Naiset, mitä annatte vastineeksi

kysyvä nikki

siitä, että mies tekee teille aloitteen? Meikkaus ja pukeutuminen ei käy, koska mieskin käy suihkussa ja kampaa tukkansa.

99

548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hupsista,..

Näin varattuna kotioloissa, kun mies tekee aloitteen annan sen mitä hän haluaa. Eikä tarvi olla tukka kammattuna eikä käyty suihkussa. Alapesu riittää. ;)

• ap.

Varattuna kotioloissa oloa ei lasketa, sori. Vain baarissa/koulussa/töissä jne. sinkkuna tapahtuvat tapaamiset lasketaan tähän kyselyyn.

• kiuyt
        ap. kirjoitti:

Varattuna kotioloissa oloa ei lasketa, sori. Vain baarissa/koulussa/töissä jne. sinkkuna tapahtuvat tapaamiset lasketaan tähän kyselyyn.

ok.

• 46taw6ty4aw

Naiset tietää ettei heidän tarvitse panostaa mitään, koska heillä on se reikä.

• holkiu

Kokeile parisuhdetta, niin tiedät sitten että tuo on paskapuhetta.

T. Huushollin hengetär ja siivooja, tyydyttäjä, rakastaja, kumppani, lainanlyhentäjä, pyykkäri, miehen kiukkupäivien ymmärtäjä ja työuupumuksen lohduttaja

• -------
        holkiu kirjoitti:

Kokeile parisuhdetta, niin tiedät sitten että tuo on paskapuhetta.

T. Huushollin hengetär ja siivooja, tyydyttäjä, rakastaja, kumppani, lainanlyhentäjä, pyykkäri, miehen kiukkupäivien ymmärtäjä ja työuupumuksen lohduttaja

Nyt puhuttiin aloitteista eikä suhteesta. Eikä kenenkään tarvitse tuollaiseen suostua jollei halua. Se on se hinta minkä joudut maksamaan elättäjästäsi.

• nussikarhu
        ------- kirjoitti:

Nyt puhuttiin aloitteista eikä suhteesta. Eikä kenenkään tarvitse tuollaiseen suostua jollei halua. Se on se hinta minkä joudut maksamaan elättäjästäsi.

Teetkö aloitteta pelkän huvin vuoksi? Et siis ole hakemassa suhdetta?

• twatawawawtg
        nussikarhu kirjoitti:

Teetkö aloitteta pelkän huvin vuoksi? Et siis ole hakemassa suhdetta?

Mitä nainen tekee saadakseen suhteen? Ilmeisesti siivoa aloitteen tehneen miehen asunnon, lyhentää hänen lainaansa ja ymmärtää hänen kiukutteluaan?

• sjkhhslsjkd
        twatawawawtg kirjoitti:

Mitä nainen tekee saadakseen suhteen? Ilmeisesti siivoa aloitteen tehneen miehen asunnon, lyhentää hänen lainaansa ja ymmärtää hänen kiukutteluaan?

Miksi sitten väitätte ettei nainen tee mitään suhteen eteen??

• 2w64ta6tw246t2w
        sjkhhslsjkd kirjoitti:

Miksi sitten väitätte ettei nainen tee mitään suhteen eteen??

En ihan tosissani tuota tarkoittanut. Kuka nainen muka siivoa tuntemattoman miehen asunnon saadakseen suhteen? Suhteessa oleminen ja tutustuminen on kaksi ihan eri asiaa, joten niitä ei kannata sotkea keskenään. Eikä kukaan pakota sinuakaan siivoamaan.

• hshshhsjak
        2w64ta6tw246t2w kirjoitti:

En ihan tosissani tuota tarkoittanut. Kuka nainen muka siivoa tuntemattoman miehen asunnon saadakseen suhteen? Suhteessa oleminen ja tutustuminen on kaksi ihan eri asiaa, joten niitä ei kannata sotkea keskenään. Eikä kukaan pakota sinuakaan siivoamaan.

Etpä taida olla tosissasi vieläkään.

• ...

"Meikkaus ja pukeutuminen ei käy,"

Aika harva nainen edes huolehtii ulkonäöstään miesten vuoksi.
      Naiset huolehtii ulkonäöstään omaksi ilokseen, aiheuttaakseen kateutta muissa naisissa tai sitten huomiohuorauksen vuoksi.

• Selvitä toki!

Tämä teidän miesten tarvitsee selvittää ihan itse. Parisuhde/avoliitto/avioliitto on naisen kannalta huonompi diili kuin miehen. Siksi naisen kannattaa valita hyvin tarkkaan, kenen matkaan lähteä. Jotta esim. avioliitto pysyy kasassa joutuu tai pääsee nainen yleensä tekemään siinä enemmän kuin mies. Tämä on ihan fakta. Tämän toi esim. nimimerkki Holkiu esille, missä kaikissa rooleissa hän on parisuhteessaan. Kuinka moni mies huomaa tai haluaa huomata näitä tehtyjä töitä, joustamisia ja "uhrauksia" parisuhteen eteen on sitten toinen juttu.

• ap.

Tässä ketjussa halusin keskittyä kuitenkin niihin joustamisiin ja "uhrauksiin", mitä miehet joutuvat tekemään tehdessään aloitteen. On totta, että jos mies tuhraa kymmeniä tai satoja tunteja etsiäkseen semi-vihamielisten naisten joukosta niitä, jotka ovat halukkaita suhteeseen/seksiin, niin suhteeseen päästessä tekee mieli vähän löysätä. Ja varmasti monet eivät edes tajua, mitä nainen tekee suhteen eteen.

Tämä on kuitenkin sinkkupalsta, keskitytään sinkkuiluun!

• 1+8
        ap. kirjoitti:

Tässä ketjussa halusin keskittyä kuitenkin niihin joustamisiin ja "uhrauksiin", mitä miehet joutuvat tekemään tehdessään aloitteen. On totta, että jos mies tuhraa kymmeniä tai satoja tunteja etsiäkseen semi-vihamielisten naisten joukosta niitä, jotka ovat halukkaita suhteeseen/seksiin, niin suhteeseen päästessä tekee mieli vähän löysätä. Ja varmasti monet eivät edes tajua, mitä nainen tekee suhteen eteen.

Tämä on kuitenkin sinkkupalsta, keskitytään sinkkuiluun!

"Tässä ketjussa halusin keskittyä kuitenkin niihin joustamisiin ja "uhrauksiin", mitä miehet joutuvat tekemään tehdessään aloitteen."

No mitäs sitten kyselet tyhmiä (vrt aloitus).

• holkiu

Haluan lisätä sen verran, että vaikka mä ehkä paljon annankin, mä koen myös paljon saavani. Ettei kukaan ajattele kaiken olevan vain minun suunnasta antamista, kyllä mä saankin. Siksi mua ei harmita itsestäni antaa ja panostaa.

Toi lista vaan on ehkä sellainen mikä monelta unohtuu kokonaan ja ajattelee, että parisuhde olis vaan leijumista jossain tiedottomassa kevyessä olotilassa ilman vaivannäköä varsinkin naisilla, kun mies vaan puurtaa suhteen eteen.

