Onko kellään tietoa missä päin huijari kari koistila lomailee?
Tutux auto
19
2864
Vastaukset
- Tiedossa on että
lomailee Sonkajärvellä päin.
- johtaja11
tarkempaa tietoa puhelin numeroa/osoitetta
- Tiedossa on
Ei voi tässä julkisesti kertoa. Jos halauat tietää tai tavata kysele paikan päällä kylillä tietävät kyllä.
- johtaja11
Tiedossa on kirjoitti:
Ei voi tässä julkisesti kertoa. Jos halauat tietää tai tavata kysele paikan päällä kylillä tietävät kyllä.
Voitko antaa vihiä keltä kysellä sonkajärvellä
- Tiedossa on
johtaja11 kirjoitti:
Voitko antaa vihiä keltä kysellä sonkajärvellä
Katso mitä kirjoitin. Mene keskustaan ja ala juttelemaan ihmisten kanssa. On pieni kylä :-) Tervetuloa!
- tilailija mies
löytykö
- JJJ8
tai sitten pakoilee virossa? (nyrkillä tapettava!)
- Täältä löytyy
Tuossahan tuo taas kylillä käy kuten talvellakin.
- 4646466446
ota omaan käteen.
- Mellu124
472. Ja perseestä on elämä. Eikö suakaan yhtään kiinnosta mitä mulle kuuluu tai sulle?
Ja oliko tuokin väärä kysymys? Ollaampa sitten hiljaa. - Mellu1234
Mutta jos ei ollakaan hiljaa!! Missä oot ollu viime yön?
- hannu123
Mellu124 kirjoitti:
472. Ja perseestä on elämä. Eikö suakaan yhtään kiinnosta mitä mulle kuuluu tai sulle?
Ja oliko tuokin väärä kysymys? Ollaampa sitten hiljaa.No kerro mitä sulle kuuluu? Kyllä mua kiinnostaa
- Rahulia
Onko Koistila vieläkin "vapaalla"?
- Edelleen.täällä
Viikonvaihteessa ajoi autolla vastaan tuossa kylillä. Edelleen on mies täällä tai ainakin käy tosi usein.
- Anonyymi
On tietoa paikasta
- Anonyymi
Haapajärvi
- Anonyymi
Haapajärvellä taitaa majailla. Kustaavaasankadulla
- Anonyymi
Tokmannin vieressä kerrostalo
- Anonyymi
Mitä tämä mies on tehnyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821599- 401249
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu85910Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja197909- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20820Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54764- 33759
- 37758