oikein hyvin pumpin ja punttiksen jälkeen palautus juomaksi. Gainomax olisi myös oiva palautusjuoma ja myös välipalaksi päivällä aivan loistava. Joten ei muuta kuin recoa naamaan. Jos kiinnostaa tietää enemmän hiilari- ja protskujuomista ota yhteyttä. T: salinomistaja- Tyttö
Kiitos paljon vastauksesta. Tänään tuli käytyä Suplementista recoa hakemassa. =)
- Tyttö
että jos joskus tuota gainomaxia ostan vielä, niin mitä siihen kannattaa sekoittaa mukaan, että sen voi juoda. On meinaan kaikista pahimman makuista mitä olen maistanut sitten soijaproteiinin jälkeen. :/
- Pertti Ström
Tyttö kirjoitti:
että jos joskus tuota gainomaxia ostan vielä, niin mitä siihen kannattaa sekoittaa mukaan, että sen voi juoda. On meinaan kaikista pahimman makuista mitä olen maistanut sitten soijaproteiinin jälkeen. :/
Testaa kaakaoo
- Hami
Tyttö kirjoitti:
Ei siihen tarvitse sekoittaa mitään se on valmista hyvän makuista juomaa.
- trainer
Kannattaa myös vähän tarkastella niiden juomien tuoteselosteita. Esim. tuo Gainomax sisältää 80% kevytmaitoa ja juomaan lisätty proteiini on maitoproteiinia (ei välttämättä paras proteiini palautusjuomaan). Näistä tullaan vääntämään kättä aina, mutta itse en maksaisi Gainomaxin hintaa lähes pelkästä kevytmaidosta.
- Tyttö
Hami kirjoitti:
Ei siihen tarvitse sekoittaa mitään se on valmista hyvän makuista juomaa.
Oksennus tulee jos sitä joutuu paljaaltaan kittaamaan. En tunnetusti oo kovin herkkä tommosissa, mutta hyih..sitä en saata raakana juoda!
- nainen
trainer kirjoitti:
Kannattaa myös vähän tarkastella niiden juomien tuoteselosteita. Esim. tuo Gainomax sisältää 80% kevytmaitoa ja juomaan lisätty proteiini on maitoproteiinia (ei välttämättä paras proteiini palautusjuomaan). Näistä tullaan vääntämään kättä aina, mutta itse en maksaisi Gainomaxin hintaa lähes pelkästä kevytmaidosta.
olen kuullut minäkin ennenkin. En kannata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3256225Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483686Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1492861"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272190Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 671232
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831102Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10958Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11904