• Delight*

Aloittaja nyt selvästi hakee vain yhtä ja ainoaa vaihtoehtoa (jonka luulisisn olevan, että naisen pitäisi miehen tekemän aloitteen vastineeksi levittää jalkansa tälle herrasmiehelle).

Itse annan vastineeksi itseäni kohtaan tehdystä aloitteeesta hetken aikaani. Siis jos joku tulee juttusille (iskemismielessä tai ilman), niin pyrin vaihtamaan vähintään sanan tai pari tämän aloitteentekijän kanssa. Olettaen, että kyse ei ole mistään paikallisesta juoposta tai aivan käsittämättömän epämiellyttävästä (ulkoisesti tai puheidensa, siis aloitteensa, perusteella).

• huohhhh

No, eihän niitä alotteita ole pakko tehä jos se on niin hirveen vaikeeta ja ahdistavaa...

• 16+14

Tuota minäkin olellen ihmetellyt. Naisia haukutaan päivät pitkät ja aloitteen tekoa pidetään mahdottoman kauhistuttavana. Miksi siis ollenkaan vaivautua tekemään niitä? Olkaa ilman niin on hyvä olla kerrankin.

• joku jannu
        16+14 kirjoitti:

Tuota minäkin olellen ihmetellyt. Naisia haukutaan päivät pitkät ja aloitteen tekoa pidetään mahdottoman kauhistuttavana. Miksi siis ollenkaan vaivautua tekemään niitä? Olkaa ilman niin on hyvä olla kerrankin.

Koska niitä on pakko tehdä. Luuletko että evoluutio tai Jumala on hoitanut homman niin, että mies voi vain elellä hyvillä mielin ja rauhassa ilman naista?

• ggggffggfgfgg
        joku jannu kirjoitti:

Koska niitä on pakko tehdä. Luuletko että evoluutio tai Jumala on hoitanut homman niin, että mies voi vain elellä hyvillä mielin ja rauhassa ilman naista?

Vai evoluutio ja Jumala... Muna ojossa vaan.

• joku jannu
        ggggffggfgfgg kirjoitti:

Vai evoluutio ja Jumala... Muna ojossa vaan.

No mietipä kuka/mikä on luonut munan ojoon?

• .,.,.,.
        joku jannu kirjoitti:

No mietipä kuka/mikä on luonut munan ojoon?

Eiköhän ihmisellä ole myös oma, vapaa tahto ja järki ja sydän, ei tartte mennä pelkän munan ääntä kuunnellen.

• niiiiiiiiiiiiiinnhh
        .,.,.,. kirjoitti:

Eiköhän ihmisellä ole myös oma, vapaa tahto ja järki ja sydän, ei tartte mennä pelkän munan ääntä kuunnellen.

Ei miehillä ole.

• 35r5rta5rt
        niiiiiiiiiiiiiinnhh kirjoitti:

Ei miehillä ole.

Miten tuo eroaa palstan miesvihaajien naisten haukkumisesta? No ei mitenkään. Sukupuoli on vain vaihdettu.

• Ei taas näitä

Mikä ihmeen juttu tämä valtavan numeron tekeminen aloitteista on tällä palstalla? Ei se nyt mikään niin maata järisyttävän suuri suoritus ole sitä ensimmäistä askelta ottaa tutustuakseen muihin. En ymmärrä miksi pelkästään siitä pitäisi ketään jotenkin palkita, että tekee aloitteen jutteluun, tapaamiseen tai muuhun. Eihän se siltä aloitteen tekijältäkään ole mikään epäitsekkään jalo teko vain toisen ihmisen hyvää ajatellen, vaan omaa etuaanhan se aloitteentekijäkin siinä ajattelee.

Se aloite saattaa johtaa mukavaan jutusteluun tai tapaamiseen tai suhteeseen tai sitten ei, mutta samahan se on senkin osapuolen kannalta jolle se aloite tehdään. Eihän siinä ole mitään takuita kummallekaan. Aloitehan on vain tunnusteluyritys ja uteliaisuutta toista ihmistä kohtaan. Kokeilua, että olisiko tuo ihminen kiinnostava tai mukava jne. Molemmat saattavat pettyä tai sitten ilahtua.

Eihän se nyt niin mene, että kun minä vaivaudun pyytämään jotain, niin vastapuolella on jokin velvollisuus antaa se mitä haluan tai palkita minut siitä, että haluan jotakin. Aloitteentekijä haluaa itselleen jotakin, joku hetken seuraa, joku ajakulua ja joku elämänkumppania, eikä siinä ole mitään pahaa, koska saahan se vastapuolikin saman, jos tämä toteutuu ja molempia kiinnostaa.

Aloitteenteko on siis pohjimmiltaan itsekäs teko, eikä sitä tehdä ajatellen toista, vaan sitä mitä itse halutaan ja haetaan. Parhaimmassa tapauksessa se aloite antaa myös sille jolle aloite tehty jotain, mutta tämä tällä palstalla miehillä yleinen asenne, että "mitä minä saan siitä jos teen näin" -ajattelu on käsittämätöntä.

Eihän ketään velvoiteta niitä aloitteitakaan tekemään, mikäli ei halua niitä tehdä, yhtään sen enempää kuin sitä jolle aloite tehdään voitaisi velvoittaa tämä jotenkin palkitsemaan. Ei se mikään epäitsekäs uroteko kuitenkaan ole. Omien halujen ja toiveiden takiahan niitä aloitteita tehdään, jotta itse saavuttaisi sen mitä haluaa.

Eikös siinä ole jo palkintoa riittämiin, että sillä aloitteellisemmalla on aina kuitenkin paremmat mahdollisuudet saada juuri sitä haluaa, kuin mitä passiivisemmalla yksilöllä. Aloitteentekijä kun voi olla aina varma, että se kelle aloitteen tekee on ainakin jollain tavoin itselleen mieluinen ja todennäköisyys siihen, että tärppää kasvaa yritysten mukana. Kun taas se passiivisempi osapuoli joutuu ottamaan sen riskin, että oman aloiteettomuutensa kanssa jää kokonaan vaille toivomiaan asioita ja lähestyjissä on huomattavasti sellaisiakin joilta niitä aloitteita ei toivoisi tai jotka hakevat aloitteillaan aivan eri asioita kuin itse toivoo.

Turhaa meteliä mitättömästä asiasta. Valinta on jokaisen oma, että kumpaan rooliin tahtoo mieluummin asettua, aloitteelliseen vai passiiviseen.

• dlkgjdlkgfl

Olihan naisen kirjoittama?

• dgshjdhl
        dlkgjdlkgfl kirjoitti:

Olihan naisen kirjoittama?

Mieskös se siellä itkee?

• bravooo!

Nyt oli niin harvinaisen hyvin esitetty tämä asia ettei oo tosikaan! Ite en ois osannu muotoilla noin hienosti, mutta ihan samalla lailla oon aatellu.
        Isot aploodit tästä!
        (Ei sillä että tämä palstatrollien päihin uppoaisi, mutta toivossa on hyvä elää!)

• ya64wae63y

Eihän se iso juttu olekaan, ja siksi se onkin niin ihmeellistä, miksi naiset eivät aloitetta koskaan tee.

• nainen on nätti
        ya64wae63y kirjoitti:

Eihän se iso juttu olekaan, ja siksi se onkin niin ihmeellistä, miksi naiset eivät aloitetta koskaan tee.

Jätetään suosiolla yksinkertaiset asiat miesten huoleksi.

• Pölöpölöpölö
        ya64wae63y kirjoitti:

Kyllä tekevät. Ei ehkä sinulle, mutta joillekin toisille miehille kyllä. Ja turha valittaa, että naiset tekevät aloitteita vain niille suosituille ja komeille miehille, sillä onhan niitä sellaisia naisiakin joille ei kukaan mies koskaan tee aloitteita, koska nainen ei ole tarpeeksi kaunis ja kiinnostava.

• t4awtyawtaw6yw
        Pölöpölöpölö kirjoitti:

Kyllä tekevät. Ei ehkä sinulle, mutta joillekin toisille miehille kyllä. Ja turha valittaa, että naiset tekevät aloitteita vain niille suosituille ja komeille miehille, sillä onhan niitä sellaisia naisiakin joille ei kukaan mies koskaan tee aloitteita, koska nainen ei ole tarpeeksi kaunis ja kiinnostava.

Naiset tekee äärimmäisen harvoin aloitteita. Ei ole ollenkaan verrattavissa siihen, että joillekin naisille (rumille) ei tehdä aloitteita. Minulle ei ole esimerkiksi kukaan nainen tehnyt koskaan yhtäkään aloitetta, vaikka on kyllä silmäpeliä ja muuta tuollaista tullut, jonka naiset kai luulevat aloitteeksi.

• Älämölöä!
        t4awtyawtaw6yw kirjoitti:

Naiset tekee äärimmäisen harvoin aloitteita. Ei ole ollenkaan verrattavissa siihen, että joillekin naisille (rumille) ei tehdä aloitteita. Minulle ei ole esimerkiksi kukaan nainen tehnyt koskaan yhtäkään aloitetta, vaikka on kyllä silmäpeliä ja muuta tuollaista tullut, jonka naiset kai luulevat aloitteeksi.

Ruikuti ruikuti ruikuti. Tee sitten itse asioille jotain, jos et kerran ole tarpeeksi houkutteleva, että naiset niitä aloitteita tekisivät selvemmin tai sitten tyydy siihen mitä osaksesi saat. Niin ne nekin naiset toimivat, jotka passiivisen roolin ottavat. Sitä joko tyydytään siihen mitä saadaan tai tehdään asioille itse jotain. Älä valita.

• t4awg4aww44w
        Älämölöä! kirjoitti:

Ruikuti ruikuti ruikuti. Tee sitten itse asioille jotain, jos et kerran ole tarpeeksi houkutteleva, että naiset niitä aloitteita tekisivät selvemmin tai sitten tyydy siihen mitä osaksesi saat. Niin ne nekin naiset toimivat, jotka passiivisen roolin ottavat. Sitä joko tyydytään siihen mitä saadaan tai tehdään asioille itse jotain. Älä valita.

En minä valita, vaan kerron miten asiat on. Kyllä minä aloitteita teenkin. Se ei ollut pointti, vaan se, että omituista, että naiset sanoo, että "aloite on pikku juttu", mutta eivät silti tee niitä itse. Minusta on kymmenet naiset olleet kiinnostuneita, mutta yksikään ei ole tehnyt suoraa aloitetta hymyjä ja katseita pidemmälle.

Montako aloitetta sinä olet tehnyt ja kuinka monelle miehelle? Vastaa rehellisesti.

• werwerwer
        ya64wae63y kirjoitti:

Vastahan tästä aiheesta kitistiin. Taasko se pitää aloittaa?

Vinkkinä: komeille ja karismaattisille miehille tehdään aloitteita. Yritä tehdä itsestäsi sellainen, jos et viitsi persettä penkistä nostaa naisen eteen vaivaa nähdäksesi.

• t4wtqawt4a4t
        werwerwer kirjoitti:

Vastahan tästä aiheesta kitistiin. Taasko se pitää aloittaa?

Vinkkinä: komeille ja karismaattisille miehille tehdään aloitteita. Yritä tehdä itsestäsi sellainen, jos et viitsi persettä penkistä nostaa naisen eteen vaivaa nähdäksesi.

No näin juuri. Vain poikkeuksellisen komeille (ehkä 5% prosenttia miehistä) tehdään aloitteita. Muistetaan kuitenkin, että hyvin harva nainen saa tällaista komeaa miestä itselleen.

Mitä tuo yllä oleva nainen oikein kitisee, että aloitteet on ihan pikku juttu, jos kuitenkaan ei itsekään naiset uskalla tehdä aloitteita, kuin harvoille poikkeustapauksille.

Lakatkaa naiset kitsemästä ja ruikuttamasta ja myöntäkää reilusti että ette tee aloitteita.

• Älämölöä!
        t4awg4aww44w kirjoitti:

En minä valita, vaan kerron miten asiat on. Kyllä minä aloitteita teenkin. Se ei ollut pointti, vaan se, että omituista, että naiset sanoo, että "aloite on pikku juttu", mutta eivät silti tee niitä itse. Minusta on kymmenet naiset olleet kiinnostuneita, mutta yksikään ei ole tehnyt suoraa aloitetta hymyjä ja katseita pidemmälle.

Montako aloitetta sinä olet tehnyt ja kuinka monelle miehelle? Vastaa rehellisesti.

Enpä ole laskenut. Live-elämässä varmaan aloitteidenteot suunnilleen samoissa lukemissa minun tekeminäni kuin miehenkin. Netissä miehet aktiivisempia. Johtuu varmaan siitä, että monet miehet yrittävät sutena kaikkea vähänkään naista muistuttavaa, kun taas naiset lähinnä vain niitä joista saattaisivat oikeasti olla kiinnostuneita. Monilla miehillä kun on kuvattomat ja tekstittömät profiilit, niin ei ole kiinnostusta alkaa ottamaan selvää enempää. Miehet taas sohivat joka suuntaan olipa kuvia tai ei. Mies yrittää vähän jokaista, nainen harkitummin. Se, että sinulle ei katseita ja hymyjä selkeämpiä aloitteita ole tehty johtuu siitä, että et ole tarpeeksi hyvän näköinen.

• ooooooooooop
        t4wtqawt4a4t kirjoitti:

No näin juuri. Vain poikkeuksellisen komeille (ehkä 5% prosenttia miehistä) tehdään aloitteita. Muistetaan kuitenkin, että hyvin harva nainen saa tällaista komeaa miestä itselleen.

Mitä tuo yllä oleva nainen oikein kitisee, että aloitteet on ihan pikku juttu, jos kuitenkaan ei itsekään naiset uskalla tehdä aloitteita, kuin harvoille poikkeustapauksille.

Lakatkaa naiset kitsemästä ja ruikuttamasta ja myöntäkää reilusti että ette tee aloitteita.

"joillekin naisille (rumille) ei tehdä aloitteita."

Tietenkin naiset tekevät aloitteita vain niille miehille jotka ovat kiinnostavia. Niinhän sinä ja muutkin miehet teette. Kuten itse kerroit niin jollei nainen ole tarpeeksi kaunis (kuulu niihin 5% naisista) niin te ette aloitteita tee. Rumat jäävät yksin, jos eivät itse tee niitä aloitteita toisia rumia kohtaan.

• Dana Skully
        t4wtqawt4a4t kirjoitti:

Ei täällä naiset kitise ja ruikuta. Tämäkin aloitus oli miehen ruikutusta. Tämän palstan miesten yhteinen piirre on neitimäisyys. Valitetaan ja itketään pahemmin kuin akat kaikesta.

• a46taw6tawtaw
        ooooooooooop kirjoitti:

Tietenkin naiset tekevät aloitteita vain niille miehille jotka ovat kiinnostavia. Niinhän sinä ja muutkin miehet teette. Kuten itse kerroit niin jollei nainen ole tarpeeksi kaunis (kuulu niihin 5% naisista) niin te ette aloitteita tee. Rumat jäävät yksin, jos eivät itse tee niitä aloitteita toisia rumia kohtaan.

Ei naiset tee aloitteita edes niille kiinnostaville miehille. Tuo suhdeluku on ihan päinvastainen miesten ja naisten kohdalla. Naiset joille ei tehdä aloitteita ovat yhtä harvinaisia kuin miehet joille niitä tehdään.

Itse olen elämäni aikana tehnyt ehkä n. 20 aloitetta. Tuo on aika pieni luku, joka johtuu siitä, että usein ujostelen aloitteiden tekoa. Yksikään nainen ei ole sen sijaan tehnyt minulle suoraa aloitetta.

Mitenhän on sinun laitasi. Jos sinulle ei tehdä aloitteita, niin monelleko itse olet tehnyt? Veikkaanpa ettet yhdellekään.

• Fox Murder
        Dana Skully kirjoitti:

Ei täällä naiset kitise ja ruikuta. Tämäkin aloitus oli miehen ruikutusta. Tämän palstan miesten yhteinen piirre on neitimäisyys. Valitetaan ja itketään pahemmin kuin akat kaikesta.

Mitenhän tuonkin nyt tulkitsisi. Neidit ja akat siis valittavat, kitisevät ja ruikuttavat, mutta miehille se ei ole sallittua?

• dlkgjdlgfjld
        Älämölöä! kirjoitti:

Enpä ole laskenut. Live-elämässä varmaan aloitteidenteot suunnilleen samoissa lukemissa minun tekeminäni kuin miehenkin. Netissä miehet aktiivisempia. Johtuu varmaan siitä, että monet miehet yrittävät sutena kaikkea vähänkään naista muistuttavaa, kun taas naiset lähinnä vain niitä joista saattaisivat oikeasti olla kiinnostuneita. Monilla miehillä kun on kuvattomat ja tekstittömät profiilit, niin ei ole kiinnostusta alkaa ottamaan selvää enempää. Miehet taas sohivat joka suuntaan olipa kuvia tai ei. Mies yrittää vähän jokaista, nainen harkitummin. Se, että sinulle ei katseita ja hymyjä selkeämpiä aloitteita ole tehty johtuu siitä, että et ole tarpeeksi hyvän näköinen.

"Live-elämässä varmaan aloitteidenteot suunnilleen samoissa lukemissa minun tekeminäni kuin miehenkin."

Tätä on hyvinhyvin vaikea uskoa.

• tw4etaw6ta4w6t
        Älämölöä! kirjoitti:

Puhutaanpa nyt ihan live-elämästä. Itse en ole nettideittailua harrastanut, siellä naiset saattavat olla keskimäärin aktiivisempiä, mutta onhan tästäkin ollut juttua, miten mies teki feikkiprofiilin naisena ja sai satoja viestejä, kun taas omalla miesprofiilillaan ehkä pari.

Montako aloitetta olet tehnyt oikeassa maailmassa?

Minä olen kyllä ihan tarpeeksi hyvännäköinen ja minusta on kymmenet naiset olleet kiinnostuneita, mutta he eivät ole koskaan itse uskaltaneet tehdä suoraa aloitetta.

• Dana Skully
        Fox Murder kirjoitti:

Mitenhän tuonkin nyt tulkitsisi. Neidit ja akat siis valittavat, kitisevät ja ruikuttavat, mutta miehille se ei ole sallittua?

Saa sitä mieskin vinkua ja vikistä, jos haluaa olla akkamainen. Mikäli et ole tietoinen, niin eri sukupuolilla on erilaisia ominaispiirteitä. Onko sinusta toivottu piirre naisessa, jos nainen on mahdollisimman miesmäinen?

• jkhkjhkj
        ooooooooooop kirjoitti:

Ei ole likimainkaan totta, että vain 5 % naisista saisi aloitteita. Muistelepa niitä baarikäyntejä vähän tarkemmin.

• ap.
        Dana Skully kirjoitti:

Aloitus on kysymys, johon ei ole yhtä ainoaa vastausta. Jos se on ruikutusta, melkein kaikki on ruikutusta.

• Älä selitä
        tw4etaw6ta4w6t kirjoitti:

Puhutaanpa nyt ihan live-elämästä. Itse en ole nettideittailua harrastanut, siellä naiset saattavat olla keskimäärin aktiivisempiä, mutta onhan tästäkin ollut juttua, miten mies teki feikkiprofiilin naisena ja sai satoja viestejä, kun taas omalla miesprofiilillaan ehkä pari.

Montako aloitetta olet tehnyt oikeassa maailmassa?

Minä olen kyllä ihan tarpeeksi hyvännäköinen ja minusta on kymmenet naiset olleet kiinnostuneita, mutta he eivät ole koskaan itse uskaltaneet tehdä suoraa aloitetta.

Et ole siis tarpeeksi hyvännäköinen ja kiinnostava kuitenkaan. Aloitteiden määrä on suorassa suhteessa kiinnostavuuteen.

• Fox Murder
        Dana Skully kirjoitti:

Saa sitä mieskin vinkua ja vikistä, jos haluaa olla akkamainen. Mikäli et ole tietoinen, niin eri sukupuolilla on erilaisia ominaispiirteitä. Onko sinusta toivottu piirre naisessa, jos nainen on mahdollisimman miesmäinen?

Riippuu mitä tarkoitat miesmäisellä. Jos näyttää mieheltä, niin ei ainakaan sukupuolista mielenkiintoa herätä, mutta jos miesmäisyydellä tarkoitat esim. määrätietoisuutta, niin eipä tuo kovin huono ominaisuus ole, jollei sitä liioittele itsekkyyden suuntaan.

Harmittavaa, että näet oman sukupuolesi noin huonossa valossa, että käytät sitä haukkumasanana.

• wt646tywaawty
        Älä selitä kirjoitti:

Et ole siis tarpeeksi hyvännäköinen ja kiinnostava kuitenkaan. Aloitteiden määrä on suorassa suhteessa kiinnostavuuteen.

Ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole. Naiset ei tee suoria aloitteita kuin niille 5% prosentille poikkeuksellisen kiinnostavista miehistä. Harva mies on tuollainen ja harva nainen edes saa tuollaista miestä. Naisten "aloite" on yleensä se hymyily ja katsekontakti tai lähelle hakeutuminen siinä toivossa, että mies tekee sen aloitteen. Tällaisia "lähestymisiä" olen kyllä saanut useitakin, joten tiedän, että olen kiinnostava mies. Yhtäkään suoraa aloitetta ei ole tullut.

Jos oikeasti uskot, että naiset tekevät yhtä usein aloitteita kuin miehetkin, niin tämän käsityksen kumoamiseen ei tarvitse kuin mennä perjaintana baariin ja seurata tilannetta.

• Dana Skully
        ap. kirjoitti:

Aloitus on kysymys, johon ei ole yhtä ainoaa vastausta. Jos se on ruikutusta, melkein kaikki on ruikutusta.

"Tässä ketjussa halusin keskittyä kuitenkin niihin joustamisiin ja "uhrauksiin", mitä miehet joutuvat tekemään tehdessään aloitteen."

Jos ei tämä ole luuserimiehen vikinää ja ruikutusta niin sitten ei mikään. Aivan kuin miehet tekisivät jonkin valtaisan uroteon tai olisivat jotain suuriakin sankareita tehdessään aloitteen. Mitättömästä asiasta mieletön pöru. Se että kysyy joltain naiselta "lähdetkö treffeille" ei vaadi mitään erityistä vaivannäköä, uhrausta tai joustoa.

• 4y3t3yt3yt3w4
        Dana Skully kirjoitti:

Jos ei tämä ole luuserimiehen vikinää ja ruikutusta niin sitten ei mikään. Aivan kuin miehet tekisivät jonkin valtaisan uroteon tai olisivat jotain suuriakin sankareita tehdessään aloitteen. Mitättömästä asiasta mieletön pöru. Se että kysyy joltain naiselta "lähdetkö treffeille" ei vaadi mitään erityistä vaivannäköä, uhrausta tai joustoa.

Kyllä se aikamoiselta sankariteolta vaikuttaa, kun naiset ei koskaan tee aloitteita. Kokeilisit aloitteidentekoa itsekin joskus. Ihan outoa, että noin mitätön asia on teille naisille iso juttu. Kyllähän se siltä vaikuttaa, että aloitteenteko on miehille pikkujuttu, koska he niitä tekevät. Sen sijaan naisille se on ylitsepääsemätön hanke.

• ap.
        Dana Skully kirjoitti:

Matkin siinä kohtaa edellistä kirjoittajaa. En uskonut että joku ottaa sen kommentin jonain ruikutuksena, tai täysin vakavissaan muutenkaan. Mutta ei se ole tässä pointtikaan.

• Luulet vain
        wt646tywaawty kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole. Naiset ei tee suoria aloitteita kuin niille 5% prosentille poikkeuksellisen kiinnostavista miehistä. Harva mies on tuollainen ja harva nainen edes saa tuollaista miestä. Naisten "aloite" on yleensä se hymyily ja katsekontakti tai lähelle hakeutuminen siinä toivossa, että mies tekee sen aloitteen. Tällaisia "lähestymisiä" olen kyllä saanut useitakin, joten tiedän, että olen kiinnostava mies. Yhtäkään suoraa aloitetta ei ole tullut.

Jos oikeasti uskot, että naiset tekevät yhtä usein aloitteita kuin miehetkin, niin tämän käsityksen kumoamiseen ei tarvitse kuin mennä perjaintana baariin ja seurata tilannetta.

Luulet selvästi liikoja omasta ulkonäöstäsi tyypillisen miehen tapaan. Siitä on tutkimuskin kuinka kaikki miehet ja jopa rumatkin miehet arvioivat oman ulkonäkönsä paremmaksi kuin ovatkaan. Naisten mielestä hyvännäköisille tehdään kyllä aloitteita yhtä paljon kuin naisillekin ja ne aloitteet eivät ole pelkkää hymyilyä. Taidat vain palsta-Teemun tavoin tulkita naisten hymyt kiinnostuksen osoituksiksi.

• t4awtwa4wtwa4w
        Luulet vain kirjoitti:

Luulet selvästi liikoja omasta ulkonäöstäsi tyypillisen miehen tapaan. Siitä on tutkimuskin kuinka kaikki miehet ja jopa rumatkin miehet arvioivat oman ulkonäkönsä paremmaksi kuin ovatkaan. Naisten mielestä hyvännäköisille tehdään kyllä aloitteita yhtä paljon kuin naisillekin ja ne aloitteet eivät ole pelkkää hymyilyä. Taidat vain palsta-Teemun tavoin tulkita naisten hymyt kiinnostuksen osoituksiksi.

Pälä pälä pälä. Turhaan arvailet siellä "tasoani". Olen kyllä ihan tarpeeksi kiinnostava ja siitä on muutakin näyttöä kuin palsta-teemumaiset luulot.

Fakta on edelleen se, että naiset ei tee aloitteita yhtä paljon kuin miehet ja vain poikkeuksellisen komeat miehet on sellaisia joille tehdään paljon aloitteita.

• Todellinen totuus
        Luulet vain kirjoitti:

Tästä on pakko olla samaa mieltä.

Tuttavapiirini komistukset saavat kyllä aloitteita naisilta.

Ellei aloitteita tule, ei ole komea tai edes puoleensavetävä.

• werwerwer
        t4wtqawt4a4t kirjoitti:

Laskisin tuon prosenttiluvun vieläkin alemmaksi.

Poikkeuksellisen komeita on ehkä prosentti miehistä, jos sitäkään.

• 6tw4a6aw6t44awt
        Todellinen totuus kirjoitti:

Tästä on pakko olla samaa mieltä.

Tuttavapiirini komistukset saavat kyllä aloitteita naisilta.

Ellei aloitteita tule, ei ole komea tai edes puoleensavetävä.

Ehkä näin, mutta naisten mielestä komeita on vain se 5%. Jos edelleen ette usko, että naiset tekevät hyvin harvoin aloitteita. Niin voitte mennä baariin tarkastamaan tilannetta.

Tuskin tässäkään ketjussa ruikuttavista naisista useimmat on tehnyt suoria aloitteita miehille koskaan elämässään.

• 6yt42w62w6t2awt
        Luulet vain kirjoitti:

Tuo minun tasoni arvailu menee muutenkin ohi aiheen, koska sitä ei voi tässä ratkaista puoleen eikä toiseen. Nämä samat havainnot koskee muitakin miehiä kuin itseäni. Hyvin harvat saa aloitteita naisilta, kun taas itse miehet tekee kymmeniä aloitteita, jotta pääsevät edes ottamaan selvää onko nainen tutustumisen arvoinen. KYse ei ole siis siitä, että miehille muka kelpaa kuka vaan, sillä ilman aloitetta ei pääse ottamaan edes selvää onko nainen kiinnostava.

• nainen on nätti
        6tw4a6aw6t44awt kirjoitti:

Ehkä näin, mutta naisten mielestä komeita on vain se 5%. Jos edelleen ette usko, että naiset tekevät hyvin harvoin aloitteita. Niin voitte mennä baariin tarkastamaan tilannetta.

