Äijien jutuista

Eihän kaappihomoja?

Mieheni on duunari, kiroilee ja ronksi puheissaan, äijä ja äijäjuttelija, siis.

Miehelläni on mieskaveri, sinkku, jonka hän on tuntenut parisenkymmentä vuotta, nuoruudestaan asti. Mieheni viettää aikaansa hänen kanssaan, mm. yöpymällä usein kaverinsa luona, kun kännäävät keskenään.

Kaverukset puhuu ja viestitelee toisilleen rivosti, se on heidän mielestään hauskaa. He kutsuvat viesteissään hyvin usein, pilkalla ja huumorilla, toinen toistaan joko huor*ksi tai h*moksi.

Ei ole mun huumoria, mutta en ole välittänyt. Mutta ykskaks iski mieleen. Ei kai vaan äiijät kaappihomoile keskenään?

Ronskit äijät, auttakaa minua. Voivatko ihan tavalliset heteroäijät nimitellä viesteissään toisiaan näin, siis pelkästään huumorin vuoksi?

171

8379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetskuASDFASDF

      Juu! Ihan läpällä mä ja yks makekin aina välillä "sauvotaan" ja "telakoidutaan", vaikka molemmilla on ihan tyttöystävät kuitenkin. Ja ihan viimeseen tippaan 100% heteroita siis ollaan. Se on vaan sellasta leikittelyä eikä mitään vakavaa.

      • yks homppeli

        kyllä ne hieroo toisiaan.jos miehelläsi on peräpukama sitten uskon etteivät ole sellaisia poikia.kaikki ennus merkit viittaa kun toinen on sinkku että homppelipoikia.


      • kaappi-BI
        yks homppeli kirjoitti:

        kyllä ne hieroo toisiaan.jos miehelläsi on peräpukama sitten uskon etteivät ole sellaisia poikia.kaikki ennus merkit viittaa kun toinen on sinkku että homppelipoikia.

        laita sormi miehes peppureikään ni tiet väljyydest onko se ottanu sisäänsä. muuta keinoa ei ole.


      • MurenneHei
        yks homppeli kirjoitti:

        kyllä ne hieroo toisiaan.jos miehelläsi on peräpukama sitten uskon etteivät ole sellaisia poikia.kaikki ennus merkit viittaa kun toinen on sinkku että homppelipoikia.

        Sä tuuuuut tänne seuraavaksi ? Otä blokki mukaan.. Ja joku cd tms....
        :-*....he


      • yökulkija
        kaappi-BI kirjoitti:

        laita sormi miehes peppureikään ni tiet väljyydest onko se ottanu sisäänsä. muuta keinoa ei ole.

        Kun miehes tulee aamulla kotiin ota sen peräsuolesta näyte ja vie se yksityiseen kemian laboratorioon, jossa katsotaan löytyykö spermaa jos näyte on positiivinen niin elämän valttikortit on sinulla voit tehdä minkä parhaaksi näet


      • VL.Kominkinen
        yökulkija kirjoitti:

        Kun miehes tulee aamulla kotiin ota sen peräsuolesta näyte ja vie se yksityiseen kemian laboratorioon, jossa katsotaan löytyykö spermaa jos näyte on positiivinen niin elämän valttikortit on sinulla voit tehdä minkä parhaaksi näet

        Seuraavaks kun äijäs tulee himaan yökylästä ,niin paa kylpyamme täyteen vettä ja istuta ukkos sinne .Jos pusit rupee kelluu ,niin silloin hän on pettänyt sinua . En kyllä osaa sanoa kenen kanssa .


      • 546546456456
        VL.Kominkinen kirjoitti:

        Seuraavaks kun äijäs tulee himaan yökylästä ,niin paa kylpyamme täyteen vettä ja istuta ukkos sinne .Jos pusit rupee kelluu ,niin silloin hän on pettänyt sinua . En kyllä osaa sanoa kenen kanssa .

        ''hei kulta, nukuitko hyvin? haluaisitko hieman kahvia, entäpä leipää? millainen työpäivä tänään kultsipuppeli? ai jaa, sellanen, saanko mä ottaa sulta peräsuolinäytteen?''


      • Kalle

        Joo ei toi merkkaa mitään! Mekin Eskon kans nussitaan aina välillä ja sit nauretaan miten hauska juttu se oli. Ei noi naeset oikee ymmärrä tota miesten huumoria. Ollaan ihan 100% heteroita!


      • kiltti mies..
        MurenneHei kirjoitti:

        Sä tuuuuut tänne seuraavaksi ? Otä blokki mukaan.. Ja joku cd tms....
        :-*....he

        Äijäs on idiootti jolla ei ole mitään tapoja. Sellasiin ne naiset rakastuu.


      • lesbian locker
        kaappi-BI kirjoitti:

        laita sormi miehes peppureikään ni tiet väljyydest onko se ottanu sisäänsä. muuta keinoa ei ole.

        Löysä peppureikä voi johtua ummetuksesta. Paksu bythonpötkö ei meinaa mahtua reiästä ulos ilman repeilyä. Feministeille tiedoksi: mies ei siis ole välttämättä kaappihomo vaikka kulkeekin jalat haarallaan anus kipeänä.


      • kiltti2
        kiltti mies.. kirjoitti:

        Äijäs on idiootti jolla ei ole mitään tapoja. Sellasiin ne naiset rakastuu.

        Tarkoititko, että naiset rakastuu homoihin . Jos se vaikka on vankiloiden "kiertopalkinto" niin ei se yhden naisen mies olekkaan


      • 17+6
        lesbian locker kirjoitti:

        Löysä peppureikä voi johtua ummetuksesta. Paksu bythonpötkö ei meinaa mahtua reiästä ulos ilman repeilyä. Feministeille tiedoksi: mies ei siis ole välttämättä kaappihomo vaikka kulkeekin jalat haarallaan anus kipeänä.

        Noin on. Ja peräpukamat kuulema hoituu peppuseksi aloittamalla. Niin olen kuullut kehuttavan. Tiedä sitten kannattaa löystyttää ryppynarunsa pukamista päästäkseen.


    • n347n43

      ihan normaalia, tai osalla on

      • sormus? missä?

        tässä sitä taas saavutaan rakkaudensatamaan. ensin epäillään miehen pettäneen eksän kanssa, nyt vielä parhaan ystävänsä. naiset ne ei tyydy tasapainoon vaan pakko keksiä jotain draamaa.

        ja seuraavaksi "mikset sä haluu mun kans naimisiiiiiin?!"


    • tdrcf

      Ehe ehe ehe. Haistan trollin.

      Mutta itse asiassa ihan vakavasti puhuen, turha sitä on muutenkaan niiltä "ronskeilta äijiltä" kysyä, koska todellisuudessa myös osa itsensä heteroksi luokittelevista "tosimiehistä" saattaa jossain elämänsä vaiheessa harrastaa seksiä toisen miehen kanssa nimenomaan "läpällä" tai kokeilunhalusta. Vai mistä oletat, että ne jutut homoilusta esimerkiksi vankilassa tai armeijassa ovat saaneet alkunsa?

      • Ai'jaa, niinköö...?

        Kentien sun fantasioissa ja fetisseissäsi, mutta ihan vakavasti puhuen niissä vankiloissa ja armeijoissa moni on joutunut olemaan niin pitkään selibaatissa, että pitemmän päälle miehen anu-saukkonenkin on alkanut suihkussa puhtaaksi pestynä näyttämään naisen kakkoselta. Mutta ero homon ja heteron välillä tuleekin siinä että tuletko vai otatko sisään.


      • chcg
        Ai'jaa, niinköö...? kirjoitti:

        Kentien sun fantasioissa ja fetisseissäsi, mutta ihan vakavasti puhuen niissä vankiloissa ja armeijoissa moni on joutunut olemaan niin pitkään selibaatissa, että pitemmän päälle miehen anu-saukkonenkin on alkanut suihkussa puhtaaksi pestynä näyttämään naisen kakkoselta. Mutta ero homon ja heteron välillä tuleekin siinä että tuletko vai otatko sisään.

        Öööö?

        Siis jos ottaa kullia sisään on homo, mutta että se ei ole muka homo joka kiihottuu miehen pälvikaljua ja karvaisia hartioita katsellessa ja tikatessaan tiukkaa persettä niin paljon että tulee toisen miehen suoleen?

        Vai tarkoititko toisinpäin?


    • Aloittaja kiittää

      Kiitos vastaajille, tämä ei ollut trolli. Mieleni huojentui.

      Mielelläni kuulen lisääkin äijäjuttelusta, ja heteromiesten kännih*moilusta. Itse olen hyvin naisellinen puhuja ja ajattelija, enkä pääse tällaisiin äijien iltoihin.

      • Juu homoläppä lentää usein, ja viimeksi kun kaveri tuli glögille ja olin tunnelmoinut kynttilöillä, ensimmäinen kommentti olikin "jahas, se olis sitte homoilta". Ja joskus reissussa ollaan kolmisteen vedetty kivisaksetpaperia siitä, kuka saa motellihuoneessa oman sängyn, ja ketkä nukkuu lusikassa. Koskaan ei olla mitään oikeasti tehty, ajatuskin etoo. Mut sitä läppää on helppo heittää :D.


      • kaapin paikka

        "Itse olen hyvin naisellinen puhuja"...TÄH???!!! kai olet nainen..??=) vaikka olisit kuinka ronski ja härski puheissas niin ei se ole sama että oisit äijämäinen!!
        etkä pääse äijien iltoihin....??
        hmmmmmmmmmm.................pitäiskö päästä?
        kuinkahan kauan oot ollu miehes kanssa yhdessä kun noin ajattelet että et pääse äijien iltoihin mukaan?


        Hei, ne on ÄIJIEN iltoja, ei Otetaan tyttöystävä mukaan-iltoja.

        Itse en edes haluaisi oman ukkoni äijäiltoihin mukaan, pitäköön kaveri-iltansa jos edes haluaakaan niihin enää kun niillä on muutakin elämää kuin viinantäyteiset äijäilyillat, sitä paitsi näin keski-iän kynnyksellä (n.40 v) elämässäni on muutakin kuin sukupuolten väliset illanvietto-ohjelmat, asia erikseen on joskus satunnaiset keikkareissut joko naisseurassa tai ukkoni seurassa. Jokainen tavallaan, homot ja heterot.

        Heteroukkoni saa takuulla takaisin 10-0 jos rupeaa mu#kuista puhumaan; kuittini onkin yleensä että taitaa tykätä miehistä kun ei muusta puhu kuin niitten sukuelimistä. Sillä sen saa talttumaan; jopa nauraa jutuilleni ja ne onkin semmosia joita ei ihan kenelle tahansa paljasta...


      • et näin
        kaapin paikka kirjoitti:

        "Itse olen hyvin naisellinen puhuja"...TÄH???!!! kai olet nainen..??=) vaikka olisit kuinka ronski ja härski puheissas niin ei se ole sama että oisit äijämäinen!!
        etkä pääse äijien iltoihin....??
        hmmmmmmmmmm.................pitäiskö päästä?
        kuinkahan kauan oot ollu miehes kanssa yhdessä kun noin ajattelet että et pääse äijien iltoihin mukaan?


        Hei, ne on ÄIJIEN iltoja, ei Otetaan tyttöystävä mukaan-iltoja.

        Itse en edes haluaisi oman ukkoni äijäiltoihin mukaan, pitäköön kaveri-iltansa jos edes haluaakaan niihin enää kun niillä on muutakin elämää kuin viinantäyteiset äijäilyillat, sitä paitsi näin keski-iän kynnyksellä (n.40 v) elämässäni on muutakin kuin sukupuolten väliset illanvietto-ohjelmat, asia erikseen on joskus satunnaiset keikkareissut joko naisseurassa tai ukkoni seurassa. Jokainen tavallaan, homot ja heterot.

        Heteroukkoni saa takuulla takaisin 10-0 jos rupeaa mu#kuista puhumaan; kuittini onkin yleensä että taitaa tykätä miehistä kun ei muusta puhu kuin niitten sukuelimistä. Sillä sen saa talttumaan; jopa nauraa jutuilleni ja ne onkin semmosia joita ei ihan kenelle tahansa paljasta...

        No naisellinen puhuja on sellainen ettei osaa läppää heittää ja loukkaantuu kaksimielisistä vitseistä. Joo, on minunkin ukko kavereitten luona ollut yötä, kun ei ole kotiin asti selvinnyt, mutta mitä sitten ? Ei se homoksi tee. Vai onko esim. insestiä että jää vanhempien luo joskus yöksi ?


      • Ikäihminen'
        kaapin paikka kirjoitti:

        "Itse olen hyvin naisellinen puhuja"...TÄH???!!! kai olet nainen..??=) vaikka olisit kuinka ronski ja härski puheissas niin ei se ole sama että oisit äijämäinen!!
        etkä pääse äijien iltoihin....??
        hmmmmmmmmmm.................pitäiskö päästä?
        kuinkahan kauan oot ollu miehes kanssa yhdessä kun noin ajattelet että et pääse äijien iltoihin mukaan?


        Hei, ne on ÄIJIEN iltoja, ei Otetaan tyttöystävä mukaan-iltoja.

        Itse en edes haluaisi oman ukkoni äijäiltoihin mukaan, pitäköön kaveri-iltansa jos edes haluaakaan niihin enää kun niillä on muutakin elämää kuin viinantäyteiset äijäilyillat, sitä paitsi näin keski-iän kynnyksellä (n.40 v) elämässäni on muutakin kuin sukupuolten väliset illanvietto-ohjelmat, asia erikseen on joskus satunnaiset keikkareissut joko naisseurassa tai ukkoni seurassa. Jokainen tavallaan, homot ja heterot.

        Heteroukkoni saa takuulla takaisin 10-0 jos rupeaa mu#kuista puhumaan; kuittini onkin yleensä että taitaa tykätä miehistä kun ei muusta puhu kuin niitten sukuelimistä. Sillä sen saa talttumaan; jopa nauraa jutuilleni ja ne onkin semmosia joita ei ihan kenelle tahansa paljasta...

        "näin keski-iän kynnyksellä (n.40 v)"

        Et ole millään kynnyksellä, vaan keski-ikäinen. 40-täytettyään alkaa jo työnantajatkin karttamaan - varsinkin naispuolisia.


      • vuorot vieraissakin

        Työkaverini ihmetteli aina, miksi vaimon naisystävä tulee joka päivä käymään, kun hän lähtee duuniin. Asia selvisi, kun mies oli unohtanut kännykkänsä kotiin ja palasi sitä hakemaan. Siellähän hänen vaimonsa ja tämän ystävätär nuolivat antaumuksella toistensa karvalankamattoja...


    • vitosvastaaja

      >>Voivatko ihan tavalliset heteroäijät nimitellä viesteissään toisiaan näin

      Äänestän että eivät voi. Tai siis voivat, mutta vain samalla tavalla kuin heteronaiset voivat kutsua toisiaan huoriksi ja lesboiksi yms. Pitää olla samankaltainen kieroutunut huumorintaju. Toisaalta biseksuaalisuuttakin esiintyy, ei sitä koskaan tiedä mitä toiset tekevät kun silmä välttää.

    • 1226

      On niitä aikuisia ihmisiä vielä nykysuomessakin luolamiehen tasolla tavoissaan. Ei ne varmaan homoja ole, mutta nuoria, heikosti koulutettuja ja ehkäpä vielä aavistuksen yksinkertaisia he kyllä ovat.

      • Iso arska

        Yksinkertaisuus kyllä paistaa, mutta sinulla. Tosimies ja äijä ei todellakaan ajattele, kuin tv;llä aivopesty keskenkasvunen kakara.
        Äijät puhuu ronskisti ja on ronskeja käytöksellään.
        Me ei todellakaan ymmärretä, että te pennut puhutte, että kaikki on jollakin tasolla homoja, ja jos olemme tätä mieltä, te pennut ja pentuaivoset nimitätte meidät huonosti koulutetuksi ja yksinkertaisiksi. Väitänkin, että te salkkareista ja realitysarjoista elämänoppinne ammentaneet ette tiedä tosielämästä mitään, ja ette toden näköisesti tule koskaan tajuamaankaan siitä mitään.
        Pitäkää te luuserit ja nössöt vain se mielikuva, että kaikki on homoja, jotka homouden kieltää.


    • Ei välttämättä

      Mulla oli sama tilanne yhdessä vaiheessa.

      Sitten tuli lapsi ja piti alkaa laittelemaan asioita tärkeysjärjestykseen.

