Hei!
Mulla on niin pahat vierotusoireet yli vuoden Efexor-masennuslääkkeen käytöstä, etten kestä.
Onko kohtalon tovereita??
Itken ihan hysteerisesti, oksettaa, pyörryttää, palelee (ei mikään lämpö auta), sähköiskuja tulee koko ajan, en saa nukuttua edes nukahtamislääkkeellä.
Mikä avuksi, mistä saan apua?
Mulla on niin pahat vierotusoireet yli vuoden Efexor-masennuslääkkeen käytöstä, etten kestä.
Onko kohtalon tovereita??
Itken ihan hysteerisesti, oksettaa, pyörryttää, palelee (ei mikään lämpö auta), sähköiskuja tulee koko ajan, en saa nukuttua edes nukahtamislääkkeellä.
Mikä avuksi, mistä saan apua?
Vastaukset 6
Vanhimmat
Jos haluat eroon lääkkeistä, niin etpä juuri mistään. Muuten täsmälääkkeenä tähän toimii tramadoli, auttaa lähes hetkessä ja olet kuin uusi immeinen. Haittapuolena tosin se että...noo..arvanet varmaan itsekin.
Mikä annostus sulla on? Mulla oli 225 mg, lopetin vähitellen ja ainoat oireet oli sähköiskuja päässä ja heitehuimausta.
Itselläni tuli myös lopetuksesta sähköiskun tyyppisiä oireita jotka ovat tosi inhottavia vaikka lopettelin hitaasti pienentämällä annoksia . Kyllä nuo oireet sinultakin loppuvat mutta muutamia viikkoja siihen menee valitettavasti
Miten ihmeessä saan nukuttua??
Orwell oli optimisti.
Täysin teoreettista, mutta berberiini saattaa joko pahentaa tai helpottaa tilannetta. Pitäisi lisätä serotoniini reuptake pumppujen määrää.
SSRI lääkkeet on kusetusta - lääketehtaat kusettaa.
http://www.youtube.com/watch?v=51ZgU5YOId8