Tuskin tässäkään ketjussa ruikuttavista naisista useimmat on tehnyt suoria aloitteita miehille koskaan elämässään.

Juu, en ole koskaan tehnyt aloitetta miehelle. Enkä sata varmasti koskaan tule tekemään. Ei sellaista komistusta löydy suomesta että viitsisin vaivautua. Ja miehen tehtävähän se on. Miksi siis yrittää tehdä luonnollisesta luonnotonta.

• Koira ja dildo
        nainen on nätti kirjoitti:

Juu, en ole koskaan tehnyt aloitetta miehelle. Enkä sata varmasti koskaan tule tekemään. Ei sellaista komistusta löydy suomesta että viitsisin vaivautua. Ja miehen tehtävähän se on. Miksi siis yrittää tehdä luonnollisesta luonnotonta.

Ei tuhatvarmasti yksikään niistä komistuksista joille voisit kuvitella tekeväsi aloitteen tule sinunlaista naista huolimaan. Sori vaan.

• julklappare
        werwerwer kirjoitti:

Laskisin tuon prosenttiluvun vieläkin alemmaksi.

Poikkeuksellisen komeita on ehkä prosentti miehistä, jos sitäkään.

Omahyväisyytesi täydentäisi nyt näppärästi kun sanoisit vielä, että miehesi kuuluu siihen 1 %:iin, tietenkin.

• nainen on nätti
        Koira ja dildo kirjoitti:

Ei tuhatvarmasti yksikään niistä komistuksista joille voisit kuvitella tekeväsi aloitteen tule sinunlaista naista huolimaan. Sori vaan.

Sinäpä et sitä voi tietää.

• Älyn haamu
        julklappare kirjoitti:

Omahyväisyytesi täydentäisi nyt näppärästi kun sanoisit vielä, että miehesi kuuluu siihen 1 %:iin, tietenkin.

Toisilla on varaa olla omahyväinen. Toiset tyytyy nyrkkiinsä. Voi voi.

• werwerwer

Jos mies pelaa korttinsa oikein, hyvällä tuurilla puhelinnumeroni.

Jos ällistyttävän hyvin käy, loppuelämäni.

Eikö riitä?

• q62qtw2tw6q4t

Miksi riittäisi? Mikä tekee sinusta niin kiinnostavan, että puhelinnumerosi on haluttua tavaraa? Ulkonäkösikö? Älä sitten valita, jos miestä ei kiinnosta muu kuin seksi.

• werwerwer
        q62qtw2tw6q4t kirjoitti:

Miksi riittäisi? Mikä tekee sinusta niin kiinnostavan, että puhelinnumerosi on haluttua tavaraa? Ulkonäkösikö? Älä sitten valita, jos miestä ei kiinnosta muu kuin seksi.

Se ulkonäköhän on jo todettu kiinnostavaksi, koska mies on jo lähestynyt. Old news.

Miten sinun mielestä loppuelämänsä antaminen ei ole riittävää? Vai haetko tässä nyt julmettua miehenpalvontaa juuri lähestymishetkeen? Ihastelua, miten uskalsitkin tuoda uljaan ruhosi kasvojeni eteen? Vartalosi imartelua, säkenöivän älykkyytesi ylivertaisuutta ja tyylikkyyttäsi? Piparia?

Ei minulta pyydetä seksiä. Minulta pyydetään puhelinnumeroa kunnollisia treffejä varten. Mikä minussa kiinnostaa, ei auta sinua yhtään edemmäksi kohti tavoitteitasi. Jos osaat lähestyä ja sinulla on pelisilmää lähestyä sinulle sopivia naisia, saat kyllä posiitivisen vastaanoton. Ellei ole, saat varautuakin torjuntoihin.

• 4aw5taw45t4w6t
        werwerwer kirjoitti:

Se ulkonäköhän on jo todettu kiinnostavaksi, koska mies on jo lähestynyt. Old news.

Miten sinun mielestä loppuelämänsä antaminen ei ole riittävää? Vai haetko tässä nyt julmettua miehenpalvontaa juuri lähestymishetkeen? Ihastelua, miten uskalsitkin tuoda uljaan ruhosi kasvojeni eteen? Vartalosi imartelua, säkenöivän älykkyytesi ylivertaisuutta ja tyylikkyyttäsi? Piparia?

Ei minulta pyydetä seksiä. Minulta pyydetään puhelinnumeroa kunnollisia treffejä varten. Mikä minussa kiinnostaa, ei auta sinua yhtään edemmäksi kohti tavoitteitasi. Jos osaat lähestyä ja sinulla on pelisilmää lähestyä sinulle sopivia naisia, saat kyllä posiitivisen vastaanoton. Ellei ole, saat varautuakin torjuntoihin.

"Loppuelämän antaminen"? Annatko loppuelämäsi kaikille miehille, joille annat puhelinnumerosi. Aika hurjaa sitoutumista.

En mitään "miehenpalvontaa" kaipaa. Kai aloituksessa pohditaan sitä, että millä tavalla nainen pyrkii tekemään itsestään kiinnostavan. Aika harva nainen panostaa muuhun kuin ulkonäköön.

• werwerwer
        4aw5taw45t4w6t kirjoitti:

"Loppuelämän antaminen"? Annatko loppuelämäsi kaikille miehille, joille annat puhelinnumerosi. Aika hurjaa sitoutumista.

En mitään "miehenpalvontaa" kaipaa. Kai aloituksessa pohditaan sitä, että millä tavalla nainen pyrkii tekemään itsestään kiinnostavan. Aika harva nainen panostaa muuhun kuin ulkonäköön.

Vähänkään fiksu ihminen ymmärtäisi loppuelämän - ja päätöksen siitä - tulevan mahdollisuutena kuvioihin vasta myöhemmin. Jos näin käy, aloite johti naisen saamiseksi loppuelämäkseen.

Ellei tee aloitetta, ei ole sitä mahdollisuuttakaan.

Mies, joka odottaa saavansa erityistä vastinetta lähestymiselleen, ikään kuin kompensoidakseen näkemäänsä "vaivaa", osoittaa jo tiettyä luonteen heikkoutta, itsekkyyttä ja ylimielisyyttä. Hän ei ole kiinnostava.

Jokainen ihminen on oma persoonallisuutensa. Persoonallaan voi viehättää tai kuvottaa, yleensä jotain siltä väliltä. Siihen panostan. Pelkällä ulkonäöllä saa vääränlaisia miehiä.

• werwerwer
        werwerwer kirjoitti:

Vähänkään fiksu ihminen ymmärtäisi loppuelämän - ja päätöksen siitä - tulevan mahdollisuutena kuvioihin vasta myöhemmin. Jos näin käy, aloite johti naisen saamiseksi loppuelämäkseen.

Mies, joka odottaa saavansa erityistä vastinetta lähestymiselleen, ikään kuin kompensoidakseen näkemäänsä "vaivaa", osoittaa jo tiettyä luonteen heikkoutta, itsekkyyttä ja ylimielisyyttä. Hän ei ole kiinnostava.