      Empä sen jälkeen ole ollut öitä poissa kotoa, muutamaa työmatkaa lukuunottamatta....

    • gernau

      homojahan ne... hyi ....tana.

    • young lady

      Naisethan tekee vastaavaa koko ajan, viettelee toistensa luona tyttöjen viikonloppuja ja flirttaavat keskenään vitsillä.
      Ovatko naiset silti lesboja?
      No, ei välttämättä :)

      Kyllä me ainakin ystävien kesken heitetään kunnon läppää, joten miksi miehetkin ei saisi sitä tehdä? Jos on tarpeeksi hyviä ystäviä heittämään "erikoista" läppää niin mikäs siinä. Elä ja anna elää. :D

    • hmm.

      Kannattaa tutkia mitä he siellä puuhaa.

    • Liina.

      No valitettavasti minulla on omia huonoja kokemuksia kysesisestä asiasta. mieheni vietti aikaa parhaan kaverin kanssa ja aloin epäillä pahinta ja maailma romahti kun kuulin totuuden mieheltäni, hän oli homo.

      • juupajuu18

        Niin useinhan se perhe perustetaan lapsineen silmänlumeeksi ja jatketaan homoilua ihan koko ikäkin. Yllättävää sitten kun kuulee että jollain ukolla on perhe ja vaimo kun on kuullut sen hässivän ukkojen kesken. Kaksinaamaista touhua.


    • The king of ±

      Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!

      • Xxxxx

        Ja maailma pelastuu !?


    • Elämän kevät

      Onko fiksua naputtaa 70 peukkua ylöspäin jokaiseen homotteluviestiin vain siksi, että voi niin tehdä?

      • The king of ±

        "Onko fiksua naputtaa 70 peukkua ylöspäin"
        No ei todellakaan ole!
        Siksi onkin hyvä, että viesteissä on "vain" 69 peukkua.


      • ohivuoto

        Miksi edes kysyit, olisit vaan ohittanut


    • hetero3

      joo onpa homoa kiroilla tai rivotalla mies miehelle....järki hei missäs olet?:D kyllähän mullakin on hyvä tyttökaveri ja aina kutsutaan toisiamme kullaks,muruiks yms..ja ainiin:molemmat olemme heteroita,emmäkä ajattele tosiaankaan toisistamme sillä tavalla.

    • yeah!!

      Entä jos mies onkin bi?

    • ÄMPÄRI.

      Saattaa olla homoja kuvailusta päätellen . Huvittaa sellanenki juttu kun hetero parit homoks , huomauttelee yksinäisiä miehiä. Tyhmät ei aattel jos joskus sattuvat lapsia saamaan niin saattaapa heidän lapsi syntyä homoksi hah,hah haa! Mitkäs sitte ollaan nolona , saavat"pahan muistella miten nuorempana , pilkkasivat ihan väärää henkilöä !

      • kiulu4

        Ämpäri puhuu asiaa!


    • Wonderer of the nigh

      Maistuuko sen muna paskalle?

      • king of cock

        Sun pitää kokeilla eikä kysyä


      • Anuksen konsulentti

        Hai se tietää ken on käynynnä kolosaaliilla hotellihuonessa.


    • Lapitar13

      Jos millään saa kysyä, niin minkä ikäisestä ihmisestä on kyse? Minusta kuullostaa omituiselta jos aikuiset miehet keskustelevat., viestittävät rivouksia toisilleen.. Kertoisi että huumorin kautta taputellaan asioita matalempaan formaattiin, tai kyseessä oikeasti onkin Bi miehen kunnon suhteesta, ja sitten siitä vähän likaisemmasta suhteesta. Kyllä meilläkin on yöpyjiö ollut, mutta yleensä tietyssä humalassa nuo miehet alkavat selittämään kuinka minä olen ihana, ja ajatuvat pois mieheni seurasta. Minun mies on kuitenkin mies joka on miehekäs, ja silti hänessä on naisellinen puolensa ja hetero. Eikä kuvailemasi rivoukset kyllä kuulu näiden puheisiin.

      • ka ka kaaaaaa

        miehesi onkin orava. kyllä se "tosihomomies" sieltä astuu kun nipottaja akka jää kotiin istumaan.


    • näinon.

      en kyl usko että homostelulla on tässä nyt mitään tekemistä.
      äijiä ne on isolla iillä.
      hinttarit on ihan erilaisia .
      äijillä on äijä kavereita ja ne voi saunoa ja ryypätä välillä ja usein ne myös juttelee perheistään muijistaan ja mitä lapset tekee ja millasia ne on ja kuinka akat ei niitä oikeen aina ymmärrä.
      näitä ei muille voikkaan puhua esim vaimolle on ihan turha sellasia jutella.
      naisillakin on nais kavereita mut usein naisten illat vaan päättyy vieraaseen petiin koska ne ei niinhyvin osaa ottaa vastuuta tekemisistään.
      joku kun hiukan tanssittaa ja kehuu niin nainen on valmiina... on tietty poikkeuksiakin mut ite kukin tietää onko se poikkeustapaus vai se toinen.
      äijät ei tanssi ne ottaa kännit ja ja puhuu mieten juttuja.
      näin se on ja tulee varmaankin olemaankin.

      • Äijä400

        "äijillä on äijä kavereita ja ne voi saunoa ja ryypätä välillä ja usein ne myös juttelee perheistään muijistaan ja mitä lapset tekee ja millasia ne on ja kuinka akat ei niitä oikeen aina ymmärrä.
        näitä ei muille voikkaan puhua esim vaimolle on ihan turha sellasia jutella.
        naisillakin on nais kavereita"

        No kunnolliset heteroäijät ei kyllä tykkää olla äijäporukoissa saunomassa, eikä varsinkaan puhu toisille äijille muijistaan ja perhe-elämästään tai parisuhteestaan. Ne on piilohomoja, jotka diggaa istua toisten alastomien ukkojen kanssa ja purisevat suhteistaan ja perheistään kuin akat.

        OIkeat äijät viettää sosiaalista elämää sekaporukoissa toisten pariskuntien kanssa.


      • Jämpti on näin
        Äijä400 kirjoitti:

        "äijillä on äijä kavereita ja ne voi saunoa ja ryypätä välillä ja usein ne myös juttelee perheistään muijistaan ja mitä lapset tekee ja millasia ne on ja kuinka akat ei niitä oikeen aina ymmärrä.
        näitä ei muille voikkaan puhua esim vaimolle on ihan turha sellasia jutella.
        naisillakin on nais kavereita"

        No kunnolliset heteroäijät ei kyllä tykkää olla äijäporukoissa saunomassa, eikä varsinkaan puhu toisille äijille muijistaan ja perhe-elämästään tai parisuhteestaan. Ne on piilohomoja, jotka diggaa istua toisten alastomien ukkojen kanssa ja purisevat suhteistaan ja perheistään kuin akat.

        OIkeat äijät viettää sosiaalista elämää sekaporukoissa toisten pariskuntien kanssa.

        Täyttä paskaa! Miten sä olet voinutkin saada noin monta plussaa!?

        Itse olen hetero, jolle on yksi hailee kuka on homo, hetero tai bi. Ja miesten iltoihin en todellakaan halua yhtään naista, koska se muuttaa heti miesten käytöstä ja joskus sitä haluaa olla ihan vaan äijien seurassa. Naisten kanssa kerkeää sitten kuitenkin olemaan suurimman osan ajasta (oma naiseni).

        Ettehän tekään naiset halua miehiä joka paikkaan 24/7. Samaa sukupuolta edustavat kaverit ovat tärkeitä ja mun mielestä on ihan hyvä, että vedetään tollasia rajoja, että tiettyihin tilaisuuksiin ei naisilla ole mitään asiaa ja toisaalta miehet ei tunge nokkaan kaikkiin naisten juttuihin.


      • Äijä400
        Jämpti on näin kirjoitti:

        Täyttä paskaa! Miten sä olet voinutkin saada noin monta plussaa!?

        Itse olen hetero, jolle on yksi hailee kuka on homo, hetero tai bi. Ja miesten iltoihin en todellakaan halua yhtään naista, koska se muuttaa heti miesten käytöstä ja joskus sitä haluaa olla ihan vaan äijien seurassa. Naisten kanssa kerkeää sitten kuitenkin olemaan suurimman osan ajasta (oma naiseni).

        Ettehän tekään naiset halua miehiä joka paikkaan 24/7. Samaa sukupuolta edustavat kaverit ovat tärkeitä ja mun mielestä on ihan hyvä, että vedetään tollasia rajoja, että tiettyihin tilaisuuksiin ei naisilla ole mitään asiaa ja toisaalta miehet ei tunge nokkaan kaikkiin naisten juttuihin.

        "Täyttä ******! Miten sä olet voinutkin saada noin monta plussaa!?"

        Koska puhun vähän mutta asiaa.

        "Itse olen hetero, jolle on yksi hailee kuka on homo, hetero tai bi. Ja miesten iltoihin en todellakaan halua yhtään naista, koska se muuttaa heti miesten käytöstä ja joskus sitä haluaa olla ihan vaan äijien seurassa."

        Minäkin olen hetero mies ja minulle on yksi hailee, mitä muut puuhaa keskenään, kunhan eivät käy iholle. Sinä vaikutat kyllä piilohomolta tai bi:ltä, koska "miesten illat" ovat noin tärkeitä ja haluat olla "vain äijien seurassa", kyllä siinä selvä perverssi piirre on. Naisten läsnäolo ei muuta terveen heteromiehen käytöstä ainakaan huonompaan suuntaan, sen takia onkin mukava olla sekaporukoissa ennemmin kuin hinkuttaa kylki kyljessä hikisten äijien kanssa.

        Kunnolliset heteroäijät ei kyllä tykkää olla äijäporukoissa saunomassa, eikä varsinkaan puhu toisille äijille muijistaan ja perhe-elämästään tai parisuhteestaan. Ne on piilohomoja, jotka diggaa istua toisten alastomien ukkojen kanssa ja purisevat suhteistaan ja perheistään kuin akat.

        OIkeat äijät viettää sosiaalista elämää sekaporukoissa toisten pariskuntien kanssa.


    • sinua kusetetaan

      Ainahan sitä on kaverin luona oltu yötä tai tehty sitä sun tätä, kun vieraissa naisissa on oltu ja alibia tarvittu. Älä ole tyhmä.

    • Kiiitosditostio

      Hoh Hoijjaa. Ottaa nyt ne stan ruusunpunalasit rumalta naamaltanne. Homoja. Ainahan sitä voi sanoa, että vaan Läpällä. Kuinkahan monta "heteroa" nytkin on pettämässä vaimoaan miehen kans. Se kun ei ole kaikkien mielestä edes pettämistä, jos on suhde miehen kanssa. Homoja siis kaikki tyynni. American Beauty -leffassakin oli se "tosimies" hinuri.

      Kiitos ja Joulun jatkoja. Pitäkää mielipiteet mun mielipiteestä omananne. Ei kiinnosta.

    • PolyAm

      Voit varmaan ottaa asian miehesi kanssa puheeksi ja vakuuttaa, että se on ihan ok. Kyllä sitä voi luotettavan kaverin kanssa aina silloin tällöin toteuttaa bi-puoltaan.

    • ns. neiti

      Tosiäijyys ON salahomoutta.

    • jokkepeikko

      Arvoisat naiset! Kumpi olisi tuhoisampaa parisuhteellenne: 1) miehenne vetelee naapurin rouvaa, 2) miehenne homostelee naapurin miehen kanssa? Tarkoitan tapauksia, joissa asia paljastuisi sinulle.

      • mieheni nainen

        Ihan yx ja sama. Panee ketä tarvii panna jos kerran tarvii. Olen sen sanonut miehelleni!


    • Homo se on...

      Eivät ehkä tiedä vielä olevansa homoja, tai ehkä se sinkku tietää....

    • make939939393

      Täysin normaalia käytöstä.Enemmän huolestuisin jos mies sairaaloisesti pelkää aihetta tai yrittää välttää sitä sellaiset ihmiset on todennäköisemmin epävarmoja omasta suuntautumisestaan.Mielestäni miehesi keskustelu kaverinsa kanssa osoittaa vaan sen kuinka varmoja he ovat omasta heteroudestaan.

    • pelimies_

      "Menin kaverin luo yöksi" = "Löysin uuden hoidon ja piti löytää takuuvarma alibi"


      T. pelimies toisen tunnistaa ja kaverit pitää aina yhtä ;)

    • Audi A5

      Minä olen enemmän miehistä pitävä bi-mies, enkä koskaan harrasta tuollaista kamalaa kielenkäyttöä ystävieni kanssa.

    • Pieleen meni

      Mieheni on duunari, kiroilee ja ronksi puheissaan, äijä ja äijäjuttelija, siis.

      Miehelläni on mieskaveri, sinkku, jonka hän on tuntenut parisenkymmentä vuotta, nuoruudestaan asti. Mieheni viettää aikaansa hänen kanssaan, mm. yöpymällä usein kaverinsa luona, kun kännäävät keskenään.

      Kaverukset puhuu ja viestitelee toisilleen rivosti, se on heidän mielestään hauskaa. He kutsuvat viesteissään hyvin usein, pilkalla ja huumorilla, toinen toistaan joko huor*ksi tai h*moksi.

      Ei ole mun huumoria, mutta en ole välittänyt. Mutta ykskaks iski mieleen. Ei kai vaan äiijät kaappihomoile keskenään?

      Ronskit äijät, auttakaa minua. Voivatko ihan tavalliset heteroäijät nimitellä viesteissään toisiaan näin, siis pelkästään huumorin vuoksi?

      Tämä on selvästi jonkun miehen kirjoittama provo..Vähän tarkkuutta,,,,,,

    • 1000000

      Kyllä nämä suomi 24 jutut on sellaisia että paras vaihtaa sivua!!!!

      • quu1

        Taso tosiaankin niin huono että ei näitä voi lukea ja tupa-einareita suurin osa kirjoittajista.


    • real thing

      Mulla on kaverina ns."tosimies" joka yritti panna minua perseeseen humalassa.niin monet "tosimiehet" on lapsellisuuden lisäksi kaappihomoja, oikean miehen ei tarvi buustata miehisyyttä.

    • Puhtautta olla pitää

      Joo imuroidaan välillä saunassa putipuhtaaksi. Tekee nannaa.

    • paljastavaa

      Selvästi ovat biseksuaaleja.

      Paljastamalla yrittävät piilottaa asian.

    • Täysin sairasta puuhaa...

    • usasta lainattuko?

      Nää alotukset täällä suomi24.llä kuullostaa välillä siltä, niinku ne oli jonkun amerikkalaisen kirjottamia juttuja ja käännetty vain suomeks. Tämänki keskustelun aihe ei haiskahda suomalaiselle. Suomalaiset ajattelee vähän eri tavalla. Huomatkaa aina kuva, mikä on joka keskustelun alussa. Henkilöt on aina amerikkalaisen näkösiä.

      • Itse kokenut

        Asia yksinkertaisen selvä !!!!!


    • kattokaa
    • Päättymätön tarina2

      Minunkin miehelläni oli yli 30 vuotta, "miespuolinen ystävä", Joka pari vuotta sitten otti ja kuoli. Nyt tämä "ystävätön" mieheni kulkee kuin eksynyt koira isääntäänsä etsien. Voi sitä surkeutta - kuka tahansa kelpaisi! Yöök!

    • Köriläs

      On se ukkos kaappi-homo, tuu tänne manseen niin hoidetaan asia päiväjärjestykseen.

      • nääs v

        manse vissiin homojen paratiisi?


    • se on varma biii

      Johan olet päänvaivan saanut,ole onnellinen jos homoilee tutun kanssa!
      Se on BI,tykkää touhuta kummankin sukupuolen kanssa.
      Mä en panis pahaksee jos eukko touhuis toisen naisen kans,haluaisin kylläkin kattelee näiden hommia ja ehkäpä osallistumaan....

    • jaa meikkivideo

      Tyttö on vissi 13v ja meikattuaan ittesä siitä tuli 15-vuotiaan näkönen. Ei kyl liittyny aiheesee.

    • naiset eivät

      ymmärrä miesten keskinäisiä juttuja ja parempi niin.
      Sanonta "pojat on poikia" pitää kutinsa.
      Miehillä on kavereiden kesken ns. buddy-meininki, jota naiset
      eivät voi koskaan tajuta.
      Homotelkaa vaan jos se auttaa päänsärkyyn.

    • Babirussa

      Hai pääasiahan on että paikalliseen musiikkitaloon löytynee autenttinen sävellaji ja- lopuke.

    • jenkkivenyyjapaukkuu

      Niinhän tuo homobuumikin on jenkkilästä,"läntisen vapauden" ilmentymä, ja kokoomuspuolueen vetonaula vaaleissa, kun ovat puoltaneet homojen siunailua ja adoptio-oikeutta noille miehimyksille.niinhän nuo tekevät suomesta pikkuamerikkaa apinanraivolla.

      • On hjuva njut?

        pitäisikö sitten tehdä pikku-Venäjää? ai niin, täähän on jo. Stokkalla käy ruplat ja terveyskeskuksissa on r#ssänkieliset lääkärit.


    • Ulos kaapista!

      Miehesi on selvä kaappihomo, sori jos tuli yllätyksenä mutta totuus on näin.

      • takaisin kaappiin

        Sietäisi vaimon olla valppaana, että ei kaapista löydy latinopoikaa joku päivä esimerkin innoittamana


    • peccare

      Entäs sitten, ihan oikeesti???

    • -------

      Enpä kyllä paljo lukenut tätäkään aihetta,kun vaikuttaa et tääl on suurimmalla osalla vielä nenä turpeessa. Miks tollasesta asiasta pitää nostaa haloo ja mitä sil on väliä jos homotuttaa joskus? Antaa mennä,niin minäkin ja kerron vaimolle kyllä jos homotuttaa. Ja tartteeks aina lokeroida,eiks se riitä jos pitää ihmisistä.

      • 00,88

        Kyllä mua v...tas jos huomaisin olevani kaappi-homo!


      • ---------

    • ropasti

      Herpeshuuli merkintä homoseksiä harrastaneilla.

    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,//

      Homo mikä homo. So what.
      Olisi tietysti vastuullista kyseenalaistaa parisuhdetta, molempien oapuolten kannalta. Kummankin parhaaksi.

    • Poikkeavien palsta

      siis tämä provon kirjoittaja on homo ?
      mitä tänne kirjoitat ?

    • pööööö

      mitäs sitten vaikka olisikin?

      ja kyllä voi homo olla vaikka olisi ronskikin äijä..

      ei homous tarkoita ettäkö pitäisi olla joku hihittelevä käsilaukkuhintti..

    • fdhgfji6797

      Meillä on nuoresta saakka tiettyjen kavereiden kanssa ollut tota gay-läppää. Nuorempana vähän väliä läpsittiin toisiamme perseelle yms. Lisäksi oli ja on edelleenkin puolin ja toisin vihjailua kaikenmaailman homosteluista. Tästä huolimatta suurin osa meistä asuu nyt naisen kanssa ja olemme kyllä ihan heteroita kaikki.

      Mulle on ihan sama, vaikka joku kamuistani olisikin bi. Homoksi en ketään usko, niin kovasti ovat pimpín perään. Kaikille asiaa ihmetteleville tiedoksi, että miesten välinen gay-läpän heitto on kyllä ihan normikäytäntö.

    • duw,xcccc42

      No kysy häneltä suoraan.

    • niiiiiiinnnnnnnnn

      Tuo on miesten huumoria... Kyllä meilläkin nuoruudessa melkein toistemme sukuelimiä kosketeltiin, se vaan kuuluu miesten väliseen juttuun.

    • helluntai pastori

      Onko miehelläsi tai sen kaverilla seuraavia tunnisteita,herpes huulessa,sössöttävä puhetapa tai p.erse hartioita leveämpi.Ei terve mies homottele ainoastaan kaappihomo säilyttääkseen hetero imagonsa.

    • juttu on näin

      Ei miehesi ole homo, vaan bi. He ehkä vaan kokeilee toisten kovettuneita mulkkuja.
      Jos eivät saa seksiä tarpeeksi, niin sitten runkkailevat toistensa kanssa.

      • äijyys

        Kyrvän mittailuja. Jos he niitä kalujaan mittailevat kummalla isompi.Sitten nauraa hörhöttävät


    • se on vissi

      Homot ja bi-miehet EI OLE missään mielessä äijiä, eikä tosimiehiä.

      • ghjghjgjghj

        Ja heterot jotka on naisen kanssa suhteessa on yleensä tossun alla ja vielä enemmän neitejä kuin homot. (Henk. koht. olen tämän tutkinut.)

        Päät pois perseestä, maailmassa ei ole enään mitään tosimiehiä tai tosinaisia.


    • sitäsuntätä

      Ihan normia on XD Tunenn paljon tollasia tyyppei ja itekin saatan joskus heittää tollasta "läppää" ja en ole ikinä ollut miehiin päin vaan kaatanut naisia enemmän kuin moni tavis juntti on nähnyt kahvikuppeja elämänsä aikana. Ei kannata huolestua ja nuo muutama idiootti jotka tuossa on kirjoitellut peppujuttuja sinulle vastaukseksi niin on todennäköisesti hylkijöitä jotka ei naisia pahemmin saa.

    • gay-17v

      olen homo, ja mun ja mun bestis tyypin (hän kans homo) kanssa viestitellään kokoajan kaikkee heteromaisia läppäviestejä :D siis et puhutaan naisten ihanista ja muheista tisseistä ja niiden perseistä kui seksikkäitä ja haluttavia ne on yms ihan läpällä.

      okei vähän huonosti selitetty, mutta meillä kahel menee vää näi

    • psykologi1

      Homot ovat yhtäarvokkaita ihmisiä kuin muutkin.
      Valitettavasti he eivät itse vaan huomaa, että homous psykoseksuaalinen sairaus joka kaipaisi hoitoa.

    • jalmari k.

      Joo, sun on parempi kysyä sitä suoraan ukoltasi, kun kerran tiedät heidän
      juttunsa ja viestinsäkin. Minusta kyllä olis kamalaa, jos akka tutkis mun
      viestit. Minulla on vaimo, joka oli suhteessa veljensä ( pappi) kanssa ja
      tuli paksuksi ja teki abortin. Se on heidän kuoleman salaisuus, mutta vaimo
      kertoi synnytyslaitoksella, kun teki kuolemaa synnytyksessä. Selvisi
      siitä ihan hyvin, kun sai vähän "käskyä" lääkkeillä. Minulla on etulyöntiasema,
      kun vaimo alkaa vit tuilla. Sanon, että jospa menet isä-x:n luo kylään.

    • No tottakai!

      Miläli miehesi ajaa nahkaliivi päällään Harley Davidsonilla on tapaus selvä! Ne ovat hinttareita!

      Mikäli alla ei pysy edes moottoripyörä, on huonompi vaihtoehto suomi-rokkari, jonka korkea kiljunta johtuu menetetystä miehisyydestä! Näille ei kuulemma ole käyttöä edes hinttareilla!

    • +60 ukko

      Olen 60 mies ja mielestäni aina ollut hetero.Kun vaimoni seksihalut loppuivat joitakin vuosia sitten,niin kokeilin toisen miehen kanssa.Hän oli julkihomo ja touhusimme loppuun asti.Sen jälkeen olen ollut noin 50 miehen kanssa ja ehkä 5 heistä on ollut homoja.Muut ovat olleet kaltaisiani ukkomiehiä tai eronneita,eikä kukaan heistä ole sanonut olevansa homo.Touhumme on ollut pelkästään fyysistä apua toisillemme paineiden poistossa.Ei aina viitsisi tällä ikää käteenkään vetää,tosin joskus sekin on pakko tehdä.Anna miehesi touhuilla rauhassa jos hluaa.Tosin voit kyllä pyytää mukaan.Kolminkin seksi on tosi upeeta.

      • hali-pusu

        no ei kerta vielä homoa tee, ja kerta se viideskymmeneskin. olet homo, muttet tunnusta sitä, koska ikäluokkasi miehille se oli ensin rikos, siten mielisairaus. nykyään ei enää kumpaakaan.

        onneksi olkoon, jos vielä seisoo.


      • -----
        hali-pusu kirjoitti:

        no ei kerta vielä homoa tee, ja kerta se viideskymmeneskin. olet homo, muttet tunnusta sitä, koska ikäluokkasi miehille se oli ensin rikos, siten mielisairaus. nykyään ei enää kumpaakaan.

        onneksi olkoon, jos vielä seisoo.

        Etkö tiedä että kymmenes kerta jo nollaa.


    • ettäs tiijätten

      Kaappihomot ei mun käsityksen mukaan missään tapauksessa heitä herjaa homoudesta. Se on nille arka asia. Mun ex-mies oli homo, mikä vasta palastu häiden jälkeen. Se häpes sitä kauheesti, ja mä aloin inhota koko äijää ku sain sen tietää.
      Nyt se äijä on uusis naimisissa naisen kanssa, mutta koko ajan sillä on miehiä. Nainen on sen kulissi, ja 15 vuotta sitä äijää vanhempikin. Mitään homoläppää siinä perheessä ei heitetä, eikä muutenkaan mitään seksiin tai erotiikkaan tapahtuvaa siellä näy.
      Niiin et se ap:n mies on todella äijä eikä mikään piilohomo. Huomaahan se miehen naismaisuuden sängyssäkin. Homot ovat naisen kanssa (jos siihen syystä tai toisesta itsensä pakottavat) todella surkeita - ihan kun naisen kanssa rakastelisi.

      • hkkhkkjkjk

        Myöskään koulutetut miehet eivät heitä homoläppää. Noi homoläpät on vähän sellasia idiootteja. Heikompaa ainesta siis...


    • Höpö Hpöp

      Kyllä miehesi voi olla hetero vaikka tuollaista harrastaa. Onko pienet pojat sitten homoja, jos menevät yökylään toistensa luokse? Itse en baareissa käy, mutta äijät pelaa monesti pleikkaa reissun jälkeen. Katsovat pornograaffista materiaalia ja arvostelevat naisia. Saattavat jopa ottaa jonkun lyylin mukaan.

      Jutut on monesti härskejä. Eräätkin jätkät alkoivat pussailee leikisti toisiaan baarissa kun pöytään alkoi tunkemaan ylimääräistä porukkaa. Molemmat ovat heteroita. Näin saivat myös tunkeilevat naiset mäkeen, etteivät petä kumppaneitaan.

      Telakoituminen on sairasta. En suostuisi sellaiseen harrastukseen kuten en panisi kaveri naistakaan enkä kaverin naista.

    • Matti Nykänen

      ä,mmiä tän aloittajan vastaajamiehet on ja homoja

    • KahleetonKo

      25v. mies
      Olen suudellut parin kaverin kanssa eikä siinä ole mitään outoa ja kaikki me ollaan puhtaasti heteroita. lähinnä kapinointia ahdasmielisyyttä vastaan...

    • herero44

      itellä on lapsuuden ystäviä.. ja viestit on ihan samanlaisia.. ja en ole kaappihomo ja en myöskään homo.. ja kun se nyt sattuu olemaan sairaus.. niin yritän välttää siltä sairaudelta..

      • mies oooooooh

        mulla nyt kyll mukavasti märkä terska
        mitä kundit sille tekisitte ihanasti reiret auki ja kalu pystyssä ja munat roikkuu
        makeesti tyynyllä
        vastatkaa näin jouluna makeesti


      • jalmari471
        mies oooooooh kirjoitti:

        mulla nyt kyll mukavasti märkä terska
        mitä kundit sille tekisitte ihanasti reiret auki ja kalu pystyssä ja munat roikkuu
        makeesti tyynyllä
        vastatkaa näin jouluna makeesti

        "mies" oooooh..
        Mie pakoittasin peniksesi pölkylle ja löisin terskasi irti ja syöttäisin sen sulle..
        Ystävällisin jouluterveisin Jallu


    • hutu-ukko

      Totta kai hintti, mikä hintti.Äijämaiset tavat kielii piilohomoudesta. Puppelipoikien
      aatelia, totta maar!

      • petri kundi täs

        josku mukavasti pullottava kundi niiiin vau
        farkuissa etumus esim vasemmalla puolen housuissa
        ihan heti mulla alkaa seisoo
        kun ajattelen et siell makee patukka odottaa käsittelyä
        ja jos perse vielä hyvän näköinen ja kasvot kauniit nii vau vau mulla varmaan heti
        märäks vetää ja pitää runkata viim kun kotiin tulen
        onko muilla kokemuks samanl vai millasia


    • Hömmö

      Joo...

    • sparkrider

      Itse en huorittelua, homottelua yms. pidä hauskana mutta kyllä tuo joillekin on ihan normaalia huumoria. Joskus esim. yksi kaverini on jollekin tuntemattomalle sällille voinut sanoa että: tuollaisia pantiin linnassa perseeseen.
      Itse henk.koht. ajattelen että ne jotka ovat kovinkin homofobisia ovat hiukan epävarmoja omasta miehuudestaan.

    • jrijfowei

      No kyllä voi, oisko mielikuvitus tehnyt tepposen. Etkö ole saanut äijältäsi tarpeeksi huomiota. Voit myös olla väärä nainen hänelle?

      • märkö kulli

        onks tääl muita kullin runkkaajia kertokaa makeita mulla ihan märkä tersk


    • jrijfowei

      No kyllä voi, oisko mielikuvitus tehnyt tepposen. Etkö ole saanut äijältäsi tarpeeksi huomiota. Voit myös olla väärä nainen hänelle?

      Siis tarkoitin, että voi heittää tollaista läppää, olematta mikään kaappihomo.

    • ei kai nyt sentään

      No enpä minäkään usko että aloittajan mies olisi homo. On minunkin eksäni kaveripiireissä tuollainen homoläpän heittely etenkin kännätessä ihan tavallista. Pojat mm. kävivät tanssimassa keskenään hitaita ja ihan kaulakkain vielä. :D Ihan heteroita kuitenkin ovat.

      • siis miten

        mulla seisoo kovaa
        mitä pitää tehä kyselee yks jannu


      • jalmari471
        siis miten kirjoitti:

        mulla seisoo kovaa
        mitä pitää tehä kyselee yks jannu

        Aseta peniksesi lankulle ja nuiji varttikilon vasaralla niin kyllä se siitä pehmenee..
        Varo kuitenkin sen verran että voit käyttää sitä vielä kusemiseen..
        Ystävällisin terveisin Jallu


    • inttikaveri karttula

      Ei vättämättä miehesi ole homo.Jos he ovat olleet hyviä kavereita ennen kuin olette menneet naimisiin niin kaveruus jatkuu siitä huolimatta.Olen itsekkin naimisissa ja kaipaan joskus vain ihan olla hyvän kaverin kanssa saunomas ja iltaa istumassa ilman että siinä on mitään seksii.Ja olen sitä mieltä että niin tytön kuin pojankin kaverisuhteet ei saa katketa jos mennään naimisiin.Aina on kiva lähtee kaverin kanssa baariin oluelle tai kalaan.tää on minun mielipiteeni ja olen sen sanonut myös omalle vaimolle.Saankin vapaasti tavata kundi kavereita ikäväkyllä niitä ei ole montaa.

    • miestenkesken

      sou vot, ite voi olla kaappi lesbo , mitä sitte jos jotain kivaa miesten kesken ????

      • tv jannu

        sanokaa jo miten vetäsen eka spermat ulos


      • Homous <3
        tv jannu kirjoitti:

        sanokaa jo miten vetäsen eka spermat ulos

        sun täytyy tehä se kaverin avulla, laita kaveri imemään! mieluiten poika


    • allu999

      Suomi24, mitä tapahtui? Milloin epäkypsät trollit valloittivat tämänkin sivuston? *huoh*

      Tää keskutelu ei tuota mitään tulosta. Kaapihomot siellä vaan nalkuttavat kuin akat, kun ei ole munaa tulla ulos kaapista ja olla oma itsensä! Siitä vaan! Pilkatkaa homoja siellä Lapin metsissänne ja kylpekää vihassanne. Mutta älkää vaan lähemmäs Stadia tai Tamperetta tulko! Täällä ei tollasia pellejä katella sillä täällä päin ihmisiä arvostetaan just sellasina kun ne on! Hetero, homo, bi, trans...who cares!

      Mitä viestin aloittajan tekstiin tulee: JUTTELE miehes kanssa asiasta ja anna hänen ymmärtää, ettei itselleen valehtelu aiehuta muuta kuin harmia. On tärkeää että miehesi ymmärtää tämän asian ja oppii hyväksymään itsensä sellaisenann....jos siis edes on homo. Ei siinä ole mitään vikaa / epänormaalia.

    • En usko, että homoudesta on kysymys. Elävät vain railakasta elämää toistensa kustannuksella :)

    • mies myöskin

      Tuo aloittajan tapaus kuulostaa tyypilliseltä asemoitumiseen johtavalta toiminnalta...

      Myös häntäilyä ovat harrastaneet kahdestaan, uskaltaisin olla varma tästä.

    • tuotanoinvaan

      Ilmiselvä kaappihomohan tuo on. Ei ole normaalia miesten välistä juttelua. :P

    • Sinun miehesi....

      Täysi hinaaja

    • letsgetgays

      Okei niin selvä homo! Heitän aina kaikkea läppää tyttöystävieni(kaverit) kanssa, että olemme lesboja ja kaikkea kaksimielistä miten saan heidät tulemaan jne ja suutelemme "kännissä ja läpällä" he ovat heteroita ja minä bi so think about it!

    • Paljon bimiehiä

      Onhan näitä bi- ja ukkomiehiä maailma pullollaan. Miehistä löytyy paljonkin biseksuaaleja ja ilmeisemmin se kaveri on parempi kun vaimoke. Jos varsinkin lapsia tehnyt niin paikat rupee olemaan löysänlaisia.

      Ainahan miehissä olltu biseksuaaleja ja tänä aikan tuntuu olevan vieläkin enemmän. Johtuuko isättömyydestä vai seksin vapautumisesta?

      Mitä pahaa toisaalta siinä on jos mies viihtyy lajitoverinsa kanssa, harrastukset, matkat jne kiva ja hauskanpito. Samalla siihen voi yhdistää miehisen halun, johon tällä kertaa naisilla ei ole asiaa. Naisen ei tarvitse myöskään tietää ja työntää nenäänsä joka paikkaan.

      Naisilla on ihmeellinen tyyli, että heidän tulee tietää kaikki. Miehillä tulee olla omia "miestenjuttuja", sillä mieshän on aina ollut "metsästäjä" ja naisen paikka kasvattaa ja tehdä lapsia!

    • Tosi on

      Idiootit ovat idiootteja ainakin 99 prosenttisesti. sitä ei vain huomata 99 prosenttisesti.

      • Niin on

        Tosi on; puhuu ja kirjoittaa itsestää 99%;sti. Huonoa suomea ja oletko kouluja käynyt lainkaan?


    • sailasta

      Aloittajan kannattaa jättää moinen pellehermanni heti, oli sitten ruskeitaritareita tai ei. Ei tuollaisen betoniraudoittajan kanssa mene muuta kuin loppuelämä hukkaan.

    • working class idiot

      Miehesi on siis työväenluokkaan kuuluva paskiainen.

    • Ihmeellistä ?

      Sailasta sinulle>en tiedä oeltko nainen vai mies mutta kirjoituksesi on outo.

      Ruskeitaritareita on hyvin paljon myös aviomihissä, sillä hehän pitävät useinkin naisen kakkosesta enemmän kuin siitä normaalista reiästä, joka on tarkoitettu siihen oikeaan huvitukseen.

      Kyllä lähe skaikkia miehiä voi sanoa ruostereijoiksi, koska oman emännän pakoputkea he jyystävät ilmeisemmin enemmän kuin sitä oikeaa rakoa.

      Miksi näin on vai onko nainen löysä tai sitten mies omaa liian pienet vehkeet!

      Olisiko tääs alkuperäisessäkin viestissä syynä se, että nainen on jotenkin löysä tai mies vain tykkää siitä miehen kireämmästä reiästä?

    • Nimimerkki on pakoll

      Hohhoi.. sama kun kysyisit että kun naapurin jaakko käyttää kukkalakkia onko hän homo. Ihmiset on erilaisia ja tiedät varsin hyvin että noin pienillä tiedoilla "sanoo homoks, huoraks. Nukkuu kaverilla yötä koska känni eikä voi ajaa." niin on vaikee sanoo yhtään mitään. Mutta kiva varmaan leikkiä ajatuksella... tuskinpa on, mutta eihän sitä ikinä tiedä.

      • Ninimerkki on pakoll

        Sitäpaitsi kun kaverin kanssa lähetään ottaan niin harvoin se jää vaan muutamaan.. eli kuosi usein on sellanen että sammutaan lattialle ja kuolataan matto täyteen. Voi veljet jos menisit kotiin ja akka näkis tän.. sitä nalkutuksen määrää, muutenkin krapulassa jo vituttaa tarpeeks mut siihen päälle ne valitukset viellä.. oi voi.


    • miki-66

      Yksi hyvä neuvo. Käy aids testissä! Juurikin kaappihomot ovat niitä pahimpia hivin levittäjiä!

    • Äijä400

      Ronskit puheet, varsinkin ronskit naisjutut eivät ole osoitus siitä, että on "äijä", vaan siitä että on jäänyt 15 vuotiaan asteelle.

      Sivistynyt, miehekäs tosi äijä osaa käyttäytyä, eikä esim. lavertele parisuhteensa tai edes irtosuhteiden intiimeistä asioista kavereilleen, koska kyse ei ole omasta, henkilökohtaisesta asiasta, vaan mukana on myös se toinen osapuoli ja hänen yksityisyytensä.

      Tiedän, että monet naiset harrastaa myös suhteistaan lörpöttelyä tyttöporukoissa ja se on yhtä sivistymätöntä. Fiksu ihminen on hyvin tarkka, mitä puhuu pari- tai edes irtosuhteistaan, koska kyseessä ei ole yksin omat asiat, vaan myös sen kumppanin.

    • 7+18

      Jos on niin pitkä slerputin että pystyy pamputtamaan itseään ruisreikään ja näin tekee, OLENKO HOMO?

      • Namilta se tuntuu

        Mut miksi sillä slerputtimella täytyy aian naida naista ruisreikään vaikka olisi muka kuinka hetero. Mikä siinä ruisreiässä heitä kiehtoo.

        Tulee siitä yhtä ruskeaa jälkeä oli sitten kyseessä mies tai nainen. Ja mieshän on aina tiukempi reiän suhteen kuin nainen.

        Mitä väliä sillä on ketä näi kunhan se tuntuu hyvälle ja on tiukkaa! Nami nami!


      • Äijä400
        Namilta se tuntuu kirjoitti:

        Mut miksi sillä slerputtimella täytyy aian naida naista ruisreikään vaikka olisi muka kuinka hetero. Mikä siinä ruisreiässä heitä kiehtoo.

        Tulee siitä yhtä ruskeaa jälkeä oli sitten kyseessä mies tai nainen. Ja mieshän on aina tiukempi reiän suhteen kuin nainen.

        Mitä väliä sillä on ketä näi kunhan se tuntuu hyvälle ja on tiukkaa! Nami nami!

        Normaali heteromies ei kyllä lämpenekään anaaliseksille naisenkaan kanssa.


      • Ei vain
        Äijä400 kirjoitti:

        Normaali heteromies ei kyllä lämpenekään anaaliseksille naisenkaan kanssa.

        Sinäkö onneton juntti muka määrittelet mikä on normaalia ja mikä ei;)


    • homon tunnistaja

      Miehesi on hinaaja, peräreijän poraaja, miesten mies ja kaiken lisäksi HOMO! Ja tykkää saalistaa teinipoikia irc-galleriassa. Jätä se sika.

    • Mitäs otat

      duunarin.

      Oma moka...

      • jutustellaaa

        Mulla täs alkamassa kullin hyväily
        otin just paidan pois
        farkut viel jalassa
        kuinka muilla kundeilla


    • Nauran dorkalle

      Jännää kun yksi homo (ilmeisesti sairautensa katkeroituttama) on vallannut tämän viestiketjun ja postannut kymmeniä samankaltaisia homoviestejään.

      • pyörin kiimassa

        OOOOh venytän munien nahkaa ihana tunne
        ja sitten kädellä taas vetelen menen makuulle bepa ylöspäin ja toivon
        et tulisi kunnon astutus tule tule ja kerro mitö haluut


    • tosi juttu
    • hgtyfukilop
    • 330d ja hajis

      Kyllä tosiMiehellä on söpö poikaystävä ja autona BMW!

    • Vapaa kansalainen

      Näytät kaipaavan murheita. Käy vaikka aluksi ruttaamassa auto ja nosta sen korjaukseen pikavippi, kyllä alkaa murheita tulla lman tonkimistakin.

    • Herra sarvi

      No, ihan vaan ronskisti pyydät äijääs kerran järjestämään kerrosvoileipäsession, niin pysyy hymy naamallas toista viikkoa.
      Elleivät sitten potkaise pois sinua välistä. Nimittäin kun tosi miehet rakastelevat, ei siinä naisia kaivata.

    • mies olen minäkin

      Tässä on nyt uskomaton määrä pellejuttuja välissä, mutta joo:Toiminta kuulostaa sinänsä kyllä normaalilta kahden hyvän, pitkäaikaisen heterokaveruksen touhuilta. Se nyt vaan on joskus tuollaista se äijätouhu, kypsyydestä ja järkevyydestä viis.

    • JKKOOL

      NIINKÖ

    • COCK=KUKKO

      my cock! its hugeee!!!! now you can lick it!!! bite it!!! or it is gonna fuck you in!!!!!!
      now it it rule youuu1!!!!! MY COOOOOOOOOOOCCCCKKKKKHHH!!!

    • Hoija omat asiasi

      Homoilu, se on miesten hommaa. Akkojen ei pitäisi puuttua nöihin asioihin yhtään.

      Hyvä aviomies panee akkansa paksuksi niin monta kertaa kuin akka vaan pyytää laittamaan. Mutta se mitä mies tekee kavereidensa kesken, niin se ei enää kuulu akkaväelle lainkaan.

    • Mies29vuot.

      Eiköhän tuo normaalia ole? :o Kyllä mä ainakin parhaalle ystävälle (miespuolinen) heitän aina joskus pervoä läppää kuten: jokos oot persekarvat ajellu, onkos perse jo voideltu jne. ja joskus kuljailin sellasella möreellä äänellä: anna persettä poika, anna persettä. Sitten kiusaan joskus puhelimessa tai muuten että: tumpullako sä olit siellä jne. :D

      Mun mielestä tämä on lähinnä hauskaa varsinkin kun kaveri on "alistuvaa" sorttia heh alistuvaa.

      Avoliitossa olen naisen kanssa ja kyllä hän tietää nämä jutut ja joskus itekin heittää huumoria :)

      Ja puhdas hetero ole.

    • 100% hetero

      Ihan viatonta "homo"-läppää.

    • hetroheikki

      Onko miehesi riuotsalaiseen kansanpuolueeseen,vihreisiin tai kokoomukseen kuuluva tai niitä kannattava, niin varmasti on sitten homo.
      Kukaan tervejärkinen ei rupeaa nussimaan kenekään persereikää, ei naiset eikä miehet. Naisilla on vain yksi paikka, jota voi kyrvällä panna.Tietenkin voi nainen voi kiimoissan nuolla puhdasta kullia ennen naimista.

    • ihan mahdollista

      Tuo kaappihomous taitaa olla luultua yleisempää. Joten en yhtään ihmettele vaikka tuollaista tapahtuisi.

      Sinänsä läppäähän tuollainen voi olla ja aloittajakin trolli, mutta kyllä se olisi tuollaisessa ja muissakin tilanteissa ihan mahdollista että on "kaappihomoja".

    • takuuhomoja

      olet hiukan samanlaisessa ongelmassa kiinni kuin minä.. Tosin emme ole olleet kovin kauaa yhdessä ja poikaystäväni ja hänen kaverinsa antavat aika suoria merkkejä kunkin homoudesta. Muun muassa ovat olleet rannalla ja ottaneet toinen toisiltaan suihin, pulloa työnnetty anukseen sun muuta vastaavaa. He tietävät jopa lähes tarkat mitat toistensa peniksen koosta.:)

    • Zöhö

      Sillon kun aletaan kunnolla nussimaan niin naiset on vain tiellä!

    • straight&proud

      No eipä nuo ronskit puheet vielä tee toisesta vähemmistökansalaista.
      En itse kyl juurikaan huorittele/homottele kavereitani tai he minua leikilläänkään(se pahin jäi teini-ikään), mut kyl muuten jutut on välillä luokkaa "rivot ja likaiset". Tosin kyl joskus saattaa lipsahtaakin, jos ei toisen huomioo saa muuten.
      Silti ollaan kaikki kyl pesunkestäviä heteroita.
      Ja ikäähän meillä kaikilla on jo päältä 30v hyvänkin matkaa, että nää vähemmistötaipumukset olisivat kyllä ottaneet jo vallan, jos niitä olisi. Olemme kuitenkin sen verran aitoja ihmisiä ettemme salaisi niitä.

    • Kuningaskanki

      Taas yksi herännyt, todennut suominaisten nuivuuden ja valinnut paremman tien ja veljeyden.

      Alas akkavalta.

    • Ap kiittää ja jatkaa

      Ap täällä. Kiitän vastaajia! En kertonut aloituksessa kaikkea, halusin ensin kuulla mitä äijäpuheista. Kerron nyt lisää tosiasioita.
      Mieheni peräreiässä oli joku vaiva, se vuosi. Mies käytti salvaa (en muista mitä, oli kai reseptivapaa) ja valitti alati, että jos ei pese peppua joka p*n jälkeen, alkaa heti kirvely ja kutina ja ’vuoto’. Oli lähes päivittäinen ongelma muutaman vuoden. Yritin saada lääkäriin usein, ei mennyt. Lopulta väitti käyneensä, mutta lääkäri ei kertomansa mukaan ollut löytänyt vaivaan syytä.
      Mieheni (46v) oli hankkinut Viagraa viime keväänä, omalla reseptillä, mutta tabuja ei käytetty kotona . 24 tabua (50mg) oli häneltä kulunut noin 1,5 kk:ssa. Lapsuuden mieskaveri, josta kerron aloituksessa, tiesi myös Viagroista.
      Mies kärysi myös pitkäaikaisesta salasuhteesta toisen naisen kanssa alkukesästä. Kun aloin kesällä epäillä vierasta naista, mieheni salasi naisen olemassaoloa tinkimättömästi. Mies joko toi ilmi tai sitten valehteli härskisti että tuntee kaappihomoja ja pohtii omaa bi-seksuaalisuuttaan. Mies valehteli minulle lähes 2kk että naisen salainen puhelinnumero (jonka osin tiesin) kuuluisi kaappihomokaverille, ja siksi mies ei voi paljastaa liittymänomistajaa , kun oli pyhästi luvannut pitää homouden salassa. Se oli emävalhe, sillä puhelinnumero ja pitkä suhde naiseen tuli myöhemmin todistetuksi, suhde oli jatkunut selkäni takana yli 6kk.
      Onko nyt uusia mielipiteitä tästä äijästä? Onko hän bi, kaappihomo tai ihan tavallinen pettäjä? Tiedoksi, kaunistelin aloituksessa sen verran, että mieheni on nyt ex-aviomieheni, oli mikä oli. Olen vain utelias ymmärtämään oikean totuuden.

      Ei ole trolli, vaan niin hävettävä kokemus, että en kehtaa kertoa kenellekään, paitsi teille, anonyyminä.

    • allu999

      Ap, kiitos selvennyksestä.

      Jos ex-miehesi kerran peuhaa naisen kanssa, eihän se silloin välttämättä kaappihomo / bi ole. Tietenkin voi olla mahdollista, että hän kertoi puolitotuuden paljastamalla homo/bi-seksuaalisuutensa, jotta pääsisi vähemmällä. Sillä suurin osa vanhemmista seksuaalivähemmistöön kuuluvista elää edelleen kulissiliitossa, koska ei ole ollut pokkaa tulla ulos oman vanhanaikaisen ajattelumallin vuoksi. Voit tietenkin ihan neutraalisti kysäistä, että onko exäsi löytänyt onnen toisesta jätkästä. Sekin täysin mahdollista nimittäin! Ja jos näin on, niin silloin ei ehkä ihan niin raivokkaasti kannata käydä päälle ja alkaa syyttelemään, sillä valheessa eläminen on varmasti yhtä helvettiä.

      Mutta loppujenlopuksi pettäjä se on kumminkin, koska meni panemaan jota kuta sun selkäs takana. Ennen kuin menee harrastamaan seksiä, oli kyseessä sitten mies tai nainen, olisi hän voinut puhua sinun kanssasi tunteistaan. Etenkin jos hän tykkää myös miehistä! Silloinhan sinä olisit voinut myös helpommin tulla vastaan ja pettämistä ei ehkä olisi koskaan tapahtunutkaan.

      Eikä tuossa nyt mitään hävettävää ole. Exäsi on se, jonka kuuluisi olla häpeissään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe