Eli tarkotuksena on ostaa tommonen takapönttö. Jos jollakin mahd. on tollanen autossaan, kertokoon siitä. Pöriseekö mukavasti? Vertaa vakio pönttöön?Onko 3-500€ veroinen?www.autovaruste.comista löyty ja Hessumobiilikin taitaa myydä.
Simons Sportsystem
5
321
Vastaukset
- Aika
provo
- Kysyvä
Anteeksi mikä provo? Haluan todella tietää onko noista mihinkään?? Koska olen sellaista ostamassa...
- iik
Siis se pönttö maksaa noin 50€...
500 egellä nyt saa jo "pikkasen" paremman (rosteri) pöntön!
Kyllä se pörisee. LIIKAA!!!
Ja ruostuu pois noin vuodessa.
Aivan paska.
oikeasti.- Kysyvä
Mutta kyseessä on Simons Sportsystemin pönttö. Ruotsalainen, stainless steel pönttö tuplaulostuloilla. Ei motonetin tee-se-itse pönttö.
- pönttö
Kysyvä kirjoitti:
Mutta kyseessä on Simons Sportsystemin pönttö. Ruotsalainen, stainless steel pönttö tuplaulostuloilla. Ei motonetin tee-se-itse pönttö.
mee tonne tuning- ja harrasteautoiluosastolle, ei nämä kotipoliisit autoista mitään ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491