Jokainen ihminen on oma persoonallisuutensa. Persoonallaan voi viehättää tai kuvottaa, yleensä jotain siltä väliltä. Siihen panostan. Pelkällä ulkonäöllä saa vääränlaisia miehiä.

Hieman off topic: nykyisen mieheni suhteen minä tein aloitteen.

• Puupalloämpäri
        4aw5taw45t4w6t kirjoitti:

Mihin muuhun naisen pitää panostaa kuin ulkonäköön? Tällä palstallahan on kyllästymiseen asti hoettu, että vain naisen kauneudella on merkitystä, eikä opiskelu tai hyväsydämisyys tai mikään muu merkitse mitään. Se kauneushan on teille se tärkein kuitenkin.

• 4ttttw4at4a4awt
        werwerwer kirjoitti:

Vähän kaukaa haettua logiikkaa. Mikä myöhemmin tulee on sivuseikka. Tuskin tarkoitat loppuelämääsi antavasi puhelinnumeron myötä. Kuten ei suihkussa liukastunut ja päänsä lyönyt sitä hakenut suihkuun mennessään, vaikka se olikin lopputulema.

Tuo vastine-juttukin on todella omituista. Ilmeisesti sitä naisen logiikkaa. Kyse oli siitä, mitä nainen tekee saadakseen suhteen tai herättääkseen haluamansa miehen mielenkiinnon? Vastausta tähän ei ole tullut. Naisilla tuntuu olevan oletuksena, että he ovat palkinto itsessään ja pelkkä puhelinnumeron antaminen on kuin joku lahja miehelle.

Olisi muuten aika perusteltua sanoa, että nainen, joka odottaa, että miehet tekee aloitteen, eikä itse niitä tee, osoittaa jo tiettyä luonteen heikkoutta, itsekkyyttä ja ylimielisyyttä. Hän ei ole kiinnostava.

• -------
        werwerwer kirjoitti:

Sinun viestisi voidaan kääntää myös toisinpäin. Jollei nainen tee aloitetta on ihan oma vikansa jos hän joutuu tyytymään niihin miehiin jotka tekee aloitteen.

Aloitteen tekevällä naisella on mahdollisuus saada juuri se mies jonka haluaa.

• s5ey7yey7es
        Puupalloämpäri kirjoitti:

Mihin muuhun naisen pitää panostaa kuin ulkonäköön? Tällä palstallahan on kyllästymiseen asti hoettu, että vain naisen kauneudella on merkitystä, eikä opiskelu tai hyväsydämisyys tai mikään muu merkitse mitään. Se kauneushan on teille se tärkein kuitenkin.

Olet siis kaikessa samaa mieltä "palstan virallisen mielipiteen" kanssa?

• Puupalloämpäri
        s5ey7yey7es kirjoitti:

Olet siis kaikessa samaa mieltä "palstan virallisen mielipiteen" kanssa?

Ei sillä ole merkitystä mitä mieltä minä naisena olen asiasta. Se on käynyt selkeäksi, että se on miesten mielipide. Pakkohan se on uskoa, että miehille ei muu kuin kauneus merkitse, kun sitä kuorossa kuukaudesta toiseen toitotetaan.

• werwerwer
        4ttttw4at4a4awt kirjoitti:

Vähän kaukaa haettua logiikkaa. Mikä myöhemmin tulee on sivuseikka. Tuskin tarkoitat loppuelämääsi antavasi puhelinnumeron myötä. Kuten ei suihkussa liukastunut ja päänsä lyönyt sitä hakenut suihkuun mennessään, vaikka se olikin lopputulema.

Tuo vastine-juttukin on todella omituista. Ilmeisesti sitä naisen logiikkaa. Kyse oli siitä, mitä nainen tekee saadakseen suhteen tai herättääkseen haluamansa miehen mielenkiinnon? Vastausta tähän ei ole tullut. Naisilla tuntuu olevan oletuksena, että he ovat palkinto itsessään ja pelkkä puhelinnumeron antaminen on kuin joku lahja miehelle.

Olisi muuten aika perusteltua sanoa, että nainen, joka odottaa, että miehet tekee aloitteen, eikä itse niitä tee, osoittaa jo tiettyä luonteen heikkoutta, itsekkyyttä ja ylimielisyyttä. Hän ei ole kiinnostava.

"Naiset, mitä annatte vastineeksi siitä, että mies tekee teille aloitteen? "

Miten - miehen logiikalla - pitäisi tulkita? Miten saat käännettyä tämä täksi: "Mitä nainen tekee saadakseen suhteen tai herättääkseen haluamansa miehen mielenkiinnon? "

Nämä ovat kaksi erilaista kysymystä, täysin erilaisilla painotuksilla.

Kuten sanoin, jos pitää itseään jumalan lahjana naisille, ja odottaa lähestymisestään saavan jonkun vastineen, mies ei ole tutustumisen arvoinen.

Mies, joka lähestyy tutustuakseen ilman vaatimuksia vastineista, on.

• werwerwer
        ------- kirjoitti:

Sinun viestisi voidaan kääntää myös toisinpäin. Jollei nainen tee aloitetta on ihan oma vikansa jos hän joutuu tyytymään niihin miehiin jotka tekee aloitteen.

Aloitteen tekevällä naisella on mahdollisuus saada juuri se mies jonka haluaa.

Niin onkin - ja sainkin.

Aivan, kuten miehilläkin. Jos ei yritä, tuskin saakaan. Mitään vastineita on turha kuitenkaan kenenkään ruveta vaatimaan.

• werwerwer

Ei sillä ole merkitystä mitä mieltä minä naisena olen asiasta. Se on käynyt selkeäksi, että se on miesten mielipide. Pakkohan se on uskoa, että miehille ei muu kuin kauneus merkitse, kun sitä kuorossa kuukaudesta toiseen toitotetaan.

Näinhän se valitettavasti on. Kauneus on valtaosalle miehistä todella tärkeää. Ensin ulkonäkö, sitten vasta persoona.

Itselläni se menee toisinpäin. Ensin tutustutaan persoonaan ja sitten mietitään, voiko ihminen olla puoleensavetäväksin. Usein se hulppea persoona saa tavallisenkin näköisen miehestä kiinnostavan. Useimmat eksistä ovatkin olleet aika tavallisen näköisiä.

Montako komeaa tai karismaattista miestä näkee tavallisen tallukan kanssa?

• Helsingin Sanomat

Hanki parempaa luettavaa.

• svarte petter

On hyväsydämisyydellä, järkevyydellä ja luonteella merkitystä. Ei kannata uskoa pelkästään jotain nettipalstan hokijoita.

• Totuus esiin
        werwerwer kirjoitti:

Näinhän se valitettavasti on. Kauneus on valtaosalle miehistä todella tärkeää. Ensin ulkonäkö, sitten vasta persoona.

Itselläni se menee toisinpäin. Ensin tutustutaan persoonaan ja sitten mietitään, voiko ihminen olla puoleensavetäväksin. Usein se hulppea persoona saa tavallisenkin näköisen miehestä kiinnostavan. Useimmat eksistä ovatkin olleet aika tavallisen näköisiä.

