chevy nova 2 coupe

tapsa

olisko jollain tietoa missä sijaitsee chevy nova 2:sen vm.73-76?? runkonumero pitäis selvittää yhden novan viim. omitaja mut ongelma on etten löydä runkonumeroa..konehuoneen puolelta en sitä löytänyt...

6

602

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • impala67

YLEENSÄ runkoaisan päässä, konehuoneen puolella, lähellä jäähdytintä.
      tosin runkomerkintöjä on löytynyt myös rungon puolivälistä ja tulipellin läheltäkin, mutta vaihtelua on yhtä paljon kuin suomi-autoja.
      jos TIEDÄT runkonumeron, stanssaa se paikalleen,niin mullekin leimalla sanottiin kun yhdessä autossa runkonumero oli jäähdyttimen tukiraudassa eikä se meinannut kelvata.

yrität ilmeisesti suomi-auton omistajaa selvittää, ei siihen runkonumeroa pitäisi tarvita...??? rekkarin pitäisi riittää.

• tapsa

paha selvittää rekkarin perusteella kun kyseinen auto on kilvetön.kiitos kuitenkin neuvosta...käyn uudestaan kattomassa josko se löytyis..

• SuperSport

Runkonumero eli Vin löytyy lätkästä joka on tuulilasin kuskinpuoleisessa alakulmassa.
      Tämä on sitten meistetty jonnekkin runkoon tai koriin konehuoneessa.

• impala67

VIN kertoo autosta ja sen valmistuksesta toki enemmän kuin runkonumero, mutta Suomen rekkari/omistajatietojen selvittämiseen se ei välttämättä auta. Suomessa on aina oltu enempi tarkkoina nimenomaan auton VALMISTUSnumeron perään.

• tapsa
        impala67 kirjoitti:

VIN kertoo autosta ja sen valmistuksesta toki enemmän kuin runkonumero, mutta Suomen rekkari/omistajatietojen selvittämiseen se ei välttämättä auta. Suomessa on aina oltu enempi tarkkoina nimenomaan auton VALMISTUSnumeron perään.

kävin kahtomas uudestaan nyt löysin kojelaudasta numerosarjan (vin???)...sama numero oli stanssattu kuskinpuolen runkopalkkiin lähelle etuiskaria..muualta en löytänyt numeroita..oisko se valmistusnumero?? 1x27d4l......

• impala67
        tapsa kirjoitti:

kävin kahtomas uudestaan nyt löysin kojelaudasta numerosarjan (vin???)...sama numero oli stanssattu kuskinpuolen runkopalkkiin lähelle etuiskaria..muualta en löytänyt numeroita..oisko se valmistusnumero?? 1x27d4l......

sen pitäisi olla valmistusnumero, varminta on, jos stanssauksen molemmissa päissä on jonkinlainen tähden näköinen "vahvistus-merkki" jonka katsastuspaikat joskus ovat laittaneet, tosin niitä ei ole ollut ainakaan yhdessäkään meikäläisen raadossa...

vin koodilla voit muuten selvittää aika paljon autosta sen orggis tekniikasta yms. pistä hakusanoiksi nova ja vin decode tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe