Onko kellään tietoa missä päin huijari kari koistila lomailee?
Tutux auto
19
3027
Vastaukset
- Tiedossa on että
lomailee Sonkajärvellä päin.
- johtaja11
tarkempaa tietoa puhelin numeroa/osoitetta
- Tiedossa on
Ei voi tässä julkisesti kertoa. Jos halauat tietää tai tavata kysele paikan päällä kylillä tietävät kyllä.
- johtaja11
Tiedossa on kirjoitti:
Ei voi tässä julkisesti kertoa. Jos halauat tietää tai tavata kysele paikan päällä kylillä tietävät kyllä.
Voitko antaa vihiä keltä kysellä sonkajärvellä
- Tiedossa on
johtaja11 kirjoitti:
Voitko antaa vihiä keltä kysellä sonkajärvellä
Katso mitä kirjoitin. Mene keskustaan ja ala juttelemaan ihmisten kanssa. On pieni kylä :-) Tervetuloa!
- tilailija mies
löytykö
- JJJ8
tai sitten pakoilee virossa? (nyrkillä tapettava!)
- Täältä löytyy
Tuossahan tuo taas kylillä käy kuten talvellakin.
- 4646466446
ota omaan käteen.
- Mellu124
472. Ja perseestä on elämä. Eikö suakaan yhtään kiinnosta mitä mulle kuuluu tai sulle?
Ja oliko tuokin väärä kysymys? Ollaampa sitten hiljaa. - Mellu1234
Mutta jos ei ollakaan hiljaa!! Missä oot ollu viime yön?
- hannu123
Mellu124 kirjoitti:
472. Ja perseestä on elämä. Eikö suakaan yhtään kiinnosta mitä mulle kuuluu tai sulle?
Ja oliko tuokin väärä kysymys? Ollaampa sitten hiljaa.No kerro mitä sulle kuuluu? Kyllä mua kiinnostaa
- Rahulia
Onko Koistila vieläkin "vapaalla"?
- Edelleen.täällä
Viikonvaihteessa ajoi autolla vastaan tuossa kylillä. Edelleen on mies täällä tai ainakin käy tosi usein.
- Anonyymi
On tietoa paikasta
- Anonyymi
Haapajärvi
- Anonyymi
Haapajärvellä taitaa majailla. Kustaavaasankadulla
- Anonyymi
Tokmannin vieressä kerrostalo
- Anonyymi
Mitä tämä mies on tehnyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem472824HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat242088- 201755
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3721312Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299- 651253
- 491003
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20989- 45886
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo65868