Montako komeaa tai karismaattista miestä näkee tavallisen tallukan kanssa?

Mies ei kykene yhdyntään ihan fysiologisista syistä naisen kanssa, joka ei herätä seksuaalista mielenkiintoa. Totta kai naisen tulee olla kaunis sen miehen mielestä. Naisten persoonissa ne erot on muutenkin aika pieniä. Ihan riittävää on, että nainen on ns. helppohoitoinen ja hänen kanssaan tulee toimeen. Esim. yhteensopiva huumorintaju on ihan hyvä sidos.

• Lässyn lässyn
        Totuus esiin kirjoitti:

Mies ei kykene yhdyntään ihan fysiologisista syistä naisen kanssa, joka ei herätä seksuaalista mielenkiintoa. Totta kai naisen tulee olla kaunis sen miehen mielestä. Naisten persoonissa ne erot on muutenkin aika pieniä. Ihan riittävää on, että nainen on ns. helppohoitoinen ja hänen kanssaan tulee toimeen. Esim. yhteensopiva huumorintaju on ihan hyvä sidos.

Paskanjauhamista. Täällähän on toisena totuutena toitotettu myös sitä, että miehille kelpaa rumemmatkin naiset panopuiksi, vaikka eivät kelpaa sitten suhteeseen.

• Niinpä!
        Lässyn lässyn kirjoitti:

Paskanjauhamista. Täällähän on toisena totuutena toitotettu myös sitä, että miehille kelpaa rumemmatkin naiset panopuiksi, vaikka eivät kelpaa sitten suhteeseen.

Aivan. Eli turha vedota mihinkään fysiologisiin syihin.

• Totuus esiin
        Lässyn lässyn kirjoitti:

"Rumemmat" on eri asia kuin "rumat". Minä en ainakaan saisi mulkkua ylös ruman kanssa. Mitä siis vastustelet tuossa? Ei kai kukaan vähemmän kaunista naista haluakaan montaa kertaa nussia. Siksi onkin parasta että tyttöystävä/vaimo on sellainen joka herättää haluja vielä monien yhdessäolovuosien jälkeen.

• Totuus esiin
        Niinpä! kirjoitti:

Aivan. Eli turha vedota mihinkään fysiologisiin syihin.

Veikkaan, etten saisi munaani ylös sinun kanssasi.

• y4arwasyawr
        werwerwer kirjoitti:

Miten - miehen logiikalla - pitäisi tulkita? Miten saat käännettyä tämä täksi: "Mitä nainen tekee saadakseen suhteen tai herättääkseen haluamansa miehen mielenkiinnon? "

Kuten sanoin, jos pitää itseään jumalan lahjana naisille, ja odottaa lähestymisestään saavan jonkun vastineen, mies ei ole tutustumisen arvoinen.

Näin kai se sitten on. Naisilla ei ole muuta annettavaa kuin ulkonäkönsä ja se haarojensa välissä oleva soma pikku onkalo. Turhaa vaatia muuta. Mitä se muu muka voisi edes olla? Riittää, että saa sen puhelinnumeron jatkoyhdyntää varten.

• werwerwer
        werwerwer kirjoitti:

Siis miten tuo lause pitäisi tulkita. Sana jäi välistä.

• werwerwer
        Totuus esiin kirjoitti:

Veikkaan, etten saisi munaani ylös sinun kanssasi.

Veikkaan, että kirjoittaja ei edes halua munaasi pystyyn.

• werwerwer
        y4arwasyawr kirjoitti:

Näin kai se sitten on. Naisilla ei ole muuta annettavaa kuin ulkonäkönsä ja se haarojensa välissä oleva soma pikku onkalo. Turhaa vaatia muuta. Mitä se muu muka voisi edes olla? Riittää, että saa sen puhelinnumeron jatkoyhdyntää varten.

Jos sinulla itselläsi on vaikeuksia antaa itsestäsi riittävän älyllistä vaikutelmaa kiinnostaaksesi älykkäitä ja kauniita naisia, ei kannata yleistää ongelmaasi koskemaan kaikkia miehiä.

Jos naisilla ei mielestäsi ole muuta annettavaa, ongelma on sinulla. Olet ehkä liian yksinkertainen, kokematon tai sosiaalisesti kyvytön. Ehkä mahdollisesti kaikkia kolmea.

• Totuus esiin
        werwerwer kirjoitti:

Veikkaan, että kirjoittaja ei edes halua munaasi pystyyn.

Turha sitten valittaa siitä, jos miehet ei saa munaa ylös rumien kanssa, jos ei halua todistetta asialle.

• werwerwer
        Totuus esiin kirjoitti:

Turha sitten valittaa siitä, jos miehet ei saa munaa ylös rumien kanssa, jos ei halua todistetta asialle.

Naisia harvemmin kiinnostaa, saako joku tuntematon mies munansa pystyyn.

Jos sinulla on erektio-ongelmia, keskustele lääkärin kanssa. Älä meidän.

• Totuus esiin
        werwerwer kirjoitti:

Naisia harvemmin kiinnostaa, saako joku tuntematon mies munansa pystyyn.

Jos sinulla on erektio-ongelmia, keskustele lääkärin kanssa. Älä meidän.

Miksi väitellä asiasta, jos se ei kiinnosta? Korjasin vain tuon yllä olevan väitteen, että mies ei muka fysiologisista syistä voisi yhtyä rumaan naiseen. Jos erektioni herättää noin paljon kiinnostusta, että siitä pitää kinastella, niin sopii testata asiaa käytännössä.

• carambola87a

Hupaisia juttuja. Yhteenvetona: naisen vastineena on vain se reikä.

• realismus

Täh??? Jos joku limanuljaska hilautuu kylkeen häiritsemään hän saa vastineeksi pirullista kettuilua, tai mikäli olen kyllin humalassa, jaloviinani päähänsä.

• ,....,

Näin joulun alla olen sen verran höveli, että annan piparia tai torttua..Vähän ehkä jo kuivahtanutta mutta eiköhän niistä saa tuoreenveroisia oikealla käsittelyllä.

• Häh? Onko aloite palvelus?

• fashionisforidiots

luin aloituksesi. en tee, enkä tule tekemään yhtään mitään.

en muuten edes meikkaa, enkä varsinkaan panosta muotiin.

Eikä sen miespuolisenkaan tarvitse.

Voimme siis kohdata ihmisiä ihan rennosti.

• huumoria sinulle

miten niin meikkaus ja pukeutuminen ei käy? jos kerta mieskin käy suihkussa ja kampaa tukkansa.

eli jos nainen tekisi sinulla aloitteen, sinä kävisit suihkussa ja kampaisit tukkasi?

hampaat jättäisit ilmeisesti pesemättä. Ihmeellisen monipuolinen jätkä..

• paska ihminen

Eikö ne naiset yleensä anna vastineeksi vaikeasti tavoiteltavan naisen kuvitelman jos heitä kiinnostava mies lähestyy?

Mitä muuta naisilla olisi annettavaa jos mies lähestyy epäsuorasti flirttaillen sen sijaan että mies kysyisi suoraan: "Moi, mitä annat mulle jos tuun sun aviomieheks?"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe