Onko kellään tietoa missä päin huijari kari koistila lomailee?
Tutux auto
19
2811
Vastaukset
- Tiedossa on että
lomailee Sonkajärvellä päin.
- johtaja11
tarkempaa tietoa puhelin numeroa/osoitetta
- Tiedossa on
Ei voi tässä julkisesti kertoa. Jos halauat tietää tai tavata kysele paikan päällä kylillä tietävät kyllä.
- johtaja11
Tiedossa on kirjoitti:
Ei voi tässä julkisesti kertoa. Jos halauat tietää tai tavata kysele paikan päällä kylillä tietävät kyllä.
Voitko antaa vihiä keltä kysellä sonkajärvellä
- Tiedossa on
johtaja11 kirjoitti:
Voitko antaa vihiä keltä kysellä sonkajärvellä
Katso mitä kirjoitin. Mene keskustaan ja ala juttelemaan ihmisten kanssa. On pieni kylä :-) Tervetuloa!
- tilailija mies
löytykö
- JJJ8
tai sitten pakoilee virossa? (nyrkillä tapettava!)
- Täältä löytyy
Tuossahan tuo taas kylillä käy kuten talvellakin.
- 4646466446
ota omaan käteen.
- Mellu124
472. Ja perseestä on elämä. Eikö suakaan yhtään kiinnosta mitä mulle kuuluu tai sulle?
Ja oliko tuokin väärä kysymys? Ollaampa sitten hiljaa. - Mellu1234
Mutta jos ei ollakaan hiljaa!! Missä oot ollu viime yön?
- hannu123
Mellu124 kirjoitti:
472. Ja perseestä on elämä. Eikö suakaan yhtään kiinnosta mitä mulle kuuluu tai sulle?
Ja oliko tuokin väärä kysymys? Ollaampa sitten hiljaa.No kerro mitä sulle kuuluu? Kyllä mua kiinnostaa
- Rahulia
Onko Koistila vieläkin "vapaalla"?
- Edelleen.täällä
Viikonvaihteessa ajoi autolla vastaan tuossa kylillä. Edelleen on mies täällä tai ainakin käy tosi usein.
- Anonyymi
On tietoa paikasta
- Anonyymi
Haapajärvi
- Anonyymi
Haapajärvellä taitaa majailla. Kustaavaasankadulla
- Anonyymi
Tokmannin vieressä kerrostalo
- Anonyymi
Mitä tämä mies on tehnyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005167733- 2312682
- 262581
- 1611940
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51502Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621